2 086  

za wszystkich

38
basen
pokój
basen, sport i rekreacja
restauracja
obiekt, basen

Opis oferty

Region: Costa BravaBiuro podróży (przedsiębiorca): EasygoKod oferty: WAK1077714

Naszym zdaniem

Rodzinne wakacje w GHT Oasis Park to marzenie turystów z całego świata! Przyjezdni znajdą tu komfortowe pokoje, liczne gry i zabawy przygotowane przez doświadczony zespół animatorów, baseny, spa i restaurację z pysznym jedzeniem. Do tego, hotel zapewnia gościom wiele udogodnień, a dogodna lokalizacja sprawia, że atrakcje turystyczne są tu na wyciągnięcie ręki. Tutaj zarówno mali, jak i duzi znajdą wiele rozrywki i dobrej zabawy oraz stworzą niezapomniane wspomnienia.

Lokalizacja

Hotel położony jest w popularnym wakacyjnym kurorcie Lloret de Mar, na wybrzeżu Costa Brava w Katalonii. Miasto posiada bogatą historię, a jego ulice tętnią życiem 24/h, dzięki czemu na turystów czeka tu wiele atrakcji. W pobliżu hotelu znajdują się liczne sklepy, bary i restauracje, a w centrum można znaleźć także wiele klubów. Dojazd do atrakcji turystycznych ułatwia bliskość transportu miejskiego. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje

• Ogród botaniczny św. Klotydy - ok. 1 km

• Kościół iglesia de Sant Roma - ok. 1,5 km

• Park wodny Water World - ok. 1,5 km

• Tossa de Mar - ok. 13 km

• Girona - ok. 40 km

• Barcelona - ok. 74 km

Port lotniczy w Barcelonie oddalony jest o ok. 92 km.

Plaża

Około 600 m od hotelu znajduje się piękna Playa de Fenals. To mała plaża z krystalicznie czystą wodą i żwirkowym złotym piaskiem. Serwis plażowy jest dodatkowo płatny.

Do dyspozycji gości na terenie hotelu

Baseny

• Baseny dla dzieci i dorosłych

• Podgrzewany basen wewnętrzny

• Wodny plac zabaw

Bary

• W barze goście mogą napić się orzeźwiających drinków i napojów, a także zamówić wino, piwo i soki. Restauracje

• Restauracja główna - restauracja bufetowa, w której przygotowywane są pyszne śniadania, obiady i kolacje. Do wyboru m.in. sałatki, świeże owoce i warzywa makarony, dania rybne i mięsne, owoce morza, a podczas śniadań także kilka rodzajów pieczywa, jogurt, jajka, sery i wędliny.

• Bar przekąskowy - w tym miejscu goście mogą dodatkowo zjeść małe przekąski i sałatki lub pizzę. Inne udogodnienia

• Internet - bezpłatne wi-fi na terenie całego hotelu

• Recepcja 24/h

• Przechowalnia bagażu

• Wypożyczalnia samochodów

• Stacja do ładowania samochodów elektrycznych

• Płatne parkingi zewnętrzny i podziemny

• Pralnia (dodatkowo płatna)

• Ogród

• Winda

• Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych

Atrakcje hotelowe

• Wellness&SPA - na terenie spa goście znajdą m.in. jacuzzi, saunę, siłownię. Można tam skorzystać z oferty masaży.

• Atrakcje i rozrywka - w hotelu odbywają się liczne animacje dla dzieci oraz organizowane są atrakcje dla dorosłych, w tym zajęcia sportowe i rozrywka. Wypożyczalnia samochodów daje gościom możliwość wybrania się na wycieczki po okolicy, a w restauracji można oglądać show cooking w wykonaniu wspaniałych kucharzy. W pobliżu odbywa się także wiele festiwali muzycznych. Wybrane atrakcje i usługi mogą być dodatkowo płatne i/lub podlegać rezerwacji.

Dla dzieci

• Kids Club z hotelową maskotką - smokiem Jordi

• Animacje

• Gry i zabawy

• Basen dla dzieci

• Wodny plac zabaw

• Łóżeczka dla dzieci

• Wanienki i nocniki dla dzieci

• Wysokie krzesełka i foteliki dla dzieci

Pokoje i zakwaterowanie

Kompleks dysponuje jasnymi, nowocześnie urządzonymi pokojami o różnych kategoriach.

