Formalności z załatwianiem wycieczki przebiegały bardzo sprawnie i profesjonalnie, informacja o wyjeździe pełna. Przelot i transfer do hotelu ok, ale... "Jesteście wyjątkowi i jesteśmy po to aby Wam pomagać przez cały okres pobytu na wakacjach" - tak mniej więcej brzmi zapewnienie WEZYRA zawarte w reklamówce wręczanej przez rezydenta turyście po przylocie do Turcji. A w praktyce... cztery dni bez światła w łazience, pomimo zgłaszania przez dwie rezydentki usterki w recepcji, brak suchego prowiantu przed wycieczką, pomimo zgłaszania..., brak odzewu na prośbę o zmianę pokoju, bo ciemny, brudny, zagrzybiony, zawilgocony, z niesprawną klimą, o balkonie pomarzyć, jedyne miejsce do siedzenia to obity materiałem stołek ala pufa, kinkiety to dwie gołe żarówki na ścianie, pomimo... itd. Rezydentki na spotkania albo nie przychodziły [w drugim tygodniu żadna się nie pojawiła], albo z laptopem oczekiwały na pochwały i skupiały się na przekonaniu turysty do skorzystania z wycieczek fakultatywnych [ponad dwukrotnie droższych niż identycznych oferowanych w mieście, np. Pammukale za 65 Euro u WEZYRA, a w mieście za 25]. Zamiast realnej pomocy bezradnie rozkładały ręce tłumacząc: ?Oni czasem zapominają o suchym prowiancie?, ?może być kłopot ze zmianą pokoju?, ? powinni to naprawić?. Każde biuro, w tym także WEZYR, powinno egzekwować od hotelu zapewnienie oferowanego standardu, albo zrezygnować z ich usług. Hotel Peda Gumbet Holiday Beach wg oferty ma przyznane trzy gwiazdki, ale pokój, w którym zostaliśmy zakwaterowani, w Polsce nie dostałby nawet 1*. Położenie hotelu i jedzenie nie budzi zastrzeżeń.
W tym roku po raz drugi (po przerwie 3 lat) wyjechałam z Wezyrem na wakacje do Turcji, tym razem była to okolica Bodrum. Jeśli chodzi o organizację wyjazdu było całkiem dobrze, poza faktem, że z lotniska do hotelu transfer trwał bardzo długo. Było to spowodowane przesiadką w między czasie, aby szybciej dotrzeć do hotelu i przekazanie nas pod opiekę, nie mówiącemu po polsku Turkowi z biura Odeon, który nie miał praktycznie pojęcia (ani kierowca) gdzie nasz hotel się znajduję i błądziliśmy około 2 godz. Co przy upałach nie jest zbyt fajne, szczególnie kiedy naszemu "opiekunowi" zrobiło się chłodno i wyłączył klimatyzację w aucie i otworzył okno. Jeśli chodzi o hotel był on zgodny z ofertą. W przypadku rezydentki też nie było szaleństw, Pani nie wiedziała nic więcej o okolicy ani hotelu niż mogliśmy się sami dowiedzieć z informacji umieszczonych na terenie hotelu. Ale największy minus Wezyr dostaje za organizację wykupionej u niego wycieczki. Razem z innymi osobami z hotelu wykupiliśmy u rezydenta ?Jasia? wyjazd na Kos. Pomimo wyższej ceny niż w biurach na ulicy zdecydowaliśmy się kupić ją u rezydenta, ponieważ on stwierdził, że oni na pewno wycieczkę zrealizują, a takie biuro z ulicy to nie koniecznie i co wtedy. W dniu wyjazdu na Kos okazało się, po dwugodzinnym oczekiwaniu (przy innym hotelu, bez śniadania) na busa nikt po nas nie przyjechał. Po wykonaniu telefonu do rezydenta okazało się, że bus utknął gdzieś po drodze, prawdopodobnie się zepsuł i że raczej nic z tego nie wyjdzie, ale na drugi dzień możemy już na pewno jechać. Mi dzień kolejny nie odpowiadał na wycieczkę, więc z niej zrezygnowałam. Natomiast znajomi zdecydowali, że pojadą. Niestety spotkała ich taka sama sytuacja jak dzień wcześniej ! Jak się okazało później to nie była pierwsza taka sytuacja w tym sezonie, że współpracownik Wezyra nawalił. Nie było jednak problemu ze zwrotem pieniędzy. Poza tym nie mam większych zastrzeżeń nie mam i jeśli będą oni mieli korzystne ceny skorzystam z ich oferty wyjazdowej.
