Pani Justyna jest świetną pilotką wycieczek.Super oprowadza po zabytkach.Jest bardzo miła i uprzejma.Ma bardzo dużą wiedzę na temat regionów przez które przejeżdzaliśmy autokarem w Gruzji podczas wycieczki.Chętnie pomaga wszystkim.Bardzo dziękuje za wszystko.Anna Żerdzińska z rodzicami.
Biuro spełnia swoją rolę. Chociaż na Korfu po przylocie nie czekał na nas nikt z przedstawicieli biura , żeby nas zawieśc do hotelu Aleksandros i musielismy jechac na własny koszt taxi.To było nieprzewidziane i kosztowne..Reszta wyprawy pomyslna.Wiesława
jakies 4 lata temu oszukali masowo klientow. Dali niska cene na first minute. sciagneli mase kasy pozniej wypowiadali umowy. OSZUSCI. Głośna sprawa była z tego. Ze ludzie jeszcze kupują u tych oszustów. Sami sie prosicie o oszukanie. Poczytajcie zastanówcie się.
Pani z \"Salonu wakacji \" doradziła nam wspaniałe wakacje!!! w doskonałym hotelu w pięknych miejscach. Pani Marzenka orientuje się we wszystkim dosłownie doskonały przewodnik!!!! Polecam gorąco to biuro!!!!!!!!!!!!!!!!
Przetransferowano nas do innego hotelu, zostaliśmy zostawieni z dzieckiem i walizkami w innym miejscu z którego sami musieliśmy szukać innego środka transportu. Pojechaliśmy poza sezonem więc ważny był dla nas dostęp do basenu, po przyjeździe okazało się że oferowanego na stronie ECCO Holiday basenu brak. W zamian za zmarnowaną wycieczkę za około 5000 zł zaoferowano nam rekompensate w wysokości....uwaga 167zł. Gdybym wcześniej wiedział że nie ma tam tego basenu to nie jechałbym tam wcale, musiałem tłumaczyć dziecku że kąpieli jednak nie będzie. Dziękuje i nie polecam nikomu podróży z tym biurem, ja wiem że nie pojade już nigdy więcej
Mega słaba firma. Zamówiłem wycieczkę z ich promocji , okazuję się niedostępna. Zamówiłem kolejną również niedostępna. Za to zaoferowali hotel , który ma tragiczne oferty i nikt nie chce do niego jechać. Miał być prezent , a wyszedł klops. NIE POLECAM!
Pierwszy raz wyjechałam z Ecco Holiday jestem zadowolona.
wróciłam właśnie z pobytu w Egipcie organizowanym przez biuro eco holliday.I jestem niestety mocno zniesmaczona jakością usługi w stosunku do ceny za pobyt.przedewszystkim brak rezydenta , Sylwester poniżej krytyki animatorzy bawili się świetnie lecz goście niestety nie i nie piszę tu tylko o naszej grupie ale też o innych turystach przebywających w hotelu Titanic Palaz. Jedzenie jednostajne ciężko było rozróżnić śniadanie od kolacjii .obsługa nie miła i bezczelna . w pokojach brak ręczników pouszkadzane zamki.Więc ja osobiście nie polecam ani biura ani hotelu Titanik Palaz !!!!!!!!
Biuro Ecco Holiday NIE POLECAM !!!!!! Zaplanowaliśmy z mężem Sylwester w Egipcie i już nigdy więcej tego nie zrobimy . Właśnie wróciliśmy z Hurghady z Hotelu Titanic Palace organizowanej przez Ecco Holiday. Podróż rozpoczęliśmy z Poznania , gdzie samolot był opóźniony przez 5 godzin , 2 godziny siedzieliśmy w samolocie a po buncie pasażerów odwieźli nas na lotnisko na następne 3 , tam mieliśmy dostać posiłek którego zabrakło menager restauracji był opryskliwy wobec nas pasażerów po prostu koszmar . Gdy dolecieliśmy już na miejsce Hotel wspaniały myśleliśmy że to zrekompensuje pierwsze niedogodności podróży , jak bardzo się myliliśmy to się okazało później . Posiłki monotonne , nie było różnicy pomiędzy kolacją , śniadaniem czy obiadem kurczak, wołowina , dwa gatunki sera żółtego dość kiepskiej jakości z owoców morza raz podali kalmary, bardzo słaby wybór owoców, warzywa rozgotowane wyglądające fatalnie i tak samo smakujące ciasta po Sylwestrze jedliśmy przez następne dwa dni , drinki ( jeżeli wlanie wódki do coli można nazwać drinkiem ) jeżeli prosiliśmy o jakiegoś fajnego drinka to nie umieli go zrobić albo udawali że nie wiedzą o co nam chodzi , podawane z łaską ale nie to było najgorsze. Miał być wspaniały Sylwester w Egipcie i przeżyliśmy zawód REZYDENT na miejscu zapewniał nas że będzie super szampan, przekąski itd a tu porażka staliśmy w kolejce po stolik na kolację potem w kolejce po dania a potrawy te same co na co dzień zero szampana zero zabawy , jedynie dobrze się bawili animatorzy jednym słowem porażka a miała być impreza na plaży w lobby na dziedzińcu a tu zero nic , może z dwie petardy strzelili i koniec . Nadszedł dzień wyjazdu i znów się zaczęło ? pokój już nie był posprzątany ale napiwek zginął , tak samo jak ręczniki dobrze że mieliśmy ręczniki plażowe , gdy zdaliśmy pokój zabrali nam opaski i już nie byliśmy na All-u nie dostaliśmy obiadu , my to pół biedy ale siostra odlatywała w o 23- iej i byli bez jedzenia i picia.
