Perla Gold Luxury





Opis oferty
Bułgaria/Słoneczny Brzeg
Opis
Hotel Perla Gold &Luxury powstał z połączenia dwóch hoteli. Hotel stanowi idealne miejsce na wypoczynek ze względu na swoje malownicze położenie - przy jednej z najpiękniejszych plaż Primorska, a także przestronnymi, nowocześnie urządzonymi wnętrzami. Obiekt tworzy jeden kompleks, ze wspólnym basenem, lobby i restauracją. Doskonałe miejsce na wypoczynek dla rodzin z dziećmi.
Aquapark Aqua Palanet
Znajduje się 1km od hotelu. Odwiedzający mogą korzystać z wielu atrakcji, jakie oferuje obiekt, m.in. kompleks basenów ze zjeżdżalniami typu wirnik, rampy czy "rwąca rzeka". Dla najmłodszych przygotowana jest oddzielna strefa ze specjalnymi mini zjeżdżalniami. Wokół basenów znajdują się leżaki i parasole, a do dyspozycji gości jest kawiarnia, pizzeria, cukiernia oraz bar. W kompleksie aquaparku znajduje się kryty basen o wymiarach olimpijskich, a także doskonale wyposażone centrum Fitness oraz SPA. Poza tradycyjnymi masażami Goście mogą skorzystać z szerokiego wyboru zabiegów z użyciem olejków eterycznych, a w szczególności popularnego w Bułgarii olejku różanego. Wejście dla dzieci o wzroście do 90cm BEZPŁATNE. Ceny dla dorosłych i dzieci powyżej 90cm dostępne u rezydenta Onholidays.
Położenie
Odległość od centrum miejscowości - 800m
Odległość od plaży - 50m
Odległość do Aquaparku Aqua Planet - 1km
Odległość od lotniska w Burgas - 60km (transfer ok. 1 godziny)
Plaża
Hotel zlokalizowany jest ok. 50m od piaszczystej plaży w Primorsku. Wystarczy przejść przez lokalną uliczkę, aby znaleźć się na pięknej plaży północnej, która jest plażą publiczną. Zejście do plaży schodkami lub dalej chodnikiem (łagodniejsze zejście). Leżaki i parasole na plaży dodatkowo płatne.
Hotel udogodnienia
Perla Gold & Luxury to pięciogwiazdkowy luksusowy obiekt z pokojami typu deluxe.
Goście mogą korzystać z udogodnień dostępnych w kompleksie do których należą: restauracja główna na zewnątrz (bez klimatyzacji), dwa bary, basen zewnętrzny ze zjeżdżalniami, wydzielona część basenu dla dzieci, leżaki i parasole przy basenie.
W całym hotelu dostępne jest bezpłatne WI-FI.
Cisza nocna w hotelu obowiązuje od 22:00 do 07:00.
Gości zapraszamy na kort tenisowy położony niedaleko hotelu - opcja dodatkowo płatna.
Check in od 14:00
Check out do 12:00
Pokoje
Pokoje 2-osobowe - pow. ok. 24m2, wyposażenie: sypialnia (1 łóżko podwójne) z częścią wypoczynkową (sofa) , szafa, mini lodówka, klimatyzacja, TV, WI-FI, łazienka z prysznicem i wanną, WC i suszarką do włosów, balkon z widokiem na morze/basen/miasto (w zależności od odstępności), sejf (bezpłatny).
Maksymalne obłożenie: 2+2 / 3+1 / 4 osoby dorosłe.
Pokoje promocyjne - pokój standardowy w cenie promocyjnej. Ograniczona ilość, tylko w opcji wyżywienia all inclusive. Maksymalne obłożenie: 2+2
Wiek dziecka w hotelu: 0-12,99 lat
Łóżeczka dla niemowlaków bezpłatne, w miarę dostępności, konieczna wcześniejsza rezerwacja.
Zakwaterowanie w zależności od dostępności, nie ma możliwości wyboru części hotelowej.
Wyżywienie
All Inclusive
• 7:30 - 10:00 śniadanie,
• 12:00-14:00 obiad,
• 18:00 - 21:00 kolacja
Wszystkie posiłki w formie bufetu,
• 10:00 - 18:00 przekąski
• 10:00 - 22:00 - Lokalne napoje: wino, piwo, wódka, whisky, rakia, napoje bezalkoholowe woda, kawa, herbata dostępne w barze w lobby.
22:00 - 23:00 - bar w lobby - wszystkie napoje dodatkowo płatne.
1 bar w lobby (czynny w godz. 10:00 - 23:00) serwujący alkohole oraz napoje bezalkoholowe,
1 bar na zewnątrz (czynny od godz. 19:00 - 22:00) serwujący alkohole oraz napoje bezalkoholowe,
Przy zamawianiu napoi w barach konieczne jest pokazanie karty pokojowej.
• Informujemy iż hotelowa restauracja nie jest klimatyzowana, a stoliki znjadują się na świeżym powietrzu.
