Opinie o hotelu
Sharm Grand Plaza Resort

8.1
Dobry
768 opinii

4.4

9217 opinii

Hotel bardzo czysty zadbany dużo zieleni,pokój duży czysty.

Bardzo fajny hotel, spędziliśmy tam bardzo miło czas. Obsługa na wysokim poziomie, wszyscy mili uśmiechnięci. Pokoje czyste sprzatne codziennie, ręczniki wymieniane codziennie. Dobre jedzenie. Zawsze coś się działo w hotelu

Hotel naszym zdaniem zdecydowanie nie spełnia standardów 5-ciu gwiazdek.Pokój sam w sobie był stosunkowo zadbany, natomiast łazienka, a w szczególności wanna, oraz inne części sanitarne były bardzo mocno zużyte. W pokojach podczas pobytu było sprzątane, ale bardzo powierzchownie. Hotelowe kosmetyki takie jak żele pod prysznic czy szampony były uzupełnione może 3 razy, a pierwszy raz pojawiły się dopiero po drugim dniu. Co najważniejsze przez 3 pierwsze dni nie było ciepłej wody, nieprawidłowości zostały zgłoszone obsłudze hotelowej, jednak nic się w tej kwestii nie zmieniło, a my nie zauważyliśmy, aby ktokolwiek z obsługi te uwagi gdzieś notował. My sami każdorazowo zostawialiśmy chociażby drobny napiwek obsłudze. Dużym problemem okazała się cała otoczka związana z barami przy basenie. Obsługa, a w szczególności jeden z barmanów swoim zachowaniem pozostawiał wiele do życzenia. Podawał napoje z wielką łaską, a nawet obgadywał nas i rzucał w języku rosyjskim do innych wczasowiczów obelgi w naszą stronę. Sami barmani w naszej opinii mają bardzo ograniczoną wiedzę dotyczącą robienia drinków, tego po prostu nie dało się pić. Co do jedzenia, było monotonne, nie było go dużo, ale to co nam oferowano było dość smaczne, więc chociaż to na plus. (...) żadnej informacji odnośnie wyjazdu. Po kontakcie z recepcja, dostaliśmy przykaz, aby poczekać godzinę, ponieważ nic nie wiedzą. Po godzinie stawiliśmy się w lobby, aby czekać kolejną godzinę, bo oni sami mieli problem z kontaktem z biurem. Finalnie ok godziny 22 czasu egipskiego dowiedzieliśmy się, że następnego dnia o godzinie 6.50 podjedzie do nas autobus, który zawiezie nas na lotnisko. Zatem przed planowaną godziną stawiliśmy się z walizkami w lobby, wymeldowaliśmy się i czekaliśmy na autobus. Po godzinie czekania autobusu wciąż nie było. Żadnej informacji odnośnie opóźnienia również, (...). Bardzo stresowaliśmy się czekając tak długo na autobus nie posiadając żadnej wiedzy. Byliśmy umówieni z kierowcą, który miał nas odebrać z lotniska w Gdańsku i też musieliśmy mu na bieżąco pisać, o której ma na nas czekać. Hotel sam w sobie również nie oferował za dużo atrakcji, rozumiemy jednak, że mogło to wynikać z tego, że jest po sezonie. My dużo podróżujemy po świecie zarówno prywatnie jak i służbowo. Korzystamy z usług biur podróży, ale i jeździmy na własną rękę. Spaliśmy już w przeróżnych miejscach o wszelakim standardzie i jesteśmy zgodni, że ten pobyt w Sharm el sheik jest najgorszym jaki doświadczyliśmy i nie będziemy go miło wspominać. Podczas rezerwacji tych wakacji rozmawiałam z pracownicą wakacje.pl, która zapewniała, że ten hotel to fantastyczny wybór i cieszy się świetnymi opiniami. W trakcie wakacji mój chłopak słyszał, gdy przy barze Polka mówiła, że była w tym hotelu 5 lat temu na wakacjach i był to zupełnie inny standard. Wspominała, że hotel był na dużo wyższym poziomie, wyglądał znacznie lepiej i jest w szoku co się z nim stało. Widocznie na przestrzeni lat hotel zmienił się na gorsze. Składając ową skargę na cały pobyt, mamy również na względzie innych podróżujących. Nie chcemy, aby inne osoby również były niezadowolone ze swoich wakacji.