Bardzo sprawnie i bardzo miło. Na miejscu mieliśmy rezydentkę Lidię. Żadnych wpadek, wszystko jak w zegarku. Zdecydowanie polecam to biuro.
Rezydent czekał na lotnisku, transport dobrym samochodem, oferta zgodna z opisem.W hotelu spotkanie z rezydentem ( co prawda miało być przy drinku, ale nie było), proponowane wycieczki przez rezydenta w cenach niestety nie do przyjęcia/(kilkakrotnie wyższe niż w lokalnym biurze). Ogólnie jestem zadowolona, w przyszłym roku też skorzystam z tego biura.
Byliśmy w Wezyrem w Turcji w hotelu Caliente Bodrum Resort. Ogólnie oferta zgadzała się z tym co zastaliśmy na miejscu - w zasadzie jedyna różnica brak animacji (w ofercie biura występują). Wylot do Turcji opóźnił się tylko o godz, więc bez problemu. Niestety kupując wycieczkę powrót miał być o 19.20, okazało się jednak, iż powrót był o 13.45 co oznacza ponad 5 godz mniej (tym sposobem biuro "zabrało" Nam prawie pół dnia wakacji). O przesunięciu godziny powrotu zostaliśmy poinformowani dzień przed wyjazdem. Podejrzewam więc (choć oczywiście pewności nie mam), iż z góry było wiadomo, że wylot będzie wcześniej, biuro jednak nie podaje prawidłowej godz bo wtedy wycieczka staje się jednak trochę mnie atrakcyjna.Wylot o 13.45 bez opóźnień, a godz zbiórki wywieszona na tablicy dzień wcześniej wieczorem. Transfer z lotniska do hotelu bez problemu - dwie panie wskazywały drogę i odpowiedni autokar. Z kolei transfer powrotny z hotelu na lotnisko- wyjazd aż 4 godz przez godz odlotu (mimo, iż do lotniska było jedynie 30-40 min drogi). Rezydentka - no cóż, nie spotkałam jeszcze dobrej rezydentki tak było i tu. Drugiego dnia spotkanie informacyjne, podstawowe info nt ubezpieczenia i oczywiście propozycja wycieczek fakultatywnych. Wycieczki drogie, dużo tańsze (często nawet o połowę) w lokalnych biurach, które polecam. Najbardziej jednak zaskoczyła mnie pani rezydentka Alicja gdy stwierdziła, że jak się coś będzie działo należy do niej dzwonić, jeśli nie będzie odbierać należy próbować dalej bo ona... nie może oddzwonić. Więcej w hotelu się nie pojawiła - mnie akurat to nie przeszkadzało. Za tydz płaciliśmy 1850zł/all inclusive. Uważam, że to cena adekwatna. Biuro średnie, miało swoje potknięcia. Myślę jednak, iż jeśli znajdę u Nich jakąś fajną ofertę wybiorę się z Nimi ponownie.
Skorzystałem pierwszy raz z WEZYRA.Pojechałem z rodziną do Alanyi na 12 dni. Do biura nic nie mam ale REZYDENTKA KATARZYNA RYMARZAK powinna pracować w skupie butelek albo puszek po piwie(bez urazy dla pracowników skupów) a nie zajmować się turystami. Podczas naszego pobytu widziałem ja tylko dwa razy, nie było żadnej rozpiski na tablicy ogłoszeń kiedy i gdzie mozna ją złapać.Nie mogłem być na spotkaniu organizacyjnym drugiego dnia pobytu,wiec gdy poszedłem do niej innego dnia i spytac o kila spraw warknęła że wszystko zostało powiedziane na pierwszym spotkaniu.Źle się odnosi do klientów biura,jest wręcz chamska i zarozumiała.Gdy zagroziłem że napiszę na nia skargę do Wezyra to roześmiała mi się w twarz jak by to ona była całym biurem podróży. Nie wiem jak podchodza własciciele Wezyra do opinni swoich klientów ale jesli to poważna firma to ta Pani już u nich nie powinna pracować. Jeżdże kilka razy w roku z różnych biór podróży ale takiego zachowania rezydenta jeszcze nie spotkałem.!
