SZczerze odradzam wyjazd z biurem podrózy Wezyr .Całkowity brak kompetencji i szacunku dla klienta/od momentu zapłaty za imprezę/,Rezydencji tylko do sprzedawania wycieczek /kasa najwazniesza / do niczego innego sie nie nadają.Hotel Petyunia w Bodrum,lepiej tam nie przebywac ,ukraincow lepiej traktuja od Polaków,chlają wódę do woli a potem przewracaja ludzi w hotelu.Radzę omijac szerokim łukiem to biuro i ten hotel.
Bardzo jasna i czytelna komunikacja z rezydentkami. Mocno wyeksponowane stoisko Wezyra na lotnisku. Punktualne wyjazdy na wycieczce i podczas transferu. Podczas wyjazdu opieka rezydentek od początku do końca.
Brak jakichkolwiek dokumentów z biura odnośnie wyjazdu każdy po kolei nas zbywał brak obiecanych woucherów na wycieczki słaby kontakt z rezydentami, nieścisłe informacje na temat hotel
Drugi wyjazd / brak zastrzeżeń /. Szczególna pochwała dla młodej rezydentki Pani Magdaleny z Marmaris za duże zaangażowanie ,cierpliwość i opiekuńczość niespotykaną w tej profesji / kilkunastowyjazdowe doświadczenie w różnych biurach /.05.2014 H CP
Jesteśmy zadowoleni z biura Wezyr, dobry kontakt. Polecamy.
Byłam w Hotelu Seher Sun Palace Resort&Spa w terminie od 27 kwietnia do 9 maja. Wczasy miały trwać 12 dni, a de facto trwały 11 z uwagi na trminy lotów. Ku mojemu zdziwieniu w tym terminie w Turcji nie ma jeszcze dobrej pogody. Przez 6 dni z 11 padało, a temperatura średnia była ok 21 stopni. Hotel zdecydowanie nie zasługuje na 5 gwiazdek. To jest hotel dla Niemców, a nie Polaków! Polacy są tam olewani i traktowani z góry. Brak jest wieczornych animacji. Największą niespodzianką dla mnie było to, że zjeżdzalnie dla dzieci włączyli dopiero po 1 maja, a jak już to zrobili, to czynne były tylko przez godzinę dziennie. Jedzenie w hotelu jest całkiem smaczne, natomiast nie dysponują opcją suchego prowiantu na wypadek wcześniejszego wyjazdu- tak, jak to było w naszym wypadku. Najgorszym przeżyciem byłkontakt z panią Patrycją ( rezydentką), która si? nie nadaje do swojej pracy. Jest niekontaktowa, brak jej podstawowej wiedzy, nie potrafi odpowiedzieć na żadne pytanie.....a dodatkowo do końca naszego wyjazdu nie było informacji o godzinie wyjazdu z hotelu i wylotu!!! Kiedy zadzwoniłam do pani Patrycji z pytaniem o której b?dzie znana godzina wyjazdu ( a było to jakieś 3h wcześniej) to twierdziła, że jeszcze tego nie wie i że Wezyr zablokował jej telefon, więc nie mogła zadzwonić do hotelu i nas o tym poinformować. Kobieta Masakra. Nadmienię również, że hotel mieści się w pobliżu rzeczki, której zapach szczególnie przeszkadza wieczorem i w deszczowe dni. Mocno odradzam ten hotel i kontakty z panią Patrycją.
Z biurem wezyr kupilismy wycieczkę do Turcji. Na miejscu dowiedzieliśmy się że jedziemy do zupełnie innego hotelu. W hotelu ( o 2 w nocy) rezydentka kazała nam podpisać oświadczenie że wyrażamy zgodę na pobyt w innym hotelu mimo że nas nie oprowadziła po nim. Okazało się że podstawowych ofert poprostu nie ma w zastępczym hotelu. Rezydentka na nasze skargi powiedziała " że może się odwrócić na pięcie i wyjść". Na moje pytanie gdzie jest plaża, leżaki, parasole? powiedziała że niestety sa jeszcze nieprzygotowane, możemy sobie spróbować iśc na plaże do innych hoteli, może nas nie wyrzucą!!!!
Z biurem Wezyr byliśmy jako para w Turcji w Bodrum w dniach 24 kwietnia - 1 maja 2014. Początkowo sceptycznie podchodziliśmy do wyboru tego organizatora z racji bardzo dużej liczby negatywnych komentarzy. Natomiast bardzo pozytywnie się zdziwiliśmy. Wszystko było tak, jak powinno. Lot bez opóźnień zarówno do Turcji jak i z powrotem do Polski oraz według godzin wcześniej zadeklarowanych. Na lotnisku czekali rezydenci, którzy byli również obecni w autokarze. Opowiadali o kraju, warunkach, zasadach. Dostaliśmy reklamowe \"książeczki\", w których wypisano atrakcyjne miejsca warte zwiedzania, zasady podróży samolotem, przewozu rzeczy dozwolonych oraz które są zabronione itp., zaznaczono godzinę spotkania z rezydentem. Mała rzecz, ale cieszy. Spotkanie z rezydentką na kolejny dzień również punktualnie, bez zastrzeżeń. Jedyną rzeczą, do której można by się przyczepić jest to, że organizator w swojej ofercie nie zaznaczył, że nie wszystkie atrakcje są dostępne od początku sezonu. Turcy w Bodrum rozpoczynają sezon po 1 maja. Do tego czasu w hotelach można spodziewać się remontów basenów, pokoi, nie uruchomionych wszystkich usług. 24 i 25 kwietnia patrzyliśmy, jak panowie jeszcze przygotowują basen do otwarcia. Kładą płytki, robią podesty do morza. Za to trzeba przyznać, że z pracami szybko się uwijają i już kolejnego dnia można było leżakować i pływać w wyczyszczonym basenie. Pozdrawiamy rezydenta tureckiego Jasia, który studiował w Poznaniu i pracuje obecnie w Bodrum ! :)
Mając porównanie z konkurencją - przepaść. Na korzyść Wezyra.
Wspaniałe biuro! rezydenci sympatyczni, posiadają dużą wiedzę o danym kraju, chętnie służą pomocą i podają rzetelne informacje. Wycieczki fakultatywne w języku polskim z obecnością rezydenta z danego kraju.
Na pewno jeszcze nie raz z korzystam z tego biura ,hotel w którym byłem bardzo mnie zaskoczył ,a rezydenci ,a szczególnie pani , która obsługiwała wycieczkę do Hierapolis miała wspaniałą wiedzę o Turcji
Bardzo dobre Biuro Wezyr,interesuja sie klientem ponadto fajni i kompetentni rezydenci na miejscu.
Jestem bardzo mile zaskoczony świetną obsługą rezydentów Wezyra .Od A do Z wszystko był profesjonalnie zorganizowane.
Ostrzegam potencjalnych chętnych przed tym biurem.Wyjazdy tygodniowe tzn. 7 dni trwają u nich 6 dni . Wyloty są po południ, a więc na miejscu jesteśmy nocą, a powroty wcześnie rano siódmego dnia.Mamy więc 6 a nie 7 dni wypoczynku. Typowe jest także zmienianie ceny imprezy po zapłaceniu za nią, co motywuje się brakiem pokoi w hotelu w standardzie takim jak w ofercie, a więc albo dopłacamy, albo rezygnujemy i czekamy na zwrot pieniędzy. Organizator twierdzi, że nie jest to zmiana ceny, a warunków imprezy, a więc nie ma podstaw do reklamacji. Gdy dojdzie do próby reklamacji dowiadujemy się, że umowa z firmą Wezyr Tour ma charakter \"ADHEZYJNY\" , co znaczy, że warunki stawia organizator, a klient może tylko się na nie zgodzić, lub nie. Prawa klienta są bardzo ograniczone, lub żadne, nie wspominając o niezadowoleniu, lub prawie do reklamacji. Reasumując, bardzo dokładnie sprawdźcie warunki umowy zanim ją podpiszecie, lub , co doradzam poszukajcie innego touroperatora.
Ostrzegam potencjalnych chętnych przed tym biurem.Wyjazdy tygodniowe tzn. 7 dni trwają u nich 6 dni . Wyloty są po południ, a więc na miejscu jesteśmy nocą, a powroty wcześnie rano siódmego dnia.Mamy więc 6 a nie 7 dni wypoczynku. Typowe jest także zmienianie ceny imprezy po zapłaceniu za nią, co motywuje się brakiem pokoi w hotelu w standardzie takim jak w ofercie, a więc albo dopłacamy, albo rezygnujemy i czekamy na zwrot pieniędzy. Organizator twierdzi, że nie jest to zmiana ceny, a warunków imprezy, a więc nie ma podstaw do reklamacji. Gdy dojdzie do próby reklamacji dowiadujemy się, że umowa z firmą Wezyr Tour ma charakter "ADHEZYJNY" , co znaczy, że warunki stawia organizator, a klient może tylko się na nie zgodzić, lub nie. Prawa klienta są bardzo ograniczone, lub żadne, nie wspominając o niezadowoleniu, lub prawie do reklamacji. Reasumując, bardzo dokładnie sprawdźcie warunki umowy zanim ją podpiszecie, lub , co doradzam poszukajcie innego touroperatora.
