Quinta Mirabela





Ta oferta wymaga samodzielnej odprawy online 24 godz. przed wylotem. Instrukcję, jak to zrobić, otrzymasz po potwierdzeniu rezerwacji.
Opis oferty
Id
17657
Opis hotelu
Luksusowy hotel Quinta Mirabela położony jest na południu Madery, w odległości około 3km od stolicy wyspy – Funchal. W odległości około 500m od hotelu znajdują się restauracje, a liczne sklepy, kluby nocne oraz bary oddalone są o około 3km. Dogodną komunikację oraz wygodne przemieszczanie się po wyspie zapewniają połączenia transportu publicznego - przystanki autobusowe zlokalizowane są bezpośrednio przed hotelem. Stylowe hotelowe pokoje wyposażone są w telefon, telewizję satelitarną/kablową, łącze internetowe, minibar/lodówkę, klimatyzację, wykładzinę, sejf (za dodatkową opłatą), balkon/taras (tylko w pokojach typu superior) oraz marmurowe łazienki z suszarką do włosów i szlafrokami. Pokoje typu superior mają widok na zatokę, balkon lub bezpośredni dostęp do tarasu widokowego. Na terenie hotelu znajduje się basen zewnętrzny, sala telewizyjna, pokój gier, siłownia oraz centrum odnowy biologicznej. Do dyspozycji gości jest sauna, wanna z hydromasażem, gabinet masażu i łaźnia parowa (za dodatkową opłatą). Hotelowa restauracja oferuje dania kuchni regionalnej jak i międzynarodowej, którymi można się delektować na panoramicznym tarasie. Śniadania serwowane są w formie bufetu, a obiady i kolacje można wybrać z menu à la carte. Bar Stephan's serwuje egzotyczne koktajle, a bar przy basenie zaprasza na naturalne soki owocowe.
Adres
Caminho do Monte, 105-107
9050-288
[Funchal
Pt]
Kategoria click&go
5 gwiazdek
Plaża
Leżaki i parasole *
Plaża kamienista
Plaża żwirkowa
Publiczna
Sporty wodne ofercie lokalnych dostawców *
Rozrywka i sport
Basen x1
Basen zewnętrzny
Bilard
Łaźnia parowa
Masaże *
Pokój gier
Sala telewizyjna
Sauna
Spa&Wellness *
Sporty wodne w ofercie lokalnych dostawców *
Wypożyczalnia rowerów *
Wyżywienie
Śniadania
Śniadania i obiadokolacje
Śniadania, obiady i kolacje
Wyżywienie info
Bar
Bar z przękąskami
Bar z przekąskami przy basenie
Restauracja
Restauracja a'la carte
Udogodnienia w pokoju
Klimatyzacja
Dostęp do internetu
Balkon lub taras (opcja)
Telewizor z płaskim ekranem
Minibar
Lodówka
Telefon
Sejf *
Prywatna łazienka
Prysznic lub wanna
Suszarka do włosów
Bezpłatne przybory toaletowe
Udogodnienia dla niepełnosprawnych w łazience
Pokoje dźwiękoszczelne
Udogodnienia w hotelu
Liczba pokoi: 24
Całodobowa recepcja
WiFi
Internet przewodowy
Klimatyzacja w częściach wspólnych obiektu
Winda
Sala telewizyjna
Pokój gier
Basen zewnętrzny
Taras
Taras Słoneczny
Ogród
Leżaki
Parasole
Przechowalnia rowerów
Room Service *
Sejf *
Centrum SPA *
Masaże *
Kantor *
Wypożyczalnia rowerów *
Usługa prania *
Opieka medyczna *
Bar
Bar z przekąskami
Bar z przekąskami przy basenie
Restauracja
Wysokie krzesełka dla dzieci
Zwierzęta są akceptowane
Zakwaterowanie w godzinach: 14:00 – 00:00
Wykwaterowanie w godzinach: 07:00 – 12:00
Odległość
Lotnisko Madera - 18km
Plaża - 5km
Centrum miasta – 2km
Przystanek komunikacji publicznej – 260m
Atrakcje turystyczne
Ogród Tropikalny Monte Palace – 2,3km
Forte de Sao Tiago – 3,1km
Ogród botaniczny – 4km
Baseny Lido – 5km
Punkt widokowy Pico de Barcelos - 6,5km
Wodospad Anjos – 30km
Ponta da Rosto – 31km
Jaskinie Sao Vicente – 35km
Baseny naturalne Porto Moniz – 52km
Dodatkowe informacje
• Usługa płatna
Bagaż
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Pierwszeństwo wejścia na pokład i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20cm) w cenie 150 PLN/szt. (od 01/10 do 31/05); 180 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09)
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 330 PLN/szt. (od 01/10 do 31/05); 480 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09
WizzAir
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Wizz Priority i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x23cm) w cenie 395 PLN/szt.
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 530 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 760 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
