2 090  

za wszystkich

31
teren hotelu
basen
basen
basen
budynek główny

Opis oferty

Region: Cypr PołudniowyBiuro podróży (przedsiębiorca): EasygoKod oferty: WAK1006967

Lokalizacja

Hotel znajduje się w Aiya Napa, nad brzegiem morza, tuż obok plaży miejskiej, która zachwyca jasnym piaskiem i błękitną wodą. Oprócz wspaniałych widoków miasto oferuje również wiele atrakcji - znajdują się tu liczne muzea, port, a także restauracje, bary i kluby. Nad morzem można skorzystać z oferty sportów wodnych. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje

• Park wodny Ayia Napa - ok. 6 km

• Muzeum historyczne - ok. 2 km

• Park Narodowy Cape Greco - ok. 10 km

• Kościół Agioi Anargiroi - ok. 11 km

• Protaras - ok. 11 km

• Stanowisko archeologiczne w Kourion - ok. 80 km

Port lotniczy w Larnace jest oddalony o ok. 58 km.

Plaża

Hotel znajduje się przy długiej, piaszczystej plaży publicznej. Serwis plażowy jest dodatkowo płatny.

Do dyspozycji gości na terenie hotelu

Baseny

• Basen zewnętrzny w kształcie litery U

• Basen dla dzieci

• Przy basenach znajdują się parasole i leżaki plażowe. Bary

• Limanaki Da Vinci Cafe & Bar - kawiarnia z widokiem na morze to miejsce, w którym w ciągu dnia można zrelaksować się z chłodnym frappe lub aromatyczną kawą. Ponadto dostępne są również przekąski, sałatki i burgery, a na ekranach telewizorów wyświetlane są rozgrywki sportowe. Restauracje

• Limanaki Fish & Mediterranean Restaurant - główna restauracja bufetowa, w której każdego dnia podawane są pyszne dania kuchni śródziemnomorskiej, m.in. dania rybne i mięsne z grilla. Do kolacji i obiadów podawane są lokalne wina.

• Noodlemama - restauracja, w której goście mogą zjeść pyszne dania kuchni azjatyckiej.

• Gelateria - w sezonie letnim dostępne są tu naturalne lody, stworzone ze świeżego mleka i jogurtu. Dodatkowo można tu także zamówić soki, smoothies i aromatyczną kawę. Inne udogodnienia

• Internet - bezpłatne wi-fi na terenie całego hotelu

• Recepcja 24/h

• Pralnia (dodatkowo płatna)

• Parking prywatny

• Wypożyczalnia samochodów i motorów

• Windy

Atrakcje hotelowe

• Wellness & SPA - na terenie hotelu znajdują się sauna i siłownia.

• Animacje i rozrywka - na plaży znajduje się centrum wodnych, a w recepcji można zarezerwować lokalne wycieczki. Znajdują się tu również stół do ping-ponga i bilard. Dla dzieci przygotowano oddzielny basen i plac zabaw. Wybrane atrakcje i usługi mogą być dodatkowo płatne i/lub podlegać rezerwacji.

Dla dzieci

• Basen dla dzieci

• Plac zabaw

• Łóżeczka dla dzieci

Pokoje i zakwaterowanie

Hotel dysponuje jasnymi, nowocześnie urządzonymi pokojami i apartamentami o różnych kategoriach.

• Superior Terrace Pool View - pokój o łącznej powierzchni ok. 35 m2 z tarasem znajduje się na parterze, przy basenie, i jest przeznaczony dla dwóch osób. W pokoju znajdują się łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, klimatyzacja, suszarka do włosów, zestaw do parzenia kawy i herbaty, TV, telefon, sejf, lodówka (dodatkowo płatna).

• Superior Sea View - pokój o łącznej powierzchni ok. 29 m2 z balkonem i widokiem na morze jest przeznaczony dla maksymalnie trzech osób. W pokoju znajdują się łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, klimatyzacja, suszarka do włosów, zestaw do parzenia kawy i herbaty, TV, telefon, sejf, lodówka (dodatkowo płatna).

• Deluxe Sea View - pokój o łącznej powierzchni ok. 40 m2 z przestronnym balkonem oraz widokiem na morze i basen jest przeznaczony dla maksymalnie trzech osób. W pokoju znajdują się łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, klimatyzacja, suszarka do włosów, zestaw do parzenia kawy i herbaty, TV, telefon, sejf, lodówka (dodatkowo płatna).

• Junior Suite Pool View - pokój o łącznej powierzchni ok. 47 m2 z przestronnym balkonem oraz widokiem na basen i częściowym widokiem na morze jest przeznaczony dla maksymalnie trzech osób. W pokoju znajdują się łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, klimatyzacja, suszarka do włosów, zestaw do parzenia kawy i herbaty, TV, telefon, sejf, lodówka (dodatkowo płatna). W wybranych pokojach także sofa.

• Junior Suite Sea View - pokój o łącznej powierzchni ok. 39 m2 z przestronnym balkonem oraz widokiem na morze i basen jest przeznaczony dla maksymalnie czterech osób. W pokoju znajdują się łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, klimatyzacja, suszarka do włosów, zestaw do parzenia kawy i herbaty, TV, telefon, sejf, lodówka (dodatkowo płatna). W wybranych pokojach także sofa.

• Executive Suite - apartament o łącznej powierzchni ok. 75 m2 z przestronnym balkonem oraz widokiem na morze jest przeznaczony dla maksymalnie czterech osób. W apartamencie znajdują się sypialnia z łóżkiem podwójnym lub dwoma łóżkami pojedynczymi, salon z rozkładaną kanapą, prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, klimatyzacja, suszarka do włosów, zestaw do parzenia kawy i herbaty, TV, telefon, sejf, lodówka (dodatkowo płatna).

