Uboga oferta wycieczkowa,.Wspaniałe panie Rezydentki,Pani Ewa Kazancidu i Pani Maja.Serdeczne,otwarte,cieple.Przewspaniałe,zwłaszcza Pani Ewa.Gorąco pozdrawiamy i jeszcze raz dziękujemy za to,co Pani dla Nas zrobila....
Oferta zgodna z opisem. Rezydenci mili, kompetentni. Biuro godne plecenia.
Szkoda słow. Rezydentka przy pierwszym problemie przy zakwaterowaniu po prostu sobie poszła, Jedynie Pani Mazurek - życzliwa, uprzejma, załatwiająca wszystkie sprawy mimo choroby!!!!
Zastrzeżenia do b. słabej rezydentki. Nir dzieliła się z nami żadnymi ciekawostkami z Krety, nie znała miejsc wypadowych. Pytaliśmy się o znane knajpy nie otrzymaliśmy żadnych informacji. B. słabo!!!
Oferta przedstawiona przez biuro nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.
BARDZO !!!!!!!!! profesjonalna informacja o ofercje . Znajomość miejscowości . Zmajomość warunków panujących w polecanym hotelu . PEŁEN PROFESJONALIZM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jestem zadowolona z wycieczki, trochę się obawiałam, ponieważ słyszałam wiele złych opinii o biurze Ecco, ale wszystko na szczęście przebiegło w sposob planowy i bez opóznień na lotnisku. Jestem mile zaskoczona.
Rozczarowaliśmy się tym biurem podróży. Wszystko zaczęło się od momentu wylotu. Samolot z Poznania został opóźniony o 5 godzin i zmuszeni byliśmy koczować na lotnisku. Rezydent do oczekujących na lot nawet nie podszedł i nie wytłumaczył przyczyn spóźnienia i nie przeprosił - schował się pod miotłę i unikał kontaktów z podróżującymi. Na miejscu rezydent był bardzo słabo poinformowany na temat regionu (jedynie przedstawił ofertę wycieczek fakultatywnych) i nie potrafił sprostać pytaniom podróżujących. Powrót do Polski również opóźniony tylko tym razem nie o 5 godzin tylko o 14h! za co nie usłyszeliśmy słowa przepraszam ani wytłumaczeń dlaczego tak jest i nie dostaliśmy pomocy od rezydenta który nas unikał. Nawet jak pani reydent przyjechała do hotelu z nową wycieczką to sie przed nami chowała. Chcąc poinformować nas o kolejnym spóźnieniu autokaru na lotnisko pani rezydent wysłała Greka (a do nas (grupy) czekającej na autokar miala 30 sek drogi więc mogła przyjść osobiście!). Składając reklamacje do biura po powrocie nadal nie otrzymałem odpowiedzi na temat przyczyn opóźnienia samolotów ani słowa przepraszam. Jak dla mnie takie rzeczy są niemożliwe do przyjęcia. ODRADZAM TO BIURO PODRÓŻY!! PS. Lot był liniami Central Wings i to właśnie one są winne tym opóźnieniom!. Zalecam dowiadywać się jakimi liniami będą Państwo lecieć przed podpisaniem umowy z biurem podróży i unikać Central Wings bo z opinii w internecie czytałem, że nasza sytuacja to nie przypadek.