W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Wyposażenie:
Hotel zbudowany został w roku 1967. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 261 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Na poszczególne piętra można się bezproblemowo dostać za pomocą windy bądź schodami. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i sejfu. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie obiektu znajduje się również kiosk z prasą. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z pomieszczeń konferencyjnych wraz z faksem i fotokopiarką. Większe imprezy mogą być zorganizowane z pomocą obsługi kongresowej.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak studio fitness, zajęcia gimnastyczne i aerobik.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.