Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
24
obiekt, basen
obiekt, basen
obiekt, basen
obiekt, basen
obiekt, basen

Opis oferty

Region: Cypr PołudniowyBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK754866

Opis

LOKALIZACJA - w miejscowości Chlorakas, ok. 4km od centrum Pafos, ok. 2km od Pano Pafos i starożytnych Grobowców Królewskich, ok. 4km od portu i parku archeologicznego w Kato Pafos, ok. 22km od lotniska w Pafos, ok. 155km od lotniska w Larnace

Plaża

Bezpośrednio przy hotelu, piaszczysto-kamienista, publiczna, w małej sklaistej zatoczce

HOTEL - 173 pokoje zlokalizowane w budynku głównym i kilkudziesięciu budynach (studia, apartaenty), 24h recepcja w budynku głównym, lobby, winda, kantor, parking przed hotelem, ogród, restauracja główna Filoxeni, Pelagos Pool Bar & Restaurant przy basenie (cotwarte w sezonie letnim), Serina Cocktail Bar w lobby, Pelagos Bar przy basenie (w sezonie letnim)

Płatne: minimarket, centrum konferencyjne, punkt internetowy, room-service, opiekunka do dziecka (na zamówienie), pralnia, prasowanie, wypożyczalnia rowerów i samochodów

Wi-Fi w lobby bezpłatnie

Pokoje

Typu Studio dla 2 osób dorosłych z możliwością dosawek, klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, aneks kuchenny, sejf (płatny), bakon/taras

Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.

REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - 2 baseny zewnętrzne, brodzik dla dzieci, przy basenach oraz na trawiastym i piaszczystym terenie hotelu bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki, basen kryty, tenis stołowy, siłownia, plac zabaw dla dzieci, miniklub (3-11 lat, działa w sezonie letnim), animacje (w sezonie letnim), kort tenisowy (oświetlenie płatne), dzienne zajęcia sportowe, minidisco

Płatne: centrum spa Kariadis

Więcej informacji o hotelu: https://www.aktivillage.com/

Wyżywienie

WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywenia

BB - śniadania w formie bufetu

HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.

FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.

All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Wytyczne covid 19

Republika cypryjska

UWAGA! Przepisy od 01.06.2022 r

TEST: BRAK

Rodzaj testu

BRAK

Zwolnienie z testu

BRAK TESTUOd 01 czerwca 2022 r. Cypr znosi ograniczenia wjazdowe.

Turyści z Polski nie muszą już przedstawiać certyfikatów covidowych czy negatywnych wyników testów!Więcej informacji: https://www.visitcyprus.com/files/Covid19/COVID-19_Destination_Protocol_31AUG2022_transl__PL_KJK_02092022.pdf

UWAGA! Od 08.07.2022 r. Cypr wprowadza obowiązek noszenia maseczek w przestrzeniach zamkniętych, w tym na lotniskach.

Szczegóły dotyczące aktualnych formalności wjazdowych dla osób podróżujących na Cypr dostępne są w języku polskim na stronie Ambasady Republiki Cypryjskiej w Warszawie.

Ważne informacje dotyczące oferty

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

Cena zawiera

• przelot

• transfer lotnisko-hotel-lotnisko

• zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),

• wyżywienie według wybranej opcji

• ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),

• opieka polskojęzycznego rezydenta

• miejsca obok siebie w samolocie w przypadku linii lotniczej RYANAIR

- bagaż podręczny

RYANAIR (FR) - w cenie 1mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm)

WIZZAIR (W6) - w cenie 1mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)

Uwaga! podstawa ceny nie zawiera

Miejsc obok siebie w przypadku przelotów liniami wizzair

Bagażu rejstrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego

Ryanair (fr)

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:

• Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)

• Bagażu rejestrowanego 10 kg lub 20 kg

WIZZAIR (W6)

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:

• drugiego bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)

• bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg

• miejsc obok siebie w samolocie

WAŻNE! bagaż dokupowany po potwierdzeniu rezerwacji przez Klienta, w terminie późniejszym - zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji miejsc w liniach lotniczych - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair. Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.

1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.

2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.

3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.

4. Na lotnisku należy stawić się 2,5 h przed godziną wylotu.

5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Serwis hotelowy

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.

Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.

Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

Ważne informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.

Warunki podróżowania

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.

