Podchodziliśmy sceptycznie do Biura, ale niepotrzebnie. Okazało się, że wszystko w porządku. Cała organizacja na plus. Również świetny rezydent Alaa.
Kreta . Rewelacyjna Organizacja od początku do końca pobytu. Wszystko zgodnie z planem . Na lotnisku w Heraklionie przemiła polska obsługa . Rezydent też w porządku,no i na powrocie nawet czekał na nas na lotnisku . Polecam
Super organizacja, stały kontakt, cudowny hotel, TOP!
To był pierwszy raz w Egipcie, biuro Anex Poland spełniło nasze oczekiwania, rezydenci bardzo pomocni.Polecam wszystkim.Hotel Labrada royal makadi,, super,miła obsługa a najbardziej Hassan.Piekne widoki, słońce, plaża, jedzenie: każdy coś znajdzie dla siebie.To był udany pobyt.
Nie wiem jakim biurem jest Anex/Orex bo poza otrzymanymi internetowo dokumentami nie było żadnego kontaktu. Opis w dokumentach dotyczący wylotu, odbioru na lotnisku, czasu i organizacji transferu do hotelu - nieprawdziwy, opis hotelu w ofercie (wyposażenie, standard itp.) niezgodny z rzeczywistością. Zmiany godzin lotu obcięły dzień pobytu. To ogólne informacje, które pozwalają mi na wystawienie bardzo niskiej oceny - nigdy więcej z Anex .
Mnie tak przestraszyli tymi opiniami o tym biurze że miałam mega wątpliwości i bałam się o wyjazd nawet dzwoniłam do wakacje.pl pytając czy to jest prawda. Na szczęście wylot odbył się tak jak było w planie czyli 3:30 na miejscu ok 9 rano więc super od razu korzystaliśmy z hotelu. Powrót jedynie opóźniony ale luz bo tylko o godzinę więc wylecieliśmy 1:00 więc ja tam akurat miałam dodatkowa dobę w Grecji więc super. Spotkanie było wycieczki były ale my korzystaliśmy z lokalnych. Fajnie
Mieliśmy wszystko zgodnie z ofertą. Nie zwróciłam tylko uwagę na brak internetu w pokoju. Ale zasadniczo nie utrudniło to życia. Można było za niewielką dodatkową opłatę dokupić kartę, ale ograniczony się do wolnego internetu przy recepcji.
Byliśmy w hotelu Pyramiza. Sam w sobie hotel slabe5*****🙁rezydent chyba Ahmed nie powiedział prawdy ze w dniu wylotu po godz. 12 nie możemy nic jeść. Planowy powrotny lot mieliśmy na 23:30. Trochę słabo, jak się podróżuje z małym dzieckiem. Na spotkaniu pytałam go o to- powiedział ze możemy jeść i korzystać po zdaniu kluczy do pokoju. Ogromny nadzór i obserwacja pracowników hotelu… czulismy tak jakby ktoś kontrolował nas krok… Rafa słaba…jedzenie smaczne…pogoda piękna… widoki cudne…
(Egip Hurghada) Jestem mega zadowolona z obsługi Anex Poland. Wszystko zgodnie z planem. Hotel Titanic beach and SPA super. Loty w obie strony bez opóźnień. Wszystko czytelne i jasne dla podróżujących. Transfer z lotniska do hotelu szybki i sprawny. Rezydent Alaa Sleem doskonale mówi w języku polskim- z rana zorganizował spotkanie powitalno-informacyjne dla Nas i wszystko wyjaśnił i opowiedział. Kontakt z rezydentem przez WhatsApp doskonały- od razu odpowiada i pomaga. Pobyt udany:)
Oferta zakupiona przez stronę wakacje.pl. Całkowicie zgodna z opisem hotelu, jak również zdjęciami umieszczonymi na stronie. Jedyny minus...brak konkretnej informacji odnośnie kosztów przewozu sprzętu sportowego (kitesurfing).
Wszystko tak jak w ofercie, rezydent cały czas na miejscu i bardzo pomocny. Jedyny minus to linie lotnicze. Pobyt udany, hotel i obsługa fantastyczna. Polecam 🙂👍
Dodam że na wycieczkach zakupionych na miejscu czuliśmy się bardzo bezpiecznie. Do Kairu jechaliśmy we czterech plus przewodnik bardzo miły oraz dwóch kierowców. Przewodnicy zawsze o nas dbali. Zawsze można było z nimi porozmawiać- nawet na trudne tematy dotyczące ich kultury. Polecam jak najbardziej.
Jak najbardziej polecam. Byliśmy w Egipcie Co prawda w samolocie obsługa tylko ukraińska ale poza tym żadnego opóźnienia lotu. Od samego początku już na lotnisku precyzyjna opieka ze strony biura. Polskojęzyczny opiekun w autobusie wszystko wyjaśnił i umówił spotkania z rezydentem . Rezydent tak samo perfekcyjnie rozmawiał po polsku i służył pomocą. Kontaktowaliśmy się przez watsap. Wycieczki zakupione na miejscu może trochę drogie ale za to zorganizowane bardzo dobrze.
Jestem bardzo zadowolona. Wylot w podanych godzinach bez jakich kolwiek opóźnien . Kontakt z rezydentem bardzo dobry. Nie mogę powiedzieć żadnego złego słowa. Ja polecam to biuro .
Pomimo niepochlebnych opinii na temat biura zdecydowaliśmy się z rodziną na zakup wakacji w Anex Poland i nie zawiedliśmy się. Loty do i z Grecji niemal wzorowo. Transfery do i z hotelu ogarnięte. Miła Pani rezydent, która opowiedziała co i gdzie w okolicy można zwiedzić na własną rękę. Ceny rewelacja. Polecam.
Jedna wielka porażka. Wycieczka wykupiona na last minute, po jej opłaceniu i wydrukowaniu dokumentów przy odprawie okazało się, że nie ma nas na liście pasażerów. Po dodzwonieniu się do biura Arex Pani oburzona skąd mamy jej numer i kaźe nam się uspokoić, gdzie okazało się że nie wpisali nas na listę pasażerów tylko były 3 puste miejsca, gdyby nie opóźniony lot i szybka reakcja męża nie wylecielibysmy. Po dotarciu na miejsce zero kontaktu z rezydentem. Nigdy więcej!!!!
Nie polecam biura podróży Anex / Orex Travel. Przesunięty lot z godziny 12:35 na godzinę 22:05 co spowodowało że zamiast być na miejscu w hotelu o 18:00 byliśmy następnego dnia o 4:30. I nocka w plecy. Podróż z małymi dziećmi to w tym momencie tragedia. Powrót: dopiero po godzinie 22:00 się dowiedzieliśmy, że odbiór z hotelu rano o 5:10. Rezydenta nie było. W hotelu też nie było informacji kiedy on może się pojawić. Nie polecam tego biura.
Oszuści! Zabrali nam kosztem przesuniętych w ostatniej chwili lotów dwie doby z pobytu. Rezydent niekomunikatywny pozostawia klientów na miejscu samych sobie. Naciąga na wycieczki i tyle. Pierwszy i ostatni raz z tym biurem. Stanowczo ODRADZAM jeśli się zastanawiacie bo oferta wydaje się "atrakcyjna". Żenujący brak odpowiedzi na emiale i telefony.
Oszuści!!! Skracają pobyt o dwie doby przesuniętymi lotami! Rezydenci kompletnie niekomunikatywni. Zero profesjonalizmu. Klient pozostawiony sam sobie. Zero odzewu na tel I e-maile. NACIĄGACZE! Pierwszy i ostatni raz z tymi oszustami. Jeśli są jakieś pozytywne opinie, to na bank fejki!
Omijać szerokim łukiem! Absolutnie odradzam korzystanie z usług tego biura. Brak jakiejkolwiek pomocy rezydenta oraz pracowników biura w Polsce, którzy nie chcą nawet przekazać nr tel. rezydenta, który miałby być na miejscu. Brak pomocy z znalezieniu podwykonawcy, który na zlecenie biura miałby realizować przewóz z lotniska do hotelu. Zmiany w godzinach lotów w ostatniej chwili i brak jakiejkolwiek pomocy i informacji dla turystów wiele godzin czekających na lotnisku na samolot.