Wyjazd z biurem Eti to jedna wielka porażka! O minusach można pisać godzinami. Zacznę od początku : wyjazd 8.09-15.09.2019. Po wylądowaniu kierujemy się do wyznaczonego autobusu, a tam pierwsze zaskoczenie : wszyscy, ok 50 osób jedzie do Grand Makadi! Pierwszy raz w życiu widziałem taką akcje, żeby hotel był, aż tak oblegany i cały autokar jechał do jednego hotelu. Za chwilę przemawia rezydent i informuje nas, że nie ma dla nas miejsc w Grand Makadi, więc kulturalnie pytamy dla ilu osób brakuje miejsca? odpowiedź brzmi : dla wszystkich!:) biuro podróży sprzedawało zdublowane wycieczki. Chcieli zapełnić samolot, a na miejscu się ludzi gdzieś upcha. Cały autokar solidarnie nie zgadza się na niższej jakości hotel ( w sumie patrząc na Grand Makadi strach pomyśleć co tam było). Zawieźli nas pod inny hotel, wyjęli nasze walizki i wyprosili z autokaru, strasząc przy okazji policją. Uparcie chcemy jechać do miejsca za które zapłaciliśmy, po 2 g podstawiają autokar. Jedziemy na miejsce i ta sama śpiewka, nie ma pokoi i nic nie poradzą. Zameldowali ludzi po 4 sztuki - 2 obce sobie pary w pokojach z dostawką. Miało to być doraźne działanie na jedną dobę. Okazało się, że w wielu przypadkach trwało to 3 pełnie dni i noce:) Po wielokrotnym upominaniu się o swoje dali wszystkim pokoje 2 osobowe. Eti przez cały czas miało to w poważaniu, rezydent jak mantrę powtarzał, że to nie jego wina i nie jego problem i wyszedł ze spotkania zostawiając ludzi z problemem. Reklamacja złożona do organizatora została uznana, za bezzasadną i zaproponowali parę złotych i voucher na 200 zł do wykorzystania z ich biurem:D Ty polecisz z yEti , Yeti poleci z Tobą ( w kulki) :D szczerze odradzam i omijajcie szerokim łukiem takiego "organizatora wycieczek". P.S. bym zapomniał , w trakcie naszego pobytu przyjechała wycieczka jak się nie mylę z Czech i też spędzili romantyczną noc na recepcji :) Yeti tak trzymać!:)
Wycieczka zorganizowana dobrze. Transfery i loty zorganizowane tak, że można wykorzystać tak urlop ile rzeczywiście dni ma w ofercie. Tylko pojedyncze rozbieżności z oferta zamieszczona na stronie. Rezydenci całkiem spoko, najlepsza Pani Ania z Grand Hotel :)
Wszystko by bylo ok tylko zamiast morza mala kaluza bez dostepu do morza
Rezydent nie pojawił się na spotkanie w 1 dzień pobytu. Poza tym ok :)
Brak organizacji. W dniu powrotu z wyjazdu do Egiptu tj. 06.10.2019 r. po przybyciu na lotnisko okazało się, że część osób mających wykupione wakacje otrzymała bilety powrotne, natomiast część około 26 osób nie, gdyż nie było nas na listach. Brak rezydenta na lotnisku, istna nerwówka, wmawianie nam, że ETI nie zapłaciło za nasz powrót. Po godzinie i przepychankach okazało się, że bilety dla nas są jak i miejsca w samolocie. Odlot z Hurghady planowany 4.15 w dniu 06.10.2019 r. Czy tak się postępuje z podróżnymi, a może jest to standard serwowany przez ETI
NIE POLECAM BIURA ETI !!!!!! Pół roku temu kupiliśmy wakacje w hotelu Sunwing Waterworld Makadi. Samolot do Egiptu był opóźniony o godzinę. Po przylocie do Hurgady trzeba było kupić wizy. Człowiek, stojący z tablicą biuro ETI próbował nam je wcisnąć za 28 euro, podczas gdy urzędowa cena to 25 dolarów. Pod lotniskiem przyszedł do nas rezydent biura ETI Pan Valid i oświadczył, że jedziemy do innego hotelu, bo w naszym nie ma miejsc. Po mimo naszych protestów zostaliśmy przewiezieni do The Grand Resort Hurgada, który nie miał nic wspólnego z hotelem z naszej rezerwacji Brak parku wodnego, brak plaży bezpośrednio przy hotelu, brak rafy koralowej i zero życia w wodzie przy najbliższej plaży, pokoje hotelowe o wiele mniejsze niż w docelowym hotelu ogólnie to stary hotel, przydałby mu się remont a głównymi turystami są emeryci. Drugiego dnia późnym popołudniem zostaliśmy przewiezieni do naszego hotelu. Na miejscu okazało się, że jest brak wolnych pokoi. Brak na miejscu rezydenta i jakiegokolwiek zainteresowania ze strony biura ETI. Po awanturze pokoje znalazły się wieczorem. To samo przydarzyło się grupie Węgrów, którzy przyjechali zaraz po nas. Co ciekawe dla niemieckich turystów pokoje były. Trzeciego dnia zaczęliśmy korzystać z hotelu, od innych gości dowiedzieliśmy się, że też mieli przymusowe zakwaterowanie w innych hotelach, czyli prawdopodobnie to standard w biurze ETI. Sprzedają wycieczki ale nie mają miejsc w hotelu, jak ktoś się awanturuje to próbują go wcisnąć do zapłaconego hotelu, jak nie, to zostaje w innym. Takie obniżanie kosztów pobytu to według mnie to OSZUSTWO!!! Sam hotel Sunwing Waterworld Makadi jest jak najbardziej godny polecenia. Po powrocie do Polski na lotnisku we Wrocławiu okazało się, że linia lotnicza AlMasria z którą lecieliśmy nie zabrała ani jednej walizki. Wszyscy pasażerowie nie otrzymali bagażu. Na lotnisku powiedzieli nam, że taka sytuacja miała miejsce nie po raz pierwszy, gdyż paliwo w europie jest droższe niż w Egipcie i pilot bierze dodatkowe paliwo zamiast bagaży, żeby nie tankować w Polsce.
ABSOLUTNIE NIE POLECAM BIURA ETI !!!! Siedzimy z małymi dziećmi pod recepcją w Hotelu Sunwing Waterworrld Makadi w którym wykupiliśmy wakacje. Recepcjonistka powiedział nam, że biuro ETI sprzedało więcej wycieczek niż miejsc w hotelu i narazie nie ma dla nas miejsc. W sumie Polaków jest 15 osób. Jest też 20 Węgrów dla których też nie ma miejsc. Polskich rezydentów nie ma na miejscu. Zeszłą noc spędziliśmy w innym hotelu w centrum Hurgady bo w naszym nie było miejsc. Hotel zastępczy to jakiś geriatryk dla starych Niemców. Nie ma parku wodnego ani morza z rafą koralową przy hotelu. Dla dzieci totalna porażka, nic do roboty. Pokoje zupełnie inne niż te za które płaciliśmy. Wycieczkę na 7 dni kupowaliśmy pół roku temu, więc nie jest to jakieś last minut! W sumie przyjechaliśmy na 6 dni bo zostały zmienione godziny lotów (siódmy dzień to 2 godziny na lotnisku od północy do drugiej w nocy) a dwa są już zmarnowane. Ciekawe co na to wakacje. pl? Czy zdają sobie sprawę jak biuro ETI oszukuje ich klientów?
Własnie wrócilam z Egiptu, 16 godzin oczekiwania na zakwaterowanie na srodku hurgady-nikt si enami nie intersowal, bo w naszym 5* hotelu ne bylo miejsca, chcieli nas zakwaterowac w 3* co jest niezgodne ze standardem, brak opieki rezydenta Egipskiego-Walida, brak opieki ze strony rezydenta polskiego -Moniki, wyłudzanie napiwków! brak cieplej wody w hotelu, wanna to syf kiła i mogiła strach było w niej brać proszynic w klapkach, brak wycieczek jako ze brak bylo rezydenta, mnóstwo rzeczy na minus, mnóstwo problemów, ETI - NIGDY WIECEJ Z WAMI NIE POJADE !!! zepsuliscie wakacje i mi i mjej rodzinie , PORAŻKA!!!
Własnie wrócilam z Egiptu, 16 godzin oczekiwania na zakwaterowanie na srodku hurgady-nikt si enami nie intersowal, bo w naszym 5* hotelu ne bylo miejsca, chcieli nas zakwaterowac w 3* co jest niezgodne ze standardem, brak opieki rezydenta Egipskiego-Walida, brak opieki ze strony rezydenta polskiego -Moniki, wyłudzanie napiwków! brak cieplej wody w hotelu, wanna to syf kiła i mogiła strach było w niej brać proszynic w klapkach, brak wycieczek jako ze brak bylo rezydenta, mnóstwo rzeczy na minus, mnóstwo problemów, ETI - NIGDY WIECEJ Z WAMI NIE POJADE !!! zepsuliscie wakacje i mi i mjej rodzinie , PORAŻKA!!!
