2 452  

za wszystkich

18
basen
plaża
pokój
restauracja
teren hotelu, basen

Opis oferty

Region: Złote PiaskiBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK951379

Opis hotelu

Opis ogólny:

Ośrodek hotelowy Orchidea, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, jest oddalony o ok. 33 km od Varna (Balchik około 15 km, Dobrich ca. 40 km). Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się ok. 800 m od hotelu (bezpłatny transfer na plażę). Do turystycznego centrum jest ok. 500 m. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 500 m od hotelu. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 500 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Cape Kaliakra (ok. 50 km), Golden Sands (ok. 12 km), Aladja Monastery (ok. 15 km), Botanic Garden (ok. 15 km) oraz Sveti Konstantin (ok. 22 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 800 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 35 km. Lotnisko (VAR) położone jest ok. 42 km od hotelu. Kolejne lotnisko (BOJ) jest oddalone o ok. 148 km. Wyposażenie :

Ten 3-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 395 pokoi mieszczących się w budynku głównym oraz aneksie. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem, klimatyzację, sejf (odpłatny), minimarket, parking (płatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie. Basen:

Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od czerwca do września). W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku (bar zaprasza od godziny 11:00 - 17:00). Wyżywienie:

Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:00) w formie szwedzkiego stołu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci. Napoje bezalkoholowe (10:00 - 23:00), piwo (10:00 - 23:00), wino (10:00 - 23:00), kawa i herbata (07:30 - 23:00), lokalne alkohole (10:00 - 23:00) oraz przekąski (15:00 - 17:00). Sport/czas wolny:

Aktywności sportowe i rekreacyjne: siatkówka, tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 500 m od hotelu), siatkówka plażowa, tenis stołowy (za ewentualną opłatą) i rzutki (za ewentualną opłatą). Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: taras słoneczny za ewentualną opłatą. Informacje dodatkowe:

Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po niemiecku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa

Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon

Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy. Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Świadczenia w cenie

Cena z przelotem zawiera:

• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),

• Bilet lotniczy,

• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.11:00 - 12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,

Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),

• Bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko

• Opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt. UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

• Bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)

• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp. Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.

Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie. UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące. UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju. Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju. Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu. W Bułgarii wysoki sezon obejmuje zazwyczaj miesiące lipiec - sierpień - przed i po wysokim sezonie hotele ograniczają ofertę dostępnych atrakcji, barów, animacji.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard twin standard room (balcony)

2 dorosłych

Wylot
20:3523:30
KTW · 09.09 (Śr.)Katowice
VAR · 09.09 (Śr.)Warna
Przylot
21:2022:10
VAR · 12.09 (Sob.)Warna
KTW · 12.09 (Sob.)Katowice
2 452 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nas
Promesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.
Popularne
Parkingi
Ubezpieczenia
Promesa

Parking A1 Rondo, Piłsudskiego 56, 42-625 Pyrzowice

100
za 1 auto
1 auto
Data od
09.09.2026
Data do
12.09.2026
100
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka2 452

Cena całkowita

2 452
Zaliczka płatna teraz736
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Opinie 28

Zablokowanych opinii: 2
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 28 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Robert
Opinia zweryfikowana

Sierpień 2025

·

Rodzina z dziećmi

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 10.08.2025

3.3

+2

Dno i wodorosty pokryte grubą warstwą mułu

3* to chyba w standardzie nie wiem czego. Jak dla mnie nie ma to nawet 1*. Nasłać na nich odpowiednik sanepidu i do zamknięcia. Jak można podawać na obiad/kolację makaron/warzywa już śmierdzące stęchlizną. Tragedia. Jedzenie ciągle to samo, tylko pod innymi nazwami, odgrzewane. Oferowane WiFi nie ma wogóle - to nie WiFi hotelu a "miejskie" które albo złapie albo nie. Na plus bardzo dobre lody, niestety trzeba po nie chodzić do snack baru przy innym hotelu. Basen ok. Szkoda, że brak dostępnych w pobliżu napojów - niby jest dozownik, ale na tygodniowy pobyt działał jeden dzień, po napoje trzeba chodzić do baru - nawet po wodę, gdzie nie pozwalali nalewać do butelek xd

Piwo w all to najtańsze pomyje, polskie piwo by biedronka /lidl/inny market smakują lepiej. Drinki były dobre, chociaż ich moc zależała od humoru barmana, bo alkohol nalewany "na oko".

Pokoje sprzątane po łebkach, mimo upałów na 7 dniowy pobyt pościel była zmieniana raz.

Zalety

Basen

Lody

Dobre drinki

Wady

Prawie wszystko

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Atrakcje w okolicy Orchidea (Albena)

Port Marina Dinevi 78 km w linii prostej od hotelu
Port Marina Dinevi to największy port na bułgarskim wybrzeżu Morza Czarnego i zarazem największa atrakcja Św. Wlasu. Przystań ta może pomieścić aż 300 jachtów, mogą do niego cumować jednostki o długości powyżej 25 metrów. Przystań cieszy się bardzo dużą popularnością, dlatego nie powinien nas zdziwić fakt, że spotkamy tam spacerujących celebrytów, czy gwiazdy z pierwszych stron gazet. Możemy także skorzystać z oferty firmy specjalizującej się w organizacji rejsów po Morzu Czarnym i wybrać się w morską podróż po Bułgarii. Oczywiście nie zapomnijmy o spacerze wieczorową porą - widoki są wprost oszałamiające.

Zobacz więcej

Port Marina Dinevi

Pogoda

Wrzesień

21°C
16°C
22°C
13

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.

BEZPIECZEŃSTWO


Bułgaria to bezpieczny kierunek wakacyjny i w popularnych miejscowościach podróżuje się tu bez większych obaw. W zatłoczonych miejscach warto pilnować swoich rzeczy i korzystać z oficjalnych taksówek lub aplikacji, by uniknąć zawyżonych opłat. W kurortach służby porządkowe są dobrze widoczne, co dodatkowo podnosi komfort podróżowania.