Stanowczo odradzamy wszelkie wyjazdy za pośrednictwem biura turystycznego EccoHoliday. Wykupiliśmy w tym biurze tygodniowy pobyt na Korfu (26.05-2.06.2017), w 5 gwiazdkowym hotelu Corfu Holiday Palace. Z umowy wynikało, że biuro zapewnia transfer lotnisko - hotel - lotnisko oraz opiekę anglojęzycznego rezydenta. Jak się okazało, na lotnisku w Korfu nie pojawiła się żadna osoba z logo EccoHoliday, celem zapewnienia nam transferu do hotelu. Samolot z Poznania lądował o godzinie 23.00. Po godzinie oczekiwania, szukania kogokolwwiek, kto mógłby nam pomóc oraz dzwonienia na posiadane numery telefonów alarmowych, które o tej porze były nieczynne, zainteresował się nami jakiś dobry człowiek, który najpierw poradził nam wezwać taksówkę, a wobec naszego stanowczego sprzeciwu, po długich dyskusjach, dopisał nasze nazwiska do posiadanej przez siebie jakiejś listy, po czym wskazał nam mikrobus, który odwiózł nas w końcu do hotelu. W hotelu nie było żadnej informacji o EccoHoliday. Nie było też żadnej informacji o transferze powrotnym z hotelu na lotnisko w dniu wyjazdu. Nie chcąc dopuścić do powtórzenia się sytuacji z dnia przylotu, po licznych interwencjach telefonicznych, udało się nam uzyskać potwierdzenie SMS-em transferu powrotnego, dosłownie ostatniego dnia, na kilka godzin przed odlotem. Nie sprawdził się również reklamowany przez EccoHoliday, jako oaza spokoju i wypoczynku, hotel Corfu Holiday Palace. Wystarczy wskazać na jego położenie, w bezpośredniej bliskości pasa startowego miejscowego lotniska. Z tarasu pokoju hotelowego mogliśmy obserwować start i lądowania samolotów od wczesnych godzin rannych do późnego wieczora. Również kuchnia hotelowa, reklamowana jako \"wyśmienita\", okazała się kuchnią, co najwyżej średniej jakości, w porównaniu z innymi znanymi nam z wcześniejszych pobytów w Grecji (racjonowanie kawy na śniadanie, w menu brak potraw rybnych, jedzenie jednostajne - niesmaczne, brak urozmaicenia itp.). Kto im przyznał 5 gwiazdek? Barbara i Tadeusz
Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu na Cyprze. Biuro wywiązało się znakomicie wszystko zgodne z opisem oferty-hotel na wysokim poziomie ,dobra organizacja biura,transfery hotel-lotnisko punktualne.Jesteśmy bardzo zadowoleni! Wszystko dopięte na ostatni guzik. W gratisie dostaliśmy pokój z widokiem na morze. Dziękujemy za wspaniałe wakacje.
Ecco travel Chiny Szanghaj 28.04 do 6.05. Bardzo dobra organizacja i przede wszystkim REWELACYJNY przewodnik Tomek. Pozdrawiamy Tomka -Stamirscy
Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu na Krecie.Biuro wywiązało się znakomicie wszystko zgodne z opisem oferty-hotel na wysokim poziomie ,dobra organizacja biura,transfery hotel-lotnisko punktualne.Jesteśmy bardzo zadowoleni!Pewnie lepiej byśmy się czuli gdyby była opieka polskiego rezydenta ale to było opisane w ofercie więc wszystko jest ok.
