Dobry174 opinie77% poleceń
7,2
Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
Polska otwiera granice

Jinene Resort

Last minute
Kod oferty: WAK501844
basen, obiekt
basen, teren hotelu
basen, teren hotelu
teren hotelu
balkon / taras
basen, obiektbasen, teren hotelubasen, teren hoteluteren hotelubalkon / taraspokój

Dostępne pokoje

Pokój dwuosobowy

standardowy
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę

Dodatkowe opcje

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji AXA ASSISTANCE

174
za wycieczkę
promesa

Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

promesa
0
za wycieczkę
Trwa weryfikacja ceny

Informacje o podróży

Wylot

16:2506.08.2020 Czwartek
WAWWarszawa - Chopin
18:3006.08.2020 Czwartek
MIRMonastir

Powrót

11:2013.08.2020 Czwartek
MIRMonastir
15:2513.08.2020 Czwartek
WAWWarszawa - Chopin

Szczegóły oferty

Kod oferty: WAK501844Region: SousseOrganizator: Sun&Fun

Region

Tunezja Kontynentalna

Położenie

Sousse ok. 3km

Portu El Kantaoui ok. 3km

W pobliżu pole golfowe z 36 dołkami

Port lotniczy Monastir ok. 15km

Plaża

Piaszczysta, ok. 150m od hotelu

Pokoje

Pokój Standard

Klimatyzacja ( 15.06-15.09)

Lazienka z toaletą

TV-Sat, telefon

Minilodówka (na zapytanie, płatna)

Balkon

Wyżywienie

All Inclusive

Śniadania, obiady, kolacje w formie bufetu

W barze przy basenie serwowane są przekąsk

Napoje bezalkoholowe i alkohole lokalnej produkcji w barach wskazanych przez hotel w godzinach ich otwarcia

Alkohole importowane są dodatkowo płatne

Opis hotelu

Recepcja

Restauracja główna

Kilka barów, w tym płatne

Basen zewnętrzny

Sejf - płatny

Miniklub, plac zabaw

Sklepy z pamiątkami

Sport i rozrywka

Bezpłatnie: Minigolf, siatkówka plażowa

Odpłatnie: 2 korty tenisowe, sauna, hammam masaże, bilard

Uwagi

W Tunezji obowiązuje podatek turystyczny, pobierany jednorazowo podczas zameldowaniu w hotelu, jego wysokość zależy od standardu obiektu:

1 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 2 gwiazdkowym

2 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 3 gwiazdkowym

3 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 4 i 5 gwiazdkowym

Przy pobytach dłuższych niż 7 dni podatek jest równowartością pobytu 7 dniowego.

Ważne informacje

Opis imprezy turystycznej uwzględnia usługi świadczone w szczycie sezonu, który przypada na lipiec i sierpień. Zakres niektórych usług dostępnych w obiektach zakwaterowania (hotelach), świadczonych poza szczytem sezonu może nieznacznie różnić się od zakresu usług świadczonych w szczycie sezonu. Szczegółowe informacje na temat usług z określeniem różnic zostały wskazane w Informatorze ogólnym.

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Mapa

Pogoda

Temperatura w dzień
36°C
Temperatura w nocy
21°C
Temperatura wody
27°C
Liczba godzin słonecznych
10

Opinie

Opinie dodane przez

2.1
Małgorzata Klient Wakacje.pl
Pobyt - Sierpień 2019Para
Zaletyblisko morza
Wadybrudno wszędzie wiecznie brak czystych szklanek jedzenie monotonne i wybór BARDZO ograniczony obrusy na stołówce wiecznie brudne animacje na bardzo niskim poziomie obsługa w większości znudzona i niezbyt miła zameldowanie kilku osób stanowiło dla nich nielada wyzwanie
Nigdy przenigdy nie wróciłabym do tego hotelu nawet jakby mi dopłacili.
2.3
Iwona Klient Wakacje.pl
Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
ZaletyHotel położony przy plaży , blisko miasta
Wadybrudny, nie sprzątany, obsługa hotelowa przegląda walizki, jedzenie skandaliczne
Nie polecam, wakacje.pl powinny wycofać ten hotel ze swojej oferty
2.0
Andrzej
Pobyt - Czerwiec 2019Singiel
ZaletyBrak
WadyBrud, okropne jedzenie, częsty brak napojów, arogancka obsługa, hałas do późnej nocy od animacji, brak WiFi i wiele innych
Hotel o bardzo niskiej jakości. Wyżywienie okropne, produkty najniższej jakości, monotonne. Brudne obrusy. Brudna łazienka. Częsty brak napojów. Bar na plaży wyglądał jak składzik rupieci. Dystrybutor napojów w barze na plaży zepsuty. Brak internetu. Plaża - kawałek wąskiego terenu. Daleko do centrum Sousse i Kantaoui. Dla mnie stracony czas. Nigdy więcej do tego obiektu.
2.0
Andrzej
Pobyt - Czerwiec 2019Singiel
Zalety Żadnych
WadyBrud, brak wifi, toporne posiłki z podrzędnych produktów, nieuprzejmi kelnerzy
Pobyt od 27 czerwca do 11 lipca. Totalna porażka. Łazienka syf. Wyżywienie niesmaczne, monotonne, najtańsze produkty, wybrakowane owoce, śliwki i arbuz. Brudne obrusy. Free WiFi to fikcja. Plaża - kawałek wąskiego terenu, zapchanego parasolami. Hotel podrzędnej jakości. Nie zasługuje na trzy gwiazdki. Szczerze odradzam. Szkoda nerwów.
2.1
Andrzej
Pobyt - Czerwiec 2019Singiel
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyTen hotel jest sam w sobie wadą
Mój pobyt w tym obiekcie trwał od 27.06 do 11.07. 2019. Myślałem o wcześniejszym wyjeździe stamtąd, bo standard tego obiektu był bardzo żenujący. Zostałem, bo szkoda mi tylko było stracić długo wyczekiwanego urlopu. Hotel w żadnym razie nie zasługuje na 3*. Mój pokój był do zniesienia, ale łazienka b. brudna. Wykładziny w korytarzach brud. Fotele w lobby lepiły się od świecącego brudu. Posiłki w pierwszym tygodniu katastrofa ( na śniadanie margaryna, coś podobnego do sera i mortadeli, dżem, jajka na twardo, kapusta z tym czymś, co przypominało mortadelę i mizerne sałatki warzywne). Obiady i kolacje jednakowe, kartofle albo puree, gotowane pomidory, soczewica i skrawki mięsa indyka i kurczaka na kościach. Rzadko jakieś mizerne i ościste rybki. Wybór owoców mizerny i podrzędnej jakości, jakieś miniaturowe śliwki i czasami arbuz. Z każdym, kogo pytałem, narzekał na jakość jedzenia, raz na stołówce byłem świadkiem bardzo dynamicznej kłótni Anglików z przełożonym kelnerów, którzy nie chcieli jeść tego syfu dłużej. Na kolejnych posiłkach dekorowano ich stolik kwiatami i dostawali lepsze jedzenie. Pozostali wciąż to samo. Dopiero w drugim tygodniu, kiedy turyści z Europy zachodniej zaczęli grozić wcześniejszym wyjazdem, jedzenie się poprawiło. Często brakowało konkretnych napojów, psuły się dystrybutory. Rzekomy bar na plaży był zupełnie nieprzygotowany do sezonu. Przypominał składzik rupieci i palet, które w drugim tygodniu przerabiano na siedziska, malując je w obecności turystów rozpylaczem farby (smród). Do końca mojego pobytu był tam uszkodzony dystrybutor napojów. Od początku do końca były problemy z wi fi, pomimo, że wszyscy zgłaszali w recepcji i dochodziło do scysji. Udawali głupa, twierdząc, że wszystko jest w porządku. Kiedy kategorycznie zażądałem możliwości bezpłatnego wifi zgodnie z oferta, wysłano mnie do Hotelu Jinene Royal obok, gdzie także były problemy z netem. Zażądałem więc rozmowy z menedżerem hotelu. Wysłano mnie do rosyjskojęzycznej Mariny, która na moją skargę przyznała, że bezpłatny Internet jest rzeczywiście problemem, ale do końca nic z tym nie zrobiono. Do 12 w nocy urządzano prostackie animacje, których głównym elementem była muzyka na full power, tak, że w pokoju czułem się jak bym był na dyskotece. O zmrużeniu oka przed 12 nie było mowy, nawet przy szczelnie zamkniętym oknie. A i potem podwipiwszyje Russkije zachowywali się głośno. Większość gości tego obiektu to Rosjanie, którym taki standard najwyraźniej odpowiadał. Duże ilości wódki figowej wystarczały im do szczęścia. I mam wrażenie, że ten obiekt jest skrojony pod Rosjan. Choć dwie Rosjanki, które siedziały ze mną na w czasie posiłków, zresztą bardzo miłe i kulturalne, także uważały pobyt tak za bardzo nieudany. Plaża bardzo wąska, obskurna, ciasna. Obsługa bardzo często niemiła, szczególnie w barze w lobby. Wdawała się w dyskusje, kiedy prosiło się o większe naczynie do napojów. Lobby bez klimatyzacji - nieznośna duchota. Widziałem raz, jak kelner w barze przy basenie po zebraniu naczyń, nawet ich nie opłukał, tylko postawił na ladzie do ponownego użytku. O tym fakcie poinformowałem zarówno wspomnianą Marinę, jak i jakiegoś innego, starszego, rzekomo menedżera. Po tych sytuacjach i skargach zauważalnie zwiększyła się ilość personelu, Marina i inni z menedżmentu zaczęli pojawiać się na stołówce i kontrolować jedzenie i jakość obsługi. Ale i tak to nie pomogło zatrzeć negatywnych wrażeń i zniesmaczenia. Powyższe zdarzenia były zgłaszane przeze mnie do rezydentki, która sprawiała wrażenie, że jest świadoma stanu rzeczy. Podpisała mi reklamację, ale Oasis tours, które organizowało ten pobyt polemizuje w piśmie z każdym konkretnym moim zarzutem. Prawdopodobnie zwrócę się w sprawie reklamacji do Rzecznika Praw Konsumentów, ponieważ wg mnie pobyt nie odpowiadał standardom zawartym w umowie. Nigdy więcej nie skorzystam z ofert Oasis Tours. A hotel Jinene Resort i Jinene Royal będę omijał z daleka. Jak by co, to posiadam zdjęcia, które pokazują to, o czym napisałem. Moja rada - omijajcie ten obiekt z daleka. Szkoda waszych nerwów.

Przed podróżą

Paszporty

Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Wjazd do Tunezji powinien nastąpić na podstawie paszportu nie budzącego wątpliwości, co do jego autentyczności. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczęcie mogą spowodować uciążliwą procedurę wyjaśniającą lub cofnięcie z granicy.

Wizy

Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).

Szczepienia, służba zdrowia

Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że Wszystkie loty do Tunezji są zawieszone.
Zalecamy śledzenie aktualnych oficjalnych informacji.

Infolinia Wakacje.pl

+48 58 325 29 00