Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
3203 zł/os.
6 506 zł
Navarria
7.3
34 opinie
7.3
34 opinie
Opis oferty
Opis
3 hotel położony w Limassol. 6-cio pietrowy budynek ze 130 pokojami, położony jest na południowym wybrzeżu Cypru, w okolicy potoku, w odległości 4,5 km od centrum Limassol. Kompleks jest oddzielony od piaszczystej i żwirowej plaży ulicą. W odległości 1 km znajdują się sklepy, dzielnica rozrywkowa Yermasovia. Obok kompleksu przystanek autobusowy. Podróż z lotniska w Larnace, oddalonego o 70 km, trwa 1 godzinę. W hotelu i na jego terenie: foyer z całodobową recepcją, sejf, winda i bar w holu z przytulną częścią wypoczynkową, sala telewizyjna, Wi-Fi w pokojach i holu (bezpłatnie) restauracja. Za dodatkową opłatą usługa pralnia, bezpłatny parking. POKOJE
W stylu greckim, z łazienką z suszarką do włosów, telefonem z bezpośrednim wyjściem na miasto, telewizją satelitarną/kablową z funkcją radia, sejfem do wynajęcia oraz indywidualnie sterowaną klimatyzacją i ogrzewaniem. Lodówka i sejf są dostępne za opłatą w pokojach typu standard i wliczone w cenę pokoi typu superior. Żelazka mogą być dostarczone po zgłoszeniu w recepcji. ATRAKCJE/ZAJĘCIA
Basen z oddzielnym brodzikiem dla dzieci, bar z przekąskami przy basenie i taras słoneczny. Strefa saun, masaże (opłata). Za dodatkową opłatą kort tenisowy i stół bilardowy; na plaży lokalni dostawcy oferują wybór sportów wodnych (obowiązują opłaty). W zależności od pory roku orizowany jest program wieczorny z muzyką na żywo. Zwykle 2 - 3 razy w tygodniu muzyka na żywo i okazjonalnie greckie lub cypryjskie tańce ludowe. WYŻYWNIENIE
BB- śniadania w formie bufetu. HB - śniadania i obiadokolacje. FB- pełne wyżywienie. All Inclusive. POKOJE
Family Room Inland View - Max Pax: 6 - Min Pax: 4
Family Room Sea View - Max Pax: 6 - Min Pax: 4
Family Room Inland View - Max Pax: 6 - Min Pax: 4
Family Room Sea View - Max Pax: 6 - Min Pax: 4
Twin Room Inland View
Pokoje ze specjalnym widokiem, pokoje większe, o podwyższonym standardzie - dodatkowo płatne.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np. : WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
Cena Zawiera
• Przelot
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko
• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00), - wyżywienie według wybranej opcji
• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), - opieka polskojęzycznego rezydenta
• Miejsca obok siebie w samolocie w przypadku linii lotniczej RYANAIR
- Bagaż Podręczny
RYANAIR (FR) - w cenie 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40 cm x 20 cm x 25 cm)
WIZZAIR (W6) - w cenie 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40 cm x 30 cm x 20 cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
Miejsc Obok Siebie W Przypadku Przelotów Liniami Wizzair
Bagażu Rejstrowanego I Dodatkowego Bagażu Podręcznego
RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
• Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55 cm x 40 cm x 20 cm)
• Bagażu rejestrowanego 10 kg lub 20 kg
WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
• Drugiego bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55 cm x 40 cm x 23 cm)
• Bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
• Miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany po potwierdzeniu rezerwacji przez Klienta, w terminie późniejszym - zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji miejsc w liniach lotniczych - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp. Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. 2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu. 3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy. 4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu. 5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza. Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok. 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój 2-osobowy twin room inland view
2 dorosłych
Pokój 2-osobowy twin room inland view
2 dorosłych
Pok. 2 os. z widokiem na basen twin room pool view
2 dorosłych
Pok. 2 os. z widokiem na basen twin room pool view
2 dorosłych
Warto dokupić
Carport, ul. Gen. Józefa Bema 500A 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
6 506 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 34
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
9.6
Mały pokój na drugim piętrze jaki dostaliśmy całkowicie spełnił nasze oczekiwania. Trafiliśmy do niego nieco po północy 29.12 było dość chłodno ale klimatyzacja szybko podniosła temperaturę w pokoju a my mogliśmy odpocząć po podróży. Duża restauracja z miłą obsługa uraczyla nas pysznym śniadaniem w formie bufetu. Mimo niedużej ilości gości w tym okresie jedzenia było dużo o było ono urozmaicone. Zawsze świeże owoce i soki, kawa, herbata, pieczywo, warzywa, nabiał i coś na ciepło oraz raj dla dzieci kilka rodzajów płatków. Były ciasta i galerii oraz crossanty.
Zalety
• Szybka i sprawna obsługa przy zameldowania oraz możliwość pozostania w pokoju przy wymeldowania mimo iż samolot mieliśmy po 23:00 za dopłatą mogliśmy spokojnie pozostać w swoim pokoju. Pyszne jedzenia, świetna obsługa (Panie w restauracji uwijały się jak mrówki), dobrze sprzatany pokój, blisko centrum, obok duży sklep samoobsługowe gdyby komuś czegoś zabrakło. Szybkie dojście nad morze.
Wady
• Nie dopatrzyłam się 🙂
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Przed podróżą
Na Cyprze dla Polaków wizy nie są wymagane.