Rzeczywistość inna niż opis i zdjęcia hotelu. Rozsypujący się hotel ze starości, zaśniedziałe bateria oraz pożółkła ceramika łazienkowa. Meble nie w starym stylu tylko stare. Specyficzny zapach starości i stęchlizny. Brudna pościel oraz pouszkadzane meble. Standard akademicki. Położenie hotelu nad piękną zatoką z rafą koralową i błękitną wodą. Przyjazna i bezpieczna okolica na wieczorne spacery. Blisko stragany i lokalne sklepiki. Jedzenie specyficzne ze względu na kulturę i kontynent. Wykupiony w Polsce pokój DE LUXE taki sam jak inne pokoje, na parterze z widokiem na sąsiednie skrzydło i bar oraz z krzyczącymi turystami poruszającymi się po chodniku tuż pod oknem. Turyści \\\\\\\"rzucający\\\\\\\" 10$ na recepcji dostawali pokoje na wyższych kondygnacjach z pięknym widokiem na miasto i morze. W ofercie All inclusive 24h na dobę w rzeczywistości do północy a po północy płatny. Informacja jaką uzyskałem w recepcji była taka, że to jest wina biura podróży, ponieważ wprowadzili mnie w błąd podając taką informację. Restauracje ala karte to jedna wielka ściema. Większość potraw dodatkowo płatna, wyjątkiem jest restauracja rybna, w której wszystkie dania są dodatkowo płatne poza jednym tradycyjnym - rybką i frytkami hhihihi. Zdjęcia przedstawiające pięknie nakryte stoły z pełną gamą zastawy stołowej oraz pięknie ułożonymi daniami też jedna wielka ściema. Ogólnie wyjazd udany, ponieważ większość czasu spędzona na plaży i w mieście. Cena NIEADEKWATNA do standardu - ok. 6 331,20 za 2 osoby. Samolot dość stary i beż żadnego loga. Załoga ubrana różnorodnie. Kokpit otwarty większość lotu. Zalety: - położenie - przybrzeżna rafa - błękitna woda - bar na plaży Wady: - brud w hotelu (pokoju, restauracji) - plastikowe kubeczki do drinków !!!! - nocne prace konserwacyjne - ścieki wpływające do zatoki kąpielowej
Wyjazd z biurem Eti to jedna wielka porażka! O minusach można pisać godzinami. Zacznę od początku : wyjazd 8.09-15.09.2019. Po wylądowaniu kierujemy się do wyznaczonego autobusu, a tam pierwsze zaskoczenie : wszyscy, ok 50 osób jedzie do Grand Makadi! Pierwszy raz w życiu widziałem taką akcje, żeby hotel był, aż tak oblegany i cały autokar jechał do jednego hotelu. Za chwilę przemawia rezydent i informuje nas, że nie ma dla nas miejsc w Grand Makadi, więc kulturalnie pytamy dla ilu osób brakuje miejsca? odpowiedź brzmi : dla wszystkich!:) biuro podróży sprzedawało zdublowane wycieczki. Chcieli zapełnić samolot, a na miejscu się ludzi gdzieś upcha. Cały autokar solidarnie nie zgadza się na niższej jakości hotel ( w sumie patrząc na Grand Makadi strach pomyśleć co tam było). Zawieźli nas pod inny hotel, wyjęli nasze walizki i wyprosili z autokaru, strasząc przy okazji policją. Uparcie chcemy jechać do miejsca za które zapłaciliśmy, po 2 g podstawiają autokar. Jedziemy na miejsce i ta sama śpiewka, nie ma pokoi i nic nie poradzą. Zameldowali ludzi po 4 sztuki - 2 obce sobie pary w pokojach z dostawką. Miało to być doraźne działanie na jedną dobę. Okazało się, że w wielu przypadkach trwało to 3 pełnie dni i noce:) Po wielokrotnym upominaniu się o swoje dali wszystkim pokoje 2 osobowe. Eti przez cały czas miało to w poważaniu, rezydent jak mantrę powtarzał, że to nie jego wina i nie jego problem i wyszedł ze spotkania zostawiając ludzi z problemem. Reklamacja złożona do organizatora została uznana, za bezzasadną i zaproponowali parę złotych i voucher na 200 zł do wykorzystania z ich biurem:D Ty polecisz z yEti , Yeti poleci z Tobą ( w kulki) :D szczerze odradzam i omijajcie szerokim łukiem takiego "organizatora wycieczek". P.S. bym zapomniał , w trakcie naszego pobytu przyjechała wycieczka jak się nie mylę z Czech i też spędzili romantyczną noc na recepcji :) Yeti tak trzymać!:)
Dziękuję wszystko było super. Wakacje udały się na 100%
Kiedy przyjechaliśmy na miejsce do hotelu Sunwing 5* okazało się że nie ma w nim miejsca. Nie rozumiem jak biuro podróży może sprzedawać pokoje które nie istnieją? 5h czekaliśmy na zakwaterowanie w innym hotelu. Szczęście w nieszczęściu że był bardzo dobry. Jednakże to z pewnością był moj ostatni raz ETI, dla ludiz którzy przez 4 dni musieli dzielić pokój z obcymi ludźmi z pewnością także. Rezydent poinformował nas o zmianie hotelu po czym zostawił nas na pastwę losu w holu, gdzie recepcjonisci nie mieli pojęcia co z nami zrobić. Serdecznie nie polecam.
