Hotelux Oriental Coast (ex Sentido)





Opis oferty
Region
Marsa Alam
Opis
Czterogwiazdkowy hotel położony przy plaży. Jego znak rozpoznawczy to niska zabudowa nawiązująca do tradycyjnej nubijskiej architektury. Polecany zarówno na pobyt we dwoje jak i rodzinne wakacje. Oferuje centrum SPA smaczną kuchnię i urozmaicone zaplecze sportowe. Region Marsa Alam to także świetne miejsce na rozpoczęcie przygody z nurkowaniem.
Lokalizacja
35km od El Quseir, 100km od centrum Marsa Alam, 30km od lotniska w Marsa Alam. Hotel usytuowany na powierzchni: 140000m2.
Kategoria hotelu
4
Kategoria lokalna hotelu
4
Data otwarcia
2008 r. Odnowiony w 2019 r.
Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (7), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, centrum biznesowe (płatne), 3 baseny odkryte. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane w 5 budynkach
• budynek główny (liczba pięter: 1)
• 4 aneksy (liczba pięter: 2)
Typy pokoi
• pokoje garden/pool/sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (płatny), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje rodzinne dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (płatny), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje beach front dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (płatny), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
• pokoje rodzinne beach front dla max. 4 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (płatny), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracje a la carte (2), bary (7)
All Inclusive
(10:00-23:00)
• śniadanie (07:00-10:30), obiad (12:30-15:00), kolacja (18:30-22:00)
• późne śniadanie (10:30-12:00), przekąski (12:00-17:00)
• podwieczorek (15:00-17:00)
• lody
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
• pakiety dla nowożeńców i urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
• jedna wizyta podczas pobytu gratis. Wymagana rezerwacja.
• "La Trattoria" włoska
• "Mangrove" owoce morza
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
• możliwość wypożyczenia wózka (w miarę dostępności)
W cenie
• tenis stołowy
• rzutki
• koszykówka
• siatkówka
• siatkówka plażowa
• minigolf
• aerobik
• siłownia
• animacje
• sauna
• jacuzzi
• dyskoteka
Płatne
• korty do tenisa ziemnego (2)
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• oświetlenie kortów
• miniboisko do piłki nożnej
• bilard
• sporty wodne na plaży
• centrum SPA
• masaż
• salon piękności
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotel
Informacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.
Aktualizacja opisu
17.02.2023 16:00
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Disco
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Opinie
Grupa znajomych
Para



50+
Para
Para
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl
Mapa

Zobacz więcej
Zobacz więcej
Zobacz więcej
Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY:
Formularz lokalizacji pasażera w wersji papierowej wydawany przez załogę samolotu. Formularz należy przekazać władzom Egiptu po wylądowaniu.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.