251 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Kilometry piaszczystych i szerokich plaż z których znaczna większość jest wyróżniona certyfikatem Błękitnej Flagi.
Półwysep zachwyca piękną roślinnością - jest tu dużo bardziej zielono niż na wyspach.
Polecamy rejs statkiem wokół półwyspu Athos podczas którego można podziwiać monastyry.
Nie polecam. Byłem tam z dziećmi. Rzeczywistość nie ma nic wspólnego z ofertą. Dla Polaków pokoje stare, brudne itp. Oferta All-inclusive - brak oferty. Chyba, że dystrybutor kilku napoi i piwa mocno rozcieńczonego z wodą nazywamy All-inclusive!Poza tym często nie działał. Restauracja - nie polecam, dwa, trzy dania a na następny dzień coś innego z wczoraj. Ostatni dzień - spanie na walizkach w holu przy windzie. Popsute wakacje...
nie znalazłem
brak All-inclusive czystość, a raczej jej brak: grzyb, smród,brud posiłki obsługa
okropne jedzenie , basen tylko do 19 ale właściciele nie raz wyganiają gości o 17 bo robią prywatne imprezy dla swoich dzieci, picie rozcieńczone o smaku rdzy, grzyb w pokojach, all inclusive jest takie że nawet wody dziecku nie można wynieść ze stołówki, bardzo nie miła obsługa malutkie miasteczko
brak
bród smród, grzyb, zepsuta winda
Hotel taki sobie. Na pewno nie 4*. Stara część hotelu, czyli dwa górne piętra niewyremontowane. Wszystko jest sprzątane regularnie, jednak łazienki nie do zaakceptowania: czarny grzyb w kabinach prysznicowych, brak uchwytów na słuchawkę prysznicową/zwisa sobie/, armatura zużyta bardzo , w kabinie brak półki by położyć przybory kąpielowe, naderwany uchwyt na ręczniki, opadająca deska klozetowa ( dla faceta zmora - coś jak w WC starego pociągu PKP) . Kosmetyki toaletowe wydane tylko na początku- to nie standard 4* Jedzenie dobre, ale nieurozmaicone. Basen ok. Brak ręczników przy basenie to nie standard 4* Powrót bardzo ciężki bo 20.00 a już o 12.00 wymeldowanie i koniec oferty AlI Inclusive. Co prawda było prawo do obiadu / ze względu na późny przyjazd/; ale już nie do picia napojów. Kolacji brak . Obsługa powinna być zapewniona do końca pobytu ( byłem na innym wyjeździe i wiem, że to możliwe)- Operator /Rainbow/ powinien takie rzeczy ustalić z Hotelem, skoro tak organizuje czas wylotu. Po prostu mało uwagi zwrócone na tych co wracają - powinno się Klientowi zapewnić podstawową opiekę do końca pobytu: posiłki, picie i ręczniki /aby sobie prysznic wziąć przed wylotem/. Reasumując taki standard dla starej części hotelu: to 2,5 *.
Dobre położenie.
Zagrzybiona i wyeksploatowana łazienka.
Tripadvisor