Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
15

Promocja

Itaka - zniżka na wycieczki fakultatywne w czerwcu

5% zniżki na wyc. fakultatywną. Po rabat wejdź tutaj, dodaj do koszyka wyc. z terminem czerwcowym i wpisz kod WAKJUN w podsumowaniu.

Opis oferty

Region: Riwiera AlbańskaBiuro podróży (przedsiębiorca): ItakaKod oferty: WAK550213

Region

Albania / Durres

Opis oferty:

Otoczony lasem sosnowym, atrakcyjnie położony w pierwszej linii brzegowej, tuż przy piaszczystej plaży, z dala od zgiełku gwarnych kurortów. To idealny wybór na spokojny wypoczynek z naturą w tle. Do dyspozycji Gości jest restauracja i 2 bary, wypocząć można przy basenie, z którego bezpośrednio można przejść na plażę. Hotel słynie z profesjonalnej obsługi i świetnej kuchni, serwującej również lokalne specjały.

Położenie:

W SPILLE, ok. 100m od sklepów i barów, najbliższy bankomat ok. 20km od hotelu, ok. 40km od Durres; ok. 70km od lotniska w Tiranie.

Plaża:

Spille Beach, publiczna, wydzielona część hotelowa, piaszczysta, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne parasole i leżaki.

Hotel:

Czterogwiazdkowy, elegancki i zadbany, zbudowany w 2001 r., 81 pokoi, 1 budynek, 6 pięter, winda, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracja Blumare – dania w formie bufetu, kuchnia albańska i śródziemnomorska, dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, bar w lobby, bar przy plaży; taras z widokiem na basen i morze, bezpłatny internet bezprzewodowy; akceptowane karty kredytowe: Visa.

Standardowy:

2-os. (łóżko małżeńskie; możliwość 1 dostawki), ok. 17m², zadbany, klimatyzowany, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, telefon; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon; w części pokoi balkon francuski; ;

Junior suite:

2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), ok. 30m², wyposażenie jak w pokoju standardowym, bez balkonu, frontalny widok na morze;

Rodzinny:

2-os. (możliwość 1 dostawki dla os. dorosłej lub 2 dostawek dla dzieci – sofa), ok. 30m², wyposażenie jak w pokoju standardowym, część pokoi składa się z 2 pomieszczeń, balkon; pokoje junior suite i rodzinne za dopłatą.

Sport i rozrywka:

Basen, prostokątny kształt, słodka woda, ok. 180m², gł. 1,6m, przy basenie bezpłatne parasole i leżaki (ograniczona ilość).

All inclusive:

Śniadanie (7.30-9.30), obiad (12.30-14.00), kolacja (19.00-21.00) w formie bufetu w restauracji; napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonym barze (10.00-22,00); wymagane noszenie opasek all inclusive.

Gratis:

Serwis plażowy Wi-Fi

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Pok. 2 os.

2 dorosłych

All inclusive
WylotElectra Airways, EAF 654
13:35
15:15
KTW · 10.06 (Sob.)Katowice
TIA · 10.06 (Sob.)Tirana
PrzylotElectra Airways, EAF 655
16:15
18:05
TIA · 17.06 (Sob.)Tirana
KTW · 17.06 (Sob.)Katowice
3 998 zł
za pokój

Pok. 2 os.

2 dorosłych

All inclusive
WylotPLL LOT, LO 6269
07:20
09:25
WAW · 10.06 (Sob.)Warszawa - Chopin
TIA · 10.06 (Sob.)Tirana
PrzylotPLL LOT, LO 6270
10:25
12:30
TIA · 17.06 (Sob.)Tirana
WAW · 17.06 (Sob.)Warszawa - Chopin
3 998 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Oficjalny parking P1, Wolności 90, 42-625 Ożarowice, Polska

340
za 1 auto
1 auto
Data od
10.06.2023
Data do
17.06.2023
340
za 1 auto

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

185
za wycieczkę
185
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka3 998

Cena całkowita

3 998
Do zapłaty teraz3 998

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie

Filtrowanie
Typ podróżującego
WszystkieRodzina z dziećmiParaGrupa znajomych50+
Czas podróży
DowolnyMarzec - MajCzerwiec - SierpieńWrzesień - Listopad
Opinie tylko ze zdjęciami
Sortuj po:
Data pobytu - ostatnie
Data pobytu - ostatnieNajwyższa ocena
Wyświetlono 5 z opinii
Kacper
Pracownik Wakacje.pl
Wrzesień 2022 ·

