Hotel
Portofino Sorrento

Standard hotelu
Udogodnienia  bez paszportu
Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Podziel się swoją opinią i pomóż innym znaleźć wymarzone wakacje!

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

694 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Informacje o hotelu

Standard hotelu
Kod hotelu HOT40666
Nazwa  Portofino Sorrento
Miejsce  Hiszpania / Majorka / Santa Ponsa
Udogodnienia  bez paszportu

Opis hotelu

Opis kontrahenta
Hotel apartamentowy Apartamentos Mallorca Portofino położony jest w odległości ok. 1km. 100m od piaszczystej plaży. Najbliższe bary i restauracje znajdują się bezpośrednio przy budynku. Stare miasto oddalone jest o około 15km. Najbliższe sklepy oddalone są o około 1km, supermarket znajduje się zaledwie kilka metrów od hotelu. W okolicy dyskoteka (ok. 1km), park rekreacyjno-wodny (ok. 5km), teatr (ok. 4km), kino (ok. 15km) oraz pole golfowe (ok. 2km) oferują rozrywkę w najlepszej porze roku. Plaża jest patrolowana przez ratownika. Bezpośrednio przy plaży znajduje się promenada, po której można spacerować. Klimatyzowany hotel posiada całodobową recepcję (zameldowanie możliwe jest przez całą dobę), lobby, Wi-Fi, windę, supermarket i inne sklepy, prysznice i przebieralnie oraz miejsca parkingowe. Na zewnątrz posesji znajduje się czynny w sezonie basen (czynny przez cały rok), przy którym dostępne są bezpłatne leżaki i parasole. Jest też basen dla dzieci. Ponadto na zewnątrz znajduje się taras słoneczny. Kosztowności możesz przechować w sejfie (za dodatkową opłatą), a bagaż w przechowalni hotelowej. Dla rozrywki hotel oferuje bibliotekę/czytelnię. Dla najmłodszych gości dostępne są krzesełka, krzesełka do karmienia i łóżeczka. Dla najmniejszych dzieci można wypożyczyć wózki dziecięce w hotelu. Aby wyprać ubrania, istnieje usługa prania (za dodatkową opłatą). W razie potrzeby możesz w każdej chwili skontaktować się z centrum medycznym. Goście obiektu mogą otrzymać budzenie od personelu hotelu. Jeśli chcesz zwiedzić region wakacyjny, możesz skorzystać z wypożyczalni samochodów i motocykli w pobliżu hotelu (za dodatkową opłatą). W recepcji hotelowej oferowane są bilety na wycieczki po okolicy. Zwierzęta takie jak koty i psy do 10 kg są akceptowane w hotelu (na życzenie). Hotel wymaga, aby wszyscy Goście wpłacili depozyt po przyjeździe. Ze względu na udogodnienia bez barier, takie jak wejścia bez barier, pokoje przystosowane dla osób na wózkach inwalidzkich oraz winda przystosowana dla osób na wózkach inwalidzkich, hotel jest również odpowiedni dla osób na wózkach inwalidzkich. Catering Jako usługi cateringowe hotel oferuje samodzielne wyżywienie. Śniadanie serwowane jest do wyboru z karty. Obiady i kolacje podawane są jako zestaw posiłków. O dobre samopoczucie fizyczne dba bar przy basenie. Odległości
Najbliższe miasto: ok. 15km
Lotnisko: ok. godz. 25km
Przystanek autobusowy: ok. 100m
Postój taksówek: ok. 200m
Port: ok. 1,5km
Odległość do morza: ok. 100m
Dworzec kolejowy: ok. 15km
Najbliższy lekarz: ok. 1km
Najbliższy dentysta: ok. 300m
Apteka: ok. 5mln
Szpital: ok. 15km
Stacja dializ: ok. 15km
Najbliższy bank: ok. 150m
Informacja turystyczna: ok. 250m
Stacja metra: ok. 15km
Najbliższy park: ok. 200m
Kort tenisowy: ok. 1km
Najbliższa trasa konna: ok. 5km
Szkoła żeglarska: ok. 5km
Sklep z łodziami: ok. 5km
Sklep nurkowy: ok. 3km
Surfowanie na fali: ok. 5km
Szkoła surfingu na falach: ok. 5km
Szkoła kitesurfingu: ok. 5km
Miejsce do kitesurfingu: ok. 5km
Sport i rekreacja Na terenie hotelu czeka na Państwa siłownia. Na terenie hotelu istnieje również możliwość gry w bilard. Dla rowerzystów jest wypożyczalnia rowerów. Ponadto w okolicy oferowane są różne sporty wodne, takie jak spływy kajakowe i nurkowanie (w tym transport wahadłowy). Zarówno początkujący, jak i zaawansowani nurkowie mogą doskonalić swoje umiejętności pod wodą pod okiem instruktora w szkole nurkowania. Centrum odnowy biologicznej oferuje masaże.