Hotel bardzo ładny, pokoje czyste, codzienna wymiana ręczników, sprzątanie i dostarczanie wody. Na plaży przemiły Pan, który codziennie witał nas uśmiechem i szukał najlepszych leżaków. Oczywiście zarówno Panu sprzątającemu jak i temu od ręczników każdorazowo dawaliśmy napiwek. To pierwszy hotel, w którym nie było wojny o leżaki. Na basenie kilkanaście leżaków zawsze wolnych, na plaży również. To naprawdę luksus. Jedzenie dobre, ale przeważnie w kółko to samo. Nikt oczywiście głodny nie wyjdzie, bo jest tego naprawdę sporo, ale nie każdy będzie zadowolony. Do sklepów blisko, do Soho można podjechać na zakupy taxi za 7 dolarów, do Old Marketu za 10 dolarów. Okolica hotelu bardzo czysta i zadbana, mnóstwo zieleni. Rafa przy hotelu fatalna, bardzo zniszczona. Pojechaliśmy na snurkowanie na inne rafy, ale te również nie były zbyt ciekawe. Widzieliśmy dużo lepsze rafy. Generalnie hotel oceniam bardzo dobrze.

Hotel dla mniej wymagających klientów, dość stary i zdecydowanie wymagający remontu. Na pewno nie zasługuje na 5* tylko na 4* lub nawet 3*, ale czysty, pokoje sprzątane codziennie (choć pościeli nie zmienili ani razu przez cały tydzień pobytu). Rączniki zmieniali wtedy kiedy zostawialiśmy je w łazience na podłodze, tylko nie wiem czy to było przyczyną, czy napiwek, który zostawialiśmy codziennie. Basen dość duży, czysty. Leżaki dostępne dla każdego. Plaża piaszczysta, wejście do morza polecam w butach do wody ( sporo kamienistej rafy ) Obsługa w recepcji, przy basenie, przy plaży i w restauracji miła i pomocna. Jedzenie smaczne, w miarę duży wybór, każdy powinien wybrać coś dla siebie. Było parę rzeczy do poprawy ( np. standard pokoju) ale ogólnie nie jechaliśmy do Egiptu siedzieć w pokoju czy lobby hotelowym. Ogólnie pobyt oceniam dobrze, ale to bardziej za sprawą pięknego słońca i morza. Drugi raz nie wybrałabym tego hotelu.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 769 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT14185
Nazwa  Sharm Grand Plaza Resort
Miejsce  Egipt / Sharm el Sheikh
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, basen z podgrzewaną wodą, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fitness, sporty wodne, tenis, nurkowanie

Nasi klienci docenili

check

Przy hotelu prywatna plaża w postaci platformy.

check

Dla dzieci: brodzik, plac zabaw, krzesełka w restauracji, łóżeczka (na życzenie).

check

Hotel usytuowany na powierzchni 110000 m2, 20 km od lotniska.

check

Bogate zaplecze rekreacyjno-sportowe: centrum SPA, sauna, jacuzzi, squash, sporty wodne na plaży, centrum nurkowe.

Ocena

Zablokowanych opinii: 40

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.1
Dobry
768 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.1
Hotel
7.9
Położenie
8.4
Pokoje
8.5
Wyżywienie
7.7
Atrakcje dla dzieci
6.6
Sport i rozrywka
6.9

Tripadvisor

4.4

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 768 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.1
6.3
Benedykt

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2025
50+

Hotel bardzo czysty zadbany dużo zieleni,pokój duży czysty.

Zalety

Hotel położony przy pasażu handlowym,blisko do sklepów.i do drogi aby zamówić transport,ale spokojny i cichy

Wady

Ubogie animacje


10
Ania

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2025
Grupa znajomych

Bardzo fajny hotel, spędziliśmy tam bardzo miło czas. Obsługa na wysokim poziomie, wszyscy mili uśmiechnięci. Pokoje czyste sprzatne codziennie, ręczniki wymieniane codziennie. Dobre jedzenie. Zawsze coś się działo w hotelu

Zalety

Duży ogród Miła obsługa Czysto Przy samej plaży

Wady

Jak dla mnie bez wad.


4.0
Julia i Oskar

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Para

Hotel naszym zdaniem zdecydowanie nie spełnia standardów 5-ciu gwiazdek.Pokój sam w sobie był stosunkowo zadbany, natomiast łazienka, a w szczególności wanna, oraz inne części sanitarne były bardzo mocno zużyte. W pokojach podczas pobytu było sprzątane, ale bardzo powierzchownie. Hotelowe kosmetyki takie jak żele pod prysznic czy szampony były uzupełnione może 3 razy, a pierwszy raz pojawiły się dopiero po drugim dniu. Co najważniejsze przez 3 pierwsze dni nie było ciepłej wody, nieprawidłowości zostały zgłoszone obsłudze hotelowej, jednak nic się w tej kwestii nie zmieniło, a my nie zauważyliśmy, aby ktokolwiek z obsługi te uwagi gdzieś notował. My sami każdorazowo zostawialiśmy chociażby drobny napiwek obsłudze. Dużym problemem okazała się cała otoczka związana z barami przy basenie. Obsługa, a w szczególności jeden z barmanów swoim zachowaniem pozostawiał wiele do życzenia. Podawał napoje z wielką łaską, a nawet obgadywał nas i rzucał w języku rosyjskim do innych wczasowiczów obelgi w naszą stronę. Sami barmani w naszej opinii mają bardzo ograniczoną wiedzę dotyczącą robienia drinków, tego po prostu nie dało się pić. Co do jedzenia, było monotonne, nie było go dużo, ale to co nam oferowano było dość smaczne, więc chociaż to na plus. (...) żadnej informacji odnośnie wyjazdu. Po kontakcie z recepcja, dostaliśmy przykaz, aby poczekać godzinę, ponieważ nic nie wiedzą. Po godzinie stawiliśmy się w lobby, aby czekać kolejną godzinę, bo oni sami mieli problem z kontaktem z biurem. Finalnie ok godziny 22 czasu egipskiego dowiedzieliśmy się, że następnego dnia o godzinie 6.50 podjedzie do nas autobus, który zawiezie nas na lotnisko. Zatem przed planowaną godziną stawiliśmy się z walizkami w lobby, wymeldowaliśmy się i czekaliśmy na autobus. Po godzinie czekania autobusu wciąż nie było. Żadnej informacji odnośnie opóźnienia również, (...). Bardzo stresowaliśmy się czekając tak długo na autobus nie posiadając żadnej wiedzy. Byliśmy umówieni z kierowcą, który miał nas odebrać z lotniska w Gdańsku i też musieliśmy mu na bieżąco pisać, o której ma na nas czekać. Hotel sam w sobie również nie oferował za dużo atrakcji, rozumiemy jednak, że mogło to wynikać z tego, że jest po sezonie. My dużo podróżujemy po świecie zarówno prywatnie jak i służbowo. Korzystamy z usług biur podróży, ale i jeździmy na własną rękę. Spaliśmy już w przeróżnych miejscach o wszelakim standardzie i jesteśmy zgodni, że ten pobyt w Sharm el sheik jest najgorszym jaki doświadczyliśmy i nie będziemy go miło wspominać. Podczas rezerwacji tych wakacji rozmawiałam z pracownicą wakacje.pl, która zapewniała, że ten hotel to fantastyczny wybór i cieszy się świetnymi opiniami. W trakcie wakacji mój chłopak słyszał, gdy przy barze Polka mówiła, że była w tym hotelu 5 lat temu na wakacjach i był to zupełnie inny standard. Wspominała, że hotel był na dużo wyższym poziomie, wyglądał znacznie lepiej i jest w szoku co się z nim stało. Widocznie na przestrzeni lat hotel zmienił się na gorsze. Składając ową skargę na cały pobyt, mamy również na względzie innych podróżujących. Nie chcemy, aby inne osoby również były niezadowolone ze swoich wakacji.


7.6
Ramona

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Para

Hotel bardzo ładny, pokoje czyste, codzienna wymiana ręczników, sprzątanie i dostarczanie wody. Na plaży przemiły Pan, który codziennie witał nas uśmiechem i szukał najlepszych leżaków. Oczywiście zarówno Panu sprzątającemu jak i temu od ręczników każdorazowo dawaliśmy napiwek. To pierwszy hotel, w którym nie było wojny o leżaki. Na basenie kilkanaście leżaków zawsze wolnych, na plaży również. To naprawdę luksus. Jedzenie dobre, ale przeważnie w kółko to samo. Nikt oczywiście głodny nie wyjdzie, bo jest tego naprawdę sporo, ale nie każdy będzie zadowolony. Do sklepów blisko, do Soho można podjechać na zakupy taxi za 7 dolarów, do Old Marketu za 10 dolarów. Okolica hotelu bardzo czysta i zadbana, mnóstwo zieleni. Rafa przy hotelu fatalna, bardzo zniszczona. Pojechaliśmy na snurkowanie na inne rafy, ale te również nie były zbyt ciekawe. Widzieliśmy dużo lepsze rafy. Generalnie hotel oceniam bardzo dobrze.

Zalety

Dużo zieleni, zawsze dostępne leżaki, czysto.

Wady

Monotonne jedzenie, zniszczona rafa


5.4
AGNIESZKA

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Para

Hotel dla mniej wymagających klientów, dość stary i zdecydowanie wymagający remontu. Na pewno nie zasługuje na 5* tylko na 4* lub nawet 3*, ale czysty, pokoje sprzątane codziennie (choć pościeli nie zmienili ani razu przez cały tydzień pobytu). Rączniki zmieniali wtedy kiedy zostawialiśmy je w łazience na podłodze, tylko nie wiem czy to było przyczyną, czy napiwek, który zostawialiśmy codziennie. Basen dość duży, czysty. Leżaki dostępne dla każdego. Plaża piaszczysta, wejście do morza polecam w butach do wody ( sporo kamienistej rafy ) Obsługa w recepcji, przy basenie, przy plaży i w restauracji miła i pomocna. Jedzenie smaczne, w miarę duży wybór, każdy powinien wybrać coś dla siebie. Było parę rzeczy do poprawy ( np. standard pokoju) ale ogólnie nie jechaliśmy do Egiptu siedzieć w pokoju czy lobby hotelowym. Ogólnie pobyt oceniam dobrze, ale to bardziej za sprawą pięknego słońca i morza. Drugi raz nie wybrałabym tego hotelu.

Zalety

miła obsługa ( za sprawą napiwku ) dość duży, czysty basen dostępność leżaków na plaży i przy basenie

Wady

brak ciepłej wody rano i wieczorem ( po południu była dostępna ) stare pokoje, meble i wyposażenie łazienki, słaba czystość w restauracji


9.6
Gym 4 Biznes

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Para

Spoko hotel. Trzeba uważać jaki pokój się dostaje. Mieliśmy wykupiony "superior" ale rzekomo za pokój z widokiem na morze trzeba było dopłacić. Zaczęli od 15 $ osoba/ dzień. Skończyliśmy na 10$ za wszystko :P

Zalety

-Jedzenie -Spoko rafa obok hotelu -Sprawna obsługa

Wady

-


8.3
Jola

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
50+

Hotel duży, czysty, miła obsługa. Urozmaicone jedzenie. Dużo wolnych leżaków.

Zalety

Piękna zadbana zieleń , ładna rafa, pokoje czyste. Bardzo urozmaicone jedzenie. Baseny czynne praktycznie cały dzień. Dużo wolnego miejsca przy basenach. Brak kolejek po napoje , jedzenie .

Wady

Szkoda ,że przy dużej fali nie można wejść na pomost. Zbyt głośna muzyka wieczorami w konfrontacji do jej jakości. (...)


9.9
Jacek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Para

Hotel bardzo fajny. Pokój duży z dużą łazienką i ładnym balkonem z widokiem na baseny i morze. Obsługa bardzo przyjemna ale to wszyscy począwszy od sprzątających skończywszy na kelnerach i barmanach. Taka moja rada warto tym ludziom dać jakieś napiwek oni naprawdę bardzo tam ciężko pracują za marne pieniądze żeby jak najlepiej umilić nam pobyt nikogo te parę dolarów nie zbawi a oni będą bardzo wdzięczni ja dawałem codziennie ale nie dlatego że jestem bogaty czy mam za dużo tylko dlatego że oni nie mają nic, tylko parę złotych dla nas niewiele a dla nich wielka radość😃😃😃

Zalety

Bardzo dobre jedzenie dużo zieleni i basenów dużo atrakcji dla dzieci.Bardzo bezpiecznie. Hotel blisko lotniska ok 15 minut jazdy.

Wady

Jedyną wadą tego hotelu to plaża której praktycznie nie ma oczywiście są parasole leżaki ale linia brzegowa do morza ok 50 metrów i z plaży praktycznie nie można wejść bezpośrednio do morza


8.7
Danuta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2025
Rodzina z dziećmi

Pobyt w hotelu oceniam na 5.Pokoje czyste, sprzątane codziennie, widok z tarasu na morze.Śniadania przepyszne,duży wybór dla dzieci, gofry, pan cake, owoce i przepyszne ciasta.Przy basenie również przekąski frytki ,owoce i napoje.Zawsze dostępne wolne leżaki przy basenie i morzu. W morzu kąpać się nie da, ponieważ w dzień jest odpływ, ale można snurkować z pomostu.Dzieci czuły się bardzo bezpieczne,ratownik cały czas przy basenach.

Zalety

Wspaniała obsługa mówiąca we wszystkich językach, wifi działające wszędzie, piękna rada przy hotelu.Klimatyzacja w pokoju bez zarzutu. Moje dziecko miało urodziny,dostaliśmy torta i sto lat zaśpiewane po polsku i arabsku.

Wady

Jedna restauracja tylko dla Włochów, zostaliśmy z niej wyproszeni.


9.4
Krystian

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2025
Rodzina z dziećmi

Nie rozumiem negatywnych opinii. Hotel super. Jedzenie bardzo dobre, różnorodne, dużo owoców, ciastek. Obsługa miła i uprzejma. Pokój czysty,sprzątany codziennie. Baseny dwa bardzo fajne. Rafa koralowa idealna do nurkowania. Po wyjściu za bramę hotelu mamy dużo sklepów i nie ma potrzeby jechać do miasta nawet. Jedyny mały minus alkohole ktore czuć bimbrem ale da sie wypić, piwo super. Fakt dużo Włochów ale nie widać aby byli lepiej traktowani. Dostęp do dwóch restauracji(jedna tylko sb i wt).

Zalety

Super obsługa, barmani, Pyszne jedzenie i mnóstwo owoców morza. WIFI dostępne na terenie całego hotelu nawet na plaży

Wady

Mocne alkohole które zalatują bimbrem Pierwszy basen tylko do ozdoby a mozna by z niego uczynić naprawdę fajną atrakcje.


8.1
Maria

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2025
Rodzina z dziećmi

Pokoje od strony morza ok - super Te od strony drogi to już daleko do morza Tam jest rafa więc nie ma piaszczystego zejścia do morza... to należy wziąć pod uwagę - nie wszyscy lubią rafę

Zalety

Czysto, przy morzu, mila obsługa, dobre jedzenie

Wady

Dyskryminacja gości hotelowych np Wlosim mieli odrębną salę na kolacje i priorytet przy obsłudze w barach? Segregacja od razu na początku przyszłego zakwaterowanie- mieli innegi koloru opaski Dlaczego tak się dzieje- płaciliśmy tyle samo albo nawet wiecej


8.4
Barbara

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2025
Para

pobyt/obsługa w hotelu ok, jednakże nie było równego traktowania klientów w porze kolacyjnej [dinner], dominującymi gośćmi byli Włosi, którzy mieli w porze kolacyjnej osobnej restauracji posiłki znacznie różniące się od posiłków innych pozostałych gości, mianowicie były wykwintne, przygotowane na sposób europejski; podawano krewetki, wędliny, duże ryby, sushi, kotleciki, pieczone mięsa itp. włosi nosili niebieskie opaski i te rarytasy były tylko dla nich. Pozostali goście - nosili srebrne opaski i nam nie wolno było wejść i spożyć taki posiłek, w restauracji przeznaczonej dla całej reszty było dużo jedzenia ale gorszej jakości ryż, kasza, kilka rodzajów pieczywa, ciast małe smażone ryby, mięso pieczone wołowe itp. gdybyśmy nie mieli okazji zobaczyć wyżywienia Włochów byłoby ok, ale gdy doszło do porównania jakości tego posiłku to w skali 1-10 nasz posiłek byłby na 5 zaś włoski na 10. w porze śniadania i lunchu Włosi stołowali się się razem z wszystkimi. mogliśmy się czuć ludźmi gorszej kategorii patrząc na jakość posiłku kolacyjnego. Obsługa kelnerzy/kucharze bardzo mili, uczynni, serwis sprzątający też bez uwag. Hotel z dużymi terenami zielonymi, zadbany od strony roślinnej.

Wady

nie równe traktowanie klienta w porze kolacyjnej- Włosi ludźmi lepszej kategorii


8.2
Ola

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2025
Para

Bardzo duży kompleks położony nad samym morzem. Bardzo dobrze zorganizowany, czysty, jedzenie dobre, ale trzeba się przyzwyczaić do smaków :) Na basenie leżaki dostępne bez problemu, dużo miejsca dla każdego. Plaża z bezpośrednim zejściem do morza, jednak nie nadaje się dla fanów całodniowego pluskania ze względu na odpływy i dno ze skamieniałych koralowców.

Zalety

Czystość, jakość obslugi

Wady

W hotelu może i są 2 restauracje, ale nie dostępne dla każdego. Restauracje ala’ carte były zamknięte. Klimatyzacja w pokoju była bardzo głośna.


1.9
Mateusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2025
Para

Proponuję omijać ten hotel z daleka. Nic się nie zgadza z opisem, 5 basenów(jeden w budowie, w tym najładniejszym na foto nie można pływać, jeden dla dzieci, jeden głęboki na 2m, jeden standardowy). Z opisywanych 4-5 restauracji, można korzystać z jednej, dwie nie istnieją, budynek opisany nazwa restauracji ale w środku nic nie ma, jedna restauracja tylko dla Włochów, inne narodowości są wypraszane, a ta z której można korzystać ma paskudne jedzenie! Woda butelkowana wydzielana 1 butelka na osobę na dzień. Włosi zabierani na animacje na plażę(wszytskie komunikaty po Włosku, nic po angielsku) Zaplanowane animacje w basenach się nie odbywały. Ręczniki plażowe brudne, nie prane. Brak kortu tenisowego. Obsługa hotelowa po zapytaniu o brakujące rzeczy odsyła do innych kompetencji które nie znajdą odpowiedzi i tłumaczą się że za to(Np. Restauracje, kort tenisowy) odpowiada inna firma. Snack bar strasznie ubogi, tylko frytki i czasem wysuszone mięso, ketchup tylko co drugi dzień do póki się nie skończy, nie uzupełniany. (...)

Zalety

Brak!

Wady

Opisane w opinii powyżej. Nie polecam!


8.3
Marlena

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Rodzina z dziećmi

Byliśmy na początku lipca '25 , rodzina 2+2. Hotel bardzo ładny, czysty, zadbany, fajne baseny mimo braku zjeżdżalni dla dzieci. Wszystko zgodnie z opisem. My byliśmy bardzi zadowoleni mimo dużej powierzchni hotelu. Jedzenie ok jak na Egipt. Dla mnie trochę powtarzalne i mało opcji dla dzieci (pancakes i gofry) ale mąż zadowolony i usatysfakcjonowany z potraw. Drinki jak wszędzie (dość slabe). Mąż miał urodziny i dostaliśmy tort- niespodziankę do pokoju.

Zalety

Blisko morza. Czysto. Codzienne sprzątanie. Pomost + rafa. Aminator bawiący się z dziećmi w basenie. Obsługa gosci super przyjemna. Widoki z hotelu piękne.

Wady

Powtarzalność jedzenia. Słaba plaza i rafa wymarla przy plaży co brudzi wodę. Mimo morza kapać się nie bardzo da.


8.3
Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Rodzina z dziećmi

Bardzo udany pobyt – świetna lokalizacja, piękna rafa, cudowny ogród i profesjonalna obsługa Piszę tę opinię, ponieważ przed wyjazdem byłem trochę przestraszony opiniami, które czytałem w internecie — teraz wydają mi się niesprawiedliwe i nie do końca oddające rzeczywistość. Po pobycie w Sharm Grand Plaza mogę śmiało powiedzieć, że hotel ma wiele zalet i naprawdę warto mu dać szansę. Spędziłem tam bardzo przyjemny urlop. Hotel ma kilka mocnych stron, które naprawdę zrobiły na mnie wrażenie. Po pierwsze – lokalizacja. Z lotniska dotarłem tam w zaledwie kilkanaście minut, co po długiej podróży było ogromnym plusem. Przed hotelem znajduje się ciąg sklepów z bardzo przystępnymi cenami, które są znacznie niższe niż w popularnym SOHO – więc jeśli ktoś planuje zakupy, można SOHO spokojnie odpuścić. Za okołom 16 USD dostaniecie się taksówka do centrum, Naama Bay i z powrotem. Po drugie – prywatna plaża z dostępem do rafy koralowej. Rafa jest naprawdę piękna, kolorowa, z mnóstwem ryb – idealna do snurkowania. Nie trzeba jechać na żadne wycieczki, wszystko jest na miejscu. Co ważne, zarówno przy rafie, jak i przy basenach zawsze obecni są ratownicy, którzy dbają o bezpieczeństwo i porządek. Reagują szybko, zwracają uwagę na niebezpieczne zachowania i naprawdę pilnują, by każdy czuł się bezpiecznie – co daje duży komfort, zwłaszcza rodzinom z dziećmi. Warto też wspomnieć o przepięknym ogrodzie – pełno zieleni, kwiatów, palm i zadbanych alejek. Cały teren hotelu jest naprawdę dobrze utrzymany i codziennie pielęgnowany. Na ogromny plus zasługuje również obsługa hotelu – bardzo pomocna, uprzejma i zaangażowana. W razie jakiejkolwiek potrzeby reagują natychmiast. Co ważne, większość personelu płynnie mówi po angielsku, więc komunikacja nie stanowi żadnego problemu. Choć część zespołu animacyjnego posługuje się głównie językiem włoskim, to wszyscy goście – niezależnie od narodowości – są traktowani z szacunkiem i życzliwością. Codziennie organizowane są animacje i aktywności sportowe, do których każdy jest serdecznie zapraszany. Atmosfera jest przyjazna, nikt nie czuje się pominięty czy dyskryminowany. Na terenie hotelu pracują osoby zachęcające do zakupu wycieczek fakultatywnych. Tu zalecam zdrowy rozsądek, bo podobne wycieczki można spokojnie znaleźć u rezydenta lub w lokalnym biurze – często w lepszej cenie. Należy jednak przyznać, że osoby te są miłe, uprzejme i nie nachalne, więc jeśli ktoś chce, może bez presji skorzystać z ich ofert. Na terenie hotelu dostępne są dwie restauracje, w których serwowane są posiłki w formule all inclusive., trzecia dostępna jest dla Włochów. Jedzenie jest raczej urozmaicone – codziennie dostępne są różne potrawy z kurczaka i wołowiny, czasami pojawiają się też owoce morza. Nie można narzekać na brak wyboru – dania są świeże i regularnie uzupełniane. Warto jednak pamiętać, że to kuchnia w stylu orientalnym, więc nie wszystkie smaki przypadną każdemu do gustu – ale to już kwestia indywidualna. Jeśli chodzi o napoje alkoholowe, to niestety – trzeba być przygotowanym, że lokalne alkohole są, delikatnie mówiąc, słabej jakości. Większość drinków smakuje bardzo podobnie, z wyraźną nutą przypominającą bimber – taki już niestety „urok” lokalnych trunków. Na szczęście piwo było zawsze zimne, nalewane z butelek, i nigdy go nie brakowało – podobnie jak pozostałych napojów. Obsługa barów sprawna i uprzejma. Warto też zaznaczyć, że hotel wymaga miejscami delikatnego odświeżenia – zwłaszcza jeśli chodzi o pokoje i część wyposażenia. Dobrą wiadomością jest jednak to, że prace modernizacyjne już trwają – w przedniej części kompleksu widać ekipy remontowe, co sugeruje, że hotel stale się rozwija i dba o standard. Pokoje są czyste, codziennie sprzątane. Cały resort jest dobrze zorganizowany i przyjazny zarówno dla rodzin, jak i par. Podsumowując – jeśli ktoś szuka miejsca blisko lotniska, z piękną plażą, rafą koralową, bujną zielenią, dobrym jedzeniem i serdeczną atmosferą, to Sharm Grand Plaza Resort zdecydowanie warto rozważyć.

Zalety

lokalizacja, rafa, bezpieczeństwo, obsługa, ,czystość

Wady

drinki, specyfika lokalnej kuchni,


8.6
Dariusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel godny polecenia. To nasz 4 raz w Egipcie, jak na razie jeden z najlepszych. Pobyt 14-21.07. Transfer z lotniska 10 min, zatem super blisko. Obiekt z 3 basenami, jak na Egipt bardzo czystymi. 70% gości to Włosi, trochę Polaków i Ukraińców. Brak "egipskich turystów" to ogromny plus. Pokoje mają swoje lata ale są zadbane. Serwis sprzątający ok - pokoje codziennie ogarniane, ręczniki, pościel, papier, woda butelkowana itp. Polecamy pokoje Deluxe Sea View - wszędzie z nich blisko. Obsługa hotelu ok, sprawna, nie nachalna jeżeli chodzi o bakszysz. Leżaków przy głównym basenie trochę mało, przez co jeżeli nie przyszło się ok. 8-9 to już później nie było wiele wolnych. Super sprawa to jacuzzi tylko dla dorosłych. Fantastyczne miejsce do schłodzenia się i relaksu bez towarzystwa dzieciaków. Plaża hotelowa bardzo zadbana, tuż przy hotelu i basenie głównym. Bardzo dużo wolnych leżaków i parasoli. Rafa dostępna z pomostu, jak wieje mocniej - czerwona flaga, brak wstępu. Uwaga na silne poranne prądy, jak była możliwość snurkowania to raczej popołudniami. Rano uniemożliwiały pływanie w morzu. Generalnie rafa ok, ale nie ma porównania do tych w Marsa Alam. Na zakupy można wyskoczyć przed hotel. Trochę sklepików z pamiątkami, ciuchami, butami itp. Ceny jak na Old Market. All In w tym hotelu było jednym z lepszych jakie spotkaliśmy. Jedzenie naprawdę dobre, świeże i spory wybór. Kolacje bardzo urozmaicone. Przekąski typu frytki, burgery, chipsy dostępne w barze przy basenie praktycznie ciągle pomiędzy posiłkami. Duży wybór owoców czy to podczas śniadania, lunchu czy kolacji. Bufet deserów ok. Na śniadaniach co ucieszy dzieciaki ogromny wybór donutów w rozmaitych polewach. Świetny i przemiły kucharz na omletach / jajkach. Kawa bardzo dobra, jeden rodzaj herbaty. Alko znośne, nawet spory wybór drinków, piwo dobre, wino tylko dostępne do lunchu i kolacji. Napoje Cola, Fanta i Sprite z butelek i automatów. Lód do drinków całkowicie bezpieczny, robiony z wody butelkowanej. Uwaga! co ważne - w tym hotelu nikt nie choruje na zemstę faraona. To ewenement i brawo dla hotelu za higienę oraz dbałość o dobre samopoczucie nas - Europejczyków. Nawet warzywa, które z reguły pomijamy w Egipcie tu jedliśmy bez problemu. Animacje w ciągu dnia wystarczające, nie lubimy tego typu aktywności więc nam nie brakowało. Kids Club tylko generalnie dla Włochów, tak samo wieczorne Show. Spędziliśmy w Sharm Grand Plaza bardzo fajny tydzień i szczerze żałujemy że byliśmy w nim tak krótko.

Zalety

Czystość, bezpieczne jedzenie i napoje

Wady

Słaba klimatyzacja w pokoju


4.9
Patrycja

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Rodzina z dziećmi

Mega słaby hotel, nie zasługuje na 5 gwiazdek. Trwa w nim remont, czynny jeden większy basen i drugi mały, drugi większy basen, o którym mowa w cudownej ofercie jest dziurą w ziemi, tym samym bar równiez nie działa. Dostaliśmy pokój najdalej jak się tylko dało, dokładnie przy dziurze w ziemi, gdzie nie było przejścia do głównej recepcji, było trzeba chodzić dookoła w ten upał. Budynek obok miał skuwany tynk więc hałas od rana, kurz i brud po wyjściu z pokoju. Klimatyzacja nie działała w 1 noc, rano udało się obsłudze naprawić. Poprosiłam o zmianę pokoju to dostałam informację, że jest pełne obłożenie i się nie da. Barmani obrażeni na swoją pracę, jedynie młody Pan sprzątający zawsze miły i uśmiechnięty. Obsługa traktuje Polaków jak gorszy sort, Włosi są obsługiwani w 1 kolejności. Ja jestem mega zawiedziona tym hotelem, zwłaszcza że opinie miał bdb. Szkoda ze oferta minęła się z rzeczywistością i nikt nie wspomniał o żadnym remoncie.

Zalety

Ładny zielony teren

Wady

Trwa remont jednego dużego basenu i terenu wokół niego wraz z barem. Niezadowolona obsługa Gorsze traktowanie Polakow


9.7
Julia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Rodzina z dziećmi

Całkiem przyjemny hotel. Udane wakacje. Hotel czysty, zadbany, jedzenie również smaczne , często są owoce morza. Napoje są ok. Drinki bardzo sztuczne. Każdy alkohol smakuje tak samo. Dlatego my zostaliśmy przy piwie. Ale nam to nie przeszkadzało. Plaża duża, ciekawa rafa. Animację bardzo prymitywne. Ale jakieś są. Jeżeli ktoś szuka mega rozrywki i imprezy to ten hotel odpada. Jeżeli spokojnych wakacji to polecam. Mega miła obsługa na terenie całego hotelu(niezależnie czy to barmani, czy kelnerzy, czy sprzątający, czy animator) zawsze pomocni. Polecam również wycieczki fakultatywne proponowane od Panów na terenie hotelu. Byliśmy na nurkowaniu z butlą. Mega przeżycie.

Zalety

Hotel czysty i zadbany. Idealny na relax i wypoczynek. Smaczne jedzenie. Duża plaża z ciekawą rafą. Warta zabrać ze sobą maski do nurkowania. Miła i pomocna obsługa. Możliwość skorzystania z wycieczek fakultatywnych, np. nurkowania z butlą

Wady

Drinki o sztucznym smaku, niezróżnicowane alkohole. Słaba rozrywka, wieczorne animacje na poziomie dzieci z przedszkola. A od 22 cisza. Hotel śpi.


4.6
Inga

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel absolutnie nie jest 5*. Najwyżej trzy. Najgorszy jest brud! Pokoje są strasznie stare, obskurne łazienki. Sprzatane jedną szmatą wszystkie pokoje, aż zrobiłam zdjęcie. Pościeli wcale nie zmieniama codziennie, ręczniki śmierdzą.Łazienka do generalnego remontu! Wanna tragedia. A daliśmy 100dolarów tipsa by dostać lepszy pokój. Kelnerzy obsługują najpierw facetów, kobiet udają że prawie nie widzą. Tragedia! Basen jak zupa, od 12:00 nie da się tam wejść. Nie widziałam przez 10dni by ktoś go mył, dodawał jakieś detergenty! Bywam w Hiszpanii i Egipt to inny świat. Raczej tam nie wrócę. Jedyny plus ro jedzenie, choć co lepsze dozują ci porcje haha Hotel pełen Włochow i oni mają super animacje i co wieczór w osobnej sali show, mają też restaurację do której my nie mamy wstępu. Reszta to Rosjanie, nez kometarza tutaj..no i my Polacy.. gorszy sort. Podchodzi (...) ma piwo w szklance i za chwile Polak w plastiku . Fajna rafa kolarowa ale przez to brak dostępu do morza by popływać, trzeba isć na pomost ale tam fale są wielkie. Dzieci nie popływają. (...) Jeszcze jedna rzecz była tam kiepska. Do kolacji alkohol podaje ci kelner.. oczywiście jesli nie dasz tipsa to czekasz i czekasz hahaha także ja wole już płacić więcej w Europie i mieć spokojne wakacje, bez domysłów i w CZYSTOŚCI! Córka ma kurzajki po wakacjach a ja nabawiłam się infekcji po tych wspaniałych basenach (tak naprawdę 2!) niech mie wciskają kitu że 4!!! Bo jeden jest zamknięty a kolejny to brodzik wielkości jacuzzi! Dla mnie to kłamstwo po prostu (...) Czytalam opinie powyżej i sobrze wiecie że to syf kiła i mogiła a nie 5*, także przyczyniacie się do kłamstwa.

Zalety

Rafa koralowa blisko hotelu. Tyle…

Wady

Za duzo pisać.. może tym razem wspomnę o śmierdzących szklankach i smrodzie szmaty witającej mnie na stołówce juz od śniadania?’! Sama jako pracownik hotelu oceniam go na 3* nie wiecej.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Sharm Grand Plaza Resort

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.