Gdyby nie bardzo przyjazna załoga hotelu,, Euroclub\" w Qawra na Malcie z którego korzystaliśmy za pośrednictwem Ecco Holiday z Poznania byłoby bardzo źle. Załoga tego hotelu to wielki atut !! Potrafiła pomóc w bardzo trudnej sytuacji (utrata dokumentów) która przydarzyła nam się na Malcie. Szczególne podziękowanie dla Dyrektora,, Euroclub? Pana Mario i pracowników recepcji Pana Sunny i Pani Francesca. Niestety nic dobrego nie możemy powiedzieć o organizatorze naszego wyjazdu na Maltę tj. Ecco Holiday z Poznania. Są bezradni w trudnych sytuacjach. Najwyżej podadzą n-ry telefonów kontaktowych, jakieś adresy. A w naszym przypadku trzeba było b. dobrze znać angielski lub.. maltański. Takiego warunku skorzystania z oferty Ecco Holiday nie było w umowie. Polskojęzycznego przedstawiciela naszego organizatora wyjazdu na Malcie wcale nie było. Była to fikcja!!!. Nigdy więcej z poznańskim Ecco Holiday!
,, Ecco Holiday? ładna nazwa i chyba nic więcej! Korzystaliśmy za pośrednictwem Ecco Holiday z hotelu,, Euroclub? na Malcie konkretnie w miejscowości Qawra. Hotel doskonały dla aktywnie zwiedzających Maltę i Gozo. Super położenie miedzy zatokami. Niecałe 100 m. od Dworca Autobusowego Buggiba. Ułatwiało to korzystanie z autobusów, które jak wiadomo na Malcie nie grzeszą punktualnością i bywa w nich tłoczno. Wyżywienie HB absolutnie na dobrym poziomie, pokój czysty i zadbany. Największym atutem hotelu była jego załoga. Potrafiła pomóc w bardzo trudnej sytuacji, która przydarzyła nam się na Malcie. Szczególne podziękowanie dla Dyrektora,, Euroclub? Pana Mario i pracowników recepcji Pana Sunny i Pani Francesca. Niestety nic dobrego nie możemy powiedzieć o organizatorze naszego wyjazdu na Maltę tj. Ecco Holiday z Poznania. Są bezradni w trudnych sytuacjach. Najwyżej podadzą n-ry telefonów kontaktowych, adresy. A w naszym przypadku trzeba było b. dobrze znać angielski lub.. maltański. A takiego warunku skorzystania z oferty Ecco Holiday nie było w umowie. Polskojęzycznego przedstawiciela naszego organizatora wyjazdu na Malcie wcale nie było. Była to fikcją!!!. Nigdy więcej z Ecco Holiday!
Przestrzegam przed korzystaniem z usług Ecco Travel. Wykupiłem wycieczkę \"Pekin i okolice\". Mimo spełnienia wszystkich warunków (wiza, paszport) nie zostałem wpuszczony na teren Chin. W sytuacji kryzysowej nie otrzymałem żadnej pomocy ze strony biura podróży. Pilotka przeszła odprawę paszportową przede mną, co stanowi elementarny błąd i nie miałem możliwości osobiście kontaktować się z nią w tej sytuacji. Ponadto nie podjęła żadnych działań, nie próbowała wyjaśnić sytuacji z urzędnikami chińskimi, nie zawiadomiła ambasady RP w Pekinie. W efekcie tego zostałem bez podania jakichkolwiek wyjaśnień wsadzony do samolotu powrotnego do Warszawy. Nie miałem nawet możliwości przekazania pieniędzy ani bagażu podręcznego mojej dziewczynie, która stała 10 metrów dalej, ale już za \"granicą państwa\". Biuro Ecco Travel odmówiło także zwrotu jakichkolwiek kosztów wyjazdów - ani ze względu na niekompetencję pilotki ani ze względu na niewykorzystane przeze mnie świadczenia na miejscu. Co najbardziej bulwersujące - na lotnisku pozostał mój bagaż, do którego nie mogłem się dostać, a pilotka nie zadbała o to, aby wrócił on ze mną. Odebrała go z lotniska w Pekinie moja dziewczyna, po czym otrzymałem informację z Ecco Travel, że jeśli chce ona go zabrać do Polski, to musi zapłacić 200 dolarów za nadbagaż!
