132 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Obiekt usytuowany w centrum Jarosławca. Goście cenią sobie odpoczynek w hotelowym ogrodzie.
Hotel
Hotel posiada 63 pokoii. Do dyspozycji gości restauracja, bar w lobby, klub nocny, nowoczesne centrum spa, ogródek letni, winda. WIFI na terenie hotelu.
Położenie
Obiekt usytuowany ok.150 m od piaszczystej plaży, przy promenadzie.Do Kołobrzegu ok. 108 km.
Sport i rekreacja
Wypożyczalnia rowerów, kino hotelowe, raz w tygodniu muzyka na żywo.
Rozrywka
Tenis stołowy, bilard ,klub nocny.
Dla dzieci
Pokój zabaw oraz plac zabaw, brodzik wewnętrzny, w sezonie animacje.
SPA & Wellness
Łaźna parowa, sauna, kabina na podczerwień,jacuzzi, grota solna, masaże oraz salon piękności.
Fantastyczny hotel, dobre jedzenie podane jako szwedzki stół, pokój obszerny, świetny na pobyt z psiakiem. Bardzo miła obsługa. Świetny basen i spa. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu.
Bardzo wygodny pokój, czysty,miła obsługa.
Nie zauważyłam żadnych wad.
Hotel godny polecenia ,otrzymaliśmy pokój z widokiem na morze ,super jedzonko( i podziękowania dla Pana który pomógł nam w zamianie pokoju) ogólnie pobyt bardzo udany
Czystość i super jedzenie
Dużo jeździmy po roznych resortach SPA i dzięki temu mam porównanie. Król Plaza to nie jest standard 5 gwiazdkowy, niestety. Zacznę od plusów: lokalizacja tuż przy plaży, duży i wygodny parking (jednak nieco drogi) przestronne, ładnie urządzone pokoje, wygodne łóżka, balkony z wyposażeniem wypoczynkowym (fotele, stolik i leżak). W pokoju nowoczesna sofa, fotele i stolik kawowy, duży TV (90% kanałów niemieckojęzycznych). Bardzo dobrej jakości szlafroki i ręczniki w pokojach. Na plus mały aneks kuchenny, jednak całkowicie bez wyposażenia - brak garnków, talerzy, sztućców czy myjki i płynu do naczyń. Szafki kuchenne puste. Czy goście mają tu przyjeżdżać, jak na camping ze swoją zastawą i akcesoriami kuchennymi? Łazienka nowoczesna, duży prysznic, ale niestety zagrzybiony. Brakuje w łazience półki, żeby ustawić swoje kosmetyki. Pod prysznicem też brak miejsca na postawienie szamponu, odżywki do włosów czy żelu pod prysznic. Windy to bolączka tego hotelu. Jest ich zbyt mało i bardzo długo się na nie czeka. Jedzenie przy dłuższym pobycie zbyt monotonne, a jakość niestety nie zachwyca. Śniadania codziennie takie same: jajecznica, parówki z wody, kiełbasa i naleśniki. To co nie zjedzone na obiad pojawia się w stanie niemienionym na śniadaniu. To co jest absolutnie niedorzeczne to fakt, że na obiadokolację podaje się owoce i ciasta w ramach deseru, a nie można do tego napić się kawy. Ekspresy do kawy są czynne tylko do śniadania, na obiadokolacji są wyłączone. Jak mnie poinformowała obsługa: szef każe wyłączać na obiad. Serio? W życiu się z tym nie spotkałam, nawet w 3 * hotelach. Podajecie ciasta i uniemożliwiacie wypicie do tego kawy? Niepojęte. Z zapowiadanych atrakcji nie było żadnej, ani jednej. Wieczory przy muzyce na żywo - brak. Stół do bilarda w stanie agonalnym, odrzucał. Ćwiczenia oddechowe w grocie solnej odbywają się w trakcie śniadania. To celowe, żeby nikt nie skorzystał? Ćwiczeń oddechowych nie wykonuje się na pełny żołądek, więc zjedzenie śniadania na szybko i bieg do groty solnej nie wchodzi w grę... Balkony mają przeszkolne balustrady i ścianki działowe między balkonami także przeszklone, co w efekcie odziera z prywatnosci. Dodatkowo balustrady niesamowicie brudne, są na nich zacieki, kamień i wygląda to obrzydliwie. W 5 gwiazdkowym hotelu oczekuje się sprzątania codziennie, podobnie jak wymiany ręczników. Tu niestety przez 4 dni sprzątania nie było, mimo wywieszonej kartki. Ostatnie 