3 370 zł
za wszystkich
Sol Marina Palace





Opis oferty
Lokalizacja
Hotel położony jest w nadmorskiej miejscowości Nesebyr w Bułgarii. To rozrywkowy kurort, w którym goście mogą opalać się na plaży w ciągu dnia, a nocą korzystać z uroków życia nocnego. Pobliskie malownicze miasteczka zachęcają do nieco dalszych wycieczek. W okolicy można znaleźć wiele sklepów i restauracji oraz atrakcji turystycznych. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje:
• Centrum miejscowości Słoneczny Brzeg - ok. 5 km
• Park rozrywki Sunny Beach Amusement Park - ok. 6 km
• Aquapark Action - ok. 7 km
• Mini zoo Camel Park - ok. 7 km
• Sweti Wlas - ok. 12 km
Port lotniczy w Burgas jest oddalony o ok. 26 km.
Plaża
Hotel jest położony nad brzegiem morza, a po drugiej stronie ulicy znajduje się piaszczysta plaża publiczna. To spokojna plaża położona w małej zatoczce.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
Baseny
• Basen z jacuzzi na dachu hotelu
• Basen znajduje się na tarasie z pięknym widokiem na morze. Goście mogą skorzystać z leżaków plażowych. Bary
• Sky Bar - bar znajduje się na dachu hotelu i, poza wspaniałymi widokami, oferuje gościom orzeźwiające drinki i koktajle.
• Marina Bar - idealne miejsce na relaks z ulubionym drinkiem, piwem lub kieliszkiem dobrego wina.
• Na tarasie na dachu hotelu znajduje się także samoobsługowy kącik, w którym goście mogą napić się wody, soków, piwa lub kawy czy herbaty. Restauracje
• Restauracja główna - restauracja bufetowa zaprasza gości na lokalne przysmaki oraz pyszne dania kuchni międzynarodowej. Do wyboru m.in. dania mięsne i rybne, sałatki, lody i i pyszne desery. Podczas śniadań goście mogą tu znaleźć m.in. kilka rodzajów pieczywa, sery i wędliny, jajka, świeże warzywa i owoce oraz liczne dodatki. Organizowane są także kolacje tematyczne, podczas których można skosztować potraw kuchni bułgarskiej i włoskiej. Goście mają do wyboru zarówno stoliki w lokalu, jak i na tarasie zewnętrznym. Inne udogodnienia
• Hotel przeznaczony dla osób dorosłych
• Internet - bezpłatne wi-fi dostępne na terenie całego hotelu
• Recepcja 24/h
• Przechowalnia bagażu
• Pralnia (dodatkowo płatna)
• Codzienne sprzątanie
• Parking w pobliżu
• Wypożyczalnia samochodów w pobliżu
• Winda
Atrakcje hotelowe
• Wellness & Spa - centrum spa znajduje się na najwyższym piętrze hotelu i oferuje gościom szeroki wybór masaży relaksacyjnych oraz zabiegów na twarz i ciało, a na tarasie zewnętrznym można popływać w basenie z panoramicznym widokiem na morze. Goście mogą również skorzystać z dobrze wyposażonej siłowni.
• Atrakcje i rozrywka - w hotelu znajduje się sala gier, a goście mogą zagrać m.in. w piłkarzyki i bilard. Wybrane atrakcje mogą być dodatkowo płatne i/lub podlegać wcześniejszej rezerwacji.
Pokoje i zakwaterowanie
Hotel dysponuje jasnymi, przestronnymi pokojami o różnych kategoriach.
• Sol Room - pokój o powierzchni ok. 34 m2 z balkonem i widokiem na pobliską ulicę jest przeznaczony dla dwóch osób. W pokoju znajdują się dwa łóżka pojedyncze, część dzienna, prywatna łazienka z prysznicem, biurko, klimatyzacja, suszarka do włosów, zestaw do parzenia kawy i herbaty, TV, telefon, minibar (może być dodatkowo płatny).
• Sol Room Sea View - pokój o powierzchni ok. 31 m2 z balkonem i widokiem na morze jest przeznaczony dla dwóch osób. W pokoju znajdują się łóżko typu queen size, część dzienna, prywatna łazienka z prysznicem, biurko, klimatyzacja, suszarka do włosów, zestaw do parzenia kawy i herbaty, TV, telefon, minibar (może być dodatkowo płatny).
• Apartment - pokój o powierzchni ok. 34 m2 z balkonem i widokiem na morze jest przeznaczony dla maksymalnie trzech osób. W pokoju znajdują się sypialnia z łóżkiem typu queen size, część dzienna z rozkładaną kanapą i/lub dodatkowym łóżkiem pojedynczym, prywatna łazienka z prysznicem, biurko, klimatyzacja, suszarka do włosów, zestaw do parzenia kawy i herbaty, TV, telefon, minibar (może być dodatkowo płatny). W wybranych pokojach istnieje możliwość dostawienia dodatkowego łóżka na życzenie gości. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Transport i bagaż