złodzieje i nic wiecej! po przyjeździe do Hiszpanii nikt nas z lotniska nie odebrał! nikt nie poinformowal że hotel w którym mieliśmy mić wakacje stał zamknięty !!(miesiąc wcześniej) zero jakich kolwiek wiadomości powinni to coś zamknąć !!!! szkoda tylko czasu i pieniędzy nie polecam nawet najgorszemu wrogowi
Styczeń 2017 Malta komfortowy hotel **** za niecałe 800,-/tydz./1 os.w pokoju 2 os. Z najlepszym spojrzeniem na Gozo....Organizacja do i z hotelu wzorowa, transfer punktualny. Żadnych niespodzianek, wszystko określone jasnymi zasadami. A to że nie było osobiscie rezydenta nie mialo znaczenia. Informacja byla jasno podana o tym w Polsce. Wszystkie kontakty telefoniczne zostaly podane przez biuro w dniu przyjazdu. Mój potencjał organizacyjny pozwolił mi spędzić na Malcie i Gozo fantastyczny tydzień, za co serdecznie dziękuję Ecco holiday. Bez obaw chetnie polece jeszcze z tym biurem, moze nawet zabiore męża :))
Tego się nie da opisać! wykupione wakacje 03.10.2016 w Hiszpanii. Z lotniska nikt nas nie odebrał musieliśmy na własną rekę dostać się do hotelu,który okazał się zamknięty!!! Zero informacji od biura lub rezydenta! Nie polecił bym tego biura nikomu
Brak jakiegokolwiek poszanowania dla Klienta. Po przylocie na lotnisko okazało się, że pani która miała nas odebrać miała przyjechać po nas o 15 a nie o 7 rano tak jak przylecieliśmy. Oczywiście nie zostaliśmy o tym poinformowani. Godzinę szukaliśmy przewoźnika, który miał nas zabrać do hotelu, okazało się, że takiego przewoźnika nie ma. Pomogła nam Pani Ania z biura podróży deltanet. Miała nasze skierowania do hotelu ale o transporcie nic nie wiedziała bo to inny przewoźnik. Na własną rękę nam pomogła. Nie mieliśmy rezydenta, zakup wycieczek fakultatywnych, w razie jakiś problemów pomagałam na w/w pani Ania. Przy wylocie nie było z nami nikogo. Wszędzie się kierowaliśmy sami. Wakacje wyglądały tak jakbyśmy samolot i hotel rezerwowali na własną rękę. Bardzo odradzam korzystania z tego biura, za dużo nerwów to kosztuje, których na wypoczynku chcemy mieć jak najmniej.
Witam była to moja pierwsza i ostatnia wycieczka z biurem Ecco Holiday.Przed wyjazdem zostałem poinformowany że rezydent będzie czekał na lotnisku jednak nikogo nie było.Dostałem numer telefonu do pani rezydentki p.Ewy i tyle.Poinformowano mnie o tym że po przybyciu do hotelu pani rezydent będzie organizowała spotkanie informacyjne lecz tego też nie było...Podsumowując wydrukowanie biletów lotniczych i voucherów hotelowych to cała robota biura a klient niech się martwi sam. Ktoś kto nie zna języka z pewnymi sprawami miał by problemy.A i jeszcze jedna sprawa rezydent innej firmy tzn ITAKA biegał po pokojach szukając swoich klientów żeby czasem kogoś nie pominąć w spotkaniu informacyjnym więc czegoś takiego się spodziewałem a nie numer telefonu i umawianie się ze sfochowaną panią rezydent.
Bardzo polecam, jasne wiadomości, miła obsługa telefoniczna bez zastrzeżeń.
Wszystko było jasne dla podróżujących, rezydent odwiedzał często hotel, odpowiadał na każde pytania, o każdej porze można było liczyć na pomoc biura. Wszystko dokładnie tak jak w ofercie, dobra cena, polecam wszystkim
Byłam z Ecco w Maju 2016 na Majorce , nie uwidziałam Pani rezydent na oczy . Segregator w lobby hotelowym był nie uzupełniany o terminy i godziny spotkań . Miałam tylko do wielmożnej Pani nr telefonu jak by sie paliło i waliło . Tak że nie polecam tego biura nikomu , lepiej dopłacić parę groszy i skorzystać z bardziej profesjonalnego biura . Ja nie pozdrawiam Pani rezydent , która "opiekowała" się gośćmi od 15 do 22 Maja w EL ARENAL .
