Bardzo dobry722 opinie82% poleceń
8,2
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Sharm Grand Plaza Resort

Lato 2021
Kod oferty: WAK19136
obiekt
basen
basen
obiekt, basen
obiekt, basen
obiektbasenbasenobiekt, basenobiekt, basenpokój, 3N4, 49984, 4I9, 52722, 64379, 67865, 2N1, 2ZV, 3N6, 3SXpokój, 3N4, 49984, 4I9, 52722, 67865, 2N1, 3N6, 3SXpokój, 1OY, 1C2, 2KY, 3N4, 4N7, 3N6, 3SXrestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarozrywkaobiekt, plaża
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Promocja

Lato 2021dwukrotna bezkosztowa zmiana rezerwacjitylko 15% zaliczki

Coral Travel - LATO 2021

Lato 2021dwukrotna bezkosztowa zmiana rezerwacjitylko 15% zaliczki
Oferta z dwukrotną, bezkosztową zmianą rezerwacji (do 21 dni przed wylotem możesz zmienić m.in.: datę, trasę, hotel, destynację). Dodatkowo tylko 15% zaliczki oraz GRATIS: Gwarancja niezmienności ceny i Gwarancja najniższej ceny.

Nasi klienci docenili

  • Przy hotelu prywatna plaża w postaci platformy.
  • Dla dzieci: brodzik, plac zabaw, krzesełka w restauracji, łóżeczka (na życzenie).
  • Hotel usytuowany na powierzchni 110000 m2, 20 km od lotniska.
  • Bogate zaplecze rekreacyjno-sportowe: centrum SPA, sauna, jacuzzi, squash, sporty wodne na plaży, centrum nurkowe.
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    superior, superior room
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy

    widok na morze, de lux
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy + dostawka

    klimatyzacja, balkon lub taras
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Wylot

    07:3024.04.2021 Sobota
    WAWWarszawa - Chopin
    11:5024.04.2021 Sobota
    SSHSharm El Sheik

    Powrót

    01.05.2021 Sobota
    SSHSharm El Sheik
    01.05.2021 Sobota
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK19136Region: Sharm el SheikhOrganizator: Coral Travel / Wezyr

    Region

    Sharm El Sheikh

    Opis

    Malowniczo położony hotel Sharm Grand Plaza położony jest bezpośrednio przy samej plaży z rafą koralową z pięknym widokiem na pobliską wyspę Tiran. Kompleks basenów i otoczenie zadbanego ogrodu zapewnią całym rodzinom udany i relaksujący wypoczynek.

    Lokalizacja

    1km od centrum Sharm El Sheikh, 2km od Sharks Bay, 8km od lotniska w Sharm El Sheikh. Hotel usytuowany na powierzchni: 5000m2.

    Kategoria organizatora

    5

    Data otwarcia

    2006 r. Odnowiony w 2014 r.

    Na terenie hotelu: restauracje, bary (5), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, baseny odkryte (3). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

    Rabaty i zniżki

    1. dziecko do 14 lat pobyt w hotelu gratis

    2. dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis

    Internet

    • Wi-Fi w lobby bezpłatne

    Plaża

    Przy hotelu prywatna, piaszczysto-żwirowa. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

    Pokoje

    Zlokalizowane w 6 budynkach

    • 6 budynków (liczba pięter: 3)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras

    • pokoje superior dla max. 3 os.: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

    • pokoje rodzinne: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

    Wyżywienie

    • restauracje, restauracje a la carte (3), bary (5)

    All Inclusive

    (10:00-23:00)

    • śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-15:00), kolacja (18:30-21:30) serwowane w restauracji Riviera lub Palmera

    • przekąski (10:00-12:00), przekąski (15:00-17:00) serwowane w barze Luna

    • lody

    • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

    Restauracje a la carte

    • płatne. Wymagana rezerwacja.

