Dobry26 opinii87% poleceń
7,4
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny
Wakacje.plWczasyHiszpaniaCosta BravaLloret de MarAlegria Fenals Mar (Ex Fergus Fenals Mar)

Alegria Fenals Mar (Ex Fergus Fenals Mar)

Lato 2021
Kod oferty: WAK534167
basen
budynek główny
teren hotelu, basen
basen
basen
basenbudynek głównyteren hotelu, basenbasenbasenrecepcja / lobbyrecepcja / lobbypokójłazienkarecepcja / lobbyrestauracjarestauracjarestauracja
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Promocja

Lato 2021dwukrotna bezkosztowa zmiana rezerwacjitylko 15% zaliczki

Coral Travel: blisko i ciepło

Lato 2021dwukrotna bezkosztowa zmiana rezerwacjitylko 15% zaliczki
Oferta z dwukrotną, bezkosztową zmianą rezerwacji (do 21 dni przed wylotem możesz zmienić m.in.: datę, trasę, hotel, destynację). Dodatkowo tylko 15% zaliczki oraz GRATIS: Gwarancja niezmienności ceny i Gwarancja najniższej ceny.

Nasi klienci docenili

  • Atrakcyjne położenie: w spokojnej części Lloret de Mar, ok. 500 m od lokalnego centrum, ok. 39 km od lotniska w Gironie.
  • Tylko 100 m do publicznej, piaszczystej plaży Fenals.
  • Rozrywka: w sezonie głównym cykliczne programy animacyjne, występy na żywo.
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    balkon lub taras, standardowy
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę

    Informacje o podróży

    Wylot

    24.04.2021 Sobota
    KTWKatowice
    24.04.2021 Sobota
    GROGerona

    Powrót

    01.05.2021 Sobota
    GROGerona
    01.05.2021 Sobota
    KTWKatowice

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK534167Region: Costa BravaOrganizator: Coral Travel / Wezyr

    Region

    Costa Brava

    Opis

    Obiekt należący do sieci hotelowej Alegria położony jest nieopodal centrum miasta Lloret de Mar pomiędzy dwiema plażami. Bardzo dobra kuchnia i przyjazna atmosfera to największe atuty hotelu. Goście chwalą także cichą okolicę hotelu co pozwala na bezproblemowy przyjazd z najmłodszymi.

    Lokalizacja

    2km od LLoret De Mar, 30km od lotniska w Gironie, 90km od lotniska w Barcelonie. Hotel usytuowany na powierzchni: 2500m2.

    Kategoria organizatora

    3

    Data otwarcia

    1982 r. Odnowiony w 2000 r.

    Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia (płatna), basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

    Internet

    • Wi-Fi w hotelu bezpłatne

    Plaża

    300m od hotelu, publiczna, piaszczysta, 200m długości, dojście do plaży ulicą.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w 1 budynku

    • 1 budynek główny (liczba pięter: 8, liczba wind: 2)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe dla max. 3 os.: klimatyzacja centralna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon

    Wyżywienie

    • restauracja główna, bar

    śniadanie

    • śniadanie (08:00-10:00)

    • wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania

    śniadanie i obiadokolacja

    • śniadanie (08:00-10:00), obiadokolacja (19:00-21:15)

    • wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania

    śniadanie, obiad i kolacja

    • śniadanie (08:00-10:00), obiad (13:00-15:00), kolacja (19:00-21:15)

    • wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania

    All Inclusive

    (10:00-23:00)

    • śniadanie (08:00-10:00), obiad (13:00-15:00), kolacja (19:00-21:15) serwowane w restauracji głównej

    • przekąski (11:00-12:00), przekąski (16:00-18:00) serwowane w barze z przekąskami

    • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

    Z myślą o dzieciach

    • brodzik

    • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (płatne, na zamówienie przed przyjazdem)

    W cenie

    • animacje

    Płatne

    • rzutki

    Aktualizacja opisu

    18.04.2019 13:35

    Usługi dostępne w hotelu

    Niepełnosprawni

    Wi-Fi

    All Inclusive

    Serwis plażowy

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    19°C
    Temperatura w nocy
    10°C
    Temperatura wody
    15°C
    Liczba godzin słonecznych
    7