W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość
Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Pokój 2-osobowy one bedroom inland view

2 dorosłych

All inclusive
WylotRyanAir Ltd, FR 5087
19:45
23:50
KRK · 07.06 (Śr.)Kraków
PFO · 07.06 (Śr.)Paphos
Przylot
21:50
00:10
PFO · 13.06 (Wt.)Paphos
KRK · 14.06 (Śr.)Kraków
7 030 zł
za pokój

Superior room pool view

2 dorosłych

All inclusiveWidok na basenSuperior
WylotRyanAir Ltd, FR 5087
19:45
23:50
KRK · 07.06 (Śr.)Kraków
PFO · 07.06 (Śr.)Paphos
Przylot
21:50
00:10
PFO · 13.06 (Wt.)Paphos
KRK · 14.06 (Śr.)Kraków
7 746 zł
za pokój

Studio studio inland view

2 dorosłych

All inclusive
WylotRyanAir Ltd, FR 5087
19:45
23:50
KRK · 07.06 (Śr.)Kraków
PFO · 07.06 (Śr.)Paphos
Przylot
21:50
00:10
PFO · 13.06 (Wt.)Paphos
KRK · 14.06 (Śr.)Kraków
10 906 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Oficjalny parking P4, Bukowska 285, 60-189 Poznań

300
za 1 auto
1 auto
Data od
07.06.2023
Data do
14.06.2023
300
za 1 auto

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

185
za wycieczkę
185
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka7 030

Cena całkowita

7 030
Do zapłaty teraz7 030

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie

Filtrowanie
Typ podróżującego
WszystkieSingielRodzina z dziećmiParaGrupa znajomych50+
Czas podróży
DowolnyMarzec - MajCzerwiec - SierpieńWrzesień - ListopadGrudzień - Luty
Opinie tylko ze zdjęciami
Sortuj po:
Data pobytu - ostatnie
Data pobytu - ostatnieNajwyższa ocena
Wyświetlono 5 z opinii
Karolina
Maj 2023 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 11.05.2023
9.1
Wspaniałe miejsce, wspaniali ludzie, personel zawsze uśmiechnięty, pomocny, animacje dla dzieci super. Dzieci zachwycone, pokochały Panią Sophi. Jedzenie bardzo dobre, różnorodne, niczego nie brakowało, kucharze również wspaniali. Wszędzie czysto, widoki niesamowite i z chęcią wrócę d tego miejsca. Dzieci również zachwycone.
ZaletyWidoki piękne, położenie cudowne nad samym morzem, łatwy dojazd komunikacją miejską do Pafhos. Ludzie przesympatycznie, jedzenie smaczne.
WadyPokoje w nieodnowionej części nie są super nowoczesne, łazienka mogłaby być odremontowana.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

CompetitionDesktopBanner
Anna
Klient Wakacje.pl
Maj 2023 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 11.05.2023
8.1
Generalnie spoko, pokoje bardzo czyste, choć nadają się do remontu, jedzenie baaardzo dobre i duży plus za napoje do kolacji darmowe bez opcji all. Obsługa bardzo miła, Sklep tylko w hotelu, ale ceny normalne, lidl ok 25 min spacerem, do centrum też ok 20 min. chętnie bym wróciła do tego hotelu.
Zaletyczystość, jedzenie
WadyMrówki w pokojach, pokoje (te nie w części hotelowej) nadają się do remontu
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Piotr
Klient Wakacje.pl
Maj 2023 ·

Grupa znajomych

Dodano: 20.05.2023
5.4
Hotel pod angielskich emerytów, animacje pod nich. Zejście do może...skały
ZaletyChyba tylko posiłki. Zakwaterowanie i obsługa ok
WadySobota bar all do 23ej, potem płać... Basenik braczej z tych małych.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Janusz
Maj 2023 ·

Grupa znajomych

Dodano: 20.05.2023
5.3
Opinie tego hotelu są mocno naciągnięte. Hotel skrojony typowo pod angielskich emerytów z ich śniadaniami i bingo wieczorem. Standard bliżej 3 jak 4 gwiazdek. Plaży zero nie licząc dziury w skale opodal. Wszędzie daleko i do przystanku autobusowego również. Baseny małe poza sezonem nieogrzewane , bary all inclusive za szybko zamykane. Ogólnie hotel na krótki wypad na dłuższy raczej nie.
ZaletyZakwaterowanie w bungalowach jest ok.
WadyBrak typowej plaży , małe baseny , nie polecam dla rodzin z dziećmi. Nie ciekawe animacje .
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Grzegorz
Klient Wakacje.pl
Maj 2023 ·

Para

Dodano: 25.05.2023
8.7
Hotel naprawdę godny polecenia, wszystkie czytane wcześniej opinie sprawdziły się w 100%
ZaletyObiekt raczej kameralny, ładne otoczenie, dobre jedzenie, czystość i to co nam się najbardziej podobało to wzdłuż wybrzeża malownicze alejki którymi można spędzać aktywnie czas pobytu, alejką można nawet dojść do samego Pafos lub też jak ktoś nie ma ochoty pieszo to dojechać miejskim autobusem nr 615
WadyNie zauważyłem
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

Pogoda

24°C
22°C
23°C
15

Przed podróżą

Na Cypr Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Jeśli w czasie lotu na Cypr planowane jest międzylądowanie w Turcji, może być konieczne okazanie paszportu na lotnisku.
Na Cyprze dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane.
Cypr Północny:

SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
Cypr Północny
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów;
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.



Cypr Południowy:
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów;
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.

Informacje prawne

W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:

  • umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
  • publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
  • możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
  • doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
  • nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
  • komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
  • rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.

Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:

  • dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.

Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.