Anse Soleil Beachcomber





Opis oferty
Region
Mahe Island
Lokalizacja
Wyspa Mahe, 19km od lotniska.
Kategoria hotelu
3
Kategoria lokalna hotelu
3
Data otwarcia
2009 r. Odnowiony w 2011 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar.
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, publiczna, piaszczysta. Bezpłatne: ręczniki plażowe.
Pokoje
Zlokalizowane w 4 budynkach
• 4 bungalowy (liczba pięter: 1)
Typy pokoi
• pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), taras
• pokoje superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje premier dla max. 4 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), taras
Wyżywienie
• restauracja główna, bar
śniadanie
• śniadanie (08:00-10:00)
śniadanie i obiadokolacja
• śniadanie (08:00-10:00), obiadokolacja (19:00-21:00)
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
• ->
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.
Aktualizacja opisu
11.02.2022 16:03
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Przy plaży
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe
Opinie
Czekamy na pierwszą opinię! Może Twoją?
Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Polecasz ją czy wręcz przeciwnie? Podziel się swoimi doświadczeniami i pomóż innym podjąć decyzję, gdzie pojechać na wakacje.

Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Lipiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Wszyscy podróżujący są zobowiązani do zarejestrowania swojej podróży i uzyskania autoryzacji podróży - zobacz więcej.
Wszyscy podróżni muszą posiadać ubezpieczenie podróżne i zdrowotne pokrywające koszty zakwaterowania w przypadku zachorowania na COVID-19 i/lub nałożonej kwarantanny.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
Obywatele polscy są zwolnieni z obowiązku wizowego przy pobytach do 90 dni. Podróżni powinni mieć bilet powrotny oraz książeczkę szczepień. Należy podać adres planowanego miejsca pobytu.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.