    Przed podróżą

    Informujemy, że od 1 lipca br. wszyscy podróżni przybywający do Hiszpanii drogą powietrzną lub morską będą musieli poddać się kontroli zdrowotnej, która może obejmować mierzenie temperatury, sprawdzanie dokumentów oraz ocenę ogólną (wizualną) stanu zdrowia. Mierzenie temperatury będzie się odbywało w sposób rutynowy, poprzez kamery termowizyjne lub termometry bezkontaktowe. Za gorączkę będzie uznawana temperatura 37,5°C oraz wyższa. W przypadku stwierdzenia gorączki lub podejrzeń o wykazywanie objawów COVID-19 pasażer zostanie poddany kolejnej kontroli (powtórne mierzenie temperatury, badanie lekarskie). Jeśli podejrzenia okażą się uzasadnione zostanie uruchomiony alert sanitarny (wg protokołów przygotowanych wspólnie przez władze centralne i regionalne), a pasażer zostanie skierowany do odpowiedniego centrum medycznego.

    Wszyscy pasażerowie będą również zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie www.spth.gob.es lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy.

    Od 23 listopada br. wszyscy pasażerowie będą musieli posiadać negatywny wynik testu PCR wykonany na 72 godziny przed przybyciem do Hiszpanii. Nie uznawane będą testy na przeciwciała, antygenowe czy serologiczne. Kontrola wyniku testów będzie odbywała się na lotniskach oraz w portach morskich zaraz po przybyciu. Trzeba będzie okazać oryginał wyniku w formie papierowej lub elektronicznej. Wynik testu powinien być w języku hiszpańskim lub angielskim i zawierać następujące dane: imię i nazwisko podróżującego, numer paszportu lub innego dowodu tożsamości (musi się zgadzać z numerem podanym w formularzu kontroli sanitarnej), data wykonania testu, dane certyfikowanego centrum diagnostycznego, informacja o użytej technice diagnostycznej oraz negatywny wynik.

    Wyspy Kanaryjskie:
    Zgodnie z oficjalnym rozporządzeniem Rządu Wysp Kanaryjskich informujemy, że przy wjeździe na Wyspy Kanaryjskie honorowane są jedynie testy RT-PCR. Obowiązek okazania negatywnego wyniku testu dotyczy wszystkich pasażerów, bez względu na wiek. Test musi zostać wykonany w Polsce maksymalnie na 72 h przed wjazdem na Wyspy Kanaryjskie. Okazanie negatywnego wyniku testu będzie warunkowało wejście na pokład samolotu. Zaświadczenie z wynikiem testu musi spełniać następujące warunki: musi być wystawione w języku angielskim lub hiszpańskim przez laboratorium oficjalnie uznawane przez Ministerstwo Zdrowia (lista laboratoriów dostępna na zobacz więcej), test należy wykonać maksymalnie na 72 godziny przed planowanym wjazdem na Wyspy Kanaryjskie. Czas liczony jest od pobrania próbek do badania. Zaświadczenie musi zawierać:
    - datę i godzinę wykonania testu,
    - dane osoby wykonującej test,
    - nazwę laboratorium odpowiedzialnego za wykonanie badania,
    - charakter laboratorium,
    - jednoznaczną informację o negatywnym wyniku.

    Wszyscy pasażerowie będą również zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie www.spth.gob.es lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy.
    Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
    W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

    Opinie

    Opinie dodane przez

    4.1
    monster2018
    Pobyt - Wrzesień 2018Grupa przyjaciół
    Hotel średni, jedzenie straszne (wrzesień 2018) tzn. na śniadanie i kolacje coś się znalazło w miarę dobrego ale na obiad zawsze katastrofa, za to desery naprawdę dobre . Obsługa miła
    Zalety+ blisko plaży + miła obsługa
    Wady- jedzenie paskudne (najgorsze obiady) - ściany w hotelu są z karton-papieru, a wiec w nocy słychać jak sąsiedzi idą się odlać - NIE POLECAM HOTELU DLA GRUP LUBIĄCYCH POIMPREZOWAĆ (źle się to kończy)