2 dni chodziliśmy po piasku, który nieuchronnie wnosi się z plaży. Na stołówce panuje straszny chaos, nagminnie brakowało talerzy i sztućców. Także poszczególnych portaw, które się kończyły i były donoszone z opóźnieniem. Obsługa uwijała się, jak pszczoły w ulu, ale w mojej ocenie było ich zbyt mało, aby ogarnąć taką ilość gości. Basen hotelowy jest dosyć mały + 2 malutkie jacuzzi na max 3 osoby. Bardzo słabo, jak na tak duży kompleks. Sauny i grota solna na duży plus. Hotel ma także za mało wózków bagażowych. Przy wyjeździe trzeba polować od rana na wózek, inaczej czeka nas ręczne wynoszenie wszystkich bagaży. Siłownia jest bardzo mała, przerobiona z 2 normalnych pokoi. Sąsiadują z nią regularne pokoje i z tego powodu czas w ktorej można odwiedzić siłownię jest ograniczony. Jednak uzywanie nawet samej bieżni powoduje hałas, ktory goście w sąsiednich do siłowni pokojach słyszą i wyraźnie im to przeszkadzało. Dyskomfort dla wszystkich. Ogólnie w mojej ocenie hotel zasługuje na 3 gwiazdki i nie jest wart swojej ceny. Raczej już tu nie wrócimy.
lokalizacja tuż przy plaży, duży i wygodny parking (jednak nieco drogi) przestronne, ładnie urządzone pokoje, wygodne łóżka, balkony z wyposażeniem wypoczynkowym (fotele, stolik i leżak). W pokoju nowoczesna sofa, fotele i stolik kawowy, duży TV. Bardzo dobrej jakości szlafroki i ręczniki w pokojach. Na plus mały aneks kuchenny, jednak całkowicie bez wyposażenia - brak garnków, talerzy, sztućców czy myjki i płynu do naczyń. Szafki kuchenne puste.
Jedzenie Brak kawy do obiadu Pleśń pod prysznicem Brak sprzątania i wymiany ręczników Za mało wind Za mało wózków bagażowych Brudne szyby na balkonach Prowizoryczna siłownia Mały basen i miniaturowe jacuzzi Brak jakichkolwiek atrakcji obiecanych w ofercie
Naprawdę bardzo słaba Byliśmy dwa tygodnie w "pokoju" superior z pięknym widokiem i w sumie 3 pomieszczeniami (co było praktycznie jedynymi plusami obiektu + bliskość do morza) na piątym piętrze w nowym budynku wybudowanym bodajże dwa lata temu (w tym jeszcze nie wykończona jedna klatka schodowa i ciągle rozbudowywane 6-te piętro, co jednak nie było uciążliwe). Tyle, że: - w jednym z tych 3 pokoi oraz w łazience grzyb (brak skutecznej wentylacji i to mimo tego, że praktycznie cały czas mieliśmy otwarte wszystkie możliwe drzwi okienne - nie było przy tym możliwości zamiany pokoju, bo w tym czasie co byliśmy było pełne obłożenie tych lepszych pokoi, choć raz nam zaproponowano "pokój" z dwoma pomieszczeniami - a nie jak ten, który mieliśmy), - brak sprzątania (kilkukrotnie przez cały dzień mieliśmy wywieszoną informacje z prośbą o sprzątanie, co zostało zignorowane, przy czym prosiliśmy o sprzątanie raz na dwa lub trzy dni, a nie codziennie - co może też jest nauczką - gdyby zawieszać tą prośbę stale - może osoby sprzątające sprzątałyby wówczas co drugi dzień :) - podsumowując tylko raz podczas całego pobytu pokój był posprzątany w dniu wywieszenia prośby), - tragiczna pod kątem hałasu i wentylacji stołówka (konieczne otwieranie drzwi na zewn, co powodowało wysyp os), co więcej częsty brak miejsc przy stolikach (olbrzymi tłok, stoliki niesłychanie brudne - obsługa ograniczała się do wzięcia zastawy po wcześniejszych gościach i raz na jakiś czas wytarcia stołu śmierdzącą ściereczką), a najbardziej przerażające dla mnie w organizacji "stołówki" (która przypominała z uwagi na organizację w sumie czasy PRL-u) był sposób uzupełniania jedzenia etc. - przez drzwi od kuchni wychodziła osoba nosząca np. pełny garnek gorącej zupy i szła dokładnie tą samą trasą (dość wąskim przesmykiem) gdzie kłębił się tłum turystów nakładających jedzenie, w tym