Wspaniały26 opinii90% poleceń
9,1
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Titanic Royal

Last minute
Kod oferty: WAK526452
obiekt, teren hotelu, basen, aquapark, zjeżdżalnia, dla dzieci, sport i rekreacja, rozrywka, plaża
obiekt, teren hotelu, basen
obiekt, basen, aquapark, dla dzieci
basen, aquapark, dla dzieci
basen
obiekt, teren hotelu, basen, aquapark, zjeżdżalnia, dla dzieci, sport i rekreacja, rozrywka, plażaobiekt, teren hotelu, basenobiekt, basen, aquapark, dla dziecibasen, aquapark, dla dziecibasenbasen, zjeżdżalnia, dla dziecibasendla dzieci, plac zabawrecepcja / lobbyrecepcja / lobbypokój, 3SX, 83505, DBL, DB1, FA3, DB2pokój, 29N, 2WO, 456, 47884, 48164, 93347, DBL, SGLrestauracjarestauracjarestauracjarestauracjaSPASPA, saunasport i rekreacja, kręglesport i rekreacja, siłowniaplaża
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Promocja

test na COVID-19 w obie strony GRATIS

Coral Travel - test w obie strony gratis

test na COVID-19 w obie strony GRATIS
Oferta z bezpłatnym testem PCR na COVID-19 wykonywanym na lotnisku po przylocie do Egiptu oraz z bezpłatnym testem antygenowym wykonywanym w Polsce po przylocie z Egiptu (szczegóły u naszych Konsultantów oraz pod adresem klient@wakacje.pl).

Nasi klienci docenili

  • Hurghada - niekwestionowana stolica Riwiery Egipskiej z doskonałymi warunkami do uprawiania windsurfingu i kitesurfingu.
  • Dobra baza wypadowa do Luksoru - wizytówki arabskiej kultury i sztuki - skarbnicy światowej klasy zabytków.
  • Snurkowanie na archipelagu Giftun Islands wśród bogactwa podwodnego świata rafy koralowej.
  • Trwa weryfikacja ceny

    Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

    Informacje o podróży

    Wylot

    05:5522.04.2021 Czwartek
    WAWWarszawa - Chopin
    10:1022.04.2021 Czwartek
    HRGHurghada

    Powrót

    17:2529.04.2021 Czwartek
    HRGHurghada
    21:4529.04.2021 Czwartek
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK526452Region: HurghadaOrganizator: Coral Travel

    Region

    Hurghada

    Opis

    Luksusowy hotel przeznaczony przede wszystkim na rodzinne wakacje. Oferuje on duży park wodny dla wszystkich amatorów wodnych szaleństw a także kompleks basenów odkrytych. Smakosze z pewnością zafascynowani będą szerokim wachlarzem restauracji z całego świata. Spróbujemy w nich zarówno smakołyków lokalnych jak i z kuchni europejskiej. Z pewnością tu nie zabraknie beztroskiej zabawy jak nie zapomnianych rodzinnych chwil.

    Lokalizacja

    17km od centrum Hurghady, 10km od lotniska w Hurghadzie. Hotel usytuowany na powierzchni: 50000m2.

    Kategoria organizatora

    5

    Data otwarcia

    2019 r.

    Na terenie hotelu: restauracje (5), bary (4), pralnia (płatna), centrum biznesowe (płatne), baseny odkryte (4), aquapark (13 zjeżdżalni wodnych dla dzieci, czynny w godzinach 10:00-17:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

    Internet

    • Wi-Fi w hotelu bezpłatne

    Plaża

    Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, 180m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w 3 budynkach

    • 3 budynki (liczba pięter: 3, liczba wind: 1)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe dla max. 4 os.: klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

    • pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

    • pokoje promo dla max. 4 os.: klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

    • junior suity dla max. 4 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    Wyżywienie

    • restauracja główna, restauracje a la carte (4), bary (4)

    All Inclusive

    (24h)

    • śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:30-11:30), obiad (12:30-14:30), przekąski (12:30-16:00), kolacja (18:00-21:00), późny posiłek (22:00-23:00) serwowane w restauracji Diamond

    • lody (13:00-16:00)

    • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

    Restauracje a la carte

    Wymagana rezerwacja.

    • "Santa Lucia" - włoska - jedna wizyta podczas pobytu gratis

    • "Chung Ying" - chińska - jedna wizyta podczas pobytu gratis

    • "Khan" - mongolska - jedna wizyta podczas pobytu gratis

    • "Octopus" - rybna - płatna

    Z myślą o dzieciach

    • brodziki (2)

    • zjeżdżalnie wodne dla dzieci (13)

    • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

    • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

    • plac zabaw

    • menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

    • opiekunka dla dzieci (płatna)

    • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

    W cenie

    • siatkówka plażowa

    • aerobik

    • siłownia

    • animacje

    Płatne

    • tenis stołowy

    • kręgle

    • bilard

    • centrum SPA

    • masaż

    • sauna

    • jacuzzi

    • salon piękności

    • łaźnia turecka

    Dodatkowe informacje

    Wyżywienie UAI = AI

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)

    • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK

    • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)

    • Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

    • Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE

    • Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (BEZPŁATNIE)

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 350 gości na 180m2

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

    • Czy na leżakach są materace? - NIE

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,INDYWIDUALNIE PAKOWANE)

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)

    • Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00:00-13:00:00 14:00:00-17:00)

    • Czy centrum SPA jest czynne? - TAK

    • Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - TAK

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

    • Czy siłownia jest czynna? - TAK

    • Czy mini klub jest czynny? - NIE

    • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE)

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?tak

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?Gość zostanie odizolowany od pozostałych w innym budynku. Będzie pod stałą opieką lekarza. Posiłki będą dostarczane do pokoju

    Aktualizacja opisu

    03.03.2021 10:06

    Usługi dostępne w hotelu

    Niepełnosprawni

    Wi-Fi

    Przy plaży

    Aquapark

    SPA

    Siłownia

    Mini Klub

    All Inclusive 24H

    Serwis plażowy

    Pokoje 4 osobowe

    Pokoje 5 osobowe

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    27°C
    Temperatura w nocy
    19°C
    Temperatura wody
    23°C
    Liczba godzin słonecznych
    10

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że według informacji podanej przez władze egipskie od 1.09.2020 r. każdy podróżny zobowiązany jest do okazania negatywnego wyniku testu RT-PCR na obecność wirusa SARS-CoV-2 po przylocie do Egiptu wykonanego najwcześniej 72h przed wylotem.
    Obowiązek wykonania testu nie obejmuje dzieci w wieku do 6 lat.
    Każda osoba powinna także wypełnić deklarację dostępną na stronie: zobacz więcej.
    Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
    W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).

    Uwaga!
    Zgodnie z informacjami podanymi przez władze Egiptu, podróżni przylatujący lotami czarterowymi do gubernatorstw: Morze Czerwone, Marsa Matrouh, Luxor, Synaj Południowy oraz Asuan są zwolnieni z opłaty wizowej do 30 kwietnia 2021 r. Przemieszczanie się między gubernatorstwami pozostaje zawieszone do odwołania. Zorganizowany ruch turystyczny został ograniczony do: Morza Czerwonego, Synaju Południowego i Marsa Matrouh.
    Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

    Opinie

    Opinie dodane przez

    9.3
    Ania z rodziną ze Szczecina Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Luty 2020Rodzina z dziećmi
    Ogólnie super, jedzenie tematyczne, każdego dnia inne. Drinki spoko nawet było czuć alkohol hi hi, reczniki swieze, czyste. Ogólnie bardzo czysto i zadbana zieleń, w hotelu Titanic aqapark zieleń na poziomie strasznym, pod stopami ciągle piasek i drobne śmieci co było niemiłe A zjeżdżalnie w stanie bardzo zniszczonym.
    ZaletyCzystość, lobby 24h, duża restauracja + 3 tematyczne, bardzo dużo basenów, 2 dla dzieci z atrakcjami i jeden duży przy barze z podgrzewaną wodą, B.duzo polakow, obsługa częściowo mówiąca po polsku
    WadyNajgorsi byli ludzie którzy wciskali dodatkowe wycieczki, ależ uparci, czasem oszukiwali że będzie polski przewodnik, którego nigdy nie było. Najlepiej odmawiać i kupić u rezydenta, jest może trochę drożej ale jest pewność że będzie polski przewodnik i bezpiecznie. Z biura Coral rezydenci wszyscy mówią po polsku płynnie. Troszkę lipa że pokój oddzielony jest tylko ścianka od łazienki A reszta ok