• Bagaż rejestrowany 32 kg w cenie 650 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 875 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
Easyjet
Cena zawiera bagaż podręczny (45x36x20cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 460 PLN/szt.
Smartwings
Cena zawiera bagaż podręczny (55x45x25cm) o wadze do 8 kg.
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 260 PLN/szt.
Tap
Cena zawiera bagaż podręczny (55x40x20cm) o wadze do 8 kg. Bezpłatny bagaż rejestrowany 23 kg.
Rezerwacja miejsc obok siebie
Rezerwacji miejsc obok siebie można dokonać samodzielnie na stronie przewoźnika (usługa dodatkowo płatna) po potwierdzeniu rezerwacji.
Odprawa
W przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda, Wizz Air, Easy Jet należy dokonać odprawy on-line samodzielnie. Odprawa na lotnisku dla wyżej wymienionych linii lotniczych wiąże się z dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem przewoźnika.
Istnieje możliwość rezerwacji miejsc obok siebie wraz z odprawą on-line dokonaną przez click&go w cenie
149 zł za osobę w przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda249 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Wizz Air179 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Easy JetW takim przypadku zostanąPaństwo poproszeni po dokonaniu rezerwacji o przesłanie dodatkowych danych osobowych wszystkich Uczestników: rodzaj i numer dokumentu tożsamości, data ważności, kraj wydania a takżeobywatelstwo.
Cena wyjazdu zawiera
• Przeloty,
• Zakwaterowanie zgodnie z wybraną ofertą,
• Wyżywienie zgodnie z wybraną ofertą,
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko,
• Składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 10 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 10 zł za osobę, a w przypadku imprez turystycznych na terytoriach państw pozaeuropejskich składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 13 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 13 zł za osobę,
• Ubezpieczenie wariancie podstawowym Europa wg polisy generalnej numer 1000580, które obejmuje:
•
Koszty leczenia i transportu z sumą ubezpieczenia 15 000 EUR,
•
Następstwa nieszczęśliwych wypadków z sumą ubezpieczenia - trwały uszczerbek na zdrowiu 7 000 PLN, śmierć 3 500 PLN, bagaż z sumą ubezpieczenia 800 PLN,
•
Koszty ratownictwa - górna granica odpowiedzialności wynosi 5000 EUR,
•
Ubezpieczenie assistance obejmujące: pomoc medyczną, powiadomienie rodziny, gwarancję pokrycia kosztów leczenia, organizację transportu medycznego, organizację transportu do miejsca, z którego podróż może być kontynuowana, organizację transportu powrotnego do kraju zamieszkania, organizację zakwaterowania na czas rekonwalescencji oraz organizację transportu zwłok lub pogrzebu za granicą.
•
Rozszerzenie ubezpieczenia kosztów leczenia na wypadek zachorowania na COVID-19 w cenie (do sumy ubezpieczenia KL),
•
Zwrot kosztów dodatkowego zakwaterowania, wyżywienia i transportu do kwoty 1000 EUR, w przypadku objęcia podróżnego kwarantanną.
Rezydent
Oferta nie zawiera opieki rezydenta. Wraz z dokumentami podróży przekażemy numer alarmowy do kontaktu z Click&Go.
Podatki lokalne
Podatek turystyczny płatny w hotelu (wysokość opłaty jest zależna od regionu i kategoryzacji obiektu).
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćDouble superior room (panoramaview, balc
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z namiCena całkowita
12 650 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Czekamy na pierwszą opinię! Może Twoją?
Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Polecasz ją czy wręcz przeciwnie? Podziel się swoimi doświadczeniami i pomóż innym podjąć decyzję, gdzie pojechać na wakacje.

Mapa

Pogoda
Wrzesień
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
Portugalia kontynentalna:
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Madera:
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Azory:
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Portugalii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.