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika (szczegóły poniżej oraz na stronie przewoźnika)
• WIZZ AIR
• Każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o wymiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod fotelem). Płatne dodatkowo:
Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• Priority + 10 kg bag. podręczny (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• RYANAIR
• Każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małego osobistego bagażu o wymiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod fotelem). Płatne dodatkowo:
Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• Priority + 10 kg bag. podręczny (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
Ryanair - karta pokładowa mobile
UWAGA!!! Od 12.11.2025 karty pokładowe linii RYANAIR muszą zostać pobrane na urządzenie mobilne i okazane na lotnisku. Do prawidłowego zeskanowania kodu na lotnisku, sugerujemy ustawienie maksymalnej jasności ekranu urządzenia mobilnego. Linia nie będzie akceptować wydrukowanych kart pokładowych.
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Przedstawiają one ogólny zarys układu, estetyki i wyposażenia pokoi. Rzeczywisty pokój przydzielony do rezerwacji może różnić się od przykładowego zdjęcia. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy, Promo - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do zmian w świadczeniu usług w różnych okresach roku.
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Ryanair - bagaż osobisty
W przypadku przelotem liniami Ryanair każdemu pasażerowi przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małego osobistego bagażu (np. : mały plecak, torebka, torba na laptopa) umieszczanego pod fotelem pasażera z przodu. Zgodnie z nową polityka bagazową linii (od 01/08/2025) wymiary tego bagazu to: 40x30x20 cm
Wymiary bagażu będą podane na kartach pokładowych
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot w obie strony,
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym dostępna poprzez aplikację)
• Telefoniczna asysta anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta ( wysokim sezonie polskojęzyczna asysta telefoniczna)
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair/Wizzair:40x30x20 cm)
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel
• Lokalnych podatków,
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
•- bagażu rejestrowanego w przypadku przelotów liniami rejsowymi i tanimi liniami (Wizzair, Ryanair), bagażu 10 kg kabinowego (Wizzair, Ryanair)
• Oferta pobytu w Bułgarii nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Wybierz pokój i godziny lotów
Podział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard deluxe room
2 dorosłych
Standard deluxe room (seaside)
2 dorosłych
Standard deluxe room (seaside, balcony)
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking B1 Parking, Medweckiego 50, 32-083 Balice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
3 370 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 20
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Czerwiec 2025
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
9.3
Generalnie pobyt bardzo udany. Hotel nowoczesny, czysty i cichy. Personel uczynny. Okolica ciekawa. Baza do licznych wycieczek. Pokój duży z balkonem i widokiem na morze.
Zalety
• Cisza i spokój wieczorem i za dnia - hotel dla dorosłych. Bardzo dobre i urozmaicone jedzenie. Prawie codzienne animacje.
Wady
• Klimatyzacja w pokoju była zepsuta, ale szybko zmieniono nam pokój na inny. Czasami brakowało ciepłej wody, po interwencji było ok. Nie był codziennie sprzątany mimo takiej deklaracji.
Mapa



Atrakcje w okolicy Sol Marina Palace
Zobacz więcej

Pogoda
Maj
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
BEZPIECZEŃSTWO
Bułgaria to bezpieczny kierunek wakacyjny i w popularnych miejscowościach podróżuje się tu bez większych obaw. W zatłoczonych miejscach warto pilnować swoich rzeczy i korzystać z oficjalnych taksówek lub aplikacji, by uniknąć zawyżonych opłat. W kurortach służby porządkowe są dobrze widoczne, co dodatkowo podnosi komfort podróżowania.












