Byłam z mężem na wycieczce Pekin -okolice 21-29-06.2016 wycieczka super zorganizowana Chciałabym wyróżnić pilota wycieczki pana Pawła młody człowiek z wielką wiedzą ,którą w fantastyczny sposób umie przekazac rozumie wszystkich bez względu na wiek świetny pilot oraz organizator Brawo panie Pawle niech pan zawsze taki będzie Jola z Mietkiem
Ostatni raz ,nigdy więcej,biuro nie przejmuje sie klijentami.nastawione na zysk a nie wygode wczasowiczów.4 reklamacje bez odzewu potwierdzenie swoich roszczeń przez rezydenta
Nie polecam. Z tego biura leciałam pierwszy raz (dodam, że ostatni) z czworgiem znajomych do Bułgarii. Lot mieliśmy zmieniany dwa razy, oczywiście z lepszych godzin na gorsze. Planowane godziny lotu były 5 rano wylot, a powrót z Bułgarii o 20.55, także super, pełnych 7 dni. Klika dni przed wylotem dostałam maila, że godziny lotu zostały zmienione. Myślę sobie, ok zdarza się, ale kiedy zobaczyłam godziny, byłam w szoku. Wylot 19:25, dodam iż do hotelu dotarliśmy dopiero po 24 oczywiście bez żadnej kolacji, natomiast wylot z Bułgarii mieliśmy o 8:20 także bez śniadania. Rozumiem, że pierwszy i ostatni dzień jest dniem transferowym, ale żeby różnica w zmianie godzin lotu wynosiła aż 14 h. W sumie byłyśmy stratne około 30 h. To jest nie do pomyślenia ! Jednym jedynym plusem jaki widzę w tym biurze to nasza rezydentka. Pani Oktawia, przesympatyczna i wesoła kobietka, gotowa do pomocy. Miło będę wspominać tą Panią.
Właśnie wróciliśmy z Hiszpanii, sam pobyt czyli hotel warunki zakwaterowania były zgodne z ofertą i jestesmy z tego zadowoleni, natomiast organizacja przylotu z i do Polski pozostawia wiele do życzenia. Do Hiszpanii przyjechaliśmy w nd po 23 godzinie, na lotnisku nikt nas nie odebrał żeby zawieź do hotelu, po jakies godzinie udało nam sie zorganizować transport. Wszystkie telefonu były nieczynne, informacja ze infolinia nie pracuje o takiej godzinie. Największy stres był jednak przy powrocie. Mimo że dopytywaliśmy sie czy musimy cos otrzymać od rezydenta czy hotelu w takcie wylotu otrzymaliśmy informacje że nie potrzebujemy niczego wystarcza dowody osobiste. Na odprawie chcieli karty pokładowe, ktore okazało sie ze zostały wysłane do hotelu a nie na prywatnego mail. Znowu telefonu pod 10 numerów, problem był z przesłaniem tych kart pokładowych na prywatnego maila, bo Pani z która rozmawialiśmy nie mogła tego zrobic, musiała kontaktować sie z trzema innymi osobami, w ostateczności otrzymaliśmy je godzinę przed wylotem.
Oferta niezgodna z zakupem, brak opieki rezydenta na miejscu-trzeba radzic sobie samemu.Reklamacja nieuznana przez ecco holiday...dochodzenie odszkodowania w sadzie.Podzas reklamacji nikt z firmy nie pojawil sie w hotelu.Jak skladasz reklamacje i probujesz sie czegos dowiedziec telefonicznie...obsluga oczywiscie informuje Cie ze dowie sie i oddzwoni...ale tego nie robi.