4 125 zł
za wszystkich
Blue Orange Beach Resort





Opis oferty
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Informacje o destynacji:
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego lub polskojęzycznego przedstawiciela w regionie Słoneczny Brzeg. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Położenie - blue orange beach resort:
W pobliżu piaszczystej plaży położony jest hotel Blue Orange Beach Resort. Na plaży leżaki i parasole przeciwsłoneczne płatne. Centrum turystyczne oddalone jest od obiektu o około 3 km. Miasto Sozopol jest oddalone o około 3 km (Burgas około 30 km). Supermarket oddalony jest o około 3 km. Odległość od najbliższych barów i restauracji wynosi 3 km. Najbliższa dyskoteka oddalona jest od obiektu o około 3 km. Dalsze obiekty rozrywkowe takie jak kino i teatr znajdują się w odległości ok. 30 km stąd. Z hotelu można dotrzeć do następujących atrakcji: Aquapark (ok. 3 km). Lotnisko (BOJ) oddalone jest o ok. 44 km stąd. Kolejne lotnisko (VAR) położone jest ok. 168 km stąd.
Wyposażenie:
Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Hotel dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą, sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, pobudka na życzenie i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, wentylator i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla gości doskonałą okazję do relaksu. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne, łóżko typu queen size bądź sofę. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W skład wyposażenia wchodzi również aneks kuchenny z lodówką. Do wyposażenia należą również telefon, telewizor i Wi-Fi. Łazienka posiada prysznic. W łazience znajduje się suszarka do włosów i telefon. Ekskluzywnie dla naszych podróżnych przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne i komplet ręczników. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Wyżywienie:
Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania dań dietetycznych. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i przekąski. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w hotelu, jak np. rower / rower górski, tenis ziemny, siatkówka plażowa, siatkówka i nordic walking. Do programu sportów wodnych obiektu należą windsurfing, jet ski, rower wodny, przejażdżki na bananie wodnym, kanadyjki, spływy kajakowe, snorkeling, nurkowanie i aqua fitness. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, darta, zajęcia gimnastyczne i aerobik, jak również za dodatkową opłatą badmintona. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka i zabiegi masażu. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, miniklub i minidisco.
Karty kredytowe:
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.
Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii. Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju. Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju. Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu
• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + LOT (LO): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg. + European Air Charter Airline (H6): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg. + W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air, FlexFlight (Voyage Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. ++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
• Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. >>>Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej.
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN. ++Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm,
• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. ++ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.
• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.
Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej.
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)
Wybierz pokój i godziny lotów
Podział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard room (balcony or terrace)
2 dorosłych
Standard studio (balcony or terrace)
2 dorosłych
Standard apartment (balcony or terrace)
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking B1 Parking, Medweckiego 50, 32-083 Balice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
4 125 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 3
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Wrzesień 2024
Singiel
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
2.3
Obsługa hotelu oprócz 2 recepcjonistów nie mówi po angielsku. Z barmanem w ogóle nie można się porozumieć, mówi on tylko po bułgarsku i niemiecku.