• Single Room - pokój o powierzchni ok. 15 m2 z balkonem jest przeznaczony dla jednej osoby. W pokoju znajdują się łóżko pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne).

• Standard Double Room - pokój o powierzchni ok. 20 m2 z balkonem jest przeznaczony dla dwóch osób. W pokoju znajdują się dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne). Na wcześniejsze życzenie gości w pokoju może się znaleźć łóżko podwójne.

• Double Room with Pool View - pokój o powierzchni ok. 20 m2 z balkonem i widokiem na basen jest przeznaczony dla dwóch osób. W pokoju znajdują się dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne). Na wcześniejsze życzenie gości w pokoju może się znaleźć łóżko podwójne.

• Interconnecting Double Rooms - dwa przechodnie pokoje Double o łącznej powierzchni ok. 38 m2 są przeznaczone dla maksymalnie czterech osób. W każdym z pokojów znajdują się dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne). Na wcześniejsze życzenie gości w pokojach mogą się znaleźć łóżka podwójne.

• Interconnecting Double Rooms with pool View - dwa przechodnie pokoje Double o łącznej powierzchni ok. 38 m2 z balkonem i widokiem na basen są przeznaczone dla czterech osób. W każdym z pokojów znajdują się dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne). Apartment 2/4 - apartament o powierzchni ok. 25 m2 z balkonem jest przeznaczony dla maksymalnie czterech osób. W apartamencie znajdują się sypialnia, a w niej dwa łóżka pojedyncze, salon z rozkładaną kanapą, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, aneks kuchenny i część jadalniana, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne).

• Junior Suite - apartament o powierzchni ok. 30 m2 z tarasem i wanną z funkcją hydromasażu jest przeznaczony dla dwóch osób. W apartamencie znajdują się sypialnia, a w niej łóżko podwójne, salon z rozkładaną kanapą, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne).

Wyżywienie

Śniadania - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej. Dwa posiłki - śniadania i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. Trzy posiłki - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. Przekąski oraz napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne są w wyznaczonych miejscach i godzinach.

Dokonanie rezerwacji

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Transport i bagaż

Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika. RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa. WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu

Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa. PLL LOT

W cenie:

Bagaż podręczny

• 1 bagaż podręczny o wymiarach 55×40×23 cm umieszczany na górnej półce (linia dopuszcza łączną sumę wymiarów nieprzekraczającą 118 cm) o wadze max. 8 kg

Dodatkowo płatny:

Bagaż Rejestrowany - 23 kg, max. wymiary jednej sztuki bagażu wynoszą 158 cm (szerokość + wysokość + głębokość)

• LINIE EASYJET

W cenie:

• 1 szt. małego bagażu podręcznego o wymiarach nie większych niż 45x36x20 cm, który musi mieścić się w stelażu mierzącym wymiar bagażu i pod siedzeniem.

Płatne:

Powiększony bagaż kabinowy dostępny jest za dodatkową opłatą:

• 1 szt. bagażu o maksymalnych wymiarach 56 x 45 x 25 cm i mx. 15 kg, który musi zmieścić się w stelażu pomiarowym i w schowku nad głową - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż rejestrowany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 15 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

Ryanair - karta pokładowa mobile

UWAGA!!! Od 12.11.2025 karty pokładowe linii RYANAIR muszą zostać pobrane na urządzenie mobilne i okazane na lotnisku. Do prawidłowego zeskanowania kodu na lotnisku, sugerujemy ustawienie maksymalnej jasności ekranu urządzenia mobilnego. Linia nie będzie akceptować wydrukowanych kart pokładowych.

Cena wyjazdu zawiera

• Przelot w obie strony,

• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Ubezpieczenie KL i NNW,

• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)

• Telefoniczną asystę anglojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji (tylko na Costa Brava - opiekę polskojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji)

• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.

• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym (oprócz Costa Brava) dostępna poprzez link do strony (strona w j. angielskim) lub aplikację. UWAGA!!! Hotele w mieście Barcelona, Madryt, Bilbao, San Sebastian, Santader - oferta bez transferu w cenie

Możliwość dokupienia transferu w Barcelonie

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Oferta - informacje uzupełniające

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Przedstawiają one ogólny zarys układu, estetyki i wyposażenia pokoi. Rzeczywisty pokój przydzielony do rezerwacji może różnić się od przykładowego zdjęcia. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy, Promo - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do zmian w świadczeniu usług w różnych okresach roku.

