Dobry353 opinie88% poleceń
7,9
Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
Polska otwiera granice

Shams Safaga

Last minute
Kod oferty: WAK215129
basen, wakacjepl
basen, zjeżdżalnia
aquapark, wakacjepl
basen, wakacjepl
basen, wakacjepl
basen, wakacjeplbasen, zjeżdżalniaaquapark, wakacjeplbasen, wakacjeplbasen, wakacjeplbasen, wakacjeplrecepcja / lobby, wakacjeplrecepcja / lobbypokój, wakacjeplpokój, wakacjeplpokójbalkon / taraspokój, wakacjeplteren hotelu, wakacjeplteren hotelu, wakacjeplbasenkorty tenisoweplac zabaw, wakacjeplsport i rekreacja, plażaplaża, wakacjeplplaża, wakacjeplplaża, wakacjepl

Nasi klienci docenili

  • Bezpośrednio przy plaży z łagodnym wejściem do wody
  • Dużo udogodnień dla dzieci m.in plac zabaw, brodzik, mini club i
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    standardowy
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Bungalow dwuosobowy

    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy

    rodzinny
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji AXA ASSISTANCE

    174
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Wylot

    08:4026.07.2020 Niedziela
    WAWWarszawa - Chopin
    12:5526.07.2020 Niedziela
    HRGHurghada

    Powrót

    13:5502.08.2020 Niedziela
    HRGHurghada
    18:2502.08.2020 Niedziela
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK215129Region: HurghadaOrganizator: Coral Travel / Wezyr

    Region

    Hurghada

    Opis

    Położony w Safaga wzdłuż wybrzeża lazurowego Morza Czerwonego zachwyca prywatną, piaszczystą plażą. Ośrodek oferuje również centrum fitness, saunę oraz kort tenisowy. Całoroczne ciepło egipskiego słońca oraz atrakcyjny pakiet All Inclusive pozwalają w pełni cieszyć się wakacjami.

    Lokalizacja

    Abu Soma, 60km od centrum Hurghady, 5km od Safagi, 45km od lotniska w Hurghadzie. Hotel usytuowany na powierzchni: 400000m2.

    Kategoria organizatora

    4

    Data otwarcia

    1991 r. Odnowiony w 2011 r.

    Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (3), pralnia (płatna), sala konferencyjna, centrum biznesowe (płatne), basen odkryty, 5 zjeżdżalni wodnych dla dorosłych i 3 dla dzieci (czynne w godzinach 10:00-12:00; 15:00-17:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

    Internet

    • Wi-Fi w hotelu płatne

    Plaża

    Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, pomost, 800m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w 12 budynkach

    • 1 budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 1)

    • 11 bungalowów (liczba pięter: 1)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

    • bungalow: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), taras

    Wyżywienie

    • restauracja główna, restauracje a la carte, bary (3)

    All Inclusive

    (10:00-00:00)

    • śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-15:00), kolacja (19:00-22:00) serwowane w restauracji głównej

    • przekąski (16:00-17:00), podwieczorek (16:00-17:00) serwowane w barze

    • lody

    • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

    • pakiety urodzinowe (na życzenie)

    Restauracje a la carte

    • płatna. Wymagana rezerwacja.

    • włoska/owoce morza

    Z myślą o dzieciach

    • brodzik

    • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-11 lat

    • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

    • plac zabaw

    • menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

    • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatna

    W cenie

    • korty do tenisa ziemnego (2)

    • rakiety i piłki do tenisa ziemnego

    • tenis stołowy

    • rzutki

    • koszykówka

    • piłka nożna

    • siatkówka

    • siatkówka plażowa

    • squash

    • minigolf

    • miniboisko do piłki nożnej

    • bilard

    • aerobik

    • siłownia

    • animacje w dzień

    • dyskoteka

    Płatne

    • oświetlenie kortów

    • sporty wodne na plaży

    • centrum SPA

    • talasoterapia

    • masaż

    • sauna

    • jacuzzi

    • salon piękności

    • łaźnia turecka

    Dodatkowe informacje

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE

    • Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK

    • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE

    • Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

    • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 250 GOŚCI NA 400m2

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

    • Czy na leżakach są materace? - TAK

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - INDYWIDUALNIE PAKOWANE / BEZPŁATNIE

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - PO KAŻDYM UŻYCIU

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - OBSŁUGA KELNERSKA

    • Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK, 10-12 ORAZ 13-15

    • Czy centrum SPA jest czynne? - NIE

    • Czy łaźnia turecka jest czynna? - NIE

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE

    • Czy siłownia jest czynna? - TAK

    • Czy mini klub jest czynny? - TAK

    • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - GOŚĆ ZOSTANIE PODDANY KWARANTANNIE W SWOIM POKOJU DOPÓKI LEKARZ NIE ZDECYDUJE O DALSZYCH KROKACH LECZENIA, JEŚLI ZAJDZIE TAKA POTRZEBA CHORY ZOSTANIE PRZETRANSPORTOWANY DO SZPITALA

