2 926  

za wszystkich

31
budynek główny, basen
obiekt, basen
budynek główny, teren hotelu
obiekt, basen
plac zabaw

Opis oferty

Region: Słoneczny BrzegBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK836385

Opis kontrahenta

Opis ogólny: Hotel Blue Orange Beach Resort położony jest w pobliżu piaszczystej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 3 km. Miasto Sozopol jest oddalone o około 3 km (Burgas około 30 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 3 km. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 3 km. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 3 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantują kino i teatr (ok. 30 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Aquapark (ok. 3 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 200 m) i przystanek autobusowy (ok. 500 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 30 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 3 km szpital. Lotnisko (BOJ) położone jest ok. 44 km od hotelu. Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone o ok. 168 km. Wyposażenie :Ten 5-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2022 roku, został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 81 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 6 budynkach gospodarczych. Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny), sklep, parking (bezpłatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie. Basen: Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od maja do września). W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami. Wyżywienie: Śniadanie w formie bufetu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Woda, napoje bezalkoholowe, kawa i herbata, ciasta i wyroby cukiernicze, piwo, wino, lokalne alkohole, przekąski oraz koktajle w określonych godzinach. Bezpłatny dostęp do Internetu. Wcześniejszy check-in i późniejszy check-out są możliwe (w zależności od dostępności). Sport/czas wolny: Aktywności sportowe i rekreacyjne: siatkówka plażowa, badminton (za opłatą), tenis (za dodatkową opłatą, ok. 100 m od hotelu), tenis stołowy (za opłatą) i siatkówka. W odległości ok. 200 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych, np. narty wodne (realizacja przez firmy zewnętrzne). Oferty wellness: masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 3 - 13 lat) i mini klub (dla dzieci w wieku od 3 - 13 lat). Informacje dodatkowe: Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, rosyjsku i po bułgarsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.

Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon

Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy. Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Świadczenia w cenie

Cena z przelotem zawiera:

• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),

• Bilet lotniczy,

• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.11:00 - 12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,

Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),

• Bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko

• Opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt. UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

• Bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)

• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp. Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.

Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie. UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące. UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju. Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju. Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu. W Bułgarii wysoki sezon obejmuje zazwyczaj miesiące lipiec - sierpień - przed i po wysokim sezonie hotele ograniczają ofertę dostępnych atrakcji, barów, animacji.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard standard room (balcony or terrace)

2 dorosłych

Wylot
05:4508:40
KRK · 16.05 (Sob.)Kraków
BOJ · 16.05 (Sob.)Burgas
Przylot
10:4011:30
BOJ · 19.05 (Wt.)Burgas
KRK · 19.05 (Wt.)Kraków
2 926 zł
za pokój

Studio standard studio (balcony or terrace)

2 dorosłych

Wylot
05:4508:40
KRK · 16.05 (Sob.)Kraków
BOJ · 16.05 (Sob.)Burgas
Przylot
10:4011:30
BOJ · 19.05 (Wt.)Burgas
KRK · 19.05 (Wt.)Kraków
3 220 zł
za pokój

Apartament standard apartment (balcony or terrace)

2 dorosłych

Wylot
05:4508:40
KRK · 16.05 (Sob.)Kraków
BOJ · 16.05 (Sob.)Burgas
Przylot
10:4011:30
BOJ · 19.05 (Wt.)Burgas
KRK · 19.05 (Wt.)Kraków
4 052 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nas
Promesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.
Popularne
Parkingi
Ubezpieczenia
Promesa

Parking B1 Parking, Medweckiego 50, 32-083 Balice

130
za 1 auto
1 auto
Data od
16.05.2026
Data do
19.05.2026
130
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka2 926

Cena całkowita

2 926
Zaliczka płatna teraz878
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Opinie 3

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 3 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Monika
Opinia zweryfikowana

Wrzesień 2024

·

Singiel

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 20.09.2024

2.3

Obsługa hotelu oprócz 2 recepcjonistów nie mówi po angielsku. Z barmanem w ogóle nie można się porozumieć, mówi on tylko po bułgarsku i niemiecku.

Ponieważ napoje w opcji all inclusive nie nadają się w ogóle do picia, oraz bardzo wielu z nich po prostu nie ma i nie zamierzają ich uzupełnić ponieważ koniec sezonu się zbliża, postanowiłam zamówić z karty płatnych napoi drink “Pina colada”. Barman nie wiedział co to w ogóle jest, a jak mu pokazałam palcem na karcie drinków to zaczął przygotowywać drink na podstawie składników, które były podane w menu. Wziął rum -CZARNY!, powiedziałam mu że ten napój robi się z białego rumu, to zamienił butelkę, po czym wziął jakiś niebieski likier i spojrzał się na mnie czy ma go dodać, następnie usłyszałam “kokos finish” oraz “śmietana finish”, drink pina colada w wykonaniu tego pana składał się z białego rumu oraz soku ananasowego z maszyny. Zapłaciłam na to 11 lewa. Pan barman nawet nie miał odwagi powiedzieć “nie zrobię tego drinka bo nie mam na niego składników oraz nie wiem jak to się robi”. Postawił mi rum z sokiem po czym bezczelnie zażądał za to pieniędzy, mimo że nie dostałam tego o co prosiłam.