Dodatkowo płatne
Dodatkowo płatne
Alkohole nieujęte w opcji All Inclusive, świeżo wyciskane soki
Lekarz
Sporty wodne (oferta zewnętrzna)
Rozmowy telefoniczne
Serwis plażowy
Dodatkowe informacje
• BAGAŻ WLICZONY W CENĘ WYJAZDU: 20KG REJESTROWANY I 5KG PODRĘCZNY.
• Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz ich formy, a także funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej, w tym atrakcji, retauracji, barów, mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które Organizator nie będzie miał wpływu.
Hotel zastrzega sobie prawo wymeldowania Klientów, którzy w sposób rażący naruszają zasady hotelu i ogólnie przyjęte dobre obyczaje.
Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.
Środki bezpieczeństwa w związku z pandemią covid-19
INFORMUJEMY, ŻE PRIMORSKO JEST OBSZAREM WOLNYM OD COVID-19
Wasze bezpieczeństwo i komfort zawsze były naszym głównym celem. Zaufaliście nam Państwo i chcemy, abyście w naszych hotelach czuli się pewnie i komfortowo. Dlatego wdrożyliśmy dodatkowe działania dezynfekujące na terenie hoteli Perla, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się COVID-19.
Na bieżąco monitorujemy informacje dostarczane przez Światową Organizację Zdrowia, lokalne służby zdrowia oraz Centrale Operacyjne w Bułgarii i codziennie wdrażamy wszystkie obowiązujące procedury i środki bezpieczeństwa. Szczególną uwagę będziemy zwracać na ich przestrzeganie przez naszych pracowników i Gości hotelu.
1.
Dezynfekcja hotelu
• Będziemy monitorować temperaturę ciała każdej osoby wchodzącej do hotelu, a następnie będziemy oferować Gościom możliwość dezynfekcji rąk. Administratorzy recepcji nie będą dopuszczać do tłumów Gości, blaty robocze recepcji będą dezynfekowane po każdym zameldowaniu.
• Zdystansowanie socjalne będzie obserwowane przez cały czas, od momentu przybycia Gościa do hotelu, aż do jego wyjazdu.
• Środki dezynfekujące są umieszczane we wszystkich strefach wspólnych.
• Podczas dezynfekcji hoteli, główny nacisk zostanie położony na pokoje hotelowe: łazienki, włączniki oświetlenia, klamki, piloty, itp.
• Wszyscy pracownicy hotelu otrzymają niezbędne wyposażenie ochronne zalecane przez Ministerstwo Zdrowia.
2.
Restauracja, lobby bar, bar przy basenie, ogród i baseny
• Został przygotowany plan żywienia Gości, zgodnie z odpowiednimi poleceniami oficjalnych władz sanitarnych.
• Każdy pokój na cały pobyt ma przydzielony jeden konkretny stolik w restauracji i może korzystać tylko z tego stolika.
• W restauracji, barach i ogrodzie Goście mogą korzystać z naszej oferty kulinarnej z zachowaniem wskazanej odległości.
• Wchodząc do restauracji Gość zobowiązany jest do dezynfekcji rąk.
• Sanitariaty zostaną zdezynfekowane na wszystkich powierzchniach po użyciu.
• Wszyscy pracownicy zostaną wyposażeni w niezbędny sprzęt ochronny.
• Wszystkie bufety w restauracji zostaną przykryte w celu zabezpieczenia posiłku, a nasi sympatyczni kelnerzy zadbają o to, by posiłek był podawany przy wydawkach.
• Wszystkie posiłki będą zapewnione tylko na terenie otwartym hotelu.
• Baseny zewnętrzne, leżaki i parasole słoneczne będą konserwowane i dezynfekowane zgodnie z wymogami Ministerstwa Zdrowia.
3.
Bezpieczeństwo i higiena pracowników
• Zapewniamy wszystkie niezbędne środki ochrony.
• Wzmocniona zostaje dezynfekcja miejsc pracy.
• Zapewnienie fizycznej odległości.
• Regularne monitorujemy stanu zdrowia wszystkich pracowników.
4. Zalecenia dla naszych Gości
Oczywiste jest, że odpowiedzialność za zdrowie naszych gości i pracowników musi być dzielona, dlatego proszę zwrócić uwagę na poniższe zalecenia:
• Utrzymywać higienę osobistą.
• Zachowanie dystansu społecznego.
• Zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w hotelach Perla i ich przestrzeganie.
• Natychmiastowe powiadamianie naszych pracowników w przypadku wystąpienia objawów.
Bądźcie pewni, że nasz zespół zapewni wszelkie możliwe i bezpieczne środki bez zakłócania komfortu wypoczynku naszych Gości!
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPokój 2-osobowy - promocyjny
2 dorosłych
Pokój 2-osobowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny Parking Lotniska P2, Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiOpinie
Para
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl
Rodzina z dziećmi
Rodzina z dziećmi
Rodzina z dziećmi
Para
Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej
Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Nie ma wymaganych dokumentów na wylot.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.