599 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
4-gwiazdkowy hotel, położony w malowniczym zakątku Kalabrii, jest dedykowany dorosłym Gościom szukającym spokoju i wyjątkowych doznań. Otoczony rozległym ogrodem ze śródziemnomorską roślinnością, stanowi idealne miejsce na relaksujące wakacje. Hotel oferuje 2 wspaniałe baseny, 2 restauracje, w tym 1 z tarasem z widokiem na morze, oraz 2 bary, które zaspokoją kubki smakowe najbardziej wymagających Gości. Darmowe Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych pozwala pozostać w kontakcie ze światem. Ceniony za przyjazną obsługę, jest także doskonałą bazą wypadową do odkrywania pięknej okolicy, w tym słynnej Tropei i jednej z najpiękniejszych plaż Kalabrii - Spiaggia Grotticelle. Goście mają do dyspozycji całodobową recepcję oraz możliwość przechowania bagażu.
Położenie
- 600 m od plaży
- 900 m od stacji kolejowej w Ricadi
- 2 km od centrum miejscowości Capo Vaticano
- 10 km od Tropei
- 65 km od lotniska w Lamezia Terme
Plaża
Hotelowa, wydzielona część plaży jest położona 350-500 m od obiektu, a do dyspozycji Gości są bezpłatne parasole i leżaki. Można do niej dojść przez teren hotelu lub lokalną drogą, jak również skorzystać z bezpłatnego busa hotelowego. Plaża jest piaszczysto-żwirowa, a bar oferuje orzeźwiające napoje. Ręczniki plażowe dostępne są za dodatkową opłatą.
Baseny
Do dyspozycji Gości są 2 baseny ze słodką wodą podgrzewane w miesiącach kwiecień-maj i wrzesień-październik. Przy basenach dostępne są bezpłatne parasole i leżaki.
Atrakcje
Goście mogą korzystać z siłowni, tenisa stołowego, buli oraz wieczornej muzyki na żywo. Boisko do padla jest dostępne bezpłatnie do godz. 18:00, a później za opłatą.
Spa & Wellness
Za dodatkową opłatą Goście mogą skorzystać z jacuzzi, sauny, masaży oraz zabiegów pielęgnacyjnych na twarz i ciało.
Informacje dodatkowe
Hotel akceptuje małe zwierzęta domowe za dodatkową opłatą. Jest możliwość korzystania z pralni za opłatą, a także z parkingu na terenie obiektu.
Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.
Pobyt super, szkoda bo pogoda nie dopisała i i momentami było chłodno i deszczowo (taka anomalia :) ). Miła obsługa, bardzo dobre i zróżnicowane posiłki. Fajna baza do zwiedzania okolicznych miasteczek (kolejka w pobliżu) i bez wynajmowania auta można było zwiedzać miasta i miasteczka wzdłuż wybrzeża we dwie strony. Plaża ok. ALE,, które musi wybrzmieć pokoje przynajmniej nasz nie odpowiadający standardowi 4 gwiazdek. Nierówne ściany, fugi brudne, ściany poplamione, brak balkonu lub tarasu , z okna widok na drogę i rurę kanalizacyjną i to po dopłacie dla organizatora wyjazdu do pokoju o wyższym standardzie typu deluxe :). W łazience brak nawet jednego wieszaka na ręcznik czy papier, Pod prysznicem panel z biczami wodnymi, ale kabina bez drzwi i woda zalewała całą łazienkę. Szafa przystosowana raczej tylko do wiszących rzeczy, a w niej tylko dwa wieszaki, więc ubrania z musu trzymane były w walizkach.
Jedzenie, miła obsługa, zawsze wolne leżaki czy to nad basenem czy też na plaży
Standard w pokojach, przynajmniej w naszym deluxe :) nie zasługiwał chyba nawet na 2 gwiazdki gdyby nie to, to byłoby super.
Bardzo polecam ten hotel! Właśnie wróciliśmy z wakacji, obiekt bardzo duży, zadbany. Ogród przepiękny ! Jedzenie bardzo dobre - codziennie coś nowego, makarony, świeże ryby grillowane przy gościach, pizza i wiele więcej pysznych potraw. Licząc nową część hotelu to w całym obiekcie jest aż 3 baseny. Obsługa hotelu bardzo przyjazna i przemiła! Zejście do morza lekko strome :-) jednak hotel oferuje gościom busa który kursuje z/do plaży - duże udogodnienie zwłaszcza przy 40 stopniach :) ogólnie hotel rewelacyjny! Polecamy z czystym sumieniem ! :) i bardzo dziękujemy za wspaniale spędzony czas :) Ps. Pan który śpiewa wieczorami ma anielski, przepiękny głos!