biegające dzieci. Jednocześnie same osoby zajmujące się salą nie należały do najlepiej przeszkolonych (ilość przypadków gdy obsługa tłukła talerze/kubki przekraczał jakiekolwiek możliwe wyobrażenia) - 3 mikroskopijne windy na cały obiekt (pięć pięter po ok. 50 pokoi na każdym piętrze), co powodowało, że standardowo szybciej było na piechotę po schodach (przy czym jedna czynna klatka schodowa była sprzątana nie częściej niż raz dziennie - człowiek miał sposobność zaprzyjaźnić się z plamami na schodach), - brak wieszaków w apartamencie (w szczególności w łazience, w tym całkowicie zignorowana prośba o ich dostarczenie, mimo skierowania jej przez panią z recepcji do odpowiedniego działu), co powodowało, że nie było gdzie trzymać mokrych ręczników, nie mówiąc o np. strojach plażowych po kąpieli. Dodatkowo pierwsze interwencje na recepcji były związane z samootwierającymi się drzwiami do apartamentu (w sumie dwie wizyty osoby z działu technicznego). Na całe szczęście byliśmy wówczas w pokoju, a nie poza obiektem Ponadto brak odbierania telefonów przez recepcję. Doszło do tego, że któregoś razu po zgłoszonym braku sprzątania pokoi i paru godzinnym czekaniu po interwencji na recepcji (gdzie zapewnione było, że już zaraz ekipa przyjdzie posprzątać) moją małżonka chciała wziąć śmieci z kubła, gdzie już dawno śmieci się nie mieściły i zanieść je na recepcję... (analogiczny problem z brakiem papieru toaletowego - pewnego dnia rozważałem pójście do sklepu i kupienie zapasu...) Z ciekawostek najbardziej zauroczyło mnie podejście do klienta - po którymś przypadku nie sprzątnięcia pokoju (dla przypomnienia człowiek jest nad morzem i chcąc nie chcąc w pokoju jest wówczas dość dużo piasku) i ciągłego schodzenia do recepcji z prośbą jednak o posprzątanie pokoju (co samo w sobie nie powinno mieć miejsca w jakimkolwiek obiekcie) pani na recepcji odpowiedziała, że panie nie są w stanie posprzątać, bo najpierw muszą posprzątać pokoje dla nowoprzybyłych. Skwitowałem to tym, że pokazuje to gdzie mają (jak traktują) obecnego klienta. Obiekt nie jest też hotelem (gdyby był - musiałyby być zachowane pewne standardy), a "5 gwiazdek" w nazwie to nie informacja o nadaniu 5 gwiazdek, tylko jak wytłumaczyła to pani na recepcji, graficzna nazwa hotelu. Byliśmy w wielu obiektach na całym świecie - ten obiekt to jedna z większych porażek i wręcz podstawowych błędów jak nie robić "hotelu". To był też pierwszy obiekt, gdy musiałem kontaktować się z recepcją nie z mojej woli, ale z prośbami dotyczącymi konieczności posprzątania pokoju itp. Generalnie podsumowując - ten obiekt to jakiś żart - niestety mało śmieszny dla osób, które przyjeżdżają tam w celu wypoczynku - i w pełni odradzam ten "resort" osobom ceniącym jakąkolwiek jakość.
Bliskość plaży + można jeszcze zaznaczyć w miarę dobre zupy
Fatalnie wykonane pokoje (grzyb w obiekcie wybudowanym dwa lata wcześniej, tak w pokoju jak i łazience) Tragicznie rozwiązanie żywienie (tłok, hałas, brak wentylacji, a więc i uczucie duszności podczas posiłków, braki w zakresie wyposażenia, o niektórych produktach/rozwiązaniach wolę nie wspominać jak napoje sokopodobne, czy sposób zapewnienia dostępności masła) Bardzo słaba obsługa (co może być związane z za małą ilością personelu, ale także niestety kwestia jakości świadczonych usług)
Jesteśmy mega zadowoleni. Pokoje czyste. Widok na morze. Jedzenie pyszne. Bardzo pomocny personel w recepcji. Szczególnie chciałabym podziękować przemiłej Pani z recepcji ( niestety nie znam imienia)za przesłanie pozostawionej przeze mnie rzeczy w pokoju hotelowym. Rozmowa telefoniczna dnia 28 08 2023.
Czystość. Miła obsługa.
Tripadvisor