Unikajcie Eti chyba że ktoś chce sobie zepsuć wakacje nic tam nie gra
Brakuje słów, żeby wyrazić jak bardzo odradzam to biuro podróży. Lot opóźniony o 2h, drugi o 11h (!!), zakwaterowanie z złym hotelu - ETI odpisało na ten argument w mojej reklamacji, że według nich to ten sam standard (pomimo, że hotele różnica się znacząco cenowo) i w ich ocenie nie spędziliśmy aż tak dużo czasu w złym hotelu. Brak kontaktu z rezydentem - dosłownie zostałam zablokowana przez rezydenta, ETI twierdzi, że informacje są przekazywane przez hotel. Nie znasz angielskiego? Trudno.
Wróciliśmy właśnie z Grand Resort Hotel i jesteśmy bardzo niezadowoleni. Hotel sam w sobie super oprócz jedzenia którego masz dość już po 3-4 dniach. Pierwszy lot opóźniony o ponad 3 h drugi przełożony o prawie 11 h !!! Co przysporzyło wiele nerwów oraz zamieszania. Bardzo ciasny samolot, nigdy więcej (...) ani biura Eti bo rezydenci albo nie odbierają albo zbywają dobrze wiedząc, że lot będzie opóźniony.
Nie miałam problemów z biurem i jestem bardzo zadowolona z obsługi - Hotel również miło mnie zaskoczył - Siva Grand Beach Hurghada - było bardzo czysto i miła obsługa może poza małym incydentem z panem z restauracji, który to pracownik hotelu chciał nas naciągnąć na szampana. Jedyne zastrzeżenia mam do jedzenia, które było bardzo monotonne i jednostajne. Baseny bardzo fajne i blisko do morza - plaża czysta i nie przeludniona - POLECAM.
Uwaga pracownicy ETI już zaraz po przylocie naciągają na 4$ dodatkowe od osoby za wizę. Nie dajcie się zaciągnąć do ich bramki bo wkleja wam wizę w paszport i nie będą chcieli oddać dopóki nie zapłacicie. Reklamacja rozpatrzona negatywnie bo ETI twierdzi ze to usługa fast. A każdy klient powinien mieć wybór. Wycieczki Kair, Luxor 2X droższe niż organizowane przez lokalne biura prowadzone przez Polaków. ETI zabrania w hotelu wydać lunchbox jeżeli nie kupisz wycieczki w ETI.
Byłam w Hurghadazie w hotelu Grand Siva super hotel czyściutko bardzo miła obsługa od samego meldunku do wymeldowania wszystko zgodne z opisem a nawet lepiej jedyny minus to rezydent Eti który pod pretekstem wpisania kontaktu do siebie zrobił zdjęcie mojej prywatnej rozmowy Wycieczki fakultatywne mieliśmy z innego źródła Ogólnie było super
Nie polecam wycieczek fakultatywnych w Egipcie organizowanych przez Eti. Zostaliśmy oszukani. Nie dość że nie było polskiego przewodnika na wycieczce mimo, że byliśmy zapewniani że będzie to w dodatku w dniu wycieczki okazało się że musimy dopłacić dodatkowe pieniądze za wicieczke mimo iż opłaciliśmy wcześniej całość. Ponadto brak jakiekolwiek kontaktu z Polskim rezydentem, Pani na pierwszym spotkaniu powiedziała że jej nr tel jest nie aktywny.
Witam . Opinia dotyczy pobytu w hotelu Makaki SPA z biura ETI . Po kolei . Konsultant ETI konkretny i rzeczowy i szybkie podpisanie umowy . Lot - zaskoczenie - posiłek na pokładzie . Hotel zgodny z opisem przedstawionym przez biuro . Jeżeli były niespodzianki ze strony biura o tylko miłe . Zdecydowanie polecamy . Agnieszka i Marek .
Zakup oferty odbył się przez portal wakacje.pl. Biuro ETI -pierwszy raz korzystałam z usług i jestem bardzo zadowolona. Wszystko zgodnie z opisem i wyjeżdżając o 1 :00 z hotelu nie musiałam martwić się że zostanę o 11:00 wyrzucona z pokoju albo będę zmuszona dokupić dobę hotelową. Nie wiem czy we wszystkich hotelach tak mają ale rezydentka zapowiedziała ze tak. Nie mam uwag co do dostarczenia dokumentow podróży. Wszystko odbyło sie od początku do końca tak jsk być powinno. Duży plus dla biura !!
Hotel Super jedzenie znakomite matomiast wycieczki zakupione prez ETi to czyste oszustwo zwłaszcza na utopie .dwu krotnie droższe niż w innych biurach i bez Polskiego przewodnika .polecam zakup wycieczki poza chotelem. Dogadasz się po polsku
ETI to najgorsze biuro z jakiego miałem okazje korzystać. Te 500 znaków to zbyt mało żeby wyrazić opinie. Odradzam każdemu te biuro podróży. Tragedia, katastrofa i 3 metry poniżej mułu na dnie oceanu …
Wszystko na plus, nie ma żadnych powodów do zastrzeżeń 🙂
Wykupiliśmy z dziewczyną wakacje w zeszłym tygodniu. Wszystko przebiegło bez komplikacji. Zarówno przelot jak i hotel bez zastrzeżeń. Rezydentka na miejscu bardzo miła i pomocna. Na miejscu można było wykupić od niej wycieczki z polskim przewodnikiem oraz załatwiła nam kartę SIM do telefonu. Polecam!