Ponieważ napoje w opcji all inclusive nie nadają się w ogóle do picia, oraz bardzo wielu z nich po prostu nie ma i nie zamierzają ich uzupełnić ponieważ koniec sezonu się zbliża, postanowiłam zamówić z karty płatnych napoi drink “Pina colada”. Barman nie wiedział co to w ogóle jest, a jak mu pokazałam palcem na karcie drinków to zaczął przygotowywać drink na podstawie składników, które były podane w menu. Wziął rum -CZARNY!, powiedziałam mu że ten napój robi się z białego rumu, to zamienił butelkę, po czym wziął jakiś niebieski likier i spojrzał się na mnie czy ma go dodać, następnie usłyszałam “kokos finish” oraz “śmietana finish”, drink pina colada w wykonaniu tego pana składał się z białego rumu oraz soku ananasowego z maszyny. Zapłaciłam na to 11 lewa. Pan barman nawet nie miał odwagi powiedzieć “nie zrobię tego drinka bo nie mam na niego składników oraz nie wiem jak to się robi”. Postawił mi rum z sokiem po czym bezczelnie zażądał za to pieniędzy, mimo że nie dostałam tego o co prosiłam.
Pan barman ogólnie wygląda jakby miał pretensje o to, że go od telefonu odrywam prosząc o jakiś napój. Przez cały dzień poda może 20 napojów wszystkim gościom bo nie jest ich tutaj dużo i to robi wtedy taka minę, że człowiekowi się odechciewa wszystkiego.
Zamiast coli z maszyny leciała woda, zamiast soku pomarańczowego także, w napoju Fanta z nalewaka razem z napojem wypływały robaki z wyglądu przypominające meszki.
Wybór herbat tutaj jest tylko pomiędzy zieloną i rumiankową. Prosiłam obsługę restauracji aby poszukały zwykłej czarnej herbaty, ale niestety znów usłyszałam “finish”.
Basen to tragedia. Nikt o niego nie dba, pływają w nim liście sprzed tygodnia.
W łazience chodziły robaki.
Jeżeli chodzi o jedzenie to chyba powinniście Państwo tutaj sanepid wysłać. Przysięgam, ze nie robię z siebie wybrednej księżniczki, ale tego po prostu nie da się jeść. Jedzenie jest nieświeże, codziennie podawane jest jedno i to samo, bardzo mały wybór, a połowa płyt podgrzewających jedzenie jest już wyłączona (moim zdaniem w trakcie sezonu na tych płytach także serwowane są posiłki i wtedy jest większy wybór). Po posiłkach zarówno ja jak i moi rodzice z którymi tu przyleciałam czujemy się chorzy. Jakość produktów jest przerażająca. Wszystko z najtańszej półki. Niestety nie mamy możliwości zjeść gdzieś indziej bo w pobliżu nie ma restauracji ani sklepów. Jedynie na wycieczkach jedliśmy w restauracjach, ale niestety nie jestem w stanie wydać codziennie 15 lewa na taksówkę w jedną stronę do Sozopolu aby zjeść śniadanie obiad czy kolację.
Na podwieczorek miały być hot dogi, kanapki, croissanty oraz pizza (zdjęcie menu w załączeniu), niestety przez cały tydzień otrzymaliśmy tylko pizzę robioną ze składników ze śniadania. Maszyna z lodami jest zepsuta więc lodów także nie mieliśmy okazji spróbować.
Rozumiem, że to jest końcówka sezonu, ale postanowiłam wylecieć na wakacje we wrześniu aby uniknąć tłumów oraz dzieci w wieku szkolnym. Dlaczego w związku z tym nie mogę się nacieszyć pełną ofertą hotelu tylko okrojoną?
Jestem pewna, że w miesiącach lipiec i sierpień jest większy wybór dań, są one bardziej urozmaicone oraz jest możliwość skorzystania ze wszystkich napoi.
Rozumiem, że hotel ma teraz mniejszą ilość gości, ale chyba za coś jednak zapłaciłam, prawda?
Podróżuje od kilku lat do różnych krajów, z różnymi biurami podróży, zazwyczaj wybieram hotele 3*, tym razem chciałam zobaczyć różnicę i wybrałam hotel 4*, jednak nie tego się spodziewałam. Ten hotel nie zasługuje na 4* i czuję się tym oszukana. W hotelach 3* miałam lepsze warunki. Z czystym sercem mogę powiedzieć, że to był najgorszy hotel w jakim byłam. Nie sądziłam że wybierając hotel 4* z opcją all inclusive będę chodzić głodna ze strachu żeby coś zjeść.
Polecam usunąć ten hotel ze swojej oferty bo stracicie klientów. Ludzie ufają Wam lecąc z Waszą firmą na wakacje, a tu taka niemiła niespodzianka. Wakacje oceniam bardzo słabo. nie mogliśmy się doczekać wyjazdu z tego miejsca do domu.
Zalety
• Blisko do plazy
Wady
• Obsługa, jedzenie, drink bar, podejście do gosci, hotel na zadupiu, nie ma nic dookola
Mapa



Atrakcje w okolicy Blue Orange Beach Resort
Zobacz więcej

Pogoda
Maj
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
BEZPIECZEŃSTWO
Bułgaria to bezpieczny kierunek wakacyjny i w popularnych miejscowościach podróżuje się tu bez większych obaw. W zatłoczonych miejscach warto pilnować swoich rzeczy i korzystać z oficjalnych taksówek lub aplikacji, by uniknąć zawyżonych opłat. W kurortach służby porządkowe są dobrze widoczne, co dodatkowo podnosi komfort podróżowania.






