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - KAŻDY GOŚĆ WYKAZUJĄCY OZNAKI LUB OBJAWY CHOROBY POWINIEN NIEZWŁOCZNIE ZGŁOSIĆ SIĘ DO SŁUŻBY MEDYCZNEJ ORAZ UZYSKAĆ POTWIERDZENIE CHOROBY. GOŚĆ KTÓRY ZACHORUJE POWINIEN ZOSTAĆ ODIZOLOWANY OD ZDROWYCH GOŚCI I PRZEBYWAĆ W SWOIM POKOJU

    Aktualizacja opisu

    06.07.2020 12:59

    Usługi dostępne w hotelu

    Niepełnosprawni

    Przy plaży

    SPA

    Disco

    Siłownia

    Tenis

    Mini Klub

    All Inclusive

    Serwis plażowy

    Sporty wodne

    Zjeżdżalnie

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    33°C
    Temperatura w nocy
    26°C
    Temperatura wody
    27°C
    Liczba godzin słonecznych
    10

    Opinie

    Opinie dodane przez

    5.2
    Renata Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2019Grupa przyjaciół
    ZaletyPołożenie przy plaży. Bardzo piękna, piaszczysta plaża z rafą. Bardzo dobre centrum nurkowe przy hotelu. Mili barmani.
    WadyHotel bardzo wysłużony. Klimatyzacja stara, huczy i wydaje brzydki zapach. Łazienka powinna być wyremntowana 10 lat temu. Lodówka powinna być wyrzucona 10 lat temu. Serwis plażowy to małe, cienkie, podarte ręczniki i zniszczone materace. Wieczny brak talerzy i sztućców na jadalni. Nie można się doprosić o nakrycie stołu. Kelnerzy wydzierają gościom talerze. Brudne serwetki, o ile w ogóle się dostanie. Napoje podawane w literatkach albo brzydkich, plastikowych kubkach. Nieświeże pieczywo. Pomimo zgłoszenia w recepcji potrzeby lunchboxu i półgodzinnego porannego oczekiwania nie udało się go dostać. Piwo Stella, acz miejscowe, nie zalicza się do miejscowych alkoholi. Ohydna kawa. Jedyny ekspres w hotelu był popsuty przez bite 9 dni. Poranna walka o leżaki i wieczorna o stolik w jadalni. Hałaśliwe towarzystwo na plaży.
    Hotel, a przynajmniej \"pokoje standard\" w tym hotelu nie zasługują nawet na trzy gwiazdki. Wszystko jest bardzo zniszczone począwszy od łazienki i ruszającej się ścianki, poprzez lodówkę do której strach byłoby coś włożyć, hałasującą klimatyzację, dziurawe ręczniki, porysowane kubki i wyszczerbione talerze. Jedzenie niezłe, ale bardzo nieurozmaicone. Codziennie nieświeże pieczywo. Napoje fatalne - wstrętna kawa, woda z barwnikiem i cukrem zamiast soku. Picie reglamentowane poprzez wystawianie wyłącznie literatek o max pojemności 100 ml. Wieczny brak talerzy i sztućców. Obsługa w jadalni fatalna. Nie można się doprosić o nakrycie, brudne serwetki. Przygotowanie lunchboxu okazało się przekraczać możliwości obsługi hotelowej. Z basenu nie korzystaliśmy. Plaża cudna, piaszczysta i szeroka, z niewielką rafą koralową. Możliwości snorkolowania niewielkie ze względu na niewielki wydzielony fragment wody. Pozostały przeznaczony był dla windsurferów i kitesurferów. Na plaży walka o leżaki. Ręczniki wcale nie kąpielowe, podarte. Nie ma co liczyć na ciszę i spokój. Obsługa nie reaguje na bardzo głośną muzykę puszczaną przez tranzystor przez arabskie pary. Goście to przede wszystkim Arabowie, Rosjanie i Czesi. Do Safagi polecieliśmy głównie nurkować i tylko dzięki nurkowaniu wyjazd zaliczamy do udanych. Bardzo dobre centrum nurkowe przy hotelu. Hotel na pewno nie jest ani dla ludzi szukających spokoju, ani dla smakoszy, ani dla ludzi ceniących sobie luksus i dobrą obsługę.
    2.7
    Paulina
    Pobyt - Sierpień 2019Para
    ZaletyBlisko morza, ładne rafy i na tym koniec