Ryanair - bagaż osobisty

W przypadku przelotem liniami Ryanair każdemu pasażerowi przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małego osobistego bagażu (np. : mały plecak, torebka, torba na laptopa) umieszczanego pod fotelem pasażera z przodu. Zgodnie z nową polityka bagazową linii (od 01/08/2025) wymiary tego bagazu to: 40x30x20 cm

Wymiary bagażu będą podane na kartach pokładowych

Cena wyjazdu nie zawiera

• Transferu dla hoteli w mieście Barcelona; Madryt; Bilbao, San Sebastian, Santander (możliwość dokupienia transfer dla BCN)

• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,

• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, depozytów wymaganych przez hotel, itp.

• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,

• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne

• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie

• Płatnego bagażu: bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)

• Oferta pobytu nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.

Rezerwacja miejsc w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna

Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli standardowych miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard double standard room (balcony or terrace)

2 dorosłych

Wylot
08:0010:40
POZ · 13.05 (Śr.)Poznań
GRO · 13.05 (Śr.)Girona
Przylot
08:5011:25
GRO · 16.05 (Sob.)Girona
POZ · 16.05 (Sob.)Poznań
2 086 zł
za pokój

Double standard room double (2+0)

2 dorosłych

Wylot
08:0010:40
POZ · 13.05 (Śr.)Poznań
GRO · 13.05 (Śr.)Girona
Przylot
08:5011:25
GRO · 16.05 (Sob.)Girona
POZ · 16.05 (Sob.)Poznań
2 158 zł
za pokój

Apartment standard apartment

2 dorosłych

Wylot
08:0010:40
POZ · 13.05 (Śr.)Poznań
GRO · 13.05 (Śr.)Girona
Przylot
08:5011:25
GRO · 16.05 (Sob.)Girona
POZ · 16.05 (Sob.)Poznań
2 480 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nas
Promesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.
Popularne
Parkingi
Ubezpieczenia
Promesa

Parking Parking MarcelinPark, poziom minus 2, Bukowska 156, 60-198 Poznań

140
za 1 auto
1 auto
Data od
13.05.2026
Data do
16.05.2026
140
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka2 086

Cena całkowita

2 086
Zaliczka płatna teraz626
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Opinie 54

Zablokowanych opinii: 3
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 54 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Anna
Opinia zweryfikowana

Sierpień 2025

·

Rodzina z dziećmi

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 21.08.2025

6.3

Hotel wymaga odświeżenia, jest czysto ale meble czy inne sprzęty mają już swoje lata. Jedzenie było smaczne, urozmaicone. Obsługa ok, pokoje sprzątane codziennie - tak z wierzchu ale ok. Na kolejki przed posiłkami nie trafiliśmy, więc mieliśmy szczęście.

Wady

Stare meble, sprzęty, hotel wymaga odświeżenia.

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Atrakcje w okolicy GHT Oasis Park (Lloret de Mar)

Lloret de Mar 1 km w linii prostej od hotelu
Piękna, nadmorska miejscowość znana przede wszystkim z serialu "Pamiętniki z Wakacji" jest jednym z najbardziej imprezowych miast wybrzeża. Wielopoziomowe kluby, dyskoteki pod gwiazdami i drinki z palemką popijane wieczorami w barach na plaży, są codziennością tamtejszych turystów. Za dnia Lloret kusi sesją zdjęciową wśród fal rozbijających się o przybrzeżne skały lub spacerem między tunelami wyrzeźbionymi w klifach. Każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Zobacz więcej

Lloret de Mar

Pogoda

Maj

18°C
14°C
16°C
15

Przed podróżą

W niektórych regionach Hiszpanii obowiązuje podatek turystyczny, który opłacisz w hotelu. Warto mieć przy sobie gotówkę, ponieważ nie zawsze można opłacić go kartą.

Kwota podatku zależy od regionu, rodzaju noclegu i długości pobytu. Przed podróżą sprawdź aktualne stawki na lokalnych stronach tego kraju lub w biurze podróży.
Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.