Czujemy się oszukani przez Wezyr Holidays! Sprzedali nam miejsce w hotelu, w którym nie mieli już pokoi o czym poinformowali (przez agenta bo nikt z Wezyra osobiście się nie fatygował) po kilku dniach od podpisania umowy. Umowa zawarta, zaliczka pobrana i co z tego? Dla Wezyr Holidays to jeszcze nic nie oznacza - umowę mają za nic, obsługa klienta nie zna własnych ogólnych warunków usług i do tego ciągłe próby wmawiania nam, że to nie wina biura! Jedyne na co stać było Wezyr Holidays w tej sytuacji to zaproponować nam gorszy dla nas hotel za wyższą, katalogową cenę. Wielka łaska! Rozwalić klientom plany urlopowe potrafią świetnie ale zaangażować się w rozwiązanie problemu, który sami stworzyli to już nie. To była nasza pierwsza, na szczęście bardzo krótka, ale na pewno ostatnia przygoda z Wezyr Holidays. SZCZERZE ODRADZAMY!
Z Wezyrem byliśmy w 2013r. w Egipcie brak uwag co do biura. Uwagę mieliśmy jedynie do rezydenta w hotelu. Niby wszystko ok ale najważniejsze to sprzedać wycieczki, tak naprawdę po to jest rezydent. Natomiast co do cen, to monitorowałem ceny od grudnia kiedy kupiłem do samego wyjazdu. Najtaniej listopad-grudzień ta sama cena, następnie co miesiąc ok 500 zł więcej. Suma sumarum jak bym wykupywał w maju to bym dołożył do wakacji 2500 tyś. W te wakacje 2014 lecimy w lipcu też do Egiptu z Wezyrem i na chwilę obecną nasza wycieczka jest droższa o 1500 zł. Ten sam hotel w ofercie a Rainbowturs i hotel droższy o 2,5 tyś. Ogólnie polecam Wezyr dobra cena do jakości.
Jestem 100 procent pewien, ze wezyr sami sobie wystawiaja dobre opini. Sprawdzilem IP i wszystkie dobre opinie wyszly z ich biura. To biuro to niezly przekret oszukuja jak tylko moga. Loty spoznione, nic sie nie zgadza z opisem oferty a pozatym zmieniaja ceny przed wyjazdem jak im sie podoba. OSTRZEGAM wszystkich zeby sie dwa razy zastanowili zanim wybiora tzw. ich okazyjna oferte bo mozna sie niezle przejechac. Ja bylem doswiadczylem i odradzam.
Spędziłem z biurem podróży WEZYR koszmarne wakacje na Krecie w hotelu Golden Sun.Przez cały tydzień nie mogłem się wykąpać w ciepłej wodzie.WEZYR tłumaczy że to tam normalne,bo woda jest grzana z kolektorów słonecznych i jak jest dużo gości to ciepłej wody nie ma.Dla mnie to nie normalne.Następna sprawa to zbyt krótki czas na posiłki.Jedna godzina to za mało na obsługę całego hotelu.Powoduje to walkę o jedzenie.kto pierwszy ten coś jeszcze dostanie.Długie kolejki w stołówce,kuchnia nie nadążała z przynoszeniem posiłków,brak naczyń.Zaniosłem kawę do stolika i wróciłem do kolejki po jedzenie,jak wróciłem to kelner już mi sprzątnął kawę,myślałem że mnie szlak trafi.Z powrotem w kolejce za kawą i pilnować jedzenia żeby nie sprzątneli.Tylko jeden ekspres do kawy.Kolejny punkt z którego biuro podróży się nie wywiązało to brak lokalnych napojów alkoholowych w barze które w wersji All Inclusive miałem mieć zagwarantowane w godz od 10 do 22.Niestety do południa poza piwem nie były te napoje zagwarantowane.Zgłaszałem to rezydentowi WEZYRA który bezradnie rozkładał ręce.W łazience woda wybijała z pod prysznica wylewając się na pokój,Konserwator też nie mógł temu zaradzić.Słabe ciśnienie wody powodowało że słuchawka prysznicowa się nie załączała.Na koniec sprawa odlotu do Polski.Wg umowy odlot miał nastąpić o godz 16:15.Na lotnisku okazało się że samolot odleci o 21:55.Inne biura podróży mogły poinformować swoich klientów o tym fakcie i nie zwoziły ich na lotnisko 6 godzin przed odlotem.Rezydent wiedział wcześniej o opóżnieniu odlotu i mógł nas o tym poinformować.Oczywiście złożyłem reklamację na piśmie do WEZYRA.Odpisali że nie uwzględniają mojej reklamacji.Taki standard hoteli to u nich norma.Hotel nie potwierdza moich zarzutów które pewnie sobie wymyśliłem.Nie wiem po co miał bym to robić,i jaki miałbym w tym cel.Nie polecam biura podróży WEZYR.
