Gwarancja ceny organizatora
3 746 zł
/za wszystkich
GHT Oasis Park (Lloret de Mar)
8.2
49 opinii





8.2
49 opinii
Gwarancja ceny organizatora
Ceny wycieczek przekazują nam organizatorzy wyjazdów. Nie pobieramy od naszych klientów dodatkowych opłat.
SzczegółyOpis oferty
Naszym zdaniem
Rodzinne wakacje w GHT Oasis Park to marzenie turystów z całego świata! Przyjezdni znajdą tu komfortowe pokoje, liczne gry i zabawy przygotowane przez doświadczony zespół animatorów, baseny, spa i restaurację z pysznym jedzeniem. Do tego, hotel zapewnia gościom wiele udogodnień, a dogodna lokalizacja sprawia, że atrakcje turystyczne są tu na wyciągnięcie ręki. Tutaj zarówno mali, jak i duzi znajdą wiele rozrywki i dobrej zabawy oraz stworzą niezapomniane wspomnienia.
Lokalizacja
Hotel położony jest w popularnym wakacyjnym kurorcie Lloret de Mar, na wybrzeżu Costa Brava w Katalonii. Miasto posiada bogatą historię, a jego ulice tętnią życiem 24/h, dzięki czemu na turystów czeka tu wiele atrakcji. W pobliżu hotelu znajdują się liczne sklepy, bary i restauracje, a w centrum można znaleźć także wiele klubów. Dojazd do atrakcji turystycznych ułatwia bliskość transportu miejskiego. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje
• Ogród botaniczny św. Klotydy - ok. 1 km
• Kościół iglesia de Sant Roma - ok. 1,5 km
• Park wodny Water World - ok. 1,5 km
• Tossa de Mar - ok. 13 km
• Girona - ok. 40 km
• Barcelona - ok. 74 km
Port lotniczy w Barcelonie oddalony jest o ok. 92 km.
Plaża
Około 600 m od hotelu znajduje się piękna Playa de Fenals. To mała plaża z krystalicznie czystą wodą i żwirkowym złotym piaskiem. Serwis plażowy jest dodatkowo płatny.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
Baseny
• Baseny dla dzieci i dorosłych
• Podgrzewany basen wewnętrzny
• Wodny plac zabaw
Bary
• W barze goście mogą napić się orzeźwiających drinków i napojów, a także zamówić wino, piwo i soki. Restauracje
• Restauracja główna - restauracja bufetowa, w której przygotowywane są pyszne śniadania, obiady i kolacje. Do wyboru m.in. sałatki, świeże owoce i warzywa makarony, dania rybne i mięsne, owoce morza, a podczas śniadań także kilka rodzajów pieczywa, jogurt, jajka, sery i wędliny.
• Bar przekąskowy - w tym miejscu goście mogą dodatkowo zjeść małe przekąski i sałatki lub pizzę. Inne udogodnienia
• Internet - bezpłatne wi-fi na terenie całego hotelu
• Recepcja 24/h
• Przechowalnia bagażu
• Wypożyczalnia samochodów
• Stacja do ładowania samochodów elektrycznych
• Płatne parkingi zewnętrzny i podziemny
• Pralnia (dodatkowo płatna)
• Ogród
• Winda
• Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
Atrakcje hotelowe
• Wellness&SPA - na terenie spa goście znajdą m.in. jacuzzi, saunę, siłownię. Można tam skorzystać z oferty masaży.
• Atrakcje i rozrywka - w hotelu odbywają się liczne animacje dla dzieci oraz organizowane są atrakcje dla dorosłych, w tym zajęcia sportowe i rozrywka. Wypożyczalnia samochodów daje gościom możliwość wybrania się na wycieczki po okolicy, a w restauracji można oglądać show cooking w wykonaniu wspaniałych kucharzy. W pobliżu odbywa się także wiele festiwali muzycznych. Wybrane atrakcje i usługi mogą być dodatkowo płatne i/lub podlegać rezerwacji.
Dla dzieci
• Kids Club z hotelową maskotką - smokiem Jordi
• Animacje
• Gry i zabawy
• Basen dla dzieci
• Wodny plac zabaw
• Łóżeczka dla dzieci
• Wanienki i nocniki dla dzieci
• Wysokie krzesełka i foteliki dla dzieci
Pokoje i zakwaterowanie
Kompleks dysponuje jasnymi, nowocześnie urządzonymi pokojami o różnych kategoriach.
• Single Room - pokój o powierzchni ok. 15 m2 z balkonem jest przeznaczony dla jednej osoby. W pokoju znajdują się łóżko pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne).