Ogród, jedzenie
Pokoje małe, starsze meble
Kalabria TAK, hotel La Conchiglia Resort & Spa - NIE. Nie rozumiem tylu pozytywnych opinii i zachwytów tym hotelem, chyba ludzie którzy piszą te superlatywy mało zwiedzili jeszcze w swoim życiu. Na wstępie dodam, iż naprawdę jesteśmy mało wymagającymi klientami i często bywamy w hotelach 3*, natomiast skoro hotel chwali się 4* to jednak można trochę więcej oczekiwać. Po pierwsze nie spotkaliśmy się żeby na przydział pokoju czekać aż do godz. 16! Tym bardziej, że goście z Katowic wylecieli nad ranem, a z Wrocławia opuścili pokoje ok 9.30. Po przyjeździe od razu natknęliśmy się na awanturę jakiejś pani która była bardzo rozczarowana właśnie długim oczekiwaniem na pokój, tłumaczyła, że inni dostali już dawno swoje pokoje, a oni czekają. Przydział pokoju to loteria: my trafiliśmy raczej średnio, z tyłu naszego pokoju na zewnątrz znajdował się agregator wody, nie muszę mówić, że hałasował, poza widok z naszego pokoju to jakieś dzikie zarośla, chaszcze. Podczas gdy spora część innych pokojów miała lokalizację w pięknej części ogrodu z widokiem np. na platanowce. Prosiliśmy 2 razy recepcję o zmianę pokoju - ale bezskutecznie dodatkowo zwróciliśmy się z prośbą o zmianę pokoju do rezydenta (...)p. Kajetana - ale On tylko stwierdził, że wysłał informację do hotelu i tyle. Nikt nie zapytał nas przez cały pobyt czy hałas nam przeszkadza, itp. Z opowieści innych klientów (...)wiem że osób niezadowolonych z pokoi było więcej. Jedna z pań zgłaszała przy nas, że nie ma zimnej wody drugi dzień!!! Przy upałach wówczas ponad 40 stopni! Nawet nie chcę tego komentować....Odnośnie wyżywienia: owszem nikt nie chodzi głodny ale na jedzenie trzeba czekać, gdyż jest ono podawane w małych ilościach i znika szybko. Kelnerzy nie są zainteresowani uzupełnianiem braków, trzeba ich prosić aby łaskawie uzupełnili. SPodziewać się można było, że będą jakieś włoskie specjały - niestety! Raz ponoć było tiramisu - jedna blaszka - jak ludzie poprosili o uzupełnienie to klener wzruszył ramionami i przyniósł jakieś paskudne ciasto :( Dla mnie osobiście na śniadanie wystarczy ser, dżem ale rozumiem , że są osoby, zwłaszcza mężczyźni, którzy oczekują czegoś ciepłego - raz na śniadanie nie było NIC ciepłego - zrobiła się awantura. Z wyjaśnień usłyszałam, że ponoć 1 osoba nie przyszła do pracy.....Dodatkowo zdarzały się zgniłe owoce (brzoskwinie) i zepsuty arbuz - kilku osobom się trafił. Mnie trafiły się jeszcze zepsute pomidory - zresztą tak jak ktoś pisał pomidory były ogólnie paskudne! Z jedzenia ogólnie na obiad czy kolację zawsze były 3 rodzje makaronów jakieś mięso i ryba. Tak jak mówię nikt nie chodził głodny ale bez szału i najgorsze to puste naczynia, które trzeba było prosić o uzupełnienie kelnerów. Najgorszą rzeczą jaką tam spotkaliśmy jest BRAK wody w dystrybutorach! Jest to niedopuszczalne w hotelu z 4*!!! Woda była reglamentowana - przy śniadaniu stały 2 dzbanki z wodą którą można było sobie nalać do szklanki, jak raz zabrałam dzbanek do stołu to przybiegł kelner i przeprosił że nie można i zabrał go. NIgdy nie zdarzyło się nam żeby był problem z wodą. Gdyby jeszcze chociaż sklep był blisko to pół biedy, niestety najbliższy sklep znajdował się z dobre 15 minut od hotelu, co w upał ponad 40 stopni było sporym wyzwaniem. Ustawienie dystrybutora z wodą naprawdę nie wydaje się ani zbyt kosztownym rozwiązaniem ani problemowym - niestety zabrakło tego. Do obiadu i kolacji podawali klenerzy dzbanek z wodą i winem- do wyboru białe lub czerwone. Ogólnie hotel znajduje się pośrodku "niczego" - w ofercie pisze że do centrum Capo Vaticano jest 1,5km - przy czym wiele osób stwierdziło, że owe "centrum" to rondoi kilka domów. Z pozytwynych rzeczy żeby nie było że tylko narzekam: do morza kursuje busik hotelowy i jest to super sprawa bo hotel położony jest stromo i pod górę powrót przy upałach ponad 40 stopni jest nielada wyzwaniem. Morze było ciepłe i czyste, na plaży leżaki i parasol bezpłatnie Na plaży był bar,prysznic