Eti to najgorsze biuro z jakim w życiu się spotkałam! Niezgodność zamówienia ze stanem faktycznym. Żenująca obsługa. Zakwaterowanie w innym niż wykupiony hotel. Obsługa rezydenta poziom dno i wodorosty.... .skąd ta ocena??? 3 to max na co zasługują i to jak w szkole "na zachętę"! Nasza wycieczka na starcie dostała inny hotel, po długiej walce ten za który zapłaciliśmy, a na miejscu pokoje 4 osobowe z obcymi ludźmi. To biuro podobno "specjalizuje" sie w Egipcie...?! Ciekawe co by nas spotkało w innej części świata :) Biuro totalne dno, reklamację olewaja,kontaktu zero... Omijać szerokim łukiem, nie korzystać z tego, niech jak najszybciej idzie w piach....
Wszystko sprawnie brak opóźnień w lotach, hotel wyglądał tak samo jak na zdjęciach,nie było rozczarowania. Sympatyczni rezydenci.
Najlepsze biuro z jakim bylismy do tej pory, cudowni i ciagle dostepni rezydenci, opieka w hotelu, przesliczny hotel i super jedzenie za rok jedziemy znowu z tym biurem dzieki
Ładny ośrodek, ale fatalna obsługa i jedzenie. Wszystko robione minimalnym kosztem, więc jakość też była bardzo niska, a cena wyjazdu niekoniecznie. Nie planuję wyjeżdżać już z tym biurem.
Biuro godne polecenia. Niedawno wróciliśmy z Egiptu i jesteśmy bardzo zadowoleni i napewno skorzystamy z tego biura w przyszłym roku ????
Super zorganizowany wyjazd, bardzo dobry kontakt z rezydentem , punktualność. Wysoki standard usługi.
Oszuści! Właśnie jestem w Hurgardzie z dwójką małych dzieci koczuję w recepcji, bo hotel ma over booking! Wakacje kupione pół roku temu, Eti sprzedaje więcej miejsc niż jest dostępnych. Wczoraj zakwarerowali nas w gorszym hotelu! Nie kupujcie u nich! Koszmar!!!!
Biuro Okey. Po przylocie straciliśmy dużo czasu na zakupienie wizy kolejki jak za komuny.. autokar stał przed lotniskiem trafiliśmy do dobrego hotelu na szczęście:) Natomiast co do hotelu Grand Resort5* to mamy pewne zastrzeżenia--> brak informacji o płatnym mini barze w pokoju. Za dwa piwa colę i sprite zapłaciliśmy 19$ co jest śmieszne skoro bierzemy all inclusive to wszystko powinno być za darmo... fakt Egipt to biedny kraj i troszkę dolarów poszło na napiwki inaczej nie będą Ciebie traktować profesjonalnie. Szkoda że nie można było brać alkoholu do pokoju to kolejny minus.. jedzenie dobre owszem co dziennie coś innego ;) rezerwacja lezakow od godziny 7 bo inaczej nie będziesz miał gdzie leżeć.. hotel ładny zadbany w stylu marokańskim. To nasze pierwsze wakacje za granicą ogólnie pobyt super jednakże hotel oceniam na 3*
Biuro Eti to jedno wielkie nieporozumienie, nikomu nie polecam korzystania z ich usług. Biuro Eti sprzedaje wczasy w hotelach w których nie ma wolnych miejsc, dopiero po przyjeździe na miejsce rozlokowuje gości po innych hotelach w których mają braki w obłożeniu. W naszym przypadku, hotel w którym wykupiliśmy pobyt przez biuro Eti, z racji braku wolnych miejsc zorganizowal nam nocleg z 2 zupełnie obcych ludzi, z którymi spędziliśmy 3 doby. Chciałbym zauważyć że dzień po naszym przyjeździe, turysci z Niemiec nie mieli najmniejszych problemów z zakwaterowaniem w pokojach jakie wykupili, gdzie nam dzień wcześniej powiedziano że hotel jest obłożony w 100%.... Nigdy nie przypuszczałem, że wakacje organizowane przez biuro, które podobno specjalizuje się w wycieczkach do Egiptu Mogą wyglądać w taki sposób, był to pierwszy i zdecydowanie ostatni wyjazd z biurem Eti.