    7.3
    ANDRZEJ Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2018Seniorzy
    hotel ogólnie ok czysto obsługa bardzo miła jedynym minusem są naprawdę małe pokoje ale nam nie przeszkadzało i tak tylko tam spaliśmy .Super blisko do plaży ok 100 m
    8.8
    Maria
    Pobyt - Lipiec 2018Grupa przyjaciół
    Hotel położony jest blisko plaży, wieczorami jest cisza i spokój, więc jest on dla osób które chcą odpocząć od hałasu i się zrelaksować. Jedzenie dobre, każdy może znaleźć coś dla siebie. Pokoje bez zastrzeżeń. Byłam tam z grupą i dwa pokoje zostały nam okradzione. A ponieważ nie ma monitoringu, więc sprawa została zakończona na zgłoszeniu na policji. Najgorsze że okradziono małe dzieci i hotel nic z tym nie zrobił. Więc ten incydent położył się cieniem na nasz pobyt.
    ZaletyBlisko do plaży, cisza i spokój wieczorami.
    WadyBrak monitoringu wewnątrz hotelu jak i na zewnątrz. Jest tylko jedna kamera nad drzwiami wejściowymi. W przypadku kradzieży nie można ustalić sprawcy.

    3.6
    Paulina Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2016Para
    Jestem bardzo rozczarowana hotelem, zdjęcia na portalu są wzięte z innego hotelu, w hotelu przez 2 dni nie było prądu, a co za tym idzie klimatyzacji, posiłki bardzo nudne, nie smaczne, alkohol dobry, obsługa miła
    ZaletyBlisko do obu plaż, deptaku,
    Wadyrobaki, rdza w wannie, monotonne posiłki,

    8.5
    Marcin
    Pobyt - Sierpień 2016Para
    Plusem hotelu jest położenie blisko plaży (jakieś 100 metrów) i centrum Lloret (10 minut spacerem) gdzie są wszystkie kluby i uliczki z licznymi sklepami. Obsługa hotelu jet sympatyczna i pomocna. Główne posiłki są 3, w tym spory wybór warzyw, owoców, deserów, pomiędzy nimi są przekąski czyli mniej więcej to co było tego dnia wcześniej do jedzenia. Smak niestety pozostawia wiele do życzenia - nic specjalnego. Można skomponować sobie różne dania dzięki dostępnym potrawom. Pokój mały ale służy wyłącznie do spania i przebrania się, wg mnie łóżko dwuosobowe jest niewygodne i przez pierwsze dwa dni trzeba się przyzwyczaić. Łazienka z wanną, która była już trochę stara i przyrdzewiała. Klimatyzacja ostatniego dnia nie działała i ciężko było w nocy spać (pokój na ostatnim piętrze, który grzeje się przez ścianę i dach), a w ciągu dnia korzystać ze stołówki z brakiem klimatyzacji. Ludzie w hotelu różni i z wielu stron (głównie Niemcy, Rosja, Czechy i Hiszpania), jedni potrafią się zachować inni płuczą w basenie klapki i pozostawiają po sobie syf. Ze względu na ograniczoną ilość leżaków przy basenie, ludzie zajmują je kładąc z rana na nich swoje ręczniki lub zostawiają je na nich i znikają na kilka godzin. Wi-Fi przy recepcji działa w zależności od liczby chętnych osób, im więcej tym trudniej się połączyć, nie da się też podłączyć do niego z urządzeń firmy Apple. Bar z alkoholem ok, wybór spory z alkoholi typu \"tańszych zamienników\" - 3 wina, wódka, whisky, gin, sangria, koktajle w misach, zdarzało się że obsługa z baru gdzieś znikała i robiła się mała kolejka.
    Zalety- Bliskość plaży i centrum Lloret (10 minut spacerem), - Duża ilość posiłków, - Sympatyczna obsługa
    Wady- Smak jedzenia, - Łazienka - Osoby korzystające z hotelu