50+

Dodano: 16.10.2022
5.6
+7
Hotel dość specyficzny. Pokoje mają swój standard. Meble z Ikei ratują sytuację dość nie najlepszą. Idealny dla osób szukających wiejskiego spokoju.
Zalety+ sielankowy spokój + przy plaży - + dobre połączenie z komunikacją miejską
Wady- bezpańskie psy - mały basen - skromny bufet jak na 4 gwiazdki
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
1
1

Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl


CompetitionDesktopBanner
Jacek
Klient Wakacje.pl
Wrzesień 2022 ·

Grupa znajomych

Dodano: 16.01.2023
8.4
Bardzo fajny hotel, cicha i spokojna okolica, jeżeli ktoś szuka zgiełku to nie tu , byliśmy że znajomymi i są tego samego zdania . Jedzenie może i troszkę monotonne i może nie ma 100potraw ale hotel też niewielki . Ogólnie smacznie i co ważne mule i ryby codziennie . Regionalne sery oliwki i oliwa . Szukasz odpoczynku polecam , raczej dla małych dzieci brak atrakcji .
ZaletyPołożenie, pokoje , kuchnia, bliskość morza.
WadyJedna i jedyna to 1,5h drogi od lotniska .
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
3
0

Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl


Agata
Klient Wakacje.pl
Sierpień 2022 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 20.08.2022
1.0
Zacznę od tego, iż nie jesteśmy klientami bardzo wymagającymi i decyzje o wyjazdach podejmujemy świadomie analizując za i przeciw. Tak też było tym razem. Albania jawi się i promuje aktualnie jako kraj otwierający się na turystę i zachęcający do poznawania. Dlatego padło właśnie na Albanię. Hotel wybraliśmy w oparciu o opinie i położenie opisane jako ciche, spokojne, na uboczu. Reszta opisu ze strony Itaki to all inclusive (żaden soft), czystość i urozmaicone posilki, żadnej wzmianki o niedogodnościach czy innym niż zwykle poziomie usług. To tytułem wstępu. A teraz o rozczarowaniu i braku spełnienia podstawowych warunków z opisu. Hotel był brudny, bardzo. Na łóżku syna były plamy, których ktoś nawet nie starał się wyczyścić. Brudno było w kuchni, sztućce leżały w lepiących się pojemnikach a jedzenie jest chłodzone przy użyciu wiatraka całego zakurzonego. Jedzenie tak monotonne, w zasadzie codziennie to samo, kompletnie nie zaoferowali nic albańskiego. Najlepsza była pizza, warzyw i owoców bardzo mało a na pobliskim targu było ich zatrzęsienie. Odnosząc się do higieny i jedzenia każda rodzina, łącznie z nasza, miała przynajmniej jednego członka rodziny z zaburzeniami jelitowymi. Obsługa najczęściej niezainteresowana gośćmi, czekanie przy barze a barmani dyskutujący obok z kolegami było codziennym doświadczeniem. Pan w recepcji również niezainteresowany naprawieniem usterki zamka, która kilkakrotnie uniemożliwiła nam wejście do pokoju. Jeden z nielicznych plusów, jakim były bezpłatne leżaki na plaży także został zakłócony przez pana, chyba ratownika (nie był zainteresowany co się dzieje w wodzie ale przebywał na wieżyczce tzn głównie spał),który przeganiał gości z jednych leżaków na inne bo nagle przyprowadzal ludzi z zewnątrz, spoza hotelu i sprzedawał zajęte przez gości hotelowych leżaki. Animacji nie było, jeden czy dwa wieczory z muzyka, ale o tym wiedzieliśmy i była to dla nas zaleta. Jednak nie sposób nie odnieść się do atrakcji zaproponowanych przez biuro, czyli wycieczek fakultatywnych. Na zebraniu opisane zostały w zasadzie dwie wycieczki i zareklamowane jako najlepsze( jeepy i rejs statkiem z Vlory). Wybraliśmy Vlorę i rejs. Nie byłam na gorszej wycieczce nigdy, a do tego tak niezgodnej z opisem pana rezydenta. Poczuliśmy się, zreszta nie tylko my, oszukani w każdym aspekcie. Namawianie na obiad (przed zobaczeniem w jakich warunkach i co będziemy jeść) za 13 euro i ostrzeganie, że nic innego nie będzie ze strony rezydenta było jednym z tych aspektów. Za 13euro można było zjeść na jednym z postojów w końcu dobry obiad. No ale niestety ulegliśmy i zjedliśmy siedząc stłoczeni jak sardynki posiłek wątpliwej jakości. Na obiad tez musieliśmy się spieszyć i zbiegać z góry na wyspie będącej głównym punktem programu, gdyż okazało się ze nie zdążymy obejść tej wyspy zgodnie z planem. Pan rezydent opowiadał tez na spotkaniu ze wycieczka zawiera dużo czasu wolnego na pięknych plażach, na jednej był człowiek na człowieku a na drugiej byliśmy raptem 1,5h. Nie wspomniano również na spotkaniu iż na tej uroczej plaży jest pełno jeżowców i bez butów wchodzenie do wody będzie w zasadzie niemożliwe. Na koniec powrót. Doba trwa do 11tej i należy do tej godziny opuścić pokój. Trochę wcześnie ale nas to nie dotyczyło gdyż transfer mieliśmy w nocy a wylot rano. Natomiast skoro doba trwa do 11tej to powinnismy tez dostać sniadanie czyli prowiant na drogę, nie dostaliśmy nawet butelki wody. Kierowcy zagwarantowani przez biuro jechali skandalicznie, przez cały czas rozmawiając przez telefon, trzymany przy uchu. Nie polecam .
ZaletyBlisko plaży, ładnej i piaszczystej.
WadyBrud, brak zainteresowania ze strony obsługi, monotonne i niedobre jedzenie, wcale nie na uboczu .
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
6
1

Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl


Marek
Klient Wakacje.pl
Sierpień 2022 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 20.08.2022
1.0
Hotel położony przy plaży z łatwym dostępem do plaży… i tu się kończą zalety. Pokój: brudny, brudny wypoczynek na którym było rozłożone spanie dla syna. Gdyby był odrobinę wyższy to musielibyśmy przestawiać lodówkę bo to takie prowizoryczne spanie. Wejście do pokoju za pomocą karty magnetycznej psuło się notorycznie , a obsługa hotelu w bardzo nieprzyjemny sposób ganiała nas w te i we wte zanim przyszedł ktoś żeby w końcu coś naprawić. Obsługa: bucowate młode chłopaczki raczej w stylu miejscowych gangsterów… ciągle czegoś brakowało - plastykowych kubków, sztućcy, talerzy. Obsługa za barem na odwal się… na barze trzeba było czekać żeby ktoś się pojawił albo bary nie były czynne w czasach podanych w ofercie… natomiast punktualni byli tylko przy ich zamykaniu o 22:00. All inclusive najbiedniejsze na jakim byliśmy… daleko im jeszcze do tego co standardowo oferują hotele w UE. Brak soków dla dzieci, z alkoholu tylko lokalne brandy i rakija… zapomnijcie o jakimś drinku czy soft drinku… Podejście do klienta nieprzyjemne, momentami prowokacyjne, gdyby nie zeszło im się z drogi to można było dostać z bara bo panowie byli na swoim a klient to chyba miał być dla nich a nie oni dla klienta… dno Jedzenie: pomijając fakt że reżim sanitarny absolutnie nie istniał to jedzenie monotonne, niedobre i mało urozmaicone… spośród grupy która była w tym samym czasie kilka osób złapało jelitowkę łącznie z moim synem… trudno się dziwić jak nawet wyparzarki do do szklanek nie mieli, a sztućce myli octem, które wkładali do brudnych pojemników… żeby się nie pochorować jedliśmy głównie pizzę bo to było najbezpieczniejsze. Brak świeżych warzyw, brak lokalnych produktów, bez smaku… pod względem jedzenia najgorsze miejsce w jakim byłem… lepiej można było zjeść w okolicznych budach, w których było smacznie i bajecznie tanio. Ogólnie… dno i 7m mułu… Leżaki na plaży za darmo ale… na tym znowu się kończy… człowiek przychodzi, rozkłada się, odpoczywa a tu przychodzi typ z obsługi z informacją że tutaj jest rezerwacja dla kogoś kto zapłacił… przy czym nie było nigdzie informacji że jak ktoś zapłaci to ma pierszeństwo… bardzo nieprzyjemna sytuacja. Osobiście też zostałem w takiej sytuacji postawiony ale wzruszyłem ramionami i ich olałem… zostałem w miejscu, które sobie wybraliśmy ale sytuacja bardzo nieprzyjemna… Rezydent: jak zwróciliśmy uwagę że nie ma potraw niemięsnych to zapytał czy nie ma ryżu albo ziemniaków i poprosił o robienie zdjęć… tyle z jego pomocy… Potem zachwalał wyjazd/rejs na wyspę Sazam - nie dziwię się bo prowizja od statku rejsowego musi być kusząca… wyjazd rano autokarem, przerwa na stacji benzynowej, na którą w tym samym czasie zjechało się 8 autokarów, nie dało rady nawet kawy kupić… dlaczego akurat na jedną stację? Przypadek? Nie sądzę… W autokarze rezydent przekonuje wszystkich że na statku lepiej zjeść obiad bo potem będzie trudno, bo nie będzie kiedy itd… a więc wszyscy płacą 13eur za posiłek i dostają voucher z imieniem rezydenta… i już widać że rezydent od sprzedanego obiadu ma prowizję… Dojeżdżamy do portu, wbijamy na tą łajbę, wali spalinami, siedzimy jak śledzie w puszce… i już wiemy że ktoś na zrobił w bambuko… płyniemy na tą wyspę, na której planowany był spacer historyczny… wysypujemy się z łajby idziemy ma ten spacer jest już po 12.00 i w połowie drogi rezydent mówi że jak ktoś wykupił obiad to musi wracać bo o 13.00 wypływamy a obiad wydają od 12.30… zwariowałem… Zawinęliśmy zatem na ten obiad a tu kolejka… ciasno… mięso, ryż, sałatka… widelec w łapę (noży nie było) i radź sobie… walka o miejsce, jedzenie w pośpiechu… ruszamy, płyniemy na plaże a tu niespodzianka… na pięknej kamienistej plaży jest spokojna przyjemna restauracyjka, w której w ciągu 2 godzinnego pobytu można było spokojnie za 13eur zjeść pięknie podany obiad „ala carte”…. Nasza irytacja sięgnęła zenitu…. Powrót do hotelu… tuż przed osiągnięciem celu rezydent wyskakuje z kapeluszem żeby zebrać napiwek dla kierowcy… za co? Dojazd do hotelu z przesiadką bo odbierał nas mniejszy busik (30letni mercedes) Kierowca w czasie jazdy pisał na telefonie, dzwonił równocześnie pokonując wąskie zakręty…. Przekraczał prędkość… generalnie chwil nieuwagi i 15 osób w szpitalu lub gorzej… ogólnie porażka… Wyjazd druga w nocy na lotnisko… hotel nawet nie wydał nam suchego prowiantu choć nasza doba hotelowa kończyła się dopiero o 11:00 więc śniadanie nam przysługiwało Plusy: ładna plaża Poza tym nic więcej… nie polecam nikomu. Jak ktoś bardzo chce to lepiej wziąć sam pokój i na własną rękę stołować się w okolicznych knajpach… Itaka: beznadziejni rezydenci, poukładani z lokalesami, naciąganie ludzi na wycieczki, które nic nie mają z wypoczynkiem tylko są koszmarnie męczącym spędem naciągniętych turystów… Oferta all inclusive nie odzwierciedlała rzeczywistości… Hotel: może za 20lat dojdą do poziomu usług, jakie oferują inne kraje ale nie wiem czy zmienią mentalność i podejście do klienta …. DNO
ZaletyBrak
WadyWszystko co opisałem powyżej: - brud - jedzenie - oferta all inclusive - obsługa - brak reżimu sanitarnego - ogólna beznadzieja
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
1
0