• Standard Double Room - pokój o powierzchni ok. 20 m2 z balkonem jest przeznaczony dla dwóch osób. W pokoju znajdują się dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne). Na wcześniejsze życzenie gości w pokoju może się znaleźć łóżko podwójne.
• Double Room with Pool View - pokój o powierzchni ok. 20 m2 z balkonem i widokiem na basen jest przeznaczony dla dwóch osób. W pokoju znajdują się dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne). Na wcześniejsze życzenie gości w pokoju może się znaleźć łóżko podwójne.
• Interconnecting Double Rooms - dwa przechodnie pokoje Double o łącznej powierzchni ok. 38 m2 są przeznaczone dla maksymalnie czterech osób. W każdym z pokojów znajdują się dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne). Na wcześniejsze życzenie gości w pokojach mogą się znaleźć łóżka podwójne.
• Interconnecting Double Rooms with pool View - dwa przechodnie pokoje Double o łącznej powierzchni ok. 38 m2 z balkonem i widokiem na basen są przeznaczone dla czterech osób. W każdym z pokojów znajdują się dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne). Apartment 2/4 - apartament o powierzchni ok. 25 m2 z balkonem jest przeznaczony dla maksymalnie czterech osób. W apartamencie znajdują się sypialnia, a w niej dwa łóżka pojedyncze, salon z rozkładaną kanapą, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, aneks kuchenny i część jadalniana, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne).
• Junior Suite - apartament o powierzchni ok. 30 m2 z tarasem i wanną z funkcją hydromasażu jest przeznaczony dla dwóch osób. W apartamencie znajdują się sypialnia, a w niej łóżko podwójne, salon z rozkładaną kanapą, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne).
Wyżywienie
Śniadania - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej. Dwa posiłki - śniadania i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. Trzy posiłki - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. Przekąski oraz napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne są w wyznaczonych miejscach i godzinach.
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Transport i bagaż
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika.
• LINIA RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• LINIA WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu
Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• LINIA EASYJET - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 45x36x20 cm (umieszczany pod siedzeniem), maksymalnie 15kg. Powiększony bagaż kabinowy dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg (56x45x25 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot w obie strony,
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym (oprócz Costa Brava) dostępna poprzez link do strony (strona w j. angielskim).
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)
• Telefoniczną asystę anglojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji (tylko na Costa Brava - opiekę polskojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji)
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli standardowych miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, depozytów wymaganych przez hotel, itp.
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
• Płatnego bagażu: bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)
• Oferta pobytu nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard double standard balcony or terrace
2 dorosłych
Gwarancja ceny organizatora
Gwarancja ceny organizatora
Standard double standard poolview balcony or terrace
2 dorosłych
Gwarancja ceny organizatora
Gwarancja ceny organizatora
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
3 746 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Gwarancja ceny organizatora
Opinie 49
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Październik 2024
50+
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
7.7
Przemiła obsługa i na dobrym poziomie wyżywienie, adekwatne do 4*. Jednak inclusiv soft to tak naprawdę trzy posiłki dziennie i nic poza tym. O żadnych drinkach nie ma mowy, wszystko za dodatkową opłatą. Tak samo z napojami do obiadu i kolacji. W tej opcji jest tylko karafka wina i butelka wody w cenie. Herbata, kawa i inne napoje są tylko do śniadania lub za opłatą. Nie spotkałem się dotąd z taką wersją inclusiv, ale jak widać wszystko jest możliwe. Do tego hotel codziennie sprzątany co jest plusem, ale co z tego jak w łazience śmierdzi grzybem, że trudno do niej wejść. Klimatyzacja nie była potrzebna bo to pazdziernik, ale właśnie przez ten odór pojawia się ból gardła. Także osoby o dobrym powonieniu będą miały poważny problem. Może nie wszystkie pokoje mają takie łazienki, więc nie uogólniam, ale my taką dostaliśmy, dlatego opisuję to co zastaliśmy. Może należałoby interweniować i może by wymienili pokój na inny, ale czy na tym polega urlop, aby prowadzić wojnę z hotelem o tak podstawowe rzeczy jak higiena czystości, również czystości powietrza w hotelu? Ten hotel przez takie zaniedbania mimo wielu zalet nie zasługuje na 4*.
Zalety
• Bardzo miła obsługa i bardzo pomocna. Niedaleko do plaży czy do dworca autobusowego, dobra lokalizacja do zwiedzania okolicznych miejscowości. Dobre wyżywienie i urozmaicane codziennie o nowe dania.
Wady
• Śmierdząca łazienka, inclusiv tylko z nazwy.
Mapa



Atrakcje w okolicy GHT Oasis Park (Lloret de Mar)
Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.