Czuliśmy się "zaopiekowani" od początku-od wylotu poprzez opiekę rezydenta w hotelu, aż do opieki przewodników na wycieczkach. Pan Marcin był "the best" Dawno nie sluchałam tak ciekawie przedstawionej historii Turcji, historii miejsc do których dotarliśmy. Bardzo polecamy Wezyr, na pewno w przyszłości skorzystamy ponownie z ich oferty
WEZYR = NAJGORSZE WAKACJE W ŻYCIU ! Po przyjezdzie na miejscie okazało się, ze w naszym (brudnym i smierdzacym) hotelu nie ma miejsc. 4 dni spedzilismy praktycznie na walizkach i recepcjach roznych hoteli "zastępczych". Rezydentki były chamskie i kłamiące! Traktuja ludzi jak smieci!! Dzwoniąc po pomoc do polski na czerwona linie wezyra jest identycznie jak z rezydentkami, czyli kazdy ma nas w d***e! Pomaga szantaż policją i ambasadą! To co tam się z nami działo jest nie do opisania. Nieprzespane noce, nerwy i zmeczenie to jedyne wspomnienia z wakacji. Cale szczescie, ze udało nam się chociaż wrocic do Polski i możemy ODPOCZĄC PO WAKACJACH Z WEZYREM. Jednym słowem banda oszustów i chamów!!! Nigdy więcej wakacji z tym "biurem podróży" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wezyr Holidays jedno wielkie oszustwo, zaczynając od oferty w katalogi i na ich stronie internetowej (tego samego hotelu) odmienne opisy, sprzeczne ze sobą. Hotel oferowany jako 4 gwiazdkowy w porywach miał może 2 gwizdki.Brudny, zagrzybiony, z porozwalanymi meblami i zimnym, codziennie takim samym jedzeniem. Rezydentka wprowadza turystów w błąd narażając ich na nieprzyjemności np. na plaży są wyrzucani przez ochronę. Na zgłaszane zarzuty kłamie w żywe oczy. Na miejscu, w moim przypadku w Turcji turysta pozostawiony jest sam sobie, żadnej pomocy ze strony rezydenta. W odpowiedzi na naszą reklamację kłamią podając nieprawdziwe informacje, olewają klienta. Rezydentka chamska, bezczelna, kłamiąca. Nigdy więcej z Wezyrem, przestrzegam !!!!!!!!!!!!!!!!!!
obsługa super, rezydenci bardzo mili, otwarci, sympatyczni, przekazują wiedzę, super opowiadają o danym kraju, pełni energii, zaangażowani, idealni! Już któryś raz z kolei leciałam z Wezyrem i zawsze byłam zadowolona, idą z postępem (drukarki do drukowania biletów na wycieczki), wszystko bez zastrzeżeń
Skandalicznie traktuje się polskich turystów podróżujących z biurem podróży WEZYR. Mimo potwierdzenia rezerwacji i zapłaceni całej sumy za pobyt z góry nie było dla nas miejsca w wybranym hotelu na Rodos.. Byliśmy jedną z czterech polskich rodzin, której nie przyjęto do hotelu w Lardos tego dnia. Odmówiono pokoju hotelowego nawet rodzinie z małym dzieckiem, która dotarła w środku nocy. Zmuszono nas do spędzenia nocy i połowy kolejnego dnia w obskurnym hotelu o znacznie niższej kategorii. Przez cały pobyt grecki menedżer pogardliwie traktował Polaków, którzy nie dali się na stałe ?wypchać? do gorszego hoteli. Dwa dni z siedmiodniowego pobytu na Rodos spędziliśmy na handryczeniu się o pokój hotelowy. No i dostaliśmy- pokój z widokiem na krzaki obok kanciapy obsługi. Mięliśmy na stałe zagwarantowaną ranną pobudkę i slalom pomiędzy sprzętem do sprzątania. Rezydentka z biura podróży WEZYR, mimo iż wiedziała o sytuacji w hotelu nadal wysyłała tam turystów. Z nami nawet nie udała się na miejsce do Lardos. Wszystkie kłopoty związane z zakwaterowaniem musieliśmy załatwiać sami. Odmówiła także pomocy, ponieważ stwierdziła, że będzie miała z tego powodu problemy. Transfer z lotniska utrwal 3,5 godziny a na miejscu z kłopotami zostaliśmy sami. Następnego dnia zjawiła się w hotelu rezydentek. Stwierdziła, że ona jest tylko w zastępstwie. Jednak pieniądze na wycieczki zainkasowała. Kolejnego dnia ta sama rezydentka poinformowała nas, że nie ma dla nas miejsc na jednej z wybranych wycieczek. Możemy jechać i innym biurem podróży ale za znaczną dopłatą. No i mamy wybór- możemy nie jechać. Po wczasach z biurem podróży WEZYR stwierdziliśmy, że rzeczywiście mamy wybory. Następnym razem na pewno nie pojedziemy na urlop z tym biurem.
