Dobry4 opinie75% poleceń
6,7
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Relax Inn

Last minute
Kod oferty: WAK612614
basen, sport i rekreacja
okolica
recepcja / lobby
recepcja / lobby
recepcja / lobby
basen, sport i rekreacjaokolicarecepcja / lobbyrecepcja / lobbyrecepcja / lobbyrecepcja / lobbybalkon / tarasdrink barrestauracjapokójpokój z widokiem na morze
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Dodatkowe opcje

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

185
za wycieczkę
promesa

Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

promesa
0
za wycieczkę
Trwa weryfikacja ceny

Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

Szczegóły oferty

Kod oferty: WAK612614Region: wyspa MaltaOrganizator: TOP Touristik

Malta - covid19

Szanowni Państwo,

Od dnia 14 listopada polscy turyści muszą przed wyjazdem na Malta robić testy na obecność koronawirusa. Testy typu PCR muszą być wykonane w ciągu ostatnich 72 godzin przed przylotem na wyspę. Podróżni, którzy nie będą posiadać wyniku testu, mogą zostać poddani testowi (bezpłatnie) po przylocie na Maltę i skierowani na kwarantanne (proszę mieć na uwadze, że w tym przypadku klient działa na własne ryzyko, organizator nie ponosi odpowiedzialności, klienci zostaną skierowani do odpowiedniego budynku, w celu odbycia kwarantanny, rząd Maltański nie pokrywa kosztów za wyżywienie, klienci mogą zamawiać pożywienie pod specjalnym numerem). Linie lotnicze mogą żądać od klienta okazanie negatywnego testu (wszystkie regulacje zmieniają się dynamicznie, dlatego sugerujemy kontakt z liniami lotniczymi w tej sprawie). Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19 oraz sprawdzenie oficjalnych stron Polski i rządu Malty, na przykład:

https://www.gov.pl/web/malta/informacja-dla-mieszkancow-i-podrozujacych-covid-19

https://deputyprimeminister.gov.mt/en/Pages/health.aspx

https://www.visitmalta.com/en/covid-19

Prosimy podróżnych o śledzenie wszystkich restrykcji obowiązujących w danym Państwie na oficjalnych stronach rządowych. Update 21.10.2020, 22.10.2020, 23.11.2020

Informacje o destynacji

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Ważne informacje

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie - relax inn hotel malta

Hotel położony w odległości 300m od plaży. Usytuowany niedaleko głównego placu w miejscowości Bugibba, przy którym znajduje się wiele restauracji, sklepów i klubów nocnych. Do lotniska ok 20km.

Adres - hotel relax inn

Halel Street, SPB 2528, Buġibba, Malta

Tel: +356 21 570 300 ,

Web: www.relaxinn.com.mt

Wyposażenie

Goście mogą rozgościć się w jednym z 40 przytulnych pokoi. W klimatyzowanym hotelu do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się szatnia, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: babysitting, opieka medyczna, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia.

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Ponadto goście skorzystać mogą z sejfu oraz za opłatą z minibarku. Dostępne są również minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne)

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Obiekt posiada basen i basen otwarty. Na leżakach możecie się Państwo rozkoszować ciepłem urlopowego słońca. Podróżnym aktywnie spędzającym czas polecamy solarium (odpłatnie).

Wyżywienie

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem i wyżywienie częściowe. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie i kolacja.

Karty kredytowe

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Podatki – malta

Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Check-in / check-out

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

• kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Informacje odnośnie przelotów samolotem

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

+ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

+++ Air Malta (KM): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.

• Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

Uwaga - covid19

Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią, że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych. Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.

Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19:

Www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Pogoda

Temperatura w dzień
19°C
Temperatura w nocy
12°C
Temperatura wody
17°C
Liczba godzin słonecznych
9

Przed podróżą

Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że od 13.11.2020 r. podróżni wylatujący z Polski zobowiązani są do okazania negatywnego wyniku testu molekularnego (PCR) dla COVID-19, wykonanego najpóźniej 72 godziny przed wylotem. Pasażerowie muszą również wypełnić formularz PLF oraz deklarację zdrowia przed wylotem: zobacz więcej.
Z restrykcji wjazdowych nie są zwolnieni ozdrowieńcy, ani osoby zaszczepione.
Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

Opinie

Opinie dodane przez

7.6
Dominik Klient Wakacje.pl
Pobyt - Wrzesień 2018Para
Hotel schludny, wymagający odświeżenia. Tani,w dobrym położeniu a do tego ze śniadaniem. Jeśli chodzi o widok, to z piątego piętra, od strony morza, znakomity.
ZaletyPołożenie,cena,klimatyzacja,darmowe wifi
Wadydo odświeżenia

2.9
Julian Klient Wakacje.pl
Pobyt - Marzec 2018Grupa przyjaciół
brak słów. obsługa fatalna . widok na morze to widok na podwórkowe śmietnisko. facet w recepcji życzył sobie za adapter do gniazdka 100euro. gdyby nie miejsce Bugibba nie było by punktu
6.5
Rafał Klient Wakacje.pl
Pobyt - Styczeń 2018Para
Całkiem ok, wady i zalety hotelu wymienione osobno.
Zaletycodzienna wymiana ręczników i sprzątanie, sympatyczna obsługa
Wadypokój z widokiem na morze naciągany, brak pościeli w okresie zimowym, 2 ł

9.6
Michał Klient Wakacje.pl
Pobyt - Kwiecień 2017Para
Wszystko w porządku, miła i pomocna obsługa, czyste pokoje, basen i restauracja powyżej oczekiwań, hotel w samym centrum.
ZaletyPołożenie, wyposażenie, wystrój.
WadyHałas z pobliskich pubów.