    9.3
    Anna Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Styczeń 2020Grupa przyjaciół
    HOTEL BARDZO FAJNY, CZYŚCIUTKI, ZADBANY.POŁOŻONY BARDZO BLISKO SKLEPÓW, JEŻELI KTOŚ NASTAWIONY NA ZAKUPY POLECAM BLISKO BAZARY KLEOPATRA, CENTRUM HANDLOWE SENZOMALL. SYMPATYCZNA OBSŁUGA, ANIMATORZY OK. DOBRE JEDZONKO, NIESTETY CAŁKOWITY BRAK RAFY!!!!! WIĘC JAK KTOŚ CHCE PODZIWIAĆ RYBKI POLECAM HOTELE W MAKADI BAY.
    WadyBRAK RAFY!!!!

    9.7
    Lilka Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Grudzień 2019Rodzina z dziećmi
    Przebywaliśmy w tym hotelu rodzinnie, tygodniowy pobyt, świąteczny w okresie 22-29.12.2019 r. święta przygotowane super, kolacja wigilijna przeszła najśmielsze oczekiwanie, pięknie, smacznie, elegancko........ i jeszcze wiele pozytywnych określeń bym mogła przytoczyć.......bardzo uroczyście. Jedzenie przepyszne, pokoje super...... Hotel godny polecenia ! Dla mnie jedynym mankament był brak rafy przy hotelu :( :( :(
    ZaletyDbałość o szczegóły, zadbany, urokliwy, dobre jedzenie, fajna i miła obsługa
    WadyBrak

    10
    BARBARA
    Pobyt - Grudzień 2019Para
    W tym hotelu byłam w listopadzie 2019 , bardzo piękny hotel, czysty, nowy, pyszne jedzenie, miła obsługa, pokoje sprzątane codziennie, wyjazd bardzo fajny. Polecam ludziom szukającym spokoju a także rodzicom z dziećmi , gdyż teren hotelu jest tak przemyślany że nikt nikomu nie przeszkadza. Chcę tylko nadmienić że wszystkie zjeżdżalnie , które widać na zdjęciach są w drugim hotel , który mieści się ok. 1 km. od TITANIC ROYAL w TITANIC RESORT można dojechać busikiem lub pieszo. OGÓLNIE POLECAM BARDZO !!
    ZaletyPiękny obiekt, blisko plaży , bardzo dobre jedzenie, czyste pokoje
    Wadybrak

    7.8
    Artur Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Grudzień 2019Para
    Byliśmy w tym hotelu w terminie 01.12 - 09.12 jeśli chodzi o pogodę to bardzo przyjemna od godz 10 do 15 ok 26 `C i lekki wietrzyk a wieczorami już chłodniej wiec kurtka sie przyda :) woda w morzu niestety zimna - jak w bałtyku w szczycie lata więc bez rewelacji. W hotelu podgrzewany główny basen z barem wiec można się pomoczyć plus jacuzi z cieplejszą wodą aczkolwiek nie zachęca do wejscia z racji wielkosci i ilosci olejków do opalania który się unosi na powierzchni. Sam hotel Bardzo ładny lecz nie tak jak piszą w ofercie nowy a ODNOWIONY co można łatwo zauważyć, ale w porówananiu do innnych to nie ma co narzekać :) Pokoje sprzątane codziennie aczkolwiek jest to bardziej poscielenie łóżka i na tym koniec... ale to Egipt... Jedzenie w głównej restauracji w miare dobre lecz monotonne i mały wybór można powiedzieć że co dzien to samo tylko troszkę inaczej podane Zupy bardzo tłuste i niedoprawione. Warto spróbować restauracji A`la carte tam juz każdy znajdzie cos dobrego (wg. nas najgorsza Azjatycka) Napoje i Drinki do przyjęcia aczkolwiek abby poczuć alkohol trzeba poprosic conajmniej podwójną dawkę :) miłym akcentem było przechadzanie się obsługi z mobilnym barem w obrebie basenu wiec nie trzeba bylo ciągle biegać do baru. Jesli chodzi o AQa PArk to jest lecz w kiepskim stanie i z tego co nam powiedzieli od połowy grudnia cały hotel będzie w remoncie i mają wszystko zamknąć wieć warto spyttac przed zakupem. Ogólne wrażenie dobre ale musza jeszcze troche popracować nad wszystkim :)
    ZaletyMiła obsługa, wi-fi w całym hotelu, zadbany teren hotelu
    Wadymonotonne posiłki