Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
21
obiekt, teren hotelu
obiekt, teren hotelu, basen
obiekt, teren hotelu, basen
recepcja / lobby
recepcja / lobby

Opis oferty

Region: Riwiera TureckaBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK717604

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Informacje o destynacji

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - kleopatra ada hotel

Hotel plażowy Kleopatra Ada znajduje się ok. 150m od plaży Cleopatra. Za dodatkową opłatą na plaży dostępne są leżaki i parasole. Centrum Alanyi z licznymi restauracjami, barami i sklepami znajduje się około 1km od hotelu. Lotnisko (GZP) jest oddalone o ok. 47km. Inne lotnisko (AYT) jest oddalone o około 120km.

Adres - kleopatra ada hotel

Kizlarpinari Str, Dinek St. No:12 , 07400 Alanya

Tel: +90 242 5128744 ,

Web: http://feriahotels.com/kleopatra-ada/

Wyposażenie

Hotel zbudowany został w roku 1996. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 123 pokoi. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Dla gości przybywających własnym autem udostępnione są miejsca parkingowe. Do pozostałych świadczonych usług należą opieka medyczna, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie.

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Spokojny sen zapewni Państwu łóżko podwójne. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks)

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

All inclusive

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach). All inclusive dla klientów serwowane jest w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. Na miejscu znajduje się bar z przekąskami. Pasjonatom sportu proponujemy siatkówkę plażową (bezpłatnie). Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, darta i aerobik, jak również za dodatkową opłatą bilard. Zapraszamy Państwa do odwiedzin naszej Strefy Wellness. Polecamy spa, łaźnię turecką i solarium, jak również za dodatkową opłatą saunę, łaźnię parową i zabiegi masażu.

Karty kredytowe

Akceptowanym środkiem płatniczym w obiekcie jest Visa.

Turcja - wjazd i pobyt

Obywatele Polski do Turcji mogą podróżować na podstawie następujących dokumentów : paszport , paszport tymczasowy , dowód osobisty (wylot wyłącznie w celach turystycznych i tranzytowych).

Obywatele Rzeczpospolitej Polskiej, którzy podróżują do Turcji turystycznie na okres do 90 dni , nie muszą mieć wiz. Prosimy śledzić wszystkie nowe przepisy wjazdowe/wyjazdowe na oficjalnej stronie rządowe -organizator nie odpowiada za zmianę przepisów (więcej informacji na stronie https://www.gov.pl/web/dyplomacja/turcja).

Hotel check-in / check-out

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

• kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Ważne - przeloty nocne

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.

W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.

Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

+ Corendon: Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg 55x35x25 cm oraz bagaż rejestrowany 20 kg.

+ Turkish Airlines, Pegasus Airlines, Sun Express: Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg 55x40x23 cm oraz bagaż rejestrowany 20 kg.

+ W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Uwaga - covid19

Szanowni Państwo,

Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 03.06.2022

Turcja - covid19

Drodzy klienci,

Uprzejmie informujemy , że warunki wjazdowe na każda destynacje pod względem obostrzeń covidowych mogą ulec zmianie. Prosimy o sprawdzanie rozporządzeń na bieżąco monitorując stronę internetową w pkt. sytuacja epidemiologiczna i warunki wjazdu do poszczególnych państw: https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych & https://www.tga.gov.tr/ &

https://www.visasturkey.com/travel-and-entry-restrictions/

Prosimy o monitorowanie wszelkich obostrzeń wprowadzanych przez dane Państwo, gdyż organizator nie odpowiada za zmianę przepisów. Update 03.06.2022

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość
Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Pokój, standardowy, dwuosobowy

2 dorosłych

All inclusiveStandardowy
Wylot
17:25
21:45
BER · 05.06 (Pon.)Berlin - Brandenburg
AYT · 05.06 (Pon.)Antalya
Przylot
09:00
11:35
AYT · 12.06 (Pon.)Antalya
BER · 12.06 (Pon.)Berlin - Brandenburg
4 942 zł
za pokój

Pokój, standardowy, dwuosobowy

2 dorosłych

All inclusiveStandardowy
Wylot
18:40
22:40
WAW · 05.06 (Pon.)Warszawa - Chopin
AYT · 05.06 (Pon.)Antalya
Przylot
15:45
17:45
AYT · 12.06 (Pon.)Antalya
WAW · 12.06 (Pon.)Warszawa - Chopin
6 592 zł
za pokój

Pokój rodzinny, standardowy

2 dorosłych

All inclusive51/pokój rodzinny
Wylot
17:25
21:45
BER · 05.06 (Pon.)Berlin - Brandenburg
AYT · 05.06 (Pon.)Antalya
Przylot
09:00
11:35
AYT · 12.06 (Pon.)Antalya
BER · 12.06 (Pon.)Berlin - Brandenburg
6 696 zł
za pokój

Pokój, standardowy, dwuosobowy

2 dorosłych

All inclusiveStandardowy
Wylot
13:20
17:10
KRK · 05.06 (Pon.)Kraków
AYT · 05.06 (Pon.)Antalya
Przylot
10:40
12:30
AYT · 12.06 (Pon.)Antalya
KRK · 12.06 (Pon.)Kraków
7 066 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

185
za wycieczkę
185
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wakacje.pl: tu zaczyna się Twój urlop!

100%

o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online

256000+

tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci

100+

tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami

Wycieczka4 942

Cena całkowita

4 942
Do zapłaty teraz4 942

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie

Filtrowanie
Typ podróżującego
WszystkieSingielRodzina z dziećmiParaGrupa znajomych
Czas podróży
DowolnyMarzec - MajCzerwiec - SierpieńWrzesień - Listopad
Opinie tylko ze zdjęciami
Sortuj po:
Data pobytu - ostatnie
Data pobytu - ostatnieNajwyższa ocena
Wyświetlono 5 z opinii
Rob
Klient Wakacje.pl
Wrzesień 2022 ·

Singiel

Dodano: 25.09.2022
2.0
Hotel nie zasługuje na 2 gwiazdki, brudno, pokoje podczas 7 dniowego pobytu sprzatane tylko raz. Alkohol to straszny chłam nie do spozywania. Hotel ma tylko jedna zaletę położenie.
ZaletyPołożenie .
WadySame wady.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

CompetitionDesktopBanner
mirek
Klient Wakacje.pl
Wrzesień 2022 ·

Para

Dodano: 29.09.2022
4.0
Sam pobyt oceniam pozytywnie , a jeśli chodzi o hotel to są rzeczy które mi nie pasowały a najbardziej nieporządek w pokoju , przez 10 dni pobytu pokój był sprzątnięty tylko 1 raz i to po naszej interwencji a sprzątanie tylko tak po łebkach, o czyste ręczniki trzeba było się prosić w recepcji , jedzenie takie sobie bez szaleństwa , wifi płatne , plusem jest bliskość do plaży na której serwis jest płatny .
Zaletypołożenie hotelu , czysta ciepła woda w basenie , działająca dobrze klima
Wadynieporządek w pokoju , jedzenie
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Sylwia
Wrzesień 2022 ·

Para

Dodano: 05.10.2022
2.0
Hotel nastawiony na turystów z Rosji. Pokoje bardzo skromne, sprzątanie powierzchowne. Jedzenie okropne. Hotel nie zasługuje na 4gwiazdki. Jestem zawiedziona. Nie polecam.
ZaletyBlisko do plaży .
WadyOkropne jedzenie .
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Ela
Klient Wakacje.pl
Wrzesień 2022 ·

