Czytając te opinie maiłam duże obawy tym bardziej że to była nasza pierwsza wycieczka. Mieliśmy dużo pytań,na wszystkie uzyskaliśmy odpowiedzi. Rezydenci na lotnisku i w hotelu zawsze o czasie. Wylot o ustalonych godzinach a hotel polecony ...porostu bajka...:) polecam każdemu :)
Jeden z rezydentów nie miał na nic czasu i spóźnił się do hotelu. Czekałem na niego 1,5h by wykupić nurkowanie. W końcu wykupiłem gdzie indziej.
Wszystko przebiegło sprawnie, bez problemów. Wyjazd o ustalonej godzinie, odbiór przez rezydenta na lotnisko, autobus rozwiózł wszystkich dość sprawnie. Spotkanie z rezydentem następnego dnia - udzielił ogólnych informacji, pojawiał się w hotelu na dyżurach codziennie. Minus taki, że nie polecił żadnej restauracji/baru (rozumiem, że biuro zabroniło...). Przyjazd po nas na lotnisko punktualny. Generalnie brak zastrzeżeń.
Mila obsluga Pani Łaptos Agata bardzo przemila o wszystko zadbala i zawsze kompetentnie odpowiadala na wszystkie nasze pytania . polecam :-)
cóż overbooking o którym biuro wiedziało od miesięcy ... oczywiście rezydent udawał że tak nagle i nic nie wiedział. stracone 2 dni wakacji na przenosiny z hotelu do hotelu ... zero organizacji przenosin ...informacje podawane w stylu " ale o co panu chodzi" ... jakoś miałem wrażenie że zupełnie nikogo to nie interesuje ... tragedia
Biuro Wezyr wprowadza swoich klientów w błąd . Hotel przy plaży to tak naprawdę 350 m od hotelu i nie należy do hotelu , tylko do pobliskich restauracji i innych hoteli ,leżaki bezpłatne to nieprawda , nie istnieją . widok na morze - to nie w tym hotelu. Biuro nie bierze za nic odpowiedzialności Dlatego przestrzegam - NIGDY NIE PLANUJCIE WAKACJI Z TYM BIUREM !!!
Nie polecam, zdecydowanie... Rezydent miał nas gdzieś, infolinia Wezyru również... Nigdy więcej nie wykupię wakacji z Wezyrem bo to strat pieniędz...
10 dni w Side, hotel w trakcie bankructwa, jedzenie fatalne,monotonne, brak przekąsek.Pokoje odświeżone,łazienka stan sanitarny fatalny,niedomyte toalety, pleśń na suficie i między popękanymi kafelkami.Hotelowe gwiazdki w ofercie organizatora to jego pobożne życzenia.Ostatniego dnia zabrakło świeżego pieczywa i napojów.Plusem hotelu było położenie w centrum Side i dostęp do plaży. Poza tym rezydenci mili, chociaż dodzwonić się do nich graniczyło z cudem. Wycieczki w ofercie zgodne z ofertą. Moim zdaniem Wezyr nie jest godnym zaufania biurem podróży.następnym razem skorzystam z innej firmy.
witam na początek chce wszystkich ostrzec przed tym biurem moje wykupione wczasy to totalna porażka.z wykupionej oferty nic się nie zgadzało począwszy od hotelu gdzie wogule nie mogliśmy być i zostaliśmy sami przed hotelem na walizkach bez tłumacza i nie wiedząc co się dzieje.póżniej przewieziono nas na jakieś odludzie samochodem na rozpadzie hotel w którym póżniej byliśmy to obraz nędzy i rozpaczy szczury karaluchy i brzydki zapach szamba który się unosił do okoła.rzeby mieć kontakt z cywilizacją trzebabyło wypożyczyć samochód.jedzenie stare trzeba uwarzać co się je.poprostu totalna katastrofa odechciało się już wczasować.rezydentka martyna poprostu katastrofa zjadła wszystkie mądrości ale klient zero znaczy.i tak dużo by jeszcze pisać brak poprostu słów.nikomu nie polecam!!!!!!!!!!!