    WadyBrudno, posiłki cały czas takie same, winda, rozwodnione napoje, klimatyzacja w pokojach strasznie głośno chodzi i wydobywa się z niej okropny zapach, bar przy basenie katastrofa, śmierdzi okropnie, animacje tylko dla dzieci, dyskoteka nie funkcjonuje, trzeba dać minimum 10 dolców napiwku żeby dostać pokój bez widoku na budowę, w pokoju szklana matowa szyba z widokiem na prysznic, winda się zacina, czasem otwiera drzwi podczas jazdy, ręczniki przy basenie i na plaży brudne, małe i dziurawe, prawie wszędzie plastikowe szklanki oczywiście całe porysowane i często brudne, w restauracji cały czas latają ptaki, w ofercie było napisane, że raz na pobyt przysługuje nam kolacja w restauracji a'la carte ale oczywiście wszyscy się tego wypierają począwszy od rezydenta po Panią która sprzedała nam wycieczkę i takowej kolacji nie ma, żałuję że nie zrobiłam zdjęć oferty, WiFi płatne bodajże 8 dolarów za godzinę chociaż miało być bezpłatne w częściach wspólnych w hotelu, bary otwarte od 10.00 a tak naprawdę od 10.30 , miał być pool bar, niestety takiego baru nie ma tzn miejsce jest ale bar nie funkcjonuje, klimatyzacja w barze przy lobby działa od 20 do 22 chyba tylko po to żeby szybko uciekać do pokoju, przez 2 tygodnie ani razu nie wymieniono nam ręczników ani pościeli pomimo kilku próśb, podczas godzin funkcjonowania basenu obsługa myje jego ścianki jakąś chemią,
    Ogólnie nie polecam nikomu, brudno, śmierdzi, jedynym plusem jest bliskość do morza...
    3.2
    Śląsk
    Pobyt - Sierpień 2019Para
    ZaletyRafy koralowe w bliskiej odległości od brzegu pogoda ciepłe morze i to chyba juz wszystkie pozytywy jakie przychodzą mi do głowy z dwu tygodniowe pobytu w tym hotelu
    WadyJedzenie jałowe monotonie podawane przez całe 14 dni pobytu w tym hotelu niesamowity smród na jadalni oraz brak klimatyzacji przy blisko 40 stopniach Celsjusza w cieniu .Pokoje nawet po daniu dolarów sa w okropny stanie w Polsce myślę ze maksymalnie jedna gwiazdka stara zagrzybiała klimatyzacja tak głośna że ciezko przy niej zasnąć .. Winda w tym hotelu działał swoimi prawami raz uda sie nia wjechać badz zjechać by następnie dwa razy byc skazanym na własne nogi. Alkohol totalna porażka bar przy basenie przechodzi ludzie pojecie smierdzi wymiocinami i odchodami klima w lobby włączana od 20 do 22 kubki plastikowe zniszczone nadające sie do kosza reczniki małe na dodatek bardzo zniszczone animacje tylko dla dzieci nudne i powtarzalne dla ludzi młodych bez dzieci zero atrakcji brak internetu tzn jest odpłatnie więc proponowałbym zakup karty sim na lotnisku ponieważ za Wi-Fi ceny z kosmosu ..serdecznie odradzam i przestrzegam przed wyjazdem do tego hotelu mam zdjęcia jesli ktoś jest zainteresowany moge wyslac na e-mail hotel z lat 80 brudny stary śmierdzący....
    Nie polecam !!!! stary zniszczony hotel wszędzie panujący brud i smród
    9.1
    Leszek Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Maj 2019Para
    ZaletyMiła obsługa, nie wymuszane napiwki
    Za 2080zł 2 tygodnie od 05 maja 2019r. to bardzo dobra cena. Stąd najkrócej się jedzie Luksoru. Jest tu wszystko co człowiek potrzebuje do wypoczynku. Nie ma szalonych imprez wieczorami. Hotel głównie oblegany przez emerytów i młode małżeństwa z dziećmi. Długa, szeroka piaszczysta plaża, łagodne zejście do wody- nawet 100m, aby dojść na głęboką wodę. Minusem dla mnie były zbyt krótkie ręczniki plażowe. Jest rafa. Mocne dobre drinki przy plaży.
    7.9
    Małgorzata Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2018Rodzina z dziećmi
    ZaletyBlisko plaża z piękną rafa koralową - karmienie rybek sama przyjemność
    WadyNa pustyni
    Byliśmy w tym hotelu w lipcu 2018. Jedzenie super i bardzo urozmaicone. Obsługa bardzo miła i pomocna. Pokoje takie sobie.

    Przed podróżą

    Paszporty

    Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).

    Wizy

    W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie www.visa2egypt.gov.eg lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).

    Szczepienia, służba zdrowia

    Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że loty do Egiptu są zawieszone.
    Zalecamy śledzenie aktualnych oficjalnych informacji.

    Infolinia Wakacje.pl

    +48 58 325 29 00