MIła i fachowa oobsługa na miejscu i stała opieka
Jest to nie do pomyślenia, żeby turysta po odprawie bagażowej i celnej został na lotnisku. Sytuacja miała miejsce na lotnisku w Barcelonie dnia 17.08.2013r. o godz. 18.50. Samolot powinien zaczekać na pasażera, gdyż nie było kompletu pasażerów. Organizatorem było biuro podróży Wezyr. Tylko jedyne biuro podróży stanęło na wysokości zadania - EXIM TOURS i tylko im mogę podziękować za możliwość wylotu do Polski. Ja tej sprawy tak nie zostawię.
Dwa tygodnie temu wróciłam z Turcji . Z biurem Wezyr byłam pierwszy raz ale dla mnie rewelacja. Doskonała organizacja. Rezydentki przemiłe, hotel rewelacja no może z małym wyjątkiem łazienki mogły być czystsze ale to nie wina biura. Transfer z lotniska i na lotnisko rewelacyjny . Ogólnie udane wakacje . Następne wakacje też będą z wezyrem. Pozdrawiam
Byliśmy bardzo zadowoleni z biura Wezyr. Od przyjazdu do wyjazdu Wezyr spisał się super.
Uwaga na rezydentów naciągających na wycieczki fakultatywne!!! Na miejscu można znaleźć o wiele ciekawsze i tańsze oferty! Rezydentka pokazała się tylko raz na spotkaniu, którego celem było namówienie nas na skorzystanie z wycieczek. Robiła to w sposób nieelegancki i nachalny. Wiem, że to jej praca, ale dlaczego usiłowała z nas zrobić kretynów, którzy bez "prowadzenia za rączkę" zrobią sobie krzywdę?
Wszystko odbywało się sprawnie, rezydent zawsze był do dyspozycji, jakość świadczonych usług bardzo dobra - polecam! :)
Wielka prośba do firmy Wezyr, zmieńcie rezydenta Hotelu Golden Sun na Krecie. To arogancki, beszczelny i chamski babsztyl który ma w du...pie klienta. Poprosiłem o niewielką pomoc w wyszukania autobusu z Rethymno do Preveli i co usłyszeliśmy od tej baby: Znajdzcie sobie sami to nie moja sprawa. Czy od tego jest rezydent. Jak się patrzy na twarz kobiety to już odraża.Kobieta ta psuje wizerunek waszej firmy .Zastanówcie się czy chcecie tracić klientów. Ogólnie oceniamy waszą firmę bardzo dobrze poza tą sprawą. Oświadczam że jest to zdanie nie tylko nasze ale i wszystkich obecnych gości. POzdrawiam firmę Wezyr.Piotr Wynimko
To był mój pierwszy i ostatni wyjazd z biurem turystycznym Wezyr. Pierwszy dzień pobytu w Turcji to problem z zakwaterowaniem w hotelu. Rezydent oświadczył, że hotel ogłosił overbooking i z tego powodu zostanę zakwaterowany w innym hotelu na jedną dobę. Informacja ta została rozszerzona o komentarz, że hotel ma do tego prawo a nie ma żadnego znaczenia fakt, że zaliczkę za imprezę wpłaciłem w miesiącu lutym a pozostałą kwotę 30 dni przed terminem wyjazdu do Turcji jak i też fakt, że biuro Wezyr potwierdziło rezerwację pokoju dwa dni przed moim odlotem do Turcji (tj 8 lipca). Pani rezydent była oburzona, że zatrzymuję ją, a w tym czasie powinna być już w innym hotelu. W czasie mojego pobytu w Turcji rezydent pokazał się raz. O terminie wyjazdu dowiedziałem po wysłaniu dwóch sms-ów do rezydenta zapytaniem. Odpowiedź otrzymałem o godzinie 15 w dniu wyjazdu, że transfer nastąpi około godziny 22.00).
Właśnie wróciłam z urlopu w Bułgarii z Wezyrem.Wszystko odbyło się zgodnie z opisem. Przelot zgodnie z planem,hotel bez zastrzeżeń ,jedzenie dobre, urozmaicone.Rezydentka dostępna w czasie dyżurów ,a poza nimi pod telefonem.Życzę wszystkim takich wakacji.