oraz wc. Z hotelu codziennie podziwiać można zachody słońca oraz wulkan Stromboli. Codziennie jest muzyka na żywo - o ile czarnoskóra dziewczyna śpiewa naprawdę fajnie o tyle pan z saksofonem robił na mnie średnie wrażenie ale rzecz gustu. Polecam wycieczki pociągiem do pięknej Tropeii - niedaleko jest stacja pkp - 2 przystanki i jesteś w uroczym miasteczku. Możesz skosztować w Tropeii lodów pysznych oraz pizzy - w hotelu coś ala pizza było raz i chyba 2 razy ala focaccia ale naprawdę nie miało to raczej wiele wspólnego z prawdziwą włoską pizzą. Mimo tego, pobyt oceniam za udany - Kalabria jest piękna,cudne morze, piękna Tropea, warto pojechać natomiast niekoniecznie do tego hotelu. Hotel ma potencjał ale jest on niewykorzystany i niedopracowany,do 4* to sporo brakuje
najlepsze jest położenie hotelu z którego mozna podziwiać piekne zachody słońca; dodatkowo 2 baseny przy których nigdy nie widziałam tłoku - fakt, że ja preferuję morze więc przy basenie byłam 2 razy; na plaże kursuje busik co jest zaletą - bo stromo się wchodzi i schodzi; na plazy bezpłatne leżaki i parasol;
BRAK wody do picia!!niedopuszczalne ! w hotelu z 4* - wstyd! nie rozumiem czemu wody do picia nie było w dystrybutorze? zamiast tego kelnerzy zamiast roznościć wodę mogliby się skupić na uzupełnianiu blaszek z jedzeniem, które nie były uzupełniane na bieżąco i ludzie stali z pustymi talerzami :(; do tego przydził pokoi - loteria - albo trafisz z super widokiem albo z sąsiadującym agregatorem do wody plus widok na dzikie chaszcze :(; wpadki z popsutymi owocami oraz warzywami
Wszystko w porządku, polecam Pokoje czyste, codziennie sprzątane winko na obiad i kolacje
Autobus do plaży widoki z pokoju baseny, piękny zielony teren
wyżywienie dość powtarzalne
Przebywaliśmy w hotelu La Conchiglia Suites & Spa na przełomie sierpnia i września 2022r. W ofercie hotel sklasyfikowany jako ****. W tej kategorii oceniam tylko ogród i baseny. Tu duże uznanie dla pana zajmującego się pielęgnacją ogrodu i czystością basenów oraz doraźnymi pracami naprawczymi, które wykonywał natychmiastowo i z należytą starannością. Mieszkaliśmy w bungalowie, który od razu pierwszego dnia po przyjeździe zmuszeni byliśmy zmienić z powodu inwazji mrówek. Zarówno recepcja jak i rezydent nie widzieli problemu. Zmianę bungalowu wymusiłem stanowczym żądaniem i nieustępliwą interwencją w recepcji. W drugim bungalowie chroniliśmy się przed mrówkami z ogrodu i tarasu sami spryskując środkiem przeciw insektom. W domku, mimo informacji w ofercie, brak było czajnika i zestawu do herbaty/kawy. Zamiana domków nie została wprowadzona w recepcji w system komputerowy hotelu co powodowało ciągłe błędy w generowanych rachunkach w barze - przypisanie opłaty do rachunku innego gościa przez cały okres pobytu. Wymagało to kilkakrotnych wyjaśnień w recepcji w tym także w dniu wyjazdu. Pani blondynka w recepcji w żaden sposób nie była pomocna ani miła w kontaktach z klientami w różnych sprawach. Tuż przed wyjazdem otrzymaliśmy informację o braku dostępności Wi-Fi w pokojach mimo deklaracji w opłaconej ofercie. Hotel położony na odludziu. Brak możliwości wyjścia z hotelu wieczorem gdziekolwiek, teren poza hotelem nieoświetlony, komunikacja wyłącznie pociągiem, stacja w odległości ok. 25 min. spacerem. Posiłki - na plus dodatkowe stanowisko przygotowania gorących mięs różnego rodzaju, bardzo smacznych i dobrze przyprawionych. Na minus - długie oczekiwanie na desery (nawet ok. 45 min.), uwłaczające kolejki po wydzieloną porcję ciasta, którego gdy brakowało podawano deser zastępczy. Długie oczekiwanie na uzupełnienie dań w bufecie. Ciekawostką był fakt serwowania makaronu z mulami - porcja makaronu i cztery wydzielone mule. Ponadto na plus hotelu należy zaliczyć zespół animatorek dla dzieci oraz obsługę na plaży. Także dobrą komunikację busem na plażę. Ogólnie oceniam hotel całościowo na **+. Nigdy dotychczas nie spotkaliśmy się z tak niskim standardem obsługi hotelowej oraz jakości usług do oferty.
Tripadvisor