Spóźniony lot - zero informacji od ludzi wydające dokumenty podróży na lotnisku. Na miejscu zamiast wygodnego hotelu - pierwsza noc w brudnym bungalowie bez ciepłej wody po 11h podróży. Rezydenci to jakiś żałosny żart. Drogie wycieczki, nie pojawianie się na umówionych spotkaniach, pozostawianie na lotnisku. Dla kogoś, komu są nie potrzebni - okej. Dla ludzi, którym są pomocni - dramat.
OSZUSCI UWAGA Witam wykupiłam wczasy w listopadzie z ofertą gwarancji najniższej ceny hotelu,2260zł od osoby w marcu cena tego hotelu spadła 1890zł gdy zapytałam gdzie gwarancja to odpowiedz że Wezyr rządzi się swymi prawami ,mało tego w opisie hotelu w listopadzie był bus do Namby i drinki w dyskotece gratis a w marcu zmienili treść opisu a jak poprosiłam o opis z listopada to go nie mają już w systemie .Jeżeli chodzi o fristy w biurze WEZYR TO SĄ OSZUŚCI I NACIĄGACZE w plecy tysiąc złoty .Przez 5 lat jezdziłam do Egiptu z ITAKA i to biuro polecam
Rezerwowałam Egipt w listopadzie 2013 w biurze Wezyr na 15.07.2014-26.07.2014 ,cena za 3os.6060 na 11 dni!.Ta sama wycieczka u innego organizatora w tym czasie 7400 na 7 dni ,wiec różnica jest zasadnicza.Hotel Tirana Aquapark 4*.W zeszłym roku byłam z tym biurem w Turcji, wszystko zgodnie z opisem. Wcześniej wakacje też dwa razy z tym biurem i wszystko było OK.Mam nadzieję ,że i tym razem się nie zawiodę.Pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku.
UWAZAJCIE NA TYCH CWANIAKOW z WEZYR !!! Uważam ze to NAJGORSZE BIURO PODRÓŻY , w grudniu 2013 cena za wycieczkę 11 dniowa do Egiptu jest 7169zl , a ta sama wycieczka w dniu 25 marca 2014r to 6869zl. A Nawet jest oferta o jeden dzien wiecej czyli 12 dni za taka sama kwotę 6869zl. Chodzi mi o wyjazd w lipcu 2014. Nie dajcie sie oszukać w tak zwana Gwarancja Najniższej Ceny . Oczywiście ta pożal sie boze firma nie widzi nic niewłaściwego . rapek
Tragedia, hotel brudny grzyb do samego sufitu. Nie dostaliśmy kolacji ponieważ samolot się opóźnił, nie pozwolono nam nawet kupić jedzenia Obsługa niesympatyczna W ofercie było boisko, którego nie było, na reklamacje udzielano kłamliwych odpowiedzi. Nie polecam tego biura.
NIESTETY KORZYSTAŁAM Z TEGO BIURA W 2013R ,WYJAZD DO TURCJI, DOZNAŁAM SZOKU PRZY WEJŚCIU DO POKOJU A RACZEJ PIWNICY,U NAS W PL TAKIE POKOJE TO CHYBA NAWET NIE ZASŁUGUJĄ NA NAZWĘ POKÓJ, WIDOK Z POKOJU MIAŁAM NA ŚCIANĘ, TROCHĘ LUDZKICH NÓG, GŁOŚNO DO PÓŹNA W NOCY, NA NASZA INTERWENCJE DOT, ZAKWATEROWANIA DO REZYDENTA USŁYSZELIŚMY ŻE ZA DOPŁATĄ MOŻEMY DOSTAĆ POKÓJ Z BALKONEM,C(SZOK)A REZYDENT NAM WYTŁUMACZYŁ ZE TO JEST WŁAŚNIE ROOM PROMO. ZA 2200ZL OD JEDNEJ OSOBY NA 6 NOCY, LAZIENKI WOLAJA O POMSTE DO NIEBA,PLAZA BRUDNA,NA PLAZY BIEGAJACE KROWY STAWIAJACE KLEKSY,OBOK BEZDOMNI,,,ZENADA,JEDYNIE JEDZENIE BYLO OK,OBSLUGA ZNAJACA NIEWIELE SLOW ANGIELSKICH,BIURO DAJE VOLCHERY,ALE W MOMENCIE WYKUPIENIA WYCIECZEK REZYDENT NIE PYTAL O NIE,PO SKORZYSTANIU Z JEDNEJ WYCIECZKI,ALE PRZED DRUGA ZWROCILISMY SIE O WYKORZYSTANIE TYCH WOLCHEROW,DOWIEDZIELISMY SIE ZE JUZ NIE MOZNA ICH ODDAC,PONIEWAZ WYCIECZKI SA WPROWADZONE W SYSTEM I NIE MA ZADNYCH REKLAMACJI,,,PORAZKA,,NIBY TO 40 DOLAROW,ALE ZAWSZE COS,,DLATEGO NIKOMU NIE POLECAM TEGO BIURA,,,,,,NIESTETY SAMA TEZ NIE SKORZYSTAM,,,