    • włoska

    • egipska

    • owoce morza

    Z myślą o dzieciach

    • brodzik

    • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

    • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

    • plac zabaw

    • menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

    • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

    W cenie

    • kort do tenisa ziemnego

    • tenis stołowy

    • rzutki

    • piłka nożna

    • siatkówka

    • siatkówka plażowa

    • miniboisko do piłki nożnej

    • aerobik

    • siłownia

    • animacje

    • jacuzzi

    Płatne

    • oświetlenie kortów

    • rakiety i piłki do tenisa ziemnego

    • bilard

    • centrum SPA

    • masaż

    • sauna

    • dyskoteka

    • salon piękności

    • łaźnia turecka

    Dodatkowe informacje

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)

    • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE

    • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE

    • Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

    • Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (24H)

    • Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 150 GOŚCI NA 350m2

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

    • Czy na leżakach są materace? - TAK

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,INDYWIDUALNIE PAKOWANE)

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)

    • zy centrum SPA jest czynne? - NIE

    • Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

    • Czy siłownia jest czynna? - NIE

    • Czy mini klub jest czynny? - NIE

    • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?PRZENIESIENIE GOŚCIA NA KWARANTANNĘ

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? PRZENIESIENIE GOŚCIA NA KWARANTANNĘ

    Aktualizacja opisu

    25.09.2020 14:08

    Usługi dostępne w hotelu

    Niepełnosprawni

    Wi-Fi

    Przy plaży

    SPA

    Disco

    Siłownia

    Tenis

    Mini Klub

    All Inclusive

    Serwis plażowy

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    27°C
    Temperatura w nocy
    19°C
    Temperatura wody
    23°C
    Liczba godzin słonecznych
    10

    Opinie

    Opinie dodane przez

    3.3
    Elżbieta Zwierzchowska
    Pobyt - Luty 2020Para
    Jestem 17 raz hotel zasługuje na może *** nigdy *****. Tak złym hotelu nigdy nie byłam. Nie będą się rozpisywać bo tu wszystko jest kiepskie. Nie będą pisała bo za długo. Po prostu klikajcie szerokim łukiem. Żadne pieniądze a Tu wcale nie jest tanio nie są warte żeby wydać.
    ZaletyTak myślę że tylko kawa jest mocna i dobra. Zamiast łyżeczek wszędzie plastikowe gierki do mieszania.
    WadyWszystko co może być złego i kiepskiego w Egipcie tu znajdziecie.

    10
    Aneta z przyjaciółmi
    Pobyt - Styczeń 2020Grupa przyjaciół
    To nasz 11 hotel w Egipcie i uważam ze naprawdę fajny hotel . Jest bardzo czysty z pięknym ogrodem , przepięknymi palmami i w całym obiekcie i na plazy . Przemiła obsługa wszędzie . Serdeczni uśmiechnięci , pomocni . Grupa animatorów każdemu kto tylko zechce umili czas Alex chłopak nie do zastąpienia . Od rana swoim uśmiechem , rozmową , serdecznością zaraza każdego . Codziennie wymyśla zabawy , konkursy , zajęcia sportowo - taneczne . Ludzie chętnie biorą w tym udział i chętnie się bawią . Wieczorne animacje tez bardzo fajne . Napewno wrócimy do tego hotelu , Grupie animatorów bardzo dziękujemy za wspaniały wypoczynek i wspólnie spędzony czas
    ZaletyFajne położenie , piękny ogród Super animacje Dobre jedzenie
    WadyBar płatny w holu głównym