HURGHADA. Pobyt od 18.04.do 25.04.2014 r. Hotel Jaz Aquamarine Resort ex Iberotel bardzo fajny. Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone. Pokoje czyste, obsługa hotelowa bardzo miła. Jedyny niesmak jaki mam po tm wyjeździe dotyczy biura Wezyr. Mam wrażenie, że ten operator tak organizuje wyjazdy i powroty aby zarobić na kliencie i zabrać mu jeden dzień z pobytu. Wiem, że loty czarterowe mają swoją specyfikę ale ich organizowanie w taki sposób aby przybycie do hotelu w pierwszym dniu wycieczki(18.04) miało miejsce po godzinie 23, a wykwaterowania z hotelu o godzinie 00.01 w dniu 25.04.to chyba jakieś nieporozumienie. W moim odczuciu, to jawne nabijanie klienta w butelkę. Sprawdzałem w hotelu rozpiski wylotów innych touroperatorów - brytyjskich, niemieckich, holenderskich. U nich jakoś dziwnym trafem zakwaterowania i wykwaterowywania odbywają się w przedziale godzin 10 -17. Nadmienię, że zapis o godzinie wykwaterowania - 00.01 był umieszczony na karcie informacyjnej wylotu. Ja osobiście nie lubię jak się mnie traktuje jak idiotę czy frajera. Rozumiem, że tego typu wyjazdy nie mogą gwarantować pełnych dób wypoczynku. O ile jeszcze jestem w stanie zrozumieć godzinę przybycia do hotelu to organizowanie wykwaterowania o godz. 00.01 - w minutę po rozpoczęciu ostatniego dnia pobytu, w moim odczuciu jest brakiem szacunku dla klienta i oznaką pazerności biura. Dlatego ja już więcej nie skorzystam z jego usług. Natomiast sam hotel gorąco polecam.
Wezyr to firma, ktora raczej nie powinna istniec zbyt dlugo w obecnych realiach. Calkowity brak kompetencji i szacunku dla klienta (od momentu zaplaty za impreze). Radze wszytkim trzymac sie z daleka od tego biura. Nie warto probowac zaoszczedzic kilkaset zlotych po to zeby popsuc sobie urlop. Niestety uczymy sie na bledach.
Turoperator OK , rezydenci na miejscu w Sharm el Sheik a właściwie ich brak przez 2 tygodnie nie OK.
Czujemy się oszukani przez Wezyr Holidays! Sprzedali nam miejsce w hotelu, w którym nie mieli już pokoi o czym poinformowali (przez agenta bo nikt z Wezyra osobiście się nie fatygował) po kilku dniach od podpisania umowy. Umowa zawarta, zaliczka pobrana i co z tego? Dla Wezyr Holidays to jeszcze nic nie oznacza - umowę mają za nic, obsługa klienta nie zna własnych ogólnych warunków usług i do tego ciągłe próby wmawiania nam, że to nie wina biura! Jedyne na co stać było Wezyr Holidays w tej sytuacji to zaproponować nam gorszy dla nas hotel za wyższą, katalogową cenę. Wielka łaska! Rozwalić klientom plany urlopowe potrafią świetnie ale zaangażować się w rozwiązanie problemu, który sami stworzyli to już nie. To była nasza pierwsza, na szczęście bardzo krótka, ale na pewno ostatnia przygoda z Wezyr Holidays. SZCZERZE ODRADZAMY!
Z Wezyrem byliśmy w 2013r. w Egipcie brak uwag co do biura. Uwagę mieliśmy jedynie do rezydenta w hotelu. Niby wszystko ok ale najważniejsze to sprzedać wycieczki, tak naprawdę po to jest rezydent. Natomiast co do cen, to monitorowałem ceny od grudnia kiedy kupiłem do samego wyjazdu. Najtaniej listopad-grudzień ta sama cena, następnie co miesiąc ok 500 zł więcej. Suma sumarum jak bym wykupywał w maju to bym dołożył do wakacji 2500 tyś. W te wakacje 2014 lecimy w lipcu też do Egiptu z Wezyrem i na chwilę obecną nasza wycieczka jest droższa o 1500 zł. Ten sam hotel w ofercie a Rainbowturs i hotel droższy o 2,5 tyś. Ogólnie polecam Wezyr dobra cena do jakości.