Zdecydowanie nie polecam biura Eti i dziwię się, że strona wakacje.pl mimo poglądu na całą sytuację chociażby z opinii klientów dalej oferuje ich wycieczki na stronie. Biuro Eti sprzedaje wczasy w hotelach w których nie ma wolnych miejsc, dopiero po przyjeździe na miejsce rozlokowuje gości po innych hotelach w których mają braki w obłożeniu. Chciałabym przestrzec osoby, które zastanawiają się nad wakacjami z tym biurem, rezerwując konkretną wycieczke nie ma absolutnie żadnej gwarancji, że traficie do wybranego przez siebie hotelu (tak było w moim przypadku). Po przyjeździe rezydent oznajmił nam, że w hotelu w którym wykupiliśmy pobyt nie ma dla nas miejsca i pojedziemy do innego hotelu oddalonego o 40km. Kiedy autokar podjechał pod zastępczy hotel i nikt z uczestników wycieczki nie zgadzał się na opuszczenie autokaru oraz pozostanie w zupełnie innym hotelu, kierowca oraz obsługa hotelu wystawili wszystkie bagaże gości na środku ulicy. Po 2-godzinnej kłótni z rezydentem przed zastępczym hotelem podstawiono drugi autokar i przewieziono nas do właściwego hotelu, gdzie z powodu rzekomego braku miejsc zameldowano nas w pokoju z 2 obcych ludzi z którymi spędziliśmy w pokoju połowę wyjazdu. Zdecydowanie nie polecam biura Eti.
Rezydent nie pojawił się na spotkanie w 1 dzień pobytu. Poza tym ok :)
Własnie wrócilam z Egiptu, 16 godzin oczekiwania na zakwaterowanie na srodku hurgady-nikt si enami nie intersowal, bo w naszym 5* hotelu ne bylo miejsca, chcieli nas zakwaterowac w 3* co jest niezgodne ze standardem, brak opieki rezydenta Egipskiego-Walida, brak opieki ze strony rezydenta polskiego -Moniki, wyłudzanie napiwków! brak cieplej wody w hotelu, wanna to syf kiła i mogiła strach było w niej brać proszynic w klapkach, brak wycieczek jako ze brak bylo rezydenta, mnóstwo rzeczy na minus, mnóstwo problemów, ETI - NIGDY WIECEJ Z WAMI NIE POJADE !!! zepsuliscie wakacje i mi i mjej rodzinie , PORAŻKA!!!
Zbyt późna informacja o wylocie od rezydentów.. Do Pani Moniki nie można się dodzwonić, Valid chociaż odpowiadał. Biuro podróży ogólnie zorganizowało wycieczkę dobrze. Transfer z i na lotnisko, rezerwacja pokoi. Polecam.
Bardzo udany wyjazd, przede wszystkim dzięki ogromnemu zaangażowaniu rezydenta. Pan AHMED BADAWY to przemiły człowiek. Bardzo się starał aby nasze wakacje były udane. Zorganizował nam wyjazd do Kairu i Gizy. Dbał o nasze bezpieczeństwo i rozwiązywał na bieżąco wszystkie nasze wątpliwości. Bardzo dyspozycyjny i pomocny. Jednocześnie wykazał się ogromną kulturą osobistą i sprawił że Egipt na zawsze pozostanie w naszej pamięci i chętnie wrócimy tam jeszcze raz.
Własnie wrócilam z Egiptu, 16 godzin oczekiwania na zakwaterowanie na srodku hurgady-nikt si enami nie intersowal, bo w naszym 5* hotelu ne bylo miejsca, chcieli nas zakwaterowac w 3* co jest niezgodne ze standardem, brak opieki rezydenta Egipskiego-Walida, brak opieki ze strony rezydenta polskiego -Moniki, wyłudzanie napiwków! brak cieplej wody w hotelu, wanna to syf kiła i mogiła strach było w niej brać proszynic w klapkach, brak wycieczek jako ze brak bylo rezydenta, mnóstwo rzeczy na minus, mnóstwo problemów, ETI - NIGDY WIECEJ Z WAMI NIE POJADE !!! zepsuliscie wakacje i mi i mjej rodzinie , PORAŻKA!!!
Wszystko by bylo ok tylko zamiast morza mala kaluza bez dostepu do morza