Gwarancja ceny organizatora

3 746  

/za wszystkich

Podsumowanie ceny
38
basen
pokój
basen, sport i rekreacja
restauracja
obiekt, basen

8.2

49 opinii

Gwarancja ceny organizatora

Ceny wycieczek przekazują nam organizatorzy wyjazdów. Nie pobieramy od naszych klientów dodatkowych opłat.

Szczegóły

Opis oferty

Region: Costa BravaBiuro podróży (przedsiębiorca): EasygoKod oferty: WAK976703

Naszym zdaniem

Rodzinne wakacje w GHT Oasis Park to marzenie turystów z całego świata! Przyjezdni znajdą tu komfortowe pokoje, liczne gry i zabawy przygotowane przez doświadczony zespół animatorów, baseny, spa i restaurację z pysznym jedzeniem. Do tego, hotel zapewnia gościom wiele udogodnień, a dogodna lokalizacja sprawia, że atrakcje turystyczne są tu na wyciągnięcie ręki. Tutaj zarówno mali, jak i duzi znajdą wiele rozrywki i dobrej zabawy oraz stworzą niezapomniane wspomnienia.

Lokalizacja

Hotel położony jest w popularnym wakacyjnym kurorcie Lloret de Mar, na wybrzeżu Costa Brava w Katalonii. Miasto posiada bogatą historię, a jego ulice tętnią życiem 24/h, dzięki czemu na turystów czeka tu wiele atrakcji. W pobliżu hotelu znajdują się liczne sklepy, bary i restauracje, a w centrum można znaleźć także wiele klubów. Dojazd do atrakcji turystycznych ułatwia bliskość transportu miejskiego. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje

• Ogród botaniczny św. Klotydy - ok. 1 km

• Kościół iglesia de Sant Roma - ok. 1,5 km

• Park wodny Water World - ok. 1,5 km

• Tossa de Mar - ok. 13 km

• Girona - ok. 40 km

• Barcelona - ok. 74 km

Port lotniczy w Barcelonie oddalony jest o ok. 92 km.

Plaża

Około 600 m od hotelu znajduje się piękna Playa de Fenals. To mała plaża z krystalicznie czystą wodą i żwirkowym złotym piaskiem. Serwis plażowy jest dodatkowo płatny.

Do dyspozycji gości na terenie hotelu

Baseny

• Baseny dla dzieci i dorosłych

• Podgrzewany basen wewnętrzny

• Wodny plac zabaw

Bary

• W barze goście mogą napić się orzeźwiających drinków i napojów, a także zamówić wino, piwo i soki. Restauracje

• Restauracja główna - restauracja bufetowa, w której przygotowywane są pyszne śniadania, obiady i kolacje. Do wyboru m.in. sałatki, świeże owoce i warzywa makarony, dania rybne i mięsne, owoce morza, a podczas śniadań także kilka rodzajów pieczywa, jogurt, jajka, sery i wędliny.

• Bar przekąskowy - w tym miejscu goście mogą dodatkowo zjeść małe przekąski i sałatki lub pizzę. Inne udogodnienia

• Internet - bezpłatne wi-fi na terenie całego hotelu

• Recepcja 24/h

• Przechowalnia bagażu

• Wypożyczalnia samochodów

• Stacja do ładowania samochodów elektrycznych

• Płatne parkingi zewnętrzny i podziemny

• Pralnia (dodatkowo płatna)

• Ogród

• Winda

• Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych

Atrakcje hotelowe

• Wellness&SPA - na terenie spa goście znajdą m.in. jacuzzi, saunę, siłownię. Można tam skorzystać z oferty masaży.

• Atrakcje i rozrywka - w hotelu odbywają się liczne animacje dla dzieci oraz organizowane są atrakcje dla dorosłych, w tym zajęcia sportowe i rozrywka. Wypożyczalnia samochodów daje gościom możliwość wybrania się na wycieczki po okolicy, a w restauracji można oglądać show cooking w wykonaniu wspaniałych kucharzy. W pobliżu odbywa się także wiele festiwali muzycznych. Wybrane atrakcje i usługi mogą być dodatkowo płatne i/lub podlegać rezerwacji.

Dla dzieci

• Kids Club z hotelową maskotką - smokiem Jordi

• Animacje

• Gry i zabawy

• Basen dla dzieci

• Wodny plac zabaw

• Łóżeczka dla dzieci

• Wanienki i nocniki dla dzieci

• Wysokie krzesełka i foteliki dla dzieci

Pokoje i zakwaterowanie

Kompleks dysponuje jasnymi, nowocześnie urządzonymi pokojami o różnych kategoriach.

• Single Room - pokój o powierzchni ok. 15 m2 z balkonem jest przeznaczony dla jednej osoby. W pokoju znajdują się łóżko pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne).

• Standard Double Room - pokój o powierzchni ok. 20 m2 z balkonem jest przeznaczony dla dwóch osób. W pokoju znajdują się dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne). Na wcześniejsze życzenie gości w pokoju może się znaleźć łóżko podwójne.

• Double Room with Pool View - pokój o powierzchni ok. 20 m2 z balkonem i widokiem na basen jest przeznaczony dla dwóch osób. W pokoju znajdują się dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne). Na wcześniejsze życzenie gości w pokoju może się znaleźć łóżko podwójne.

• Interconnecting Double Rooms - dwa przechodnie pokoje Double o łącznej powierzchni ok. 38 m2 są przeznaczone dla maksymalnie czterech osób. W każdym z pokojów znajdują się dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne). Na wcześniejsze życzenie gości w pokojach mogą się znaleźć łóżka podwójne.