Pan barman ogólnie wygląda jakby miał pretensje o to, że go od telefonu odrywam prosząc o jakiś napój. Przez cały dzień poda może 20 napojów wszystkim gościom bo nie jest ich tutaj dużo i to robi wtedy taka minę, że człowiekowi się odechciewa wszystkiego.

Zamiast coli z maszyny leciała woda, zamiast soku pomarańczowego także, w napoju Fanta z nalewaka razem z napojem wypływały robaki z wyglądu przypominające meszki.

Wybór herbat tutaj jest tylko pomiędzy zieloną i rumiankową. Prosiłam obsługę restauracji aby poszukały zwykłej czarnej herbaty, ale niestety znów usłyszałam “finish”.

Basen to tragedia. Nikt o niego nie dba, pływają w nim liście sprzed tygodnia.

W łazience chodziły robaki.

Jeżeli chodzi o jedzenie to chyba powinniście Państwo tutaj sanepid wysłać. Przysięgam, ze nie robię z siebie wybrednej księżniczki, ale tego po prostu nie da się jeść. Jedzenie jest nieświeże, codziennie podawane jest jedno i to samo, bardzo mały wybór, a połowa płyt podgrzewających jedzenie jest już wyłączona (moim zdaniem w trakcie sezonu na tych płytach także serwowane są posiłki i wtedy jest większy wybór). Po posiłkach zarówno ja jak i moi rodzice z którymi tu przyleciałam czujemy się chorzy. Jakość produktów jest przerażająca. Wszystko z najtańszej półki. Niestety nie mamy możliwości zjeść gdzieś indziej bo w pobliżu nie ma restauracji ani sklepów. Jedynie na wycieczkach jedliśmy w restauracjach, ale niestety nie jestem w stanie wydać codziennie 15 lewa na taksówkę w jedną stronę do Sozopolu aby zjeść śniadanie obiad czy kolację.

Na podwieczorek miały być hot dogi, kanapki, croissanty oraz pizza (zdjęcie menu w załączeniu), niestety przez cały tydzień otrzymaliśmy tylko pizzę robioną ze składników ze śniadania. Maszyna z lodami jest zepsuta więc lodów także nie mieliśmy okazji spróbować.

Rozumiem, że to jest końcówka sezonu, ale postanowiłam wylecieć na wakacje we wrześniu aby uniknąć tłumów oraz dzieci w wieku szkolnym. Dlaczego w związku z tym nie mogę się nacieszyć pełną ofertą hotelu tylko okrojoną?

Jestem pewna, że w miesiącach lipiec i sierpień jest większy wybór dań, są one bardziej urozmaicone oraz jest możliwość skorzystania ze wszystkich napoi.

Rozumiem, że hotel ma teraz mniejszą ilość gości, ale chyba za coś jednak zapłaciłam, prawda?

Podróżuje od kilku lat do różnych krajów, z różnymi biurami podróży, zazwyczaj wybieram hotele 3*, tym razem chciałam zobaczyć różnicę i wybrałam hotel 4*, jednak nie tego się spodziewałam. Ten hotel nie zasługuje na 4* i czuję się tym oszukana. W hotelach 3* miałam lepsze warunki. Z czystym sercem mogę powiedzieć, że to był najgorszy hotel w jakim byłam. Nie sądziłam że wybierając hotel 4* z opcją all inclusive będę chodzić głodna ze strachu żeby coś zjeść.

Polecam usunąć ten hotel ze swojej oferty bo stracicie klientów. Ludzie ufają Wam lecąc z Waszą firmą na wakacje, a tu taka niemiła niespodzianka. Wakacje oceniam bardzo słabo. nie mogliśmy się doczekać wyjazdu z tego miejsca do domu.

Zalety

Blisko do plazy

Wady

Obsługa, jedzenie, drink bar, podejście do gosci, hotel na zadupiu, nie ma nic dookola

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Atrakcje w okolicy Blue Orange Beach Resort

Sozopol 2 km w linii prostej od hotelu
Pierwsze wzmianki o Sozozpolu pochodzą sprzed 6 tys. lat. Najwięcej zawdzięcza Grekom, czego najlepszym dowodem są starożytne zabytki, które do złudzenia przypominają grecki styl. Na zwiedzanie Sozopolu trzeba zarezerwować co najmniej jeden dzień. W programie zwiedzania koniecznie powinniśmy uwzględnić: południowy mur z wyjątkowo urokliwie wkomponowanym w niego muzeum i pozostałościami starożytnej wieży (doskonały widok na wzburzone morze). Następnym przystankiem może być cerkiew Bogurodzicy oraz cerkiew św.św. Cyryla i Metodego. Poza długimi piaszczystymi plażami znajdziemy tu także charakterystyczną XIX-wieczną kamienno-drewniana zabudowę, spośród której 45 obiektów zaliczono do pamiątek narodowych.

Zobacz więcej

Sozopol

Pogoda

Maj

20°C
11°C
15°C
15

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.

BEZPIECZEŃSTWO


Bułgaria to bezpieczny kierunek wakacyjny i w popularnych miejscowościach podróżuje się tu bez większych obaw. W zatłoczonych miejscach warto pilnować swoich rzeczy i korzystać z oficjalnych taksówek lub aplikacji, by uniknąć zawyżonych opłat. W kurortach służby porządkowe są dobrze widoczne, co dodatkowo podnosi komfort podróżowania.