2 750  

za wszystkich

51
basen
basen
obiekt, basen
basen
basen

Opis oferty

Region: MajorkaBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK842180

Wyżywienie

WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywenia

BB - śniadania w formie bufetu

HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Opis kontrahenta

Opis ogólny: Zaledwie kilka kroków od piaszczystej plaży leży hotel Iberostar Playa de Muro. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Miasto Puerto de Alcudia jest oddalone o około 5 km (Alcudia około 6 km, Can Picafort około 6 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 300 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 200 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 200 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: PN S'Albufera (ok. 200 m), Hidropark (ok. 6 km), Roman Ruins Alcudia (ok. 6 km) oraz Son Real (ok. 15 km). Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 100 m) zapewniają mobilność na wakacjach. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 13 km szpital. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 60 km od hotelu. Wyposażenie :Ten 3-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 446 pokoi mieszczących się w budynku głównym oraz aneksie. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem, 4 windy, klimatyzację, sklep oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się cztery klimatyzowane restauracje. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje bezbarierowe wejścia. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie. Basen: Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 3 baseny ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami. Wyżywienie: Śniadanie w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Woda, napoje bezalkoholowe, kawa i herbata, piwo, wino, lokalne alkohole oraz przekąski w określonych godzinach. Sport/czas wolny: Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia, bilard (za opłatą), siatkówka plażowa i aerobik. Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 8 km. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: strefa spa, saunę, jacuzzi, hammam i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami. Opieka nad dziećmi: program animacji, mini klub (dla dzieci w wieku od 8 - 17 lat), przedszkole i baby-sitting (za dodatkową opłatą). Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier. Informacje dodatkowe: Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: American Express, Visa oraz Eurocard/MasterCard.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy. Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Ważne informacje dotyczące oferty

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np. : WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

Cena Zawiera

• Przelot

• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji

• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04 - 31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)

• Bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40 cm x 20 cm x 25 cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40 cm x 30 cm x 20 cm)

UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

• Miejsc obok siebie

• Bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.

• Transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11 - 31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.

• Podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu

• Obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1 - 2 dni przed wylotem

BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:

• Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55 cm x 40 cm x 20 cm)

• Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20 lub 20 kg

BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:

• Bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55 cm x 40 cm x 23 cm)

• Bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg

• Miejsc obok siebie w samolocie

WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u". Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania - według akutalnego harmonogramu hotelu.

Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie

1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. 2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu. 3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy. 4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu. 5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard standard room (terrace)

2 dorosłych

Wylot
09:2012:30
WAW · 20.02 (Pt.)Warszawa - Chopin
PMI · 20.02 (Pt.)Majorka
Przylot
17:2520:35
PMI · 23.02 (Pon.)Majorka
WAW · 23.02 (Pon.)Warszawa - Chopin
2 750 zł
za pokój

Standard double standard room (poolview, balcony or terrace)

2 dorosłych

Wylot
09:2012:30
WAW · 20.02 (Pt.)Warszawa - Chopin
PMI · 20.02 (Pt.)Majorka
Przylot
17:2520:35
PMI · 23.02 (Pon.)Majorka
WAW · 23.02 (Pon.)Warszawa - Chopin
2 874 zł
za pokój

Standard double standard room (lateralseaview, balcony or terrace)

2 dorosłych

Wylot
09:2012:30
WAW · 20.02 (Pt.)Warszawa - Chopin
PMI · 20.02 (Pt.)Majorka
Przylot
17:2520:35
PMI · 23.02 (Pon.)Majorka
WAW · 23.02 (Pon.)Warszawa - Chopin
2 908 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nas
Promesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.
Popularne
Parkingi
Ubezpieczenia
Promesa

Parking Parking Smile, Komitetu Obrony Robotników 32, 02-148 Warszawa

170
za 1 auto
1 auto
Data od
20.02.2026
Data do
23.02.2026
170
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka2 750

Cena całkowita

2 750
Zaliczka płatna teraz825
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Opinie 13

Zablokowanych opinii: 1
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 13 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Jakub
Opinia zweryfikowana

Październik 2024

·

Para

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 06.12.2024

9.8

+1

Udana podróż poślubna! Piękny, nowoczesny hotel. Pokoje zgodne z opisem i zdjęciami na stronie, codzienne sprzątanie. Obsługa uprzejma i uśmiechnięta. Jedzenie pyszne i ogromny jego wybór - część dań w bufecie codziennie się powtarza, choć jest ich tyle że można by i tak każdego dnia próbować czegoś innego; dodatkowo co wieczór dania tematyczne: trafiliśmy m.in. na sushi oraz rozbudowaną ofertę z owocami morza. Drinki smaczne i robione z markowych alkoholi - do zabrania nad basen czy na plażę podawane w plastikowych kubeczkach, przy stolikach serwowane w szkle. Co wieczór atrakcje dla dorosłych np. koncert kapeli rockowej grającej hity Metallica czy AC/DC. Hotel położony zaraz przy plaży, darmowe leżaki przy basenie, ręczniki również darmowe (kaucja), leżaki na plaży za opłatą. Jedyny mankament hotelu to brak smart TV w pokojach oraz jeden kanał anglojęzyczny w telewizji, pokoje posiadają za to rozbudowane gniazdo telewizyjne - warto więc zabrać ze sobą smart tv sticka lub chociaż kabel HDMI do laptopa. Bardzo chętnie wrócimy!

Zalety

Obsługa uprzejma i uśmiechnięta. Jedzenie pyszne i ogromny jego wybór. Drinki smaczne i robione z markowych alkoholi. Hotel położony zaraz przy plaży. Piękny widok.

Wady

Jedyny mankament hotelu to brak smart TV w pokojach oraz jeden kanał anglojęzyczny w telewizji, pokoje posiadają za to rozbudowane gniazdo telewizyjne - warto więc zabrać ze sobą smart tv sticka lub chociaż kabel HDMI do laptopa.

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Atrakcje w okolicy Iberostar Waves Playa De Muro

Przylądek Formentor 19 km w linii prostej od hotelu
Półwysep Formentor jest najbardziej wysuniętym na północ fragmentem wyspy i jednocześnie najwspanialszym punktem widokowym na całej Majorce! Malownicze wybrzeże półwyspu zdobią urokliwe zatoczki i klimatyczne plaże. Amatorzy wodnych atrakcji mogą zabrać ze sobą zestaw do snorkelingu i podziwiać podmorską florę oraz faunę. Miłośnicy zapierających dech w piersiach widoków powinni udać się na El Mirador del Palomar - jest to najwyższy, położony na skale o ponad 200-metrowej wysokości, punkt obserwacyjny od strony morza. Będąc na Cap de Formentor można zobaczyć wybudowaną w 1863 r. latarnię, w której znajduje się obecnie restauracja. Przylądek Formentor oferuje ponadto zwiedzanie warownej wieży z XVI w., z której mieszkańcy wypatrywali pirackich statków. Strome urwisko, na którym wieją legendarne, nieokiełznane wiatry, pozwala zachwycać się niesamowitym krajobrazem, którego magia zyskuje przy zachodzie słońca.

Zobacz więcej

Przylądek Formentor

Pogoda

Luty

13°C
9°C
13°C
11

Przed podróżą

W niektórych regionach Hiszpanii obowiązuje podatek turystyczny, który opłacisz w hotelu. Warto mieć przy sobie gotówkę, ponieważ nie zawsze można opłacić go kartą.

Kwota podatku zależy od regionu, rodzaju noclegu i długości pobytu. Przed podróżą sprawdź aktualne stawki na lokalnych stronach tego kraju lub w biurze podróży.
Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.