Fort Arabesque




























Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
Zobacz szczegóły
Promocja
Coral Travel - Egipt ZIMA 2021
Nasi klienci docenili
Dodatkowe opcje
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!
Szczegóły oferty
Region
Hurghada
Opis
Hotel znajduje się przy jednej z najpiękniejszych zatok Makadi Bay, w otoczeniu pustyni, gór, piaszczystej plaży i turkusowych wód Morz Czerwonego. Na rozłożystym, zadbanym, zielonym terenie na Gości czeka wiele atrakcji sportowo-rekreacyjnych. Miniklub, brodzik i komfortowo wyposażone pokoje przypadną do gustu rodzinom z dziećmi, dla smakoszy przygotowano kilka restauracji serwujących dania kuchni regionalnej i międzynarodowej. Goście chcący wypocząć aktywnie będą mogli skorzystać z siłowni, kortu tenisowego czy basenów na świeżym powietrzu.
Lokalizacja
30km od centrum Hurghady, 35km od lotniska w Hurghadzie-HRG. Hotel usytuowany na powierzchni: 200000m2.
Kategoria hotelu
4
Kategoria lokalna hotelu
4
Data otwarcia
1998 r. Odnowiony w 2018 r.
Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (8), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), baseny odkryte (5). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Internet
• Wi-Fi w lobby bezpłatne
• Wi-Fi w pokojach płatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, 600m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 5 budynkach
• 1 budynek główny (liczba pięter: 4, liczba wind: 3)
• 1 aneks (liczba pięter: 4, liczba wind: 1)
• 3 ville (liczba pięter: 1)
Typy pokoi
• pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
• pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras
• wille swim up dla max. 2 os.: salon, 1 sypialnia, dostęp do współdzielonego basenu, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras
• wille duplex swim up dla max. 4 os.: dwupoziomowe, salon, 2 sypialnie, dostęp do współdzielonego basenu, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracja "West Bay" (tylko dla dorosłych), restauracje a la carte (2),, pizzeria, bary (8)
All Inclusive
(09:00-00:00)
• śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-14:30), kolacja (19:00-22:00) serwowane w restauracji głównej
• śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-14:30), kolacja (19:00-22:00) serwowane w restauracji dla dorosłych
• obiad (13:00-15:00), przekąski (12:00-17:00), kolacja (19:00-22:00) serwowane w beach barze
• przekąski (13:00-17:00) serwowane w pizzerii
• lody
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Restauracje a la carte
• płatne. Wymagana rezerwacja.
• 2x międzynarodowa "Pavilion", "Club 159"
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 2-11 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
W cenie
• tenis stołowy
• siatkówka plażowa
• aerobik
• animacje soft
Płatne
• kort do tenisa ziemnego
• oświetlenie kortów
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• lekcje tenisa
• bilard
• sporty wodne na plaży
• siłownia
• centrum SPA
• masaż
• jacuzzi
• salon piękności
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - Nie
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - Tak
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - Są bezpłatne
• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - Tak
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - Nie
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - Tak
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - Tak
• Jak często są sprzątane pokoje? - Raz na tydzień
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - Nie
• Jak będą serwowane posiłki? - Przez obsługę kelnerską
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - tak
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - Na życzenie gościa
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - Tak, za opłatą
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - Tak, całą dobę
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 3000m2- 300 gości
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - Nie
• Czy na leżakach są materace? - Tak
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - Tak, indywidualnie pakowane
• Czy leżaki są dezynfekowane? - Tak, po każdym użyciu
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - Tak, przez obsługę kelnerską
• Czy centrum SPA jest czynne? - Nie
• Czy łaźnia turecka jest czynna? - Nie
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - Nie
• Czy siłownia jest czynna? - Nie
• Czy mini klub jest czynny? Tak
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - Tak, animacje w ciągu dnia i wieczorem, zajęcia sportowe
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Goście z podejrzeniem zakażenia będą izolowani, a każdy przypadek zostanie natychmiast zgłoszony lokalnym władzom zdrowotnym. Obecny w hotelu jest również zespół do spraw zapobiegania rozprzestrzenianiu się infekcji, który zajmie się gościem w pokoju izolacji i będzie w stałym kontakcie z lokalnymi władzami w celu podejmowania kolejnych kroków
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - Gość zostanie natychmiast odizolowany. Lekarz hotelowy przeprowadzi badanie, a lokalne władze sanitarne zostaną poinformowane o przypadku. Obecny zespół zapobiegania rozprzestrzenianiu się infekcji będzie opiekował się gośćmi w izolacji oraz postępował zgodnie z instrukcjami władz zdrowotnych
Aktualizacja opisu
06.08.2020 17:17
Usługi dostępne w hotelu
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Pokoje 4 osobowe
Mapa

Pogoda
Luty
Przed podróżą
Obowiązek wykonania testu nie obejmuje dzieci w wieku do 6 lat.
Każda osoba powinna także wypełnić deklarację dostępną na stronie: zobacz więcej.
W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).
Uwaga!
Zgodnie z informacjami podanymi przez władze Egiptu, podróżni przylatujący lotami czarterowymi do gubernatorstw: Morze Czerwone, Marsa Matrouh, Luxor, Synaj Południowy oraz Asuan są zwolnieni z opłaty wizowej do 30 kwietnia 2021 r. Przemieszczanie się między gubernatorstwami pozostaje zawieszone do odwołania. Zorganizowany ruch turystyczny został ograniczony do: Morza Czerwonego, Synaju Południowego i Marsa Matrouh.