Zalet żadnych, hotel poniżej każdej kategorii, właśnie wróciłem z tego \"hotelu \" dno, jedzenie praktycznie żadne, chyba że ktoś lubi jeść ryż i surową kapustę, nic więcej nie ma, chyba że lubicie stać w kolejce po 2 gramy jakiegoś mięsa, czas oczekiwania w kolejce ok godziny, tyle samo czekasz na omlet na śniadanie, bo nic innego nie ma, nawet margaryny do smarowania nie ma, że nie wspomnę o maśle, wersja All inclusive to parodia zapomnijcie o alkoholach ich praktycznie nie ma ciągle tylko kartki że czegoś nie ma. Oczywiście do tego hotelu nie można brać niczego cennego. Kradną na potęgę, nawet z sejfu, codziennie wizyty policji która nic nie robi a hotel nie widzi problemu. Ja jechałem z biurem podróży Wezyr, nie polecam nikomu, rezydent do niczego nic nie robi, wszystko przeciąganie w czasie spędziłem w czasie mojego pobytu w recepcji w oczekiwaniu na rezydenta lub jego decyzję 6 całych dni zamiast korzystać z wakacji. Przestrzegam przed tym hotelem, no chyba że ktoś lubi olbrzymie ilości much i komarów oraz smród . Ja wiem na pewno że już nigdy nie założyłam z usług biura podróży Wezyr ani z hoteli El Hayat Sharm ani hotelu Faraana Heigts
Dobra informacja, szybka i rzeczowa, sprawne załatwienie dokumentów on-line, opis zgodny z rzeczywistością, rezydenci na miejscu (Egipcjanie mówiący po polsku) bardzo zaangażowani duży plus.
Z Wezyrem wyjechałam pierwszy raz i nie ukrywam że trochę miałam wątpliwości,jednak ich oferta była najatrakcyjniejsza. Zmiana godziny wylotu (na szczęście tylko o jedną godzinę) to był jedyny minus,poza tym wszystko ok . na pewno przy planowaniu kolejnych wyjazdów będę brała to biuro pod uwagę polecam
Polecam Wezyra do wyjazdu do Turcji, dobra organizacja transportu pomiędzy lotniskiem a hotelem.
Oferta niezgodna z rezerwacją, studio 3 gwiazdkowe okazało sie brudnym pokojem z brudnymi talerzami i szklankami etc. dodatkowo z niedziałająca toaletą. toaleta naprawiona na drugi dzień prowizorycznie, zepsuła sie po chwili. Wymiana pokoju na nieco lepszy po 2-dniowych utarczkach z recepcją oraz przedstawicielem biura. I jeszcze dodatkowy smaczek - poranna kawa w 3* hotelu w papierowych kubkach Pepsi Max - bezcenne wrażenia zdecydowanie Reklamacja złożona przeze mnie po powrocie odrzucona mimo zdjęć dokumentujących stan pokoju. Dyrektor Zarządzający M.Tułaczko nie chciał ich nawet obejrzeć, przyjął wytłumaczenie dostawcy usługi i tyle. DRAMAT... nigdy więcej nie skorzystam z tego biura, a dodatkowo wszystkim będe odradzała korzystanie z jego usług. Wpadka może sie zdarzyć, ale gdyby była dobrze załatwiona byłoby po sprawie, ale rozpatrywanie reklamacji na poziomie zerowym.
