NIE polecam biura jak również firmy, która pośredniczyła w zakupie - firma Activetravel. Skorzystałam z wycieczki do Egiptu za ich pośrednictwem i pomimo złożenia przeze mnie reklamacji nie ustosunkowali się do moich roszczeń, pomijając całą sytuację. Sytuacja była następująca: Na miejscu okazało się, że żaden z basenów nie był ogrzewany, a pokój do deluxe do którego specjalnie dopłaciłam był w gorszym standardzie niż normalny. W efekcie miałam zmarnowane wakacje i podczas dwutygodniowego urlopu nie wykąpałam się ani razu mieszkając z daleka od plaży w brudnym pokoju
Brak
Brak
Fatalne biuro. Radzę trzymać się od nich z daleka. Nie oddają pieniędzy za odwołane przez nich wycieczki a obsługa traktuje klientów jak byle kogo.
Brak
Brak
Biuro podróży ETI to oszuści. Zarezerwowałem wycieczkę do Red Sea Grand Marina w terminie 23.08.2020 w cenie 1163PLN/os i ją opłaciłem. Dokładnie ta oferta była promowana przez wakacje.pl w ich magazynie. Dzień po rezerwacji dostałem maila, że w związku z wznowieniem lotów do Egiptu, pierwszy wyjazd na tej linii odbędzie się dopiero 27.08. W zamian zaproponowano mi zwrot środków lub rezerwację 27.08 lub w późniejszym terminie. Następnego dnia okazało się to bezczelnym kłamstwem, gdyż na stronie wakacje.pl pojawiła się ta sama oferta z wcześniejszą data niż 23.08!, czyli data 20.08. Stwierdziłem, że nie ma co się kłócić, termin 27.08 mi w miarę pasuje. Konsultanci wakacje.pl powiedzieli że zgłoszą prośbę o rezerwację w dniu 27.08, a cena nie powinna ulec zmianie. Zgodnie z umową cena wycieczki nie może ulec zmianie na 20 dni przed terminem wyjazdu. Dziś dostałem maila, że organizator nie zgodził się na wcześniejszą cenę i proponuję mi rezerwację za 4500. Poprosiłem wakacje.pl o wstawiennictwo i napisałem do ETI i czekam na dalszy bieg wydarzeń. Nie zgodzę się na odwołanie rezerwacji na którą wpłaciłem środki i przez to nie mogłem zarezerwować innej wycieczki.
Brak
Brak
Wróciłam z dwutygodniowego pobytu zorganizowanego przez biuro ETI w Egipcie, w Sharm El Sheikh. Mieszkałam w hotelu Gazala Garden. Uważam, że organizacyjnie podróż, zakwaterowanie i później powrót były zorganizowane wzorowo. Na szczególne wyróżnienie zasługuje rzetelna i profesjonalna obsługa rezydenta, który od powitania do pożegnania był niemalże stale z nami w kontakcie. Udzielał wyczerpujących informacji, doradzał, pilnował terminów i dbał byśmy byli zadowoleni z wypoczynku. Pan Bassem Bahr zapewnił nam komfort poczucia bezpieczeństwa i możliwość uzyskania pomocy w każdej sytuacji, które nas spotkały. Ponieważ wyjazd mój był w opcji Last Minute toteż nie czytałam opinii, i tym lepiej. Hotel nie był zbyt nowoczesny, ale czysty, pokój przestronny, ładny taras z widokiem na baseny. Baseny codziennie czyszczone i to co dla mnie miało duże znaczenie -jeden z nich był podgrzewany. Częściej jednak przebywaliśmy nad morzem. Można było samodzielnie snorkować i podziwiać rafy- ok. 200m od plaży lub uczestniczyć w aerobicu, nauce tańców (zumba, samba, itp..), Teren ośrodka ładnie zagospodarowany. Wieczorami muzyka głównie filmowa i relaksacyjna. Wyżywienie (all inclusive) - był duży wybór , estetycznie i artystycznie udekorowane potrawy, chociaż nie wszystkie smaczne, ale zawsze do godz. 16.00 można było korzystać z kuchni włoskiej i meksykańskiej na terenie ośrodka. Również można było zamówić rano kolację tematyczną na wieