wyjazd 7 dni z rodziną (2 osoby dorosle, 2 dzieci) do grecji, rodos, hotel golden oddysey, zamawiając pokój rodzinny - tj. 4 łóżka, po przyjezdzie okazało się ze dostaliscmy pokoj 2 osobowy z dostawionym łózkiem oraz łóżkiem polowym. w taki sposob, że w pokoju nie bylo miejca aby polozyc walizke na podlodze. koszmar. przed wejsciem do pokoju poinformowalam obsługę ze to nie jest zamawiamy przeze mnie pokój. recepcjonista powiedzial ze innego nie mają i jest to standard. dla 2 osob doroslych plus male dziecko i wozek - dodatkową atrakcją byla lokalizacja pokoju na pierwszym piętrze bez windy. gratuluję pomysłowości. obsluga hotelu przez 2 dni nas zwodzila, dopiero rezydentka (ktora wczesniej powiedziala mi ze wszyscy dostali pokoje takie jakie zamawialo biuro podróży) załatwiła nam pokoj taki jak zamawialismy tj. z 4 miejscami do spania (podwójne lozko plus 2 pojedyncze), oraz na parterze. moim zdaniem to jawna próba oszustwa. Ciekawe jakim cudem znaleźli taki pokój skoro wcześniej hotel twierdził, że wogóle nie posiadają innych, większych pokoi. 2 dni spędzone w złych warunkach. i żadnego zadośćuczynienia, ani przepraszam. Niestety, to standard w obsłudze turystów. wszystko wygląda fajnie do momentu kiedy się zapłaci. a potem turystę się jakość upchnie... mam wrażenie ze firma traktuje klienta jak mięso artmatnie a nie klienta o którego należy zadbać skoro zapłacił i wybrał konkretną ofertę.
Polecam Wezyr Holiday tylko z tym biurem podróżujemy i za kazdym razem jest wszystko ok
Rezydent Wezyra - był ale tylko aby sprzedać wycieczki fakultatywne i do tego droższe o 50% niż w biurach miejscowych, ale to nic nowego. Ograniczę się do zakończenia naszego pobytu (wyjazd 25.07-08.08). \\\"Załapaliśmy się\\\" na problemy z powrotem do Poznania. Planowany wyjazd z hotelu 7.15 rano!!! wylot 11.00 - rezydenta i autobusu nie ma. Dzwonimy \\\"my\\\" co się dzieje - rezydent nic nie wie. Oddzwonia - mamy być gotowi o 11.15. Czekamy na walizkach. Nikogo nie ma ,żadnej informacji. Czekamy. Rezydent pojawia się o 13.00 bo miał klientów, aby sprzedać kolejne wycieczki - nic nie wie. Czekamy. Po 16.00 dostajemy nowe pokoje na chwilę, bo o 20.30 dostajemy SMS-a, iż o 23.00 jest lot do Poznania. Jedziemy na lotnisko zostajemy odprawieni i POZOSTAWIENI SAMI SOBIE. Jak się potem okazało żadnego lotu z Poznania po nas nie ma , a stajemy się w takim przypadku problemem lotniska nie Touroperatora. Ale po kolei wylot zaplanowany na 23.45 nie ma - przełożony na 2.00 przełożony na 4.00 przełożony na 6.00. Spędzamy noc na lotnisku z dwójką małych dzieci (takich jak nasza rodzina było więcej wśród 200 czekających Polaków). Wykonujemy telefony do rezydentów, ale telefonów nie odbierają, a potem już cisza gdyż wyłączają swoje komórki \\\"służbowe\\\" ( a tak się zarzekali, że można dzwonić 24 godziny na dobę). Na szczęści po 4.00 przyjechał szef lotniska wyjaśnił co się dzieje tzn. samolot z Poznania nie wyleciał i nie wie kiedy i czy wyleci, a że jesteśmy na terenie lotniska to on postara nam się pomóc i zorganizować lot powrotny. Zorganizował autokary zostaliśmy rozwiezieni do hoteli, nakarmieni, przywiezieni na lotnisko - sam osobiście tego dopilnował. Wielkie dzięki i szacunek. WIELKI PROFESJONALIZM. Szkoda, że profesjonalizmu zabrakło firmie WEZYR z którą jechałem nie po raz pierwszy na wakacje. Z Hurgady wylecieliśmy w sobotę o 18.00 w Poznaniu byliśmy o 22.00 czasu polskiego. Kontakt z klientem ZEROWY. Gratuluje. Oby tak dalej, ale ja już z ta firma nigdzie nie lecę.
Własnie wróciłam z Krety. Wszystko zgodne z wcześniejszą informacją. Bardzo miła i fachowa rezydentka Pani Bożena. Dobrze zorganizowane wycieczki fakultatywne. Polecam.
Wybraliśmy się z tym biurem do Egiptu do "wspaniałej" Hurghady do hotelu Harmony Makadi Bay. Na miejscu hotel okazał się zupełnie inny niż na zdjęciach i opinii pani z biura, min. w ryżu znalazłem obgryzioną kość, dantejskie sceny przy podawaniu posiłków, obsługa która nie obsługuje bez napiwku, napoje o smaku dramatu z wodą i wiele, wiele innych. Wycieczki fakultatywne niby ok, tylko nie 100$ za wycieczkę do Luxoru przy czym inni płacą 60$ i te straszenie jaki to Egipt niebezpieczny tylko dlatego żeby nie jechać z innymi. Ale hitem było zainteresowanie biura powrotem. po dostarczeniu nas na lotnisko na godzinę 8 dowiadujemy się że lot przesunięto na 16:00 i oczywiście siedzimy grzecznie (tylko kliencie wezyra) aż ktoś obcy dowiaduję się że samolot zepsuty jest od 3 dni i nie poleci w ogóle. Oczywiście rezydent znika w tajemniczy sposób a my zostajemy sami bez wyżywienia, bez picia i bez możliwości wyjścia z lotniska. Na szczęście pojawia się przedstawiciel Eurolotu (nasz przewoźnik) i po krótkiej konwersacji zabiera nas wszystkich do hotelu gdzie wieczorem dowiadujemy się że lot przesunięto na następny dzień. Oczywiście rezydent ZNAKOMITEGO WEZYRA nie pojawił się następnego dnia jako jedyny z wszystkich biur podroży. NIE POLECAM TEGO BIURA I LUDZIE KTÓRZY PISZĄ POZYTYWNE KOMENTARZE TO JAKIEŚ BZDURY!!! JESZCZE RAZ POWTARZAM NIE KORZYSTAJCIE Z WEZYRA!!!
Nie polecam wycieczki z tym biurem, hotel to masakra - ACG Palace Hotel Family Turcja, niby pieciogwiazdkowy, ale nie dalabym mu nawet trzech... Zeby dostac pokoj musielismy czekac 2h, lazienka cala w grzybie, klimatyzacja w pokoju nie dzialala, pomimo codziennym upominaniu sie w recepcji o naprawe, nie zostala ona naprawiona przez 7 dni. W restauracji biegal kot, trzeba bylo czekac na talerze, ktore byly brudne. Na korytarzach syf, na stolach syf.. W laznienkach przy restauracji syf, brak mydla, papieru. Oczywiscie pani w biurze zarzekala sie, ze hotel jest wspanialy itp... Nie polecam tego biura, poniewaz nie sprawdza do jakich hoteli wysyla swoich klientow. Co wazne, rezydent na samym poczatku oznajmil nam, ze hotel na pewno nie ma 5 gwiazdek.
Biuro jest ok. Zmieniałam ofertę była rozpatrywana bez problemu szybko i sprawnie. Wycieczki fakultatywne- Egipt- bardzo dobrze zorganizowane. Bardzo dobrzy rezydenci- kompetentni i jakościowi w titanic palace i beach Mohamed. Ubezpieczenie ok INFORMACJE przy zakupie po zakupie w czasie trwania imprezy ok Niestety niezgodność oferty hotelu z opisem. Tzn wszystko się zgadza- że jest. Ale oferowana jakość do faktycznego standardu w przypadku tego hotelu mijała sie zprawdą. W ofercie jest 5*. Hotel nie jest 5*. To istotny fakt, aby operator bardziej wnikało w oferty hoteli. Na szkoleniach pokazywane są dłuzej tylko super hotele jak Aqua Marine JAZ. Niestety takie jak Titanic przelatuje się w parę chwil. A szkoda. Dodam tylko, że Wezyr to nie jedyne biuro, które przedstawiło tą ofertę w takiej formie. Wszyscy klienci wszystkich biur mieli taką ofertę w tej samej cenie np niemiecki Neckermann. Liczę, że Wezyr baczniej przyglądnie się tej ofercie. Liczę na to, że skoro pozostałe rzeczy są ok to w przypadku tej oferty też tak będzie.
4 sierpnia wróciłam z Rodos.Poleciałam bez wouczerów,kupując wczasy6 dni przed wylotem.Wezyr,pośrednik Wakacje.pl,(tyle ludzi pracujących w tych firmach) i nie miał kto tego załatwić.3 dni przed wyjazdem dostałam wiadomość,że nie ma potwierdzonej rezerwacji hotelu Forum Beach i propozycje innego hotelu.-Golden Odyssey.W innej miejscowości.Zgodziłam się na tą zmianę.Prosiłam o opis szczegółowy all inclusive-nie otrzymałam.Po wylądowaniu na Rodos okazało się,że pani rezydent nie ma mojej rodziny na liście do Golden Odyssey.Nogi mi się ugięły.Spytałam,może jestem na pierwotnej liście-okazało się,że tak.Pani rezydent stwierdziła,że jest ok.Dostałam kopertę z nr.46 autobusu.W autobusie pani rezydent poinformowała po kolei jakie będą hotele i o zebraniu następnego dnia.Przy zakwaterowaniu byłam sama bez wouczerów,nie znająca angielskiego.A zapłaciłam za opiekę polskiego rezydenta.W opisie hotelu-Do plaży 700-800m.Do plaży jest około 2,5km.Między 10-11 godz.nie było picia.Po przylocie nie dostaliśmy kolacji,ba nawet KUBKA WODY.Dzień przed wyjazdem mieliśmy na tablicy wywieszone godz.wyjazdu z hotelu i wylotu do Polski.I znowu rozczarowanie-Lecieliśmy do Poznania i dowiadujemy się,że z między lądowaniem w Warszawie.Z hotelu zabrano nas planowo.Na lotnisku pani rezydent nie ujrzeliśmy.Był jakiś pan,Który kazał nam się odprawić,ale nie wiedział kiedy wylot.Planowany wylot był o 13,15.A wylecieliśmy koło 18,20.Co godzinę na tablicy była nowa informacja,rezydentki dalej nie było.Dostaliśmy kanapkę i1 picie.Prosiłam pana o druki reklamacyjne,nie miał przy sobie.Udało mi się spisać jego personalia.Oddalić się też nie można było,bo nie było wiadomo kiedy wylot.Dzwoniłam z lotniska do wakacje pl.-olanie sprawy.po godz.15 informacja,Ze wylot 17,45.O godz17,32 nie było jeszcze wiadomo z której bramki będziemy wchodzić do samolotu.Jedna z pasażerek zadzwoniła do p.rezydent i pyta co z wylotem- to państwo jeszcze nie polecieliście usłyszała.Skandal Nawet prostego PRZEPRASZAM .
w poniedziałek wróciłam z Grecji. pierwszy i ostatni raz poleciałam z biura Wezyr. najpierw zmienili nam hotel, ale to jeszcze dało się przeżyć. dolecieliśmy na miejsce, Rezydentka pojawiła się tylko na chwilę w autokarze informując, że dnia następnego będzie spotkanie organizacyjne. pomińmy fakt, że spotkanie w środku dnia, rozwalało wszystkie plany. na spotkaniu pani opowiedziała o wyspie, wysłuchała wszystkich skarg, ale i tak całą sprawę olała. długo nie trzeba było czekać, by się dowiedzieć, że opis hotelu jest w ogóle nie adekwatny do tego, co jest naprawdę. drinki podawane w wybranych godzinach , a niby all inclusive... reszta ok. ostatniego dnia zabrano nas o 8.40 polskiego czasu na lotnisko. wylot miał być o 11.55, po czym wchodzimy do budynku lotniska, a tam na tablicy pisze , że o 13.05. odprawili nas , przyszedł Rezydent i powiedział, że lot przełożony na 16.45 czasu Greckiego. siedzieliśmy tak , jak głupi, nikt nie raczył nas o tym poinformować wcześniej. na tablicy co godzina wyświetlało się, że kolejna informacja za godzinę. w końcu wylecieliśmy o 18.30 czasu Greckiego. mieliśmy między lądowanie w Warszawie i czekaliśmy tam 2h. to już przesada ! a najgorsze jest to, że od nikogo nie usłyszeliśmy słowa przepraszam. nikomu nie polecam tego biura !
samolot opóźniony, rezydentka nie pojechała z nami do hotelu i totalnie nas olała. w hotelu nie chcieli nas zakwaterować, ale po krótkiej kłótni udało się. hotel fajny, ale nie było tego, o zawierał opis. z powrotem wywieźli nas za wcześnie na lotnisko i 8 godzin tam sterczeliśmy. to jest jakaś kpina i nadaje się do telewizji. dosłownie
W tym roku byłam na wczasach z Wezyrem w Grecji na Zakhyntos hotel Galaxy (lipiec 18.07.-25.07.2014). W ubiegłych latach korzystałam z usług Neckermana (wyjazdów do Bułgarii) i zostałam bardzo mile zaskoczona. Pani Joanna Moczulska była naszą rezydentką i opiekowała się doskonale. Zawsze uśmiechnięta i pomocna. Skorzystalismy z 2 wycieczek fakultatywnych i jesteśmy pod wrażeniem. Pani Joanna opowiadała tak , jakby była tam od zarania dziejów. Nie mogę powiedzieć niestety tego o rezydentce z Bułgarii (Polce) z Neckermana Dzieciom przybijała \" piątkę\" i zawsze znalazła chwilę, aby porozmawiać. Ogólnie pobyt w tym miejscu i z tym biurem była bardzo udana. Zasługą również udanego wyjazdu jest biuro 24holidey i Pani Diana K.
hotel brudny śmierdzące pokoje, a wyżywienie /all inclusive/ fatalne np non stop rozgotowany makaron,soczewica, na obiad jedno danie mięsne /gulasz z podrobów lub kawałeczek korpusu z kurczaka bez mięsa/ mała ilość więc byliśmy głodni. Nigdy więcej wakacji z Wezyrem
Biuro godne polecenia,wycieczka adekwatna do ceny,rezydenci mili,jeżeli był jakiś problem starali się od razu go rozwiązać.
Najgorsze biuro podróży, pierwsze moje wczasy z tym biurem i nigdy więcej.
Wakacje w tym roku spędzałam w Turcji. Wszystko byłoby wspaniałe, gdyby nie to, że rezydenci nie byli komunikatywni, szczególnie ci w autokarach. Poza tym w hotelach brakuje polskich opisów, mimo tego, że Polaków jest coraz więcej. Instrukcje są pisane w różnych językach: rosyjskim, niemieckim holenderskim, ale niestety nie polskim, a to przykre.
super wakacje w Turcji super rezydenci świetna opieka biura za rok lecimy tylko Z BIUREM PODRÓŻY WEZYR DZIĘKUJEMY!!!!!!!!!!!
NIE POLECAM!!! W przeddzień wylotu na Kretę, Pani z biura dzwoni z informacją, że nie ma miejsca dla nas w hotelu. Problem ze zwrotem pieniędzy! ODRADZAM KAŻDEMU!!!!!!!!!!!!!!!!
Własnie wróciłam z Egiptu-organizator-Wezyr.Jestem bardzo zadowolona.Chetnie udziele wszelkich informacji odnosnie vpodróży,lotu itp.kontakt 784-230-270
Zdecydowaliśmy się na wakacje z Wezyrem, bo już kiedyś korzystałam z ich oferty i byłam bardzo zadowolona. Niestety tym razem rozczarowanie. Jeszcze przed wyjazdem dowiedziałam się, że muszę wydrukować dokumenty podróży (była to sobota wieczór, a w niedzielę wyjazd) - nie byłby to dla mnie problem, gdyby był to zwykły dzień, w weekend musiałam jeździć po znajomych posiadających drukarkę. Hotel (Mehtap Family w Marmaris) oznaczony jako 4 gwiazdkowy, ma co najwyżej naciągane 3 - brudno, beznadziejne jedzenie i obsługa. Rezydentka natomiast od niechcenia udzielała informacji, w dodatku nie do końca wiarygodnych. Jakby za karę tam pracowała.
Witam, Chciałbym podzielić się opinią na temat wypoczynku z WEZYREM. -pierwszy i ostatni raz. Totalna porażka . Na początek trafiliśmy do innego hotelu - nazwa podobna ale inne miasto. Zgłaszmy swoje niezadowolenie u rezydentki po wyjściu z autobusu. Nic nie zrobiła tylko obiecuje,że jutro przyjedzie ktoś kto wyjaśni pomyłkę. Po wielu wymianach zdań i propozycjach zamiany hotelu ( zupełnie innego,nieznanaego) za dopłatą, zostaliśmy . Hotel OK. (Side star elegance) ale opieka rezydentów ,ich możliwości wyjaśnienia i załatwienia sprawy -żenada.W sumie wyszło ,że portal Wakacje .pl na swojej stronie oferuje pod taką samą nazwą różne hotele. Zdjęcia ,opis itp są z innego hotelu ,a umowę otrzymujecie na coś zupełnie innego. Proszę Was zanim cokolwiek wybierzecie sprawdżcie czy to jest to co na zdjęciach czy w opisie.