Zbyt późna informacja o wylocie od rezydentów.. Do Pani Moniki nie można się dodzwonić, Valid chociaż odpowiadał. Biuro podróży ogólnie zorganizowało wycieczkę dobrze. Transfer z i na lotnisko, rezerwacja pokoi. Polecam.
Biuro podróży ETI to oszuści. Kupiliśmy wycieczkę do Sunwing Waterworrld makadi. Na lotnisku dowiedzieliśmy się że w naszym hotelu nie ma miejsc. I zakwaterowani nas w innym syfiastym hotelu. Dopiero po awanturę i wydzwanianiu do Polski przenieśli nas do właściwego hotelu. W sumie z 6 dni wycieczki straciliśmy 1,5. W hotelu rozmawiając z innymi turystami dowiedzieliśmy się że taka zagrywka to w eti standard. Ciekawe co na to wakacje. pl?
Biuro to oszuści! Siedzimy z dziećmi pod recepcją w Hotelu Sunwing Waterworrld Makadi. Recepcjonistka powiedział nam, że biuro ETI sprzedało więcej wycieczek niż miejsc w hotelu i naradzie nie ma dla nas miejsc. W sumie Polaków jest 15 osób. Jest też 20 Węgrów dla których też nie ma miejsc. Rezydentki nie ma na miejscu. Powiedziała, że rezydentów jest tylko dwóch i mają 20 hoteli do ogarnięcia. W sumie przyjechaliśmy na 6 dni a dwa są już spiepszone. Ciekawe co na to wakacje. pl?
Oszuści! Właśnie jestem w Hurgardzie z dwójką małych dzieci koczuję w recepcji, bo hotel ma over booking! Wakacje kupione pół roku temu, Eti sprzedaje więcej miejsc niż jest dostępnych. Wczoraj zakwarerowali nas w gorszym hotelu! Nie kupujcie u nich! Koszmar!!!!
Dziękuję wszystko było super. Wakacje udały się na 100%
Kiedy przyjechaliśmy na miejsce do hotelu Sunwing 5* okazało się że nie ma w nim miejsca. Nie rozumiem jak biuro podróży może sprzedawać pokoje które nie istnieją? 5h czekaliśmy na zakwaterowanie w innym hotelu. Szczęście w nieszczęściu że był bardzo dobry. Jednakże to z pewnością był moj ostatni raz ETI, dla ludiz którzy przez 4 dni musieli dzielić pokój z obcymi ludźmi z pewnością także. Rezydent poinformował nas o zmianie hotelu po czym zostawił nas na pastwę losu w holu, gdzie recepcjonisci nie mieli pojęcia co z nami zrobić. Serdecznie nie polecam.
Najlepsze biuro z jakim bylismy do tej pory, cudowni i ciagle dostepni rezydenci, opieka w hotelu, przesliczny hotel i super jedzenie za rok jedziemy znowu z tym biurem dzieki
Wszystko sprawnie brak opóźnień w lotach, hotel wyglądał tak samo jak na zdjęciach,nie było rozczarowania. Sympatyczni rezydenci.
Ładny ośrodek, ale fatalna obsługa i jedzenie. Wszystko robione minimalnym kosztem, więc jakość też była bardzo niska, a cena wyjazdu niekoniecznie. Nie planuję wyjeżdżać już z tym biurem.
Biuro godne polecenia. Niedawno wróciliśmy z Egiptu i jesteśmy bardzo zadowoleni i napewno skorzystamy z tego biura w przyszłym roku ????
Biuro ETI oceniam bardzo wysoko ze względu na to , że rezydent cały czas był na miejscu w hotelu gotowy do pomocy, pokoje były zgodnie z ofertą do ostatniej chwili niezależnie od godziny wylotu, oferta hotelu zgodna z rzeczywistością. Jedyny bardzo duży minus którego nie byłam świadoma to wewnętrzne ustalenia sieci hoteli red sea hotel z ETI w kwestii wydawania suchego prowiantu na wycieczki kupione na zewnątrz, uważam , że są to jakiś standardy których wszystkie hotele się trzymają i nie karzą płacić, a uważam, że jest to moja prywatna sprawa czy jeżdżę na dodatkowe wycieczki czy nie i z kim, w hotelu mam wykupione all inclusive i suchy prowiant powinien być w cenie tak jak to się dzieje na całym świecie.