Riwiera turecka 2013. Hotel bez zastrzezeń. Dobre jedzenie i obsługa. Rezydentki to jedna wielka tragedia. Frustracja spowodwana trudami pracy. Dam przykład. Po przylocie do Antaly rezydentka skierowała nas na lewo do czekającego busa. Busów czekających na turystów było kilkadziesiąt. Za szybami wszystkich były tablice z nazwami biur i miejsc dolelowych. Oczywiście oprócz Wezyra. Po godzinie kolędowania od busa do busa znależliśmy czekającą w busie pilotkę. Na swoje wytłumaczenie powiedziała że jest to jej pierwszy dzień w pracy i nie zdążyła się przygotować. To samo ostatniego dnia na tablicy ogłoszeń brak informacji o godzinie odjazdu. Wyjechalismy bez śniadania. Rezydentka oświadczyła że w zasadzie to powinna nas zostawić, ponieważ za informacje o terminie odjazdu była odpowiedzialna jej koleżnka. Żona pokazałą tej Pani na komórce ile razy dzwonilismy do rezydentki bez skutku.
Hotel i miejsce zgodne z opisem wycieczki. Natomiast jeśli chodzi o rezydenta to pojawił się tylko raz w pierwszy dzień nie udzielając żadnych informacji tylko zadając pytanie "Mają Państwo do mnie jakieś pytania?". Niedopuszczalne również było to ze dopiero na miejscu od rezydenta otrzymaliśmy informację, iż ze wszystkich przedstawionych przez biuro wycieczek organizowane są tylko dwie. Jeżeli mój wyjazd łączyłabym tylko z wycieczkami i zwiedzaniem niestety musiałabym uznać urlop za nieudany. Takie rzeczy powinny być udzielane w momencie wykupu wycieczki.
Wybraliśmy tygodniową wycieczkę do Turcji w miejscowości Kemer. Hotel i miejscowość poleciła nam Pani Karina z Biura Podróży bo sami nie byliśmy do końca zdecydowani. Doradziła nam też na jakie wybrać się wycieczki. Hotel, wycieczki i opiekunowie byli niezawodni. Wszystko chodziło jak w zegarku. O godz.6:05 miał po nas przyjechać autokar i co do sekundy był. Ok. 8:00 miało być śniadanie i tak też było. Pani Magda która była naszą przewodniczką podczas długiej jazdy autokarem opowiadała dużo ciekawostek z historii Turcji, oprócz tego sypała z rękawa dowcipami a nawet były konkursy z nagrodami. Zgrzytem zakończył się powrót do domu gdzie na lotnisku spędziliśmy prawie 10 godz. ale tu akurat zawiódł chyba przewoźnik a nie biuro podróży. Do dziś nie wiem co tak naprawdę się stało. Ale nie było na tym lotnisku tak źle bo dostawaliśmy wyżywienie i napoje...
Hotel: Seher Sun Beach (SIDE)07.09.2013 - 13.09.2013 Hm ... od czego by tu zacząć ... 1.Różnica w miejscowym położeniu (odległość od plaży nie 70 m a ponad 200 m ) do której trzeba było dostać się wąskim na szerokość dwóch osób nierównych chodnikiem; 2. "5 km od Side" - w rzeczywistości do centrum Side (przystanek dolmuszów)ponad 7 km, do centrum antycznego Side - 8 km 3. "siłownia" - trudno nazwać siłownią salę ze steperem, paroma rowerkami i bieżniami - jest to raczej pokój rekreacyjny dla kobiet i osób starszych. Nie ma mowy o nazwaniu tego pomieszczenia siłownią! 4. "Bezpłatne: Łaźnia turecka" była płatna o czym poinformowała nas p. Justyna na spotkaniu. 5."Płatne: kawiarenka internetowa" - pewnie w Side są takie ale w tym hotelu daleko by szukać. Poczytajcie katalog i sprawdzajcie w necie, opinie itp. A i tak nie macie pewności. Zdjeći a z katalogu to też bujda. Widok na morze zsłonięty innym hotelm a foto z przed 3 lat kiedy hotelu jeszzce nie było. Można by wynieniać kolejne zastrzerzenia ale kto by to przeczytał. Ogólnie początek profesjonalny finał mocno amatorski.Nigdy więcej nie skorzystamy z usługi firmy wezyr, powiem więcej każdemu kto zapyta odradzę tę imitację firmy wypoczynkowej. P.s. na reklamację którą mogę udostępnić chenych podpisany dyrektor zarządzający pan M.Tuł... odpisując do pana Marcin w zdaniach umieszczał takie słowa jak: "... nie może uznać Pani reklamacji ..." !!!! Boże nawet na stanowisku dyrektora zatrudniają osoby z problemem językowym. NIE POLECAM !!!!
Wezyr - brak zastrzeżeń, dobra organizacja wszystkich imprez, transfery na czas, rezydenci mili i uczynni