Hotele regulacje i zmiany po covid 19
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: . W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: .
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na:

Covid 19
Hiszpania Kontynentalna I Majorka
TEST: TAK
Rodzaj Testu
RT-PCR, TMA, LAMP - maks. 72 h przed przylotem do Hiszpanii, test antygenowy - maks. 48 h przed przylotem do Hiszpanii
Zwolnienie Z Testu
OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCY
Test Dla Dziecka
Od 12 roku życia
Wymagane Dokumenty
Rejestracja i formularz na stronie
Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (równiez niemowlęta), nie wcześniej niż 48 h przed wylotem.
Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować. Od 27.09.2021 r. wszyscy podróżujący do Hiszpanii (Hiszpania kontynentalna, Baleary i Wyspy Kanaryjskie) będą zobowiązani do przedstawienia negatywnego wyniku testu RT-PCR, RT-LAMP lub TMA, wykonanego na mniej niż 72 godziny przed planowanym przylotem lub antygenowego wykonanego na mniej niż 48 godzin przed planowanym przylotem. Zaświadczenie o wyniku testu musi być przedstawione w języku angielskim. Z obowiązku wykonywania testu zwolnieni są:
- osoby zaszczepione, posiadający zaświadczenie o przyjęciu pełnej dawki szczepionki na COVID-19, gdy od jej podania upłynęło więcej niż 14 dni. Zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko osoby zaszczepionej, datę szczepienia ze wskazaniem przyjęcia ostatniej dawki, rodzaj przyjętej szczepionki, liczbę przyjętych dawek/wskazanie przyjęcia pełnego szczepienia, kraj, w którym dokonano szczepienia oraz wskazanie instytucji wydającej zaświadczenie (Unijny Certyfikat COVID).
- ozdrowieńcy, czyli osoby, które posiadają zaświadczenie o przebytym COVID-19. Uznawane są zaświadczenia wydane przynajmniej 11 dni od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu RT-PCR . Zaświadczenia tracą ważność po 180 dniach od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu RT-PCR. Zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko podróżującego, datę przeprowadzenia pierwszego testu z wynikiem pozytywnym, wskazanie rodzaju przeprowadzonego testu oraz wskazanie kraju, w którym przeprowadzono test.
- dzieci poniżej 12 roku życia.
Hiszpania Teneryfa
TEST: TAK
Rodzaj Testu
RT-PCR, ANTYGENOWY, TMA, LAMP
Test Dla Dziecka
DZIECI DO LAT 12 ZWOLNIONE Z TESTU
Zwolnienie Z Testu
OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCY
Wymagane Dokumenty
Rejestracja i formularz na stronie
Przy zakwaterowaniu w obiektach turystycznych na Wyspach Kanaryjskich wymagane jest okazanie jednego z dokumentów: Unijny Certyfikat COVID dla Zaszczepionych/Ozdrowieńców lub negatywny wynik testu na COVID-19 w języku angielskim: antygenowy 48 godzin przed przylotem lub RT-PCR/RT-LAMP/TMA 72 godziny przed przylotem.

Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
Pl Lot
Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
Corendon
Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava/Teneryfa) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim.


Mapa

Portofino Sorrento

Pogoda

Grudzień

Cały rok

Zobacz cały rok Zobacz miesiąc

  • Temperatura w dzień
    16°C
  • Temperatura w nocy
    6°C
  • Temperatura wody
    16°C
  • Liczba godzin słonecznych
    5
 
Sty Lut Marz Kwie Maj Cze Lip Sie Wrz Paź Lis Gru
Temperatura w dzień
Temperatura w nocy
Temperatura wody
Średnia liczba godzin słonecznych

Najczęstsze pytania

Ile kosztuje pobyt w hotelu Portofino Sorrento?

arrow down
Ceny wycieczek do hotelu Portofino Sorrento rozpoczynają się już od 694 zł za osobę.

Ile gwiazdek ma hotel Portofino Sorrento?

arrow down
Hotel Portofino Sorrento jest obiektem 3-gwiazdkowym.

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.