Cudowna podróż. Polecam jako pilota p. Jacka Bukowskiego z pochodzenia łodzianin sympatyczny, odpowiedzialny, o ogromnej wiedzy, erudyta,wspaniały organizator. Naprawdę to "Gość na medal" a ja juz trochę pilotów przeżyłem.
Właśnie wróciłam z wycieczki "Magia Izraela" organizowanej w terminie 10.11-17.11.2017. Nasza pilotka i jednocześnie przewodniczka - p.Alicja Aziz jest fantastyczną osobą. Posiada ogromną wiedzę, którą nam niestrudzenie przekazywała. Jej fascynacja Izraelem udzieliła się nam. Fantastycznie opiekowała się grupą. GRATULACJE !!!! Do tego świetny kierowca, który współpracował z Panią Alicją. Pogoda nam dopisała.Polecam wycieczkę.
bylam na wycieczce do Izraela w dniach 6.09-14.09.2017,im dluzej od wyjazdu tym bardziej tesknie do miejsc i ludzi, z ktorymi spedzalam ten wyjatkowy czas:)szczegolnie dobrze i cieplo wspominam p. Alicje Aziz- pilotke, ktora matkowala nam od lotniska w Warszawie przez caly pobyt.To bardzo radosna i madra osoba, o rozleglej wiedzy, potrafiaca stworzyc rodzinna atmosfere, dac poczucie bezpieczenstwa i partnerstwa, dbajaca o kazdy szczegol.kierowca autokaru tez byl wyjatkowo profesjonalny i otwarty na potrzeby turystow.bardzo dobrze zorganizowana impreza, bardzo polecam, pozdrawiam.Jolanta Głębocka z Siedlec
Wycieczka do Chin - Pekin i Okolice została przez Ecco Holiday zrealizowana perfekcyjnie. Bogaty program zwiedzania w cenie imprezy, świetny hotel - przestronny apartamencik z sypialnią, salonem, dwoma łazienkami,sprawna klimatyzacja, TV w każdym pokoju i w łazience. Obiadokolacje codziennie w innej dość luksusowej restauracji, bogate urozmaicone chińskie jedzenie, różnorodność smaków. Super polski rezydent w Pekinie Pan Paweł Łukaszewicz - profesjonalista w 100% (czego nie można powiedzieć o wielu innych przedstawicielach innych biur podróży, z których korzystaliśmy na wycieczki do innych krajów. Sam Pekin niezwykle atrakcyjny, tętniący życiem, rozrywką, sprawiający wrażenie bardzo przyjaznego i bezpiecznego. Chińczycy bardzo życzliwi i chętnie służący wszelaką pomocą. Same pozytywne wrażenia, a do porównania mamy wiele innych zagranicznych wycieczek, w których braliśmy udział, i w stosunku do których często musieliśmy składać reklamacje.
Przebywałem na wczasach w sierpniu w miejscowości Obzor w hotelu "Casablanca". Z ramienia organizatora ECCO HOLIDAY miała się nami opiekować rezydentka, która na stałe przebywała w Słonecznym Brzegu. Od chwili przylotu do momentu odlotu rezydentka nie pojawiła się ani razu. Jedynie na tablicy ogłoszeń podany był nr. telefonu, pod którym można było nawiązać kontakt z rezydentką w razie konieczności uzyskania pomocy w nagłych przypadkach. Rezydentka telefon odebrała lecz odmówiła przyjazdu i udzielenia pomocy w sprawie utraty dokumentów tłumacząc to faktem, iż jest zajęta organizowaniem wycieczki dla innych wczasowiczów w Słonecznym Brzegu. Jedyną pomoc jaką zaoferowała było zorganizownie przejazdu do Konsulatu w Nesseberze według jej oceny po najniższej cenie, która jak się okazało była wyższa o 10 lewa od cen oferowanych przez przewoźników w Obzorze. Sam musiałem rozwiązać moje problemy związane z utrtą dokumentów, gdyż w rozmowie telefonicznej rezydentka wprost odmówiła mi pomocy ze swojej strony.
