Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Wyposażenie:
Hotel zbudowany został w roku 2000. Obiekt oferuje 201 pokoi. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i sejfu. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Obiekt dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Na terenie hotelu znajduje się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu (odpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, opieka medyczna, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. W naszej ofercie biznesowej znajdziecie Państwo faks i projektor.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Obiekt posiada basen i basen otwarty. Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak rower / rower górski, wędkowanie, studio fitness, zajęcia gimnastyczne, aerobik, spa i solarium. W ofercie znajduje się program zabaw dla dzieci.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.