Zakup wycieczki z Biura ETI to totalna porażka. Podczas składania rezerwacji cena wycieczki została podniesiona bez poinformowania mnie o tym fakcie. Na złożoną telefoniczną jak i meilową reklamację odpowiedź była jedna. Albo ją akceptuję w tej formie albo mogś ew zrezygnować. Dodam tylko że po chwli oferta znów wzrosła. W ciągu pół godz. Oferta wzrosła 700zł/os. Oszuści do potęgi. NIE POLECAM!!!
Jestem po powrocie z Hurghady. Mój pobyt był w hotelu Grand Hotel. Co do wyżywienia jest trochę monotonne szczególnie śniadania. Mój problem tkwił w łazience. Zniszczona, pordzewiała armatura, niechlujne wyposażenie. Posiadam film i zdjęcia- fatalna
Nasz lot miał się odbyć dzisiaj 19.12.2021 o godzinie 20:30 z Katowic do Hurghady. Gdy dotarliśmy na lotnisko, dowiedzieliśmy się, że nasz samolot odleciał dzisiaj o 9:00, ale nikt nas o tym nie poinformował. Kupiliśmy cały miesiąc od 19 grudnia 2021 do 16 stycznia 2022. Żaden z nich (ETI) nie zadzwonił do nas, chociaż wszystkie nasze telefony mają, nikt nie napisał na e-mail, że lot został przełożony na ranek 19 grudnia! Szczerze mówiąc nie polecam nikomu tej firmy - to totalnie bezduszne świnie w stosunku do osoby i rodziny - nigdy z nimi nie zadzieraj - zapomnij o nich, bo zrobią to Tobie znowu. Przeczytaj komentarze innych osób! Nie polecam też zwodniczej agencji envia, bo za jej pośrednictwem kupowaliśmy. I też w żaden sposób się z nami nie kontaktowali. Oceń sam - czy to ludzka postawa wobec ludzi czy świńska!
Biuro ETI sprzedaje wycieczki nie mając zagwarantowanych miejsc w samolocie. Tydzień przed wylotem informuje o takiej sytuacji i stawia turystów pod ścianą : zapłacone pieniądze, zaplanowany urlop. Proponują zamianę na inne miasto, inny hotel. Decyzję musisz podejmować w ciągu kilku godzin. Dobrze oceniany hotel w Marsa Alam, zamieniliśmy na brudny z fatalną obsługą w Hurgadzie. Rezydent z ETI ograniczył się jedynie do odbioru z lotniska i sprzedaży wycieczek. Wyjazd z hotelu na lotnisko- niestety problematyczny / próba wymuszenia nienależnych pieniędzy przez obsługę hotelu/ już bez rezydenta. Nikomu nie polecam wyjazdu z biurem ETI
Z usług ETI korzystałam pierwszy raz .generalnie nie jestem zadowolona z obsługi rezydenckiej w Grand Hotelu w Sharm El Sheik oraz informacji dla podróżujących w kwestii odlotu.Na tablicy ogłoszeń podano błędne dane o numerze lotu oraz międzylądowaniu.
Sprzedają wycieczkę do Hotelu 5 gwiazdkowego który nie spełnia żadnych norm jakiekolwiek hotelu - brud, brak sprzątania, wszystko zdezelowane, brak ręczników. All inclusive z jedzeniem codziennie tego samego, drinki piwo w 100 ml plastiku który potem myją i podają kolejnym osobom. Rezydenta Polskiego brak ale był angielsko jezyczny co jest jedynym plusem. Dezinformacja co do wylotów i przylotów dopłaciliśmy za podróż z Warszawy z międzylądowaniem w Katowicach, powrót miał być do Warszawy bez międzylądowań ale na lotnisku dowiedzieliśmy się że znowu będziemy ładować w Katowicach i czekać godzinę do odlotu do Warszawy. Nie polecam
Bardzo udany wyjazd, przede wszystkim dzięki ogromnemu zaangażowaniu rezydenta. Pan AHMED BADAWY to przemiły człowiek. Bardzo się starał aby nasze wakacje były udane. Zorganizował nam wyjazd do Kairu i Gizy. Dbał o nasze bezpieczeństwo i rozwiązywał na bieżąco wszystkie nasze wątpliwości. Bardzo dyspozycyjny i pomocny. Jednocześnie wykazał się ogromną kulturą osobistą i sprawił że Egipt na zawsze pozostanie w naszej pamięci i chętnie wrócimy tam jeszcze raz.