Wspaniały3 opinie100% poleceń
8,9
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Casa & Blanca Boutique

Kod oferty: WAK229450
basen
basen
basen
basen
obiekt
basenbasenbasenbasenobiektrestauracjarecepcja / lobbypokójpokójrestauracjadrink barrozrywka
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Nasi klienci docenili

  • Wakacje 2 w 1 - wypoczywasz w Turcji i zwiedzasz Grecję (np. Kos lub Samos).
  • Bardziej kameralne hotele niż na rozrywkowej i obleganej przez turystów Riwierze Tureckiej.
  • Błękitna Laguna w Oludeniz - zdobyła Turystycznego Oskara 2011 dla najpiękniejszej plaży, w ramach World Travel Awards Europe.
  • Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Wylot

    31.05.2021 Poniedziałek
    WAWWarszawa - Chopin
    31.05.2021 Poniedziałek
    DLMDalaman

    Powrót

    07.06.2021 Poniedziałek
    DLMDalaman
    07.06.2021 Poniedziałek
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK229450Region: Wybrzeże EgejskieOrganizator: Coral Travel

    Region

    Marmaris

    Opis

    Dedykowany tylko dla dorosłych Gości miejski hotel położony na słynnym turkusowym wybrzeżu Morza Egejskiego - w niewielkiej miejscowości wypoczynkowej Icmeler.

    Lokalizacja

    250m od Marmaris Icmeler, 8km od centrum Marmaris, 100km od lotniska w Dalamanie-DLM. Hotel usytuowany na powierzchni: 2000m2.

    Kategoria organizatora

    4

    Data otwarcia

    1986 r. Odnowiony w 2018 r.

    Na terenie hotelu: restauracje (2), bar, basen odkryty.

    Internet

    • Wi-Fi w hotelu bezpłatne

    Plaża

    10m od hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa, 150m długości, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi, dojście do plaży promenadą. Bezpłatne: parasole, leżaki.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w budynku głównym:(liczba pięter: 5, liczba wind: 1)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • pokoje standardowe side sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    Wyżywienie

    • restauracja główna, restauracja a la carte, bar

    All Inclusive

    (10:00-00:00)

    • śniadanie (07:30-09:30), późne śniadanie (09:30-10:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji głównej

    • przekąski (14:00-16:00), podwieczorek (16:00-17:00) serwowane w barze z przekąskami

    • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

    • pakiety dla nowożeńców (na życzenie)

    Restauracje a la carte

    • płatna. Wymagana rezerwacja.

    • lokalna

    W cenie

    • tenis stołowy

    • rzutki

    • animacje soft

    Dodatkowe informacje

    Hotel tylko dla dorosłych.

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE

    • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE

    • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ

    • Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

    • Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE

    • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 30 GOŚCI NA 500m2

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE

    • Czy na leżakach są materace? - TAK

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK, BEZPŁATNIE, ROZPAKOWANE

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, CODZIENNIE

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

    • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - GOŚĆ KIEROWANY JEST DO IZOLATKI NA KWARANTANNĘ, JEDZENIE I NAPOJE JEST DOSTARCZANE PRZEZ OBSŁUGĘ DO POKOJU GOŚCIA

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J. W

    Aktualizacja opisu

    04.02.2021 17:10

    Usługi dostępne w hotelu

    Wi-Fi

    Tylko dla dorosłych

    All Inclusive

    Serwis plażowy

    Błękitna Flaga

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    24°C
    Temperatura w nocy
    14°C
    Temperatura wody
    19°C
    Liczba godzin słonecznych
    10

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że granice Turcji pozostają otwarte. Od 15.03.2021 wszyscy Podróżni niezależnie od narodowości, udający się do Turcji, zobowiązani są wypełnić, na 72 h przed wylotem, elektroniczny formularz zgłoszenia Podróżnego - Traveler Entry Form zobacz więcej.

    Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.

    Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.

    Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.

    Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.
    Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.
    Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane.

    Opinie

    Opinie dodane przez

    9.7
    Karol Sawicz Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2014Singiel
    Hotel położony blisko morza, obsługa bardzo miła i rozmawia zarówno po angielsku jak i po niemiecku.Bardzo czysto i przyjemnie.
    ZaletyŚwietni ludzie, blisko do morza

    9.5
    Darek
    Pobyt - Maj 2011Para

    7.5
    Kasia
    Pobyt - Kwiecień 2011Para
    Przyjemny kameralny hotel dla ceniących sobie spokój i relaks. Smaczne posiłki, czystość nienaganna, pokoje w przeważającej części z widokiem na morze. Zlokalizowany bezpośrednio przy promenadzie,do plaży kilka kroków, jednak z początkiem maja była ona nieprzygotowana i mało atrakcyjna.