Elżbieta
Sierpień 2022 ·

Grupa znajomych

Dodano: 06.09.2022
2.0
Przebywałam w tym hotelu na przełomie sierpnia i września 2022 w pokoju 208. Miał być to pobyt dla 3 dorosłych osób. W pomieszczeniu hotelowym łóżko dla jednej z osób to brudny , zarwany narożnik. Zamiast poduszki obleczony w poszewkę wkład że śmierdzącej gumy. Brak szafeczki na osobiste rzeczy. Brudna łazienka.
ZaletyBliskość plaży .
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

Pogoda

23°C
20°C
22°C
15

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane.
Po przyjeździe istnieje konieczność uiszczenia opłaty klimatycznej.
Obywatele polscy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Albanii do 90 dni w ciągu 180 dni licząc od pierwszego dnia wjazdu na podstawie ważnego paszportu lub ważnego dowodu osobistego. Dokument wjazdowy powinien mieć zapas ważności 3 miesiące od planowanej daty opuszczenia Albanii.
Obywatele polscy mogą wjeżdżać bez wizy i przebywać na terytorium Albanii do 90 dni w ciągu 180 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu.
SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy w związku z COVID-19.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.

Informacje prawne

W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:

  • umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
  • publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
  • możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
  • doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
  • nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
  • komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
  • rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.

Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:

  • dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.

Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.