Pomoc i kontakt
Magazyn Wakacje.pl
Salony sprzedaży
ETI to najgorsze biuro z jakiego miałem okazje korzystać. Te 500 znaków to zbyt mało żeby wyrazić opinie. Odradzam każdemu te biuro podróży. Tragedia, katastrofa i 3 metry poniżej mułu na dnie oceanu …
Wszystko na plus, nie ma żadnych powodów do zastrzeżeń 🙂
Wykupiliśmy z dziewczyną wakacje w zeszłym tygodniu. Wszystko przebiegło bez komplikacji. Zarówno przelot jak i hotel bez zastrzeżeń. Rezydentka na miejscu bardzo miła i pomocna. Na miejscu można było wykupić od niej wycieczki z polskim przewodnikiem oraz załatwiła nam kartę SIM do telefonu. Polecam!
Zakup wycieczki z Biura ETI to totalna porażka. Podczas składania rezerwacji cena wycieczki została podniesiona bez poinformowania mnie o tym fakcie. Na złożoną telefoniczną jak i meilową reklamację odpowiedź była jedna. Albo ją akceptuję w tej formie albo mogś ew zrezygnować. Dodam tylko że po chwli oferta znów wzrosła. W ciągu pół godz. Oferta wzrosła 700zł/os. Oszuści do potęgi. NIE POLECAM!!!
Jestem po powrocie z Hurghady. Mój pobyt był w hotelu Grand Hotel. Co do wyżywienia jest trochę monotonne szczególnie śniadania. Mój problem tkwił w łazience. Zniszczona, pordzewiała armatura, niechlujne wyposażenie. Posiadam film i zdjęcia- fatalna
Nasz lot miał się odbyć dzisiaj 19.12.2021 o godzinie 20:30 z Katowic do Hurghady. Gdy dotarliśmy na lotnisko, dowiedzieliśmy się, że nasz samolot odleciał dzisiaj o 9:00, ale nikt nas o tym nie poinformował. Kupiliśmy cały miesiąc od 19 grudnia 2021 do 16 stycznia 2022. Żaden z nich (ETI) nie zadzwonił do nas, chociaż wszystkie nasze telefony mają, nikt nie napisał na e-mail, że lot został przełożony na ranek 19 grudnia! Szczerze mówiąc nie polecam nikomu tej firmy - to totalnie bezduszne świnie w stosunku do osoby i rodziny - nigdy z nimi nie zadzieraj - zapomnij o nich, bo zrobią to Tobie znowu. Przeczytaj komentarze innych osób! Nie polecam też zwodniczej agencji envia, bo za jej pośrednictwem kupowaliśmy. I też w żaden sposób się z nami nie kontaktowali. Oceń sam - czy to ludzka postawa wobec ludzi czy świńska!
Biuro ETI sprzedaje wycieczki nie mając zagwarantowanych miejsc w samolocie. Tydzień przed wylotem informuje o takiej sytuacji i stawia turystów pod ścianą : zapłacone pieniądze, zaplanowany urlop. Proponują zamianę na inne miasto, inny hotel. Decyzję musisz podejmować w ciągu kilku godzin. Dobrze oceniany hotel w Marsa Alam, zamieniliśmy na brudny z fatalną obsługą w Hurgadzie. Rezydent z ETI ograniczył się jedynie do odbioru z lotniska i sprzedaży wycieczek. Wyjazd z hotelu na lotnisko- niestety problematyczny / próba wymuszenia nienależnych pieniędzy przez obsługę hotelu/ już bez rezydenta. Nikomu nie polecam wyjazdu z biurem ETI
Z usług ETI korzystałam pierwszy raz .generalnie nie jestem zadowolona z obsługi rezydenckiej w Grand Hotelu w Sharm El Sheik oraz informacji dla podróżujących w kwestii odlotu.Na tablicy ogłoszeń podano błędne dane o numerze lotu oraz międzylądowaniu.