    10
    Betti
    Pobyt - Listopad 2020Grupa przyjaciół
    Hotel fajny. Pokoje z wifi za darmo co praktycznie nie zdarza się w Egipcie. Jedzenie wiadomo " egipskie" ale smaczne i nie ma do czego sie przyczepić. Moze jedynie do baru na plaży- maly wybór jedzenia. Mozna zawsze pójść do restauracji głównej i tam jest ok. Bywam w Egipcie dwa razy w roku od wielu juz lat i kiedy czytam te pierdoły , ze Polaków traktują gorzej to naprawdę śmiać mi sie chce. Owszem , sa restauracje gdzie przeważają Włosi czy Niemcy ale są to resturacje płatne i jak tylko chcesz wydać kasę na kolację czy obiad to możesz tez tam pójść i zostaniesz obsłużony iście po królewsku - to chyba normalne. Polacy raczej nie są chętni do płacenia a później czyta sie w opiniach , że Włosi czy Niemcy sa lepiej traktowani. Kompletna bzdura . Pokoje czyste, nowoczesne , sprzątane codziennie . Do plaży bliziutko. Plaza duza, piaszczysta . Można wejść z plaży do wody. Jest tez pomost gdzie jest rafa . Rafa ładna choć w Farana hotel widziałam ladniejsza . Duzo ryb, kolorowo . Na plaży pan nosi małe, schłodzone reczniczki którymi można schłodzić sie podczas upałów. Byliśmy w listopadzie więc nie było upalnie ale i tak korzystaliśmy z tych reczniczkow. Rzadko kiedy lecę powtórnie do tego samego hotelu ale do tego polecę jeszcze raz . Wygodnie jest . Przestrzegam przed SPA w tym hotelu. Kiepskie - szkoda pieniędzy. Łaźnia turecka to hehe jakaś namiastka łaźni w Turcji. Masaże kiepskie . Brak profesjonalistów . Obsługa miła , kiedy dasz im dolara to juz w ogóle - biegają jak zwariowani :) Polecam z czystym sumieniem ten hotel .
    ZaletySuper.
    WadyKiepska restsuracja przy plaży.