• Interconnecting Double Rooms with pool View - dwa przechodnie pokoje Double o łącznej powierzchni ok. 38 m2 z balkonem i widokiem na basen są przeznaczone dla czterech osób. W każdym z pokojów znajdują się dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne). Apartment 2/4 - apartament o powierzchni ok. 25 m2 z balkonem jest przeznaczony dla maksymalnie czterech osób. W apartamencie znajdują się sypialnia, a w niej dwa łóżka pojedyncze, salon z rozkładaną kanapą, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, aneks kuchenny i część jadalniana, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne).

• Junior Suite - apartament o powierzchni ok. 30 m2 z tarasem i wanną z funkcją hydromasażu jest przeznaczony dla dwóch osób. W apartamencie znajdują się sypialnia, a w niej łóżko podwójne, salon z rozkładaną kanapą, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne).

Wyżywienie

Śniadania - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej. Dwa posiłki - śniadania i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. Trzy posiłki - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. Przekąski oraz napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne są w wyznaczonych miejscach i godzinach.

Dokonanie rezerwacji

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Transport i bagaż

Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika.

• LINIA RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

• LINIA WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu

Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

• LINIA EASYJET - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 45x36x20 cm (umieszczany pod siedzeniem), maksymalnie 15kg. Powiększony bagaż kabinowy dostępny jest za dodatkową opłatą

• 15 kg (56x45x25 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 15 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Cena wyjazdu zawiera

• Przelot w obie strony,

• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym (oprócz Costa Brava) dostępna poprzez link do strony (strona w j. angielskim).

• Ubezpieczenie KL i NNW,

• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)

• Telefoniczną asystę anglojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji (tylko na Costa Brava - opiekę polskojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji)

• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.

Rezerwacja miejsc w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna

Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli standardowych miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.

Oferta - informacje uzupełniające

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.

Cena wyjazdu nie zawiera

• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,

• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, depozytów wymaganych przez hotel, itp.

• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,

• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne

• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie

• Płatnego bagażu: bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)

• Oferta pobytu nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard double standard balcony or terrace

2 dorosłych

All InclusiveBalkon lub tarasStandardowy
Wylot
08:45
11:15
OSR · 22.06 (Ndz.)Ostrawa
GRO · 22.06 (Ndz.)Girona
Przylot
18:30
21:00
GRO · 25.06 (Śr.)Girona
OSR · 25.06 (Śr.)Ostrawa
3 746 zł
za pokój

Gwarancja ceny organizatora

Gwarancja ceny organizatora

Standard double standard poolview balcony or terrace

2 dorosłych

All InclusiveWidok na basenBalkon lub tarasStandardowy
Wylot
08:45
11:15
OSR · 22.06 (Ndz.)Ostrawa
GRO · 22.06 (Ndz.)Girona
Przylot
18:30
21:00
GRO · 25.06 (Śr.)Girona
OSR · 25.06 (Śr.)Ostrawa
3 820 zł
za pokój

Gwarancja ceny organizatora

Gwarancja ceny organizatora

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wakacje.pl: tu zaczyna się Twój urlop!

100%

o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online

256000+

tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci

100+

tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami

Wycieczka3 746

Cena całkowita

3 746
Zaliczka płatna teraz1 124
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Gwarancja ceny organizatora

lub

Opinie 49

Zablokowanych opinii: 1
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 49 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Wiesław
Opinia zweryfikowana

Październik 2024

·

50+

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 24.10.2024

7.7

Przemiła obsługa i na dobrym poziomie wyżywienie, adekwatne do 4*. Jednak inclusiv soft to tak naprawdę trzy posiłki dziennie i nic poza tym. O żadnych drinkach nie ma mowy, wszystko za dodatkową opłatą. Tak samo z napojami do obiadu i kolacji. W tej opcji jest tylko karafka wina i butelka wody w cenie. Herbata, kawa i inne napoje są tylko do śniadania lub za opłatą. Nie spotkałem się dotąd z taką wersją inclusiv, ale jak widać wszystko jest możliwe. Do tego hotel codziennie sprzątany co jest plusem, ale co z tego jak w łazience śmierdzi grzybem, że trudno do niej wejść. Klimatyzacja nie była potrzebna bo to pazdziernik, ale właśnie przez ten odór pojawia się ból gardła. Także osoby o dobrym powonieniu będą miały poważny problem. Może nie wszystkie pokoje mają takie łazienki, więc nie uogólniam, ale my taką dostaliśmy, dlatego opisuję to co zastaliśmy. Może należałoby interweniować i może by wymienili pokój na inny, ale czy na tym polega urlop, aby prowadzić wojnę z hotelem o tak podstawowe rzeczy jak higiena czystości, również czystości powietrza w hotelu? Ten hotel przez takie zaniedbania mimo wielu zalet nie zasługuje na 4*.

Zalety

Bardzo miła obsługa i bardzo pomocna. Niedaleko do plaży czy do dworca autobusowego, dobra lokalizacja do zwiedzania okolicznych miejscowości. Dobre wyżywienie i urozmaicane codziennie o nowe dania.

Wady

Śmierdząca łazienka, inclusiv tylko z nazwy.

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Atrakcje w okolicy GHT Oasis Park (Lloret de Mar)

Lloret de Mar 1 km w linii prostej od hotelu
Piękna, nadmorska miejscowość znana przede wszystkim z serialu "Pamiętniki z Wakacji" jest jednym z najbardziej imprezowych miast wybrzeża. Wielopoziomowe kluby, dyskoteki pod gwiazdami i drinki z palemką popijane wieczorami w barach na plaży, są codziennością tamtejszych turystów. Za dnia Lloret kusi sesją zdjęciową wśród fal rozbijających się o przybrzeżne skały lub spacerem między tunelami wyrzeźbionymi w klifach. Każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Zobacz więcej

Lloret de Mar

Pogoda

22°C
18°C
20°C
15

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź