2 426  

za wszystkich

27
basen
basen
basen
balkon / taras
pokój

Opis oferty

Region: Złote PiaskiBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK1049559

Opis kontrahenta

Opis ogólny:

Ośrodek hotelowy Maritim Hotel Amelia, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, jest oddalony o ok. 40 km od Varna (Dobrich około 50 km). Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się ok. 100 m od hotelu (bezpłatny transfer na plażę od czerwca do września co 30 minut). Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie. Obiekt oddalony jest od turystycznego centrum o zaledwie kilka kroków. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 150 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 100 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 50 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 100 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Cape Kaliakra (ok. 50 km), Golden Sands (ok. 12 km), Aladja Monastery (ok. 15 km), Botanic Garden (ok. 15 km) oraz Sveti Konstantin (ok. 22 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 50 m) i przystanek autobusowy (ok. 800 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 35 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 10 km szpital. Lotnisko (VAR) położone jest ok. 42 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (BOJ) jest oddalone o ok. 148 km. Wyposażenie :

Ten 8-piętrowy hotel, odnowiony w 2022 roku, oddaje do dyspozycji gości 141 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 3 windy, klimatyzację, sejf (bezpłatny), minimarket, sky bar (czynny w godzinach 20:00 - 23:00), parking (płatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się dwie klimatyzowane restauracje. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna (00:00 - 00:00) są dostępne odpłatnie. Basen:

Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu z parkiem wodnym i zjeżdżalnią wodną znajdują się 3 baseny ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od maja do października). W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami (bar zaprasza od godziny 00:00 - 00:00). Sport/czas wolny:

Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis (za dodatkową opłatą, ok. 200 m od hotelu), piłka nożna, siatkówka, koszykówka, minigolf, badminton (bezpłatnie), pilates, joga, siatkówka plażowa, siłownia, aerobik i tenis stołowy (bezpłatnie). W odległości ok. 150 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych, np. skuter wodny i narty wodne (realizacja przez firmy zewnętrzne). Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 12 km. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów oraz bezpłatnej przechowalni rowerów. Oferty wellness: sauna i łaźnia parowa bezpłatnie. Strefa spa, taras słoneczny i masaże odpłatnie. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: program animacji. Informacje dodatkowe:

Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po bułgarsku. Dostępne opcje płatnicze: Diners Club, Visa oraz Eurocard/MasterCard.

Wyżywienie

WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywenia

BB - śniadania w formie bufetu

HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy. Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon

Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Świadczenia w cenie

Cena z przelotem zawiera:

• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),

• Bilet lotniczy,

• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.11:00 - 12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,

Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),

• Bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko

• Opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt. UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

• Bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)

• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp. Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.

Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie. UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące. UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju. Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju. Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu. W Bułgarii wysoki sezon obejmuje zazwyczaj miesiące lipiec - sierpień - przed i po wysokim sezonie hotele ograniczają ofertę dostępnych atrakcji, barów, animacji.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard twin standard room (balcony)

2 dorosłych

Wylot
18:2521:30
WRO · 02.10 (Pt.)Wrocław
VAR · 02.10 (Pt.)Warna
Przylot
22:0523:15
VAR · 05.10 (Pon.)Warna
WRO · 05.10 (Pon.)Wrocław
2 426 zł
za pokój

Standard twin deluxe room (gardenview, balcony)

2 dorosłych

Wylot
18:2521:30
WRO · 02.10 (Pt.)Wrocław
VAR · 02.10 (Pt.)Warna
Przylot
22:0523:15
VAR · 05.10 (Pon.)Warna
WRO · 05.10 (Pon.)Wrocław
2 542 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nas
Promesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.
Popularne
Parkingi
Ubezpieczenia
Promesa

Parking Oficjalny Parking Lotnisko Wrocław Strachowice, Graniczna 190, 54-530 Wrocław

199
za 1 auto
1 auto
Data od
02.10.2026
Data do
05.10.2026
199
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka2 426

Cena całkowita

2 426
Zaliczka płatna teraz728
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Opinie 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 1 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Karolina
Opinia zweryfikowana

Czerwiec 2025

·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 05.06.2025

3.7

Totalne bezludzie ! Hotel ładny nowy , pokoje nowe,restauracja też nowa każdy znajdzie coś dla siebie. Basen tylko jeden na dachu platyny 22 lewy , na dole basen dla dzieci i dorosłych z hotelu obok.Brak snak baru , bar płaty na basenie jeden drugi totalna żenada bezpłatny! Drinki nie ma w czym wybierać ! Na plaży brak baru . Nudy nudy nudy ! Sami seniorzy , jechaliśmy do centrum 15 min tam jest super i najlepiej tam wybrać hotel w złotych Piaskach . Zdjęcia pokazane piękne ale lipa totalna ! Ultra all inklusive to duża przesada max 4 *

Czułam się jak w senatorium

Rodzina z dwóją dzieci 13at i 2 lata

A także mąż z żoną .

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Atrakcje w okolicy Maritim Amelia

Port Marina Dinevi 78 km w linii prostej od hotelu
Port Marina Dinevi to największy port na bułgarskim wybrzeżu Morza Czarnego i zarazem największa atrakcja Św. Wlasu. Przystań ta może pomieścić aż 300 jachtów, mogą do niego cumować jednostki o długości powyżej 25 metrów. Przystań cieszy się bardzo dużą popularnością, dlatego nie powinien nas zdziwić fakt, że spotkamy tam spacerujących celebrytów, czy gwiazdy z pierwszych stron gazet. Możemy także skorzystać z oferty firmy specjalizującej się w organizacji rejsów po Morzu Czarnym i wybrać się w morską podróż po Bułgarii. Oczywiście nie zapomnijmy o spacerze wieczorową porą - widoki są wprost oszałamiające.

Zobacz więcej

Port Marina Dinevi

Pogoda

Październik

16°C
12°C
17°C
11

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.

BEZPIECZEŃSTWO


Bułgaria to bezpieczny kierunek wakacyjny i w popularnych miejscowościach podróżuje się tu bez większych obaw. W zatłoczonych miejscach warto pilnować swoich rzeczy i korzystać z oficjalnych taksówek lub aplikacji, by uniknąć zawyżonych opłat. W kurortach służby porządkowe są dobrze widoczne, co dodatkowo podnosi komfort podróżowania.