    4.7
    Henryk
    Pobyt - Październik 2019Para
    Mam 58 lat, w wielu hotelach na świecie, o różnym standardzie bywałem, na prawdę jestem tolerancyjny i wyrozumiały i nawet biorąc poprawkę,że to Egipt (inne pojęcie jakości, inne tradycje, kultura itd) to najwyżej hotel jest 3* w każdej skali ocen. Zacznę od początku i od pozytywów bo jest ich mniej.Oczywiście opiszę co dla mnie jest ważne. Wielkość pokoju i wyposażenie wystarczające. Zespól basenowy ok. Nigdy nie brakowało wolnych leżaków i parasoli. Dobre piwo (schłodzone), bardzo dobra i mocna czarna herbata (uważajcie bo mieszają smakowymi, do pudełka po cynamonowej wkładają inną), dobra kawa z ekspresu. Miła obsługa (nie wszyscy), a po napiwku nadskakująca. Szczególnie polecam miłego pana z Luna bar robiącego porządnie drinki, nazywa się Beshouy Gamal. Iiiii... to na tyle pozytywów. Niestety. Negatywów mnóstwo, przynajmniej dla mnie. Poza opisanymi w WADACH HOTELU inne poniżej. 1. Dyskryminacja, traktowanie wszystkich (tam gdzie bylem oczywiście świadkiem i z relacji innych osób) wczasowiczów gorzej od włochów. Oni czyli włosi traktowani byli przez obsługę hotelu jak nad ludzie i tak się po chamsku zachowywali (oczywiście nie wszyscy, bo nie z wszystkimi miałem do czynienia). Dostają pokoje w lepszej lokalizacji czyli od numeru 1000 do 3XXX. Jadają również w dwóch stołówkach ALL przeznaczonych tylko dla nich (inni mogą za pieniądze) gdzie zawsze są obrusy i tylko tam są. Wchodzą po chamsku bez kolejki po drinki i niestety są obsługiwani, może dlatego że ci co stoją w kolejce nie protestują. Jak jeden włoch chciał przede mną drinka bez kolejki to po moim zabójczym spojrzeniu poszedł na koniec kolejki. Ale byłem chyba jedyny który na takie praktyki nie pozwalał. Włosi mieli swój \"osobisty\" amfiteatr gdzie tylko po włosku były jakieś imprezy, nigdy w innym języku i tylko dla nich co dziennie. Dla innych były animacje w zdecydowanie gorszych warunków w innym miejscu. Dla włochów barmani nalewali lepszy rum, dla pozostałych jakiś tragiczny, perfumowany. Byłem chyba jedynym który zorientował się na różnicy i wymógł nalewanie tylko tego dobrego. Zdradzę,że są dwa rumy. Dobry z czerwoną nakrętką i zły ze srebrną. Zwróćcie uwagę z której butelki Wam nalewają i nie dajcie się robić w balona. Reasumując takiej dyskryminacji w traktowaniu wczasowiczów nie spotkałem nigdy nigdzie na świecie. 2. Jedzenie tragiczne najwyżej na 3*. Ciągle takie same i mało urozmaicone. Oczywiście mówię o stołówce dostępnej dla wszystkich. Bo są jeszcze dwie dostępne w All dla włochów, dla reszty oczywiście też, ale płatne. W tych płatnych (nie płatnych dla włochów) zawsze były obrusy i kieliszki na wino. Jak łatwo się domyśleć w tej dla gorszych ani razu obrusa nie było, tylko plastikowe podkładki kiepsko wycierane szmatą przez obsługę. Byłem w wielu 5* hotelach ale takiego minimalizmu nie spotkałem. Dla sprawiedliwości na kolację było kilka razy coś ciekawego (byłem tam dwa tygodnie) jak pieczone w całości jagnię, indyk czy kebab z grilla. Są dwie stołówki, ale są drobne różnice w dodatkach i deserach więc warto poznać obie. Jajek pod różną postacią mam dosyć na pół roku. Wędlina dwa rodzaje nie wiele się różniące, melony niedojrzałe, granaty wybierajcie uważnie (są również nadgniłe), Jak zrobili raz na dwa tygodnie atrakcję banany w cieście na ciepło to robił na JEDNEJ PATELNI JEDEN CZŁOWIEK kolejka 1-1,5 godziny oczekiwania. Absurd. Ten kto zarządza tym hotelem nie ma o tym pojęcia lub nie skontroluje jego funkcjonowania. 3. Plaża i baseny. Baseny ok. Plaże w zasadzie piaszczyste, zejście do morza to lita skała więc obuwie do pływania nie zbędne. Na plaży dużo koszy na śmieci. To dobrze i źle, bo znaleźć miejsce do leżakowania z dala od koszy i muchy są mocno natrętne. Rafa koralowa która miała być atrakcją i która był jednym z głównych powodów dla których wybrałem ten hotel jest przez ukrainców zadeptana na śmierć. Łażą po niej, dewastują co się da. Na moje uwagi, że po rafie się nie chodzi buli zdziwieni. No cóż, bez komentarza. Po przejściu pomostem z dala od brzegu można było popatrzeć ale trzeba dobrze pływać. 4. Rozrywka. Dyskoteka co dwa dnia od 23 do 1 w nocy. Nie spotkałem tam nikogo w tym DJ-a. Grała sobie muzyka nie do tańczenia więc nikt nie tańczył i nikogo w środku nie było. Na moją uwagę dostałem odpowiedź że ktoś przyjdzie. Przyszedł nic nie zrobił i poszedł. Totalne olewanie klienta, Dyskoteka dla zasady że jest. Animacje to jakaś parodia i dla kretynów. No chyba, że ja tego nie rozumiem. Robią to ludzie bez pomysłu bez obserwowania jak reaguje nieliczna publika..Kretyńskie gry i zabawy. Sorry trochę mnie poniosło na samo wspomnienie. 5 Wycieczki. Nie dajcie się na mówić na wycieczkę po Sharm bo to wypad biznesowy w interesie rezydenta. Prosty przykład: Meczet-15 min; kościół koptyjski-15 min: sklep z perfumami-60 min; sklep z kawą i daktylami-50 min. Rezydent miał pech bo trafił na starych wyjadaczy, nie wiele kupili. Reasumując, nikomu nie polecam i nigdy tam nie pojadę. A 5* ? Czuję się oszukany. Pa
    ZaletyDuży, dobrze utrzymany obszar z dużą ilością zieleni, wystarczająca ilość parasoli i leżaków zarówno przy basenach jak i na plaży. Więcej zalet w mojej ocenie brak. NA PEWNO nie jest to 5*. Maksymalnie 3*.
    WadyJest tak wiele wad, że nie wiem czy to pole do opisu przyjmie tak wiele znaków. Wypunktuję krótko. 1. Dyskryminacja (aż mnie korci aby użyć mocniejszego słowa, ale jest to słowo pisane). Włosi czyli super ważni goście i cała reszt traktowana jak przymusowe zło. 2.Fatalne jedzenie. Ciągle to samo i mały wybór. Jak ktoś jest 7 dni, a takich jest większość to jakoś przetrwa. Ja byłem dwa tygodnie więc się męczyłem. Jedyna zaleta to to że schudłem :) 3. Alkohole to tragedia. Dla włochów jednak nalewali lepszy rum, dla reszty (poza mną) rum \"perfumowany\", okropny bo raz mi nalali. 4. W morzu się nie popływa bo zejście do morza to lita skała, pozostałość rafy koralowej i płytko. Jedynie po przejściu przez długi pomost i zejściu za rafę odważni i na prawdę dobrze pływający mają szansę popływać (mocny ciąg odpływowy, jedną panią pływającą w kapoku dwóch innych ratowało). 5.Czystość w ubikacjach ogólnie dostępnych to tragedia (po prostu syf-przepraszam). 6. Uważajcie na źle umyte sztućce i talerze na stołówce. 7. Jakieś dziwne terminy na dostępność napoi. Np. do śniadania nie ma ma coca coli, piwa, wina. W barze na plaży piwo było dopiero po interwencji turystów. 8. Dyskoteka i animacje to jakaś farsa. Animacje dla kre...... (bez urazy), no taki prymityw, że nie wiem dla kogo to jest ? Są tylko po ukraińsku lub po włosku, może dostosują się poziomem do odbiorców ? Muzyka na dyskotece nomen omen nie taneczna, jakby chcieli odstraszyć, a nie zachęcić do tańczenia. Cel osiągnęli, bo byłem jedynym z żona którzy odwiedzili parkiet. Sorry, jeszcze jedna ukrainka była.

    7.3
    Roman Szarawarski Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Październik 2019Rodzina z dziećmi
    Przebywałem w hotelu od 19-26.10 .2019 r. Ogólnie pobyt uważam za udany. Hotel utrzymany wzorowo z dużą iloscią basenów i ogrodami egzotycznymi Wadą pobytu były prądy morskie uniemożliwiające snorkowanie na ładnej rafie koralowej.
    Zalety Przestronne czyste pokoje, pięknie utrzymany teren wokół hotelu ,zadbana czysta plaża.
    WadyMonotonne posiłki, słabe animacje

    Przed podróżą

    Paszporty

    Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).

    Wizy

    W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie www.visa2egypt.gov.eg lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).

    Uwaga!
    Zgodnie z informacjami podanymi przez władze Egiptu, podróżni przylatujący lotami czarterowymi do gubernatorstw: Morze Czerwone, Marsa Matrouh, Luxor, Synaj Południowy oraz Asuan są zwolnieni z opłaty wizowej do 30 kwietnia 2021 r. Przemieszczanie się między gubernatorstwami pozostaje zawieszone do odwołania. Zorganizowany ruch turystyczny został ograniczony do: Morza Czerwonego, Synaju Południowego i Marsa Matrouh.

    Szczepienia, służba zdrowia

    Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że według informacji podanej przez władze egipskie od 1.09.2020 r. każdy podróżny zobowiązany jest do do okazania negatywnego wyniku testu PCR Covid-19.
    W związku z powyższym wjazd do Egiptu jest możliwy:
    1) po okazaniu testu PCR, wykonanego maksymalnie 72 godziny przed podróżą
    2) lub po wykonaniu testu na lotnisku po przylocie do Egiptu, koszt badania to 30 USD/os. Test można wykonać na jednym z czterech lotnisk: Szarm El-Szejk, Taba, Hurghada, Marsa Alam.

    Obowiązek wykonania testu nie obejmuje dzieci w wieku do 6 lat.

    Infolinia Wakacje.pl

    +48 58 325 29 00