Biuro zmieniło nam lot powrotny do Katowic. Mieliśmy wracać popołudniu liniami Bulgarian Air Charter a nagle dostaliśmy telefon od rezydentki Oktawii ze nie stawiliśmy się na odprawie na linie Enter . W ciągu minuty musiałam opuścić hotel i wziąć taksówkę na swój koszt. Ledwo zdążyłam na samolot który leciał do Katowic z innym biurem podróży. Pani rezydent Oktawia tłumaczyła, że napisała nam informacje.Dysponuję zdjęciem tej informacji (widzieli ja wszyscy moi bliscy i znajomi oraz biuro Travel Planet ). Pani rezydentka ma problemy z przekazywaniem informacji. Niepotrzebny stres zamazał wszystkie piękne chwile w Bułgarii. Szkoda bo jestem stałą klientką Travel Planet ale wiem , że z tym biurem podróży NIGDY NIE POLECĘ.
Własnie wruciłem z bułgari hotel paradise grenn park hotel w porządku dobrze położony duże pokoje jedzenie rewelacyjne .czytajac opinie o tym biurze miałem obawy wykupić wycieczkę ale nic przykrego z tych opini się nie sprawdzilo Biuro ecco holiday wywiązało sie perfekcyjnie jezeli chodzi o Bułgarię złote piaski w tym hotelu. Moge z całą odpowiedzialnością polecić.... ????????
Niedawno wróciliśmy z tygodniowych, rodzinnych wakacji w miejscowości Obzor (Bułgaria) i jesteśmy zachwyceni. Biuro świetnie wywiązało się z umowy, wszystko dopięte na ostatni guzik - przedstawiciele czekali na lotnisku, sprawnie przetransferowano nas do hotelu klimatyzowanym autokarem, a hotel Casablanca w 200% spełniał nasze oczekiwania - czyściutko, elegancko, miła obsługa, wspaniała i urozmaicona kuchnia, niedaleko do morza. Żyć nie umierać :) Polecamy gorąco!!!
w dniach 20-28 czerwca byłam wraz z mężem uczestnikiem wycieczki "Pekin i okolice .Program bardzo bogaty,oprócz zwiedzania także warsztaty kaligrafii, pokaz parzenia herbaty,wizyta na nocnym bazarze, wizyta w sklepie jedwabniczym i perłami ,połączone z krótkim pokazem i wykładem ,spacer w parku Ritan. Nasz pilot ,p. Wiktor perfekcyjnie wszystko organizował i ciągle opowiadał-chapeau bas przed jego erudycją i zasobem wiedzy,a także poczuciem humoru.Wszystkim życzę tak zaangażowanego pilota.Chińska pilotka ,p. Pink również zasługuje na uznanie. Marianna
UWAGA na biuro Ecco Holiday to naciągacze! Urlop to horror -Hotel fatalnej jakości a praktyki jakie biuro stosuje naganne! Sprawa sądowa pewna! ODRADZAM! ODRADZAM! JESZCZE RAZ ODRADZAM!!!
Stanowczo odradzamy wszelkie wyjazdy za pośrednictwem biura turystycznego EccoHoliday. Wykupiliśmy w tym biurze tygodniowy pobyt na Korfu (26.05-2.06.2017), w 5 gwiazdkowym hotelu Corfu Holiday Palace. Z umowy wynikało, że biuro zapewnia transfer lotnisko - hotel - lotnisko oraz opiekę anglojęzycznego rezydenta. Jak się okazało, na lotnisku w Korfu nie pojawiła się żadna osoba z logo EccoHoliday, celem zapewnienia nam transferu do hotelu. Samolot z Poznania lądował o godzinie 23.00. Po godzinie oczekiwania, szukania kogokolwwiek, kto mógłby nam pomóc oraz dzwonienia na posiadane numery telefonów alarmowych, które o tej porze były nieczynne, zainteresował się nami jakiś dobry człowiek, który najpierw poradził nam wezwać taksówkę, a wobec naszego stanowczego sprzeciwu, po długich dyskusjach, dopisał nasze nazwiska do posiadanej przez siebie jakiejś listy, po czym wskazał nam mikrobus, który odwiózł nas w końcu do hotelu. W hotelu nie było żadnej informacji o EccoHoliday. Nie było też żadnej informacji o transferze powrotnym z hotelu na lotnisko w dniu wyjazdu. Nie chcąc dopuścić do powtórzenia się sytuacji z dnia przylotu, po licznych interwencjach telefonicznych, udało się nam uzyskać potwierdzenie SMS-em transferu powrotnego, dosłownie ostatniego dnia, na kilka godzin przed odlotem. Nie sprawdził się również reklamowany przez EccoHoliday, jako oaza spokoju i wypoczynku, hotel Corfu Holiday Palace. Wystarczy wskazać na jego położenie, w bezpośredniej bliskości pasa startowego miejscowego lotniska. Z tarasu pokoju hotelowego mogliśmy obserwować start i lądowania samolotów od wczesnych godzin rannych do późnego wieczora. Również kuchnia hotelowa, reklamowana jako \"wyśmienita\", okazała się kuchnią, co najwyżej średniej jakości, w porównaniu z innymi znanymi nam z wcześniejszych pobytów w Grecji (racjonowanie kawy na śniadanie, w menu brak potraw rybnych, jedzenie jednostajne - niesmaczne, brak urozmaicenia itp.). Kto im przyznał 5 gwiazdek? Barbara i Tadeusz