Wykupiliśmy wycieczkę na Rodos do hotelu Medblue Kremasti, na miejscu w hotelu okazało się, że nie mogą nas przyjąć ponieważ biuro podróży przeniosło nas do innego hotelu ze względu na to, że zbyt wielu ludzi zgłaszało zastrzeżenia do tego hotelu. Później okazało się, że w hotelu nie ma miejsc dla nas, chociaż wycieczkę wykupiliśmy w styczniu. Zostaliśmy przewiezieni z innymi gośćmi w takiej samej sytuacji do hotelu Medblue Fanes, na totalnym odludziu, bez wcześniejszego poinformowania nas o tym, Na miejscu dowiedzieliśmy się, że większość gości jest z Kremasti i też zostali przeniesieni bez wcześniejszego poinformowania. W Kremasti mieliśmy dostęp do \"cywilizacji\" w Fanes trzeba było zapłacić około 130 euro za wynajęcie auta na 3 dni, żeby cokolwiek zobaczyć i zrobić zakupy. Rezydentka jedyne co to poinformowała nas, że jest to samowolka Greków i oni nic nie mogą zrobić. Złożenie reklamacji tez nic nie dało. Z podróży poślubnej wróciliśmy niezadowoleni i zdenerwowani podejściem biura podróży, nie zdecydujemy się na ich usługi już więcej.
Wezyr ok, ale Panie w wakacje.pl porażka- zero doradztwa, sama musiałam znaleźć wycieczkę w internecie!
Nie jedź na wczasy z biurem WEZYR Holiday Service Sp z.o.o. Pierwszy raz spotkałam się z sytuacją, gdzie hotel nie gwarantował dostępu do plaży! W ofercie oczywiście były nawet dwie, tylko że pierwszą posiadał inny hotel i należało wnieść opłatę konsumpcyjną, aby móc tam się wykąpać.Druga odległa była o 4 km- na pustkowiu! Dojazd tam należało zamówić w recepcji, gdzie obsługa udawała, że nie rozumie o co prosimy, powrót o godz. 16:30 po obiedzie (w systemie All Inclusive. Rozmowa telefoniczna, za którą zapłaciłam 40 zł była pełna obietnic, zapewnień- i na tym się skończyło. Reklamację przyjmowała osoba, która akurat przywoziła z lotniska nowych SZCZĘŚLIWYCH wczasowiczów! Stałego rezydenta nie było. Po 4 reklamacjach, po 12 dniach (wczasy 14 dniowe) pobytu wreszcie UDAŁO się! Odpowiedź biura WEZYR była szokująca! Same kłamstwa i tłumaczenie się z sytuacji, o której nie było mowy w mojej reklamacji! Prosiłam tylko o zwrot poniesionych kosztów na "obcej" płatnej plaży za 12 dni! Mam wrażenie, że DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY, który pismo parafował nie czytał tych bzdur, a może czytał?!- O zgrozo! Oto fragment pisma: "Na wstępie pragniemy zauważyć, iż w ofercie hotelu Poseidon Suite obowiązującej w dniu zawarcia umowy, jak również w późniejszym czasie Organizator nie gwarantował baru ani napoi na plaży w ramach systemu All Inclusive. Poinformowali Państwo rezydentkę, że uniemożliwiono Państwu korzystanie z plaży znajdującej się 150 m od hotelu oraz niesprawną klimatyzację i brak ciepłej wody. Zostali Państwo poinformowani telefonicznie o możliwości korzystania z drugiej plaży należącej do hotelu oddalonej o 300 m oraz możliwości spotkania z managerem, aby wytłumaczył Państwu jak używać ciepłej wody i klimatyzacji".
Nigdy więcej. Byliśmy w Turcji w hotelu Sun Star Beach Resort Hotel. Dalismy się nabrać ofercie. Hotel 5 gwiazdek i otworzony 2015 rok- a w rzeczywistosc odpadajace tapety, dziury, niewykonczone wnetrza, pseudo silownia, pseudo aquapark z jedna nieczynna zjezdzalnia, brudno i jednym slowem pic na wode fotomontarz.....nie sposob opisac tego tutaj. Rezydent to jakas pomylka- zero pomocy nawet w wyjatkowo extremalnej sytuacji. NIE POLECAM
Do wycieczki i hotelu w Trucji nie mam zastrzeżeń natomiast nie podobało mi się podejscie i pomoc rezydenta. Na tablicy w hotelu były wyznaczone godziny w jakich rezydent będzie miał dyżur. Niestety w tych godzinach nigdy się nie pojawił. Nie wywieszono (tak jak nam mówione przy transferze z lotniska do hotelu) godzin odlotu oraz godziny transferu na lotnisko. Sami musieliśmy dzownić i prosić o tę informację. Chcieliśmy też skorzystać z wycieczek. W ostateczności zakupiliśmy wycieczki od innego biura podróży, które bardziej dbało o swoich klientów.
Byliśmy z Wezyrem w Turcji w 2014 rokui nie mieliśmy żadnych zastrzeżeń - oczywiście wiadomo, że wycieczki fakultatywne u rezydenta są sporo droższe niż kupując je lokalnie, ale to jest akurat powszechne, niezależnie od biura.
Wczasy w Turcji.... Biuro Wezyr? NIGDY WIĘCEJ!!!!!!!!!!!! Klient to zło konieczne ale dobre żeby kasę wyciągnąć! Zawyżają standardy i oszukują! Rezydentka niczym szef mafii, która dba tylko o swoje interesy....
Biuro w swoich katalogach i na stronie internetowej znacznie zawyża standardy hoteli! Na krytykę klienta odpowiada wyssanymi z palca bredniami. Ja pisząc że w opcji all inclusive brakowało przekąsek i zamykano bary z napojami to biuro twierdzi że owe godziny ustala hotel, gdzie jak kupuję wczasy mam jasno określone w jakich godzinach bary są otwarte. Myślę że zamknięcie baru na kilka godzin np od 14 do 18 jest problemem zwłaszcza że w barze serwują np głupią colę... . Zgłaszając problemy z rezydentką oczywiście to też moja wina że nie mogląm kupić wycieczki bo pani ona się nie podobała.... Zgłaszaliśmy rezydentce że hotel jest brudny że w np restauracji jest brud a ona "co ja na to mogę.... przecież nie posprzątam" masakra!!!! Mogłabym tak wymieniać.... Nie polecam biura jest fatalne i nie traktuje klientów poważnie - ważne żeby kase wyciągnąć!!!!!!!!!
Jeżeli chodzi o biuro i organizację to wszystko b.dobrze, rezydencie bardzo mili, pomocni z jednym wyjątkiem co bardzo mnie wkurzyło a więc na spotkaniu z rezydentem Panem Grzegorzem J.(oczywiście Pan b.miły)zaproponował nam wymianę polskich złotówek na liry i ostrzegał, żeby nie dać się nabrać i nie wymieniać po wyższej po wyższej cenie niż 1,30 zł(kurs lira w tym czasie w Polsce to 1,20 ) po czym po trzech dniach on sam chętnie wymienił nam złotówki na liry w cenie 0,40 groszy wyższej, no cóż Polak na wszystkim chciałby zarobić.Dlatego przestrzegam przed takim zachowaniem w bankomacie można śmiało wybrać walutę po kursie i nie dać się oszukać
Nie miałem większych zastrzeżeń. Generalnie ok
biuro OK Pani rezydent na wyspie Kos, chyba słabo przygotowana przy przylocie informacja o nr.. autobusu oraz o kolejności odwiedzanych hoteli i koniec, brak informacji o wyspie atrakcjach chyba ciężka praca