Wyżywienie

Śniadania - śniadania w formie bufetu restauracji głównej. Dwa posiłki - śniadania i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. Trzy posiłki - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. Wybrane napoje alkoholowe i bezalkoholowe oraz przekąski dostępne w wybranych miejscach i godzinach.

Dokonanie rezerwacji

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Przelot / bagaże

Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika.

• PLL LOT

• Każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o wadze max. 8 kg i wymiarach 55×40×23 cm. Bagaż musi zmieścić się na górnej półce na pokładzie lub pod poprzedzającym fotelem. Płatne dodatkowo:

Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm (wysokość + szerokość + głębokość).

• WIZZ AIR

• Każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o wymiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod fotelem). Płatne dodatkowo:

Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• Priority + 10 kg bag. podręczny (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

• RYANAIR

• Każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małego osobistego bagażu o wymiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod fotelem). Płatne dodatkowo:

Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• Priority + 10 kg bag. podręczny (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

Ryanair - karta pokładowa mobile

UWAGA!!! Od 12.11.2025 karty pokładowe linii RYANAIR muszą zostać pobrane na urządzenie mobilne i okazane na lotnisku. Do prawidłowego zeskanowania kodu na lotnisku, sugerujemy ustawienie maksymalnej jasności ekranu urządzenia mobilnego. Linia nie będzie akceptować wydrukowanych kart pokładowych.

Świadczenia

Cena Zawiera

• Ubezpieczenie (KL, NW, bagażu),

• Bilet lotniczy,

• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair/Wizzair:40x30x20 cm; 8 kg bag. podręczny PLL LOT)

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko

• Opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahentaUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

• Bagażu rejestrowanego w przypadku przelotów liniami rejsowymi i tanimi liniami (Wizzair, Ryanair), bagażu 10 kg kabinowego (Priority - Wizzair, Ryanair)

• Miejsc obok siebie w samolocie

• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, depozytów wymaganych przez hotel, itp.

• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,

• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne. Klienci przylatujący na Cypr są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Cyprze nie zawiera standardowej opieki rezydenta. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Rezerwacja miejsc w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna

Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.

Oferta - informacje uzupełniające

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Przedstawiają one ogólny zarys układu, estetyki i wyposażenia pokoi. Rzeczywisty pokój przydzielony do rezerwacji może różnić się od przykładowego zdjęcia. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy, Promo - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do zmian w świadczeniu usług w różnych okresach roku.

Ryanair - bagaż osobisty

W przypadku przelotem liniami Ryanair każdemu pasażerowi przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małego osobistego bagażu (np. : mały plecak, torebka, torba na laptopa) umieszczanego pod fotelem pasażera z przodu. Zgodnie z nową polityka bagazową linii (od 01/08/2025) wymiary tego bagazu to: 40x30x20 cm

Wymiary bagażu będą podane na kartach pokładowych

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard superior room (garden-pool view, terrace)

2 dorosłych

Wylot
17:3021:50
RDO · 28.02 (Sob.)Warszawa - Radom
LCA · 28.02 (Sob.)Larnaka
Przylot
13:3516:15
LCA · 03.03 (Wt.)Larnaka
RDO · 03.03 (Wt.)Warszawa - Radom
2 090 zł
za pokój

Standard superior room (seaview, balcony)

2 dorosłych

Wylot
17:3021:50
RDO · 28.02 (Sob.)Warszawa - Radom
LCA · 28.02 (Sob.)Larnaka
Przylot
13:3516:15
LCA · 03.03 (Wt.)Larnaka
RDO · 03.03 (Wt.)Warszawa - Radom
2 252 zł
za pokój

Standard deluxe room (pool-sea view, balcony)

2 dorosłych

Wylot
17:3021:50
RDO · 28.02 (Sob.)Warszawa - Radom
LCA · 28.02 (Sob.)Larnaka
Przylot
13:3516:15
LCA · 03.03 (Wt.)Larnaka
RDO · 03.03 (Wt.)Warszawa - Radom
2 478 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nas
Promesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.
Popularne
Parkingi
Ubezpieczenia
Promesa

Parking Parking CARPORT RDO, Skaryszewska 102, 26-604 Radom

90
za 1 auto
1 auto
Data od
28.02.2026
Data do
03.03.2026
90
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka2 090

Cena całkowita

2 090
Zaliczka płatna teraz627
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Opinie 39

Zablokowanych opinii: 1
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 39 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Jerzy
Opinia zweryfikowana

Maj 2025

·

Para

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 02.06.2025

6.1

Hotel ma już swoje lata i potrzebuje remontu. Pokoje nieduże, sprzątane codziennie niestety pobieżnie. Ręczniki wymieniane przy każdym sprzątaniu, ale pościel przez cały nasz 11 dniowy pobyt nie została wymieniona. Dobra lokalizacja w pobliżu plaży i portu. W otoczeniu wiele restauracji, barów i sklepów. Personel miły, uśmiechnięty i pomocny. Śniadania monotonne, ale wybór bardzo duży a wszystko smaczne i świeże. W pokoju sejf dostępny bez dodatkowych opłat a Wi-Fi działa w całym obiekcie a nawet na zewnątrz.

Zalety

Położenie, smaczne śniadania i miły personel.

Wady

Budynek wymagający remontu, słaba jakość sprzątania.

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Pogoda

Luty

15°C
12°C
16°C
11

Przed podróżą

Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Na Cypr Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Jeśli w czasie lotu na Cypr planowane jest międzylądowanie w Turcji, może być konieczne okazanie paszportu na lotnisku.
Na Cyprze dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane.