Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
12

Opis oferty

Region: SantoriniBiuro podróży (przedsiębiorca): ItakaKod oferty: WAK756866

Region

Grecja / Santorini

Opis oferty:

Zaprojektowany w cykladzkim stylu, kameralny hotel położony w centrum miejscowości Kamari, tuż przy czarnej, piaszczysto-żwirowej plaży. Blisko stąd do wielu barów i tawern oferujących smaczne, tradycyjne greckie potrawy oraz sklepów, w których znaleźć można wiele tradycyjnych produktów i pamiątek. Do dyspozycji Gości jest basen i bar. Ceniony za miłą i sympatyczną obsługę, jest idealnym miejscem na romantyczne wakacje.

Położenie:

W centrum KAMARI, najbliższe sklepy i bary ok. 60m od hotelu, ok. 10km od Firy; ok. 6km od portu lotniczego; przystanek autobusowy ok. 200m od hotelu.

Plaża:

Kamari, publiczna, piaszczysto-żwirowa, czarny piasek wulkaniczny, zalecane obuwie ochronne, łagodne zejście do morza, ok. 80m od hotelu, dojście do plaży przez promenadę, parasole i leżaki płatne.

Hotel:

Trzygwiazdkowy, odnowiony w 2014 r., 14 pokoi, 1 budynek, 1 piętro, hol, recepcja, sala śniadaniowa – dania w formie bufetu, obiadokolacja w restauracji Bacchus ok. 700m od hotelu, bar przy basenie; bezpłatny internet bezprzewodowy; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.

Standardowy:

2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 25m², indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, telefon, lodówka, sejf (płatny); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon lub taras (stolik i krzesełka).

Sport i rozrywka:

Basen, słodka woda, gł. 1-2m, przy basenie bezpłatne parasole i leżaki.

Gratis:

Wi-Fi

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Opinie

Czekamy na pierwszą opinię! Może Twoją?

Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Polecasz ją czy wręcz przeciwnie? Podziel się swoimi doświadczeniami i pomóż innym podjąć decyzję, gdzie pojechać na wakacje.

no offer review

Mapa

Pogoda

25°C
18°C
20°C
14

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy w związku z COVID-19.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Do Grecji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.
W Grecji obowiązkowo należy uiścić przy zakwaterowaniu opłatę klimatyczną. Wysokość opłaty zależy od długości pobytu oraz kategorii hotelu wynosi od 0,25 do 4 EUR za dzień pobytu, a dokładniej:

1). dla pobytów w hotelach: 5* - 4 EUR / noc / pokój, 4* - 3 EUR / noc / pokój, 3* - 1,5 EUR / noc / pokój, 2*, 1* - 0,5 EUR / noc / pokój,
2). dla pobytów w apartamentach: 4* - 1 EUR / noc, 3* - 0,5 EUR / noc, 2*, 1* - 0,25 EUR / noc.

Pobierana opłata to kwota za cały pokój, naliczana niezależnie od liczby zameldowanych w nim osób.

Informacje prawne

W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:

  • umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
  • publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
  • możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
  • doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
  • nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
  • komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
  • rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.

Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:

  • dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.

Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.