Singiel

Dodano: 06.10.2022
3.0
Pokoje ekonomiczne bardzo małe, meble obdrapane, smród z kanalizacji, rzadko sprzątane mimo że była wywieszona plakietka żeby sprzątnąć. Najgorsze było jedzenie, nieświeże, monotonne. Wędliny nawet kot nie chciał zjeść, codziennie ( przez 9 dni) ta sama wędlina. Obsługa słabo mówiąca po angielsku. Piwo nalewane z plastikowych butelek. Młodzi z baru jakby za kare tam pracowali a muzyka która puszczali to non stop taka sama. Jedynie dla osób mało wymagających. Ja osobiście odradzam. Jedynie plaża blisko , ale na zejściu 21 kamienista. Także i tak dalej chodzilam .
ZaletyNic
WadyJedzenia małe pokoje, bar do 22, mały basen .
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Ela
Klient Wakacje.pl
Sierpień 2022 ·

Para

Dodano: 26.08.2022
9.0
+2
Hotel zadbany, jedzenie rozmaite, choć na śniadanie mogłoby być więcej. Personel miły i rzetelnie podszedł do obsługi.
ZaletyCzysty, zadbany, blisko plaży, dobre jedzenie.
WadyŚniadanie mało różnorodne i monotonne.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

Jaskinia Damlatas 2 km w linii prostej od hotelu
Jaskinia Damlatas znajduje się na terenie Alanyi - najsłynniejszego kurortu Riwiery Tureckiej, nieopodal znanej Plaży Kleopatry, po której stąpała podobno sama królowa Egiptu. Jaskinia została odkryta w roku 1948, jednak badacze oszacowali jej wiek aż na 15 tysięcy lat. Została ukształtowana poprzez obfite opady deszczu, które przyczyniły się do powstania charakterystycznych stalaktytów, z jakich woda nadal kapie przez kilka miesięcy w roku, stąd też nazwa jaskini - "kapiący kamień". Do jaskini prowadzi 50-metrowy tunel, główna komora ma wysokość 15 m, a jej dno znajduje się już poniżej poziomu morza. W jaskini panuje specyficzny mikroklimat - ciśnienie 1013 hPa, znacznie podwyższone stężenie dwutlenku węgla w powietrzu, wilgotność na poziomie 98% i stała temperatura w wysokości 22 st. C. Warunki te - w połączeniu z dużą jonizacją - sprawiają, że powietrze w jaskini wykazuje właściwości lecznicze.

Zobacz więcej

Jaskinia Damlatas
Kanion Koprulu 101 km w linii prostej od hotelu
Malowniczy Kanion Koprulu osadzony jest w rozległym paśmie górskim Tauros, a podziwiać ten cud natury można płynąc po rzece Kopru - o zjawiskowym, szmaragdowym kolorze wody. Kanion, który znajduje się na terenie Parku Narodowego, przyciąga rzesze urlopowiczów nie tylko z Riwiery Tureckiej. Jego długość wynosi aż 14 km, a ściany sięgają w niektórych momentach 400 m wysokości! Zachwycająca panorama gór i lasów, jaką można podziwiać przemierzając ten najdłuższy kanion w Turcji i jeden z największych na świecie, pozostawia niezatarte wspomnienia na długie lata. Olbrzymie wrażenie robi także starożytny most Oluklu Kopru - wciąż czynne cudo architektury o zaledwie 2-metrowej szerokości. Znajduje się on na trasie wycieczki wzdłuż Kanionu Koprulu, spod którego często startują też spływy pontonowe. Kanion Koprulu to idealna propozycja na rodzinny wypad i przerwę w plażowaniu!

Zobacz więcej

Kanion Koprulu

Pogoda

24°C
14°C
24°C
15

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane.
SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Od 19.04.2022 r. Polacy mogą wjechać do Turcji na podstawie ważnego dowodu osobistego lub paszportu - oba dokumenty muszą być ważne ważne minimum 5 miesięcy od dnia wjazdu do Turcji. Dokument nie może być uszkodzony. Dane na nim powinny być wyraźne. Uszkodzenia dokumentu, nieczytelne dane i pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.

Polaków nie obowiązują wizy do Turcji, jeśli pobyt nie przekracza 90 dni.

Informacje prawne

W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:

  • umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
  • publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
  • możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
  • doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
  • nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
  • komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
  • rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.

Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:

  • dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.

Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.