Sprzedają wycieczkę do Hotelu 5 gwiazdkowego który nie spełnia żadnych norm jakiekolwiek hotelu - brud, brak sprzątania, wszystko zdezelowane, brak ręczników. All inclusive z jedzeniem codziennie tego samego, drinki piwo w 100 ml plastiku który potem myją i podają kolejnym osobom. Rezydenta Polskiego brak ale był angielsko jezyczny co jest jedynym plusem. Dezinformacja co do wylotów i przylotów dopłaciliśmy za podróż z Warszawy z międzylądowaniem w Katowicach, powrót miał być do Warszawy bez międzylądowań ale na lotnisku dowiedzieliśmy się że znowu będziemy ładować w Katowicach i czekać godzinę do odlotu do Warszawy. Nie polecam
Bardzo udany wyjazd, przede wszystkim dzięki ogromnemu zaangażowaniu rezydenta. Pan AHMED BADAWY to przemiły człowiek. Bardzo się starał aby nasze wakacje były udane. Zorganizował nam wyjazd do Kairu i Gizy. Dbał o nasze bezpieczeństwo i rozwiązywał na bieżąco wszystkie nasze wątpliwości. Bardzo dyspozycyjny i pomocny. Jednocześnie wykazał się ogromną kulturą osobistą i sprawił że Egipt na zawsze pozostanie w naszej pamięci i chętnie wrócimy tam jeszcze raz.
UWAGA UWAGA UWAGA !!!!!!!!!!!! Szanowni Państwo, W sierpniu bieżącego roku wraz z moją partnerką wykupiliśmy wczasy w Sharm-El Sheik w hotelu Siva Sharm. Ostrzegam wszystkich zainteresowanych wykupieniem pobytu w tym \"hotelu\". Od 15lat jestem co roku w Egipcie i nigdy nie zdarzyło mi się \"wylądować\" w takim \"srac...u\" Przepraszam za wyrażenie ale tego nie da się inaczej nazwać. Wszystkie negatywne komentarze jakie znajdziecie państwo w sieci są w pełni uzasadnione. Brud, smród, komary, obsługa na poziomie zerowym. Hotel zniszczony, zapuszczony, zaniedbany. Mógłbym napisać małe opowiadanie na temat tego jak fatalny jest to \"hotel\". Szkoda że nie mogę dodać tutaj zdjęć. Jeśli ktoś chce zobaczyć zdjęcia odzwierciedlające faktyczny stan tego pseudo-hotelu proszę o kontakt: exit1978@o2.pl Złożyłem w ETI reklamację i czekam na odpowiedź. Po tym czego dowiedziałem się od osób które już skorzystały z usług ETI nie spodziewam się żadnej reakcji ze strony biura.
Właśnie wróciliśmy z Egiptu Makadi Palace,hotel jak na 5 gwiazdek to oprócz ilości basenów to średni. Jedzenie monotonne, codziennie to samo. Najgorszy rezydenta jakiego do tej pory spotkaliśmy na wczasach. Nic na spotkaniu nie opowiedział czy też wytłumaczył tylko uprzedzał że inne biura to złodzieje i tylko z nim na wycieczki lokalne. Gdy zapytaliśmy o wycieczkę do starego muzeum w Kairze, odpowiedź była że muzeum jest zamknięte, a my jednak byliśmy tylko że z innego biura. Nawet nie dostaliśmy prowiantu na wycieczkę ponieważ nie jedziemy z jego biurem. Wyśmiewał się przy przypadkowych spotkaniach że jedzenia braknie jak pójdę do restauracji ( owszem mam nadwagę), ale uważam że takie teksty ze strony rezydenta nie przystoja i to przy każdej okazji. Ogólnie Hotel i biuro określam na 4/5 ale rezydenta na 1
Byłem dwa razy na wakacjacg organizowanych przez te biuro i jestem zadowolony, bo nawet gdy było coś nie tak potrafili stanąć na wysoko swojego zadania nawet jeśli ktoś w ich imieniu Nas rozczarował. Polecam i na pewno skorzystam nie raz. Pozdrawiam serdecznie wczasowiczów z ETI.
?Nie polecam tego biura podróży! Kontakt z klientem ze strony biura jest zerowy! Agenci podają błędne informacje. Ze szczególną skarga na Pana DOMINIKA MELOCHA, który stworzył nam wstępna rezerwacje ważna do godziny 19.50. Dokonaliśmy płatności zaliczki, zaakceptowaliśmy warunki umowy. Zapewnił nas że do tej godziny nic nie stanie się z miejscami w hotelu jak i w samolocie. Dokładnie po to robiłam wstępna rezerwacje. Kolejna niekompetentną agentka okazała się Pani KLAUDYNA CZAJA, która potwierdziła nasz wylot telefonicznie, tuż po zaplacie zaliczki, wciskając jeszcze ofertę ubezpieczenia za którą mieliśmy zapłacić w ciągu 24 h nadal nie otrzymując potwierdzenia pisemnego wylotu oraz parking przy lotnisku, z którego nie zarezerwowano dla nas lotu.. Godzinę później nawiązaliśmy kontakt sami z biurem podróży poinformowano nas że nasza wycieczka nie dojdzie do realizacji ponieważ brakuje miejsc w hotelu.. Kompletny brak kompetencji że strony agentow. Sprzedali komu innemu wycieczkę która dla nas była zarezerwowana a my zrobiliśmy wszystko zgodnie z warunkami umowy... Na tą chwilę musimy wypełniać formularze o zwrot zaliczki itd czekać nie wiadomo ile na zwrot... nie wspominając już o braku kontaktu, brak potwierdzenia lub jakiejkolwiek informacji odnośnie wycieczki... Gdybyśmy sami nie zadzwonili do dziś nie wiedzielibyśmy że coś jest nie tak.. I że normalnie lecimy z 3 dzieci na wakacje.. Dramat!! Nie polecam nikomu! ?
NIE polecam biura jak również firmy, która pośredniczyła w zakupie - firma Activetravel. Skorzystałam z wycieczki do Egiptu za ich pośrednictwem i pomimo złożenia przeze mnie reklamacji nie ustosunkowali się do moich roszczeń, pomijając całą sytuację. Sytuacja była następująca: Na miejscu okazało się, że żaden z basenów nie był ogrzewany, a pokój do deluxe do którego specjalnie dopłaciłam był w gorszym standardzie niż normalny. W efekcie miałam zmarnowane wakacje i podczas dwutygodniowego urlopu nie wykąpałam się ani razu mieszkając z daleka od plaży w brudnym pokoju
Fatalne biuro. Radzę trzymać się od nich z daleka. Nie oddają pieniędzy za odwołane przez nich wycieczki a obsługa traktuje klientów jak byle kogo.
Biuro podróży ETI to oszuści. Zarezerwowałem wycieczkę do Red Sea Grand Marina w terminie 23.08.2020 w cenie 1163PLN/os i ją opłaciłem. Dokładnie ta oferta była promowana przez wakacje.pl w ich magazynie. Dzień po rezerwacji dostałem maila, że w związku z wznowieniem lotów do Egiptu, pierwszy wyjazd na tej linii odbędzie się dopiero 27.08. W zamian zaproponowano mi zwrot środków lub rezerwację 27.08 lub w późniejszym terminie. Następnego dnia okazało się to bezczelnym kłamstwem, gdyż na stronie wakacje.pl pojawiła się ta sama oferta z wcześniejszą data niż 23.08!, czyli data 20.08. Stwierdziłem, że nie ma co się kłócić, termin 27.08 mi w miarę pasuje. Konsultanci wakacje.pl powiedzieli że zgłoszą prośbę o rezerwację w dniu 27.08, a cena nie powinna ulec zmianie. Zgodnie z umową cena wycieczki nie może ulec zmianie na 20 dni przed terminem wyjazdu. Dziś dostałem maila, że organizator nie zgodził się na wcześniejszą cenę i proponuję mi rezerwację za 4500. Poprosiłem wakacje.pl o wstawiennictwo i napisałem do ETI i czekam na dalszy bieg wydarzeń. Nie zgodzę się na odwołanie rezerwacji na którą wpłaciłem środki i przez to nie mogłem zarezerwować innej wycieczki.
Wróciłam z dwutygodniowego pobytu zorganizowanego przez biuro ETI w Egipcie, w Sharm El Sheikh. Mieszkałam w hotelu Gazala Garden. Uważam, że organizacyjnie podróż, zakwaterowanie i później powrót były zorganizowane wzorowo. Na szczególne wyróżnienie zasługuje rzetelna i profesjonalna obsługa rezydenta, który od powitania do pożegnania był niemalże stale z nami w kontakcie. Udzielał wyczerpujących informacji, doradzał, pilnował terminów i dbał byśmy byli zadowoleni z wypoczynku. Pan Bassem Bahr zapewnił nam komfort poczucia bezpieczeństwa i możliwość uzyskania pomocy w każdej sytuacji, które nas spotkały. Ponieważ wyjazd mój był w opcji Last Minute toteż nie czytałam opinii, i tym lepiej. Hotel nie był zbyt nowoczesny, ale czysty, pokój przestronny, ładny taras z widokiem na baseny. Baseny codziennie czyszczone i to co dla mnie miało duże znaczenie -jeden z nich był podgrzewany. Częściej jednak przebywaliśmy nad morzem. Można było samodzielnie snorkować i podziwiać rafy- ok. 200m od plaży lub uczestniczyć w aerobicu, nauce tańców (zumba, samba, itp..), Teren ośrodka ładnie zagospodarowany. Wieczorami muzyka głównie filmowa i relaksacyjna. Wyżywienie (all inclusive) - był duży wybór , estetycznie i artystycznie udekorowane potrawy, chociaż nie wszystkie smaczne, ale zawsze do godz. 16.00 można było korzystać z kuchni włoskiej i meksykańskiej na terenie ośrodka. Również można było zamówić rano kolację tematyczną na wieczór tego samego dnia. Co do wycieczek z tego biura to zapewniają nam ubezpieczenie, nie wiem jak jest poza biurem, ale ja osobiście nie lubię w tej kwestii ryzykować, Byłam w Jerozolimie - trochę męcząca wycieczka, ale nie żałuję. Nie warto natomiast kupować pamiątek w ekskluzywnym sklepie z dewocjonaliami, później \"po drodze\" można kupić pamiątki 5razy taniej. Obsługa hotelowa bardzo miła. Pomimo wielu obaw wróciłam bbbb zadowolona z wypoczynku i pomimo dwóch tygodni nie nudziłam się: do południa plażowanie, basen lub morze, wieczorami spacery po Sharm,,,,tańce, spotkania przy muzyce i...nie tylko ;) ze znajomymi. Nie dopadła nas ani \"klątwa Faraona\", ani niemiłe sytuacje, był czas na relaks, wycieczki, i czytanie książki też. Chętnie ponownie skorzystam z usług biura.
Pobyt z grupą znajomych z dziećmi luty 2020 w Egipcjie Wszystko OK. Rezydent Sam mówiący bardzo dobrze po polsku. Bardzo dobry kontakt telefoniczny z biurem i błyskawiczna obsługa przy wylocie dzień po zakupie. Mieliśmy trochę obaw czytając opinie o ETI ale te negatywne wystawiają chyba ci którzy chcieli by aby rezydent mieszkał u nich w szafie i był do dyspozycji z każdą pierdołą.
Biuro podróży wypiera sie tego, że z powodu overbookingu we wrześniu kwaterowane były razem w pokojach hotelowych obce sobie osoby. Byłam na wycieczce w lutym 2019 i chciałam powtórzyc wyjazd z ETI w tym roku, ale moja znajoma doznała we wrześniu wcześniej wsponianych przeze mnie przykrości, w związku z tym zadzwoniłam do biura ETI , aby się dowiedzieć czy nie ma juz problemów z overbookingiem. Niestety pan z którym rozmawiałam w dn 03.02.20 ok 9.00, potraktował mnie nieprzyjnemnie i z sarkazmem, Twierdził ,ze moja kolezanka kłamała!!!!!! Zamiast przeprosic i zadbać o to, zeby sie nie powtórzyły problemy....cos takiego. Bardzo nieprzyjemny typek. Kogo oni zatrudniają w tych infoliniach....odstrasza klientów. Trudno, poszukam oferty u konkurencji