5 334 zł
/za wszystkich
Best Siroco





Opis oferty
Lokalizacja
Hotel położony jest w Benalmadenie, w samym sercu wybrzeża Costa del Sol. Jest to miejscowość z kosmopolityczną atmosferą, która sprawia, że jest to idealne miejsce do błogiego wypoczynku i świetnej zabawy. Do centrum miejscowości jest ok. 600 m, ale tuż przy hotelu są sklepy, restauracje czy bary. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje
• Bioparc Fuengirola - ok. 13 km
• Delfinarium Selwo Marina - ok. 1,5 km
• Malaga - ok. 18 km
• Marbella - ok. 47 km
• Caminito del Re - ok. 60 km
Odległość od lotniska w Maladze to ok. 11 km.
Plaża
Hotel położony jest 500 m od publicznej, piaszczystej plaży. Serwis plażowy jest dodatkowo płatny. Wzdłuż plaży ciągnie się promenada, która jest idealnym miejscem na popołudniowe spacery czy jogging.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
Baseny
• Do dyspozycji gości są 3 baseny odkryte ze słodką wodą, dwa dla dorosłych i jeden dla dzieci. Baseny otoczone są komfortowymi, darmowymi leżakami. Bary
• Główny
• Bar przy basenie
• Kawiarnia
Restauracje
• Restauracja główna - restauracja w formie bufetu z show cooking dostępna podczas śniadań, obiadów i kolacji. Do kolacji obowiązuje strój formalny (panowie - długie spodnie). Bardzo rozbudowana i urozmaicona restauracja bufetowa z kuchnią międzynarodową. Dodatkowo w sezonie oferowane są kolacje tematyczne
Inne udogodnienia
• Online check in
• Sklep z pamiątkami
• Parking (dodatkowo płatny)
• Całodobowa recepcja 24/7 Bezpłatne wi-fi
• Pzrechowalnia bagażu
Atrakcje hotelowe
• Wellness&SPA - Centrum spa, które obejmuje m.in. łaźnię turecką oraz saunę. Do dyspozycji gości jest również siłownia.
Dla dzieci
• Brodzik
• Mini klub (dla dzieci od 5 roku życia)
• Plac zabaw
Pokoje i zakwaterowanie
Hotel dysponuje 406 pokojami o różnych kategoriach.
• Standard Double - Pokój mogący pomieścić maksymalnie 4 osoby o powierzchni ok. 21 m2. Składa się z sypialni, łazienki (prysznic/wanna, wc, suszarka do włosów) oraz balkonu lub tarasu. Pokój wyposażony jest w łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, całodobową klimatyzację, lodówkę, telefon, TV-sat, sejf (dodatkowo płatny).
• Superior Double - Pokój z bocznym widokiem na morze lub ogród mogący pomieścić maksymalnie 4 osoby o powierzchni ok. 21 m2. Składa się z sypialni, łazienki (prysznic/wanna, wc, suszarka do włosów) oraz balkonu lub tarasu. Pokój wyposażony jest w łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, całodobową klimatyzację, lodówkę, telefon, TV-sat, sejf (dodatkowo płatny).
• Premium Double - Pokój z bocznym widokiem na morze mogący pomieścić maksymalnie 4 osoby o powierzchni ok. 21 m2. Nowocześniej urządzony niż pokój standardowy i superior. Składa się z sypialni, łazienki (prysznic/wanna, wc, suszarka do włosów) oraz balkonu lub tarasu. Pokój wyposażony jest w łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, całodobową klimatyzację, lodówkę, telefon, TV-sat,
Sejf (dodatkowo płatny).
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Transport i bagaż
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika.
• LINIA RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• LINIA WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu
Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• LINIA EASYJET - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 45x36x20 cm (umieszczany pod siedzeniem), maksymalnie 15kg. Powiększony bagaż kabinowy dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg (56x45x25 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot w obie strony,
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym (oprócz Costa Brava) dostępna poprzez link do strony (strona w j. angielskim).
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)
• Telefoniczną asystę anglojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji (tylko na Costa Brava - opiekę polskojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji)
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli standardowych miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, depozytów wymaganych przez hotel, itp.
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
• Płatnego bagażu: bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)
• Oferta pobytu nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Double standard room double room with terrace or balcony (2+0)
2 dorosłych
Double superior room lateral sea view double side sea view superior room with terrace or balcony (2+0)
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking VALET Parking, Bukowska 285, 60-189 Poznań
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
5 334 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 120
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Maj 2025
Rodzina z dziećmi
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
7.7
Hotel dobrze położony. Blisko promenada nadmorska, sklepy i restauracje. Bardzo blisko przedszkole przystanek autobusowy i kilka wypożyczalni samochodów. Jedzenie zarówno na śniadanie jak i kolację, smaczne i duży wybór. Zadbany ogród. Baseny nie są podgrzewane. Hotel trochę nadszarpnięty wiekiem i wymaga miejscami remontu. Czystość też mogłaby być na wyższym poziomie. Generalnie dobra opcja jako baza wypadowa do zwiedzania regionu I plażowania.
Zalety
• Lokalizacja, jedzenie
Wady
• Czystość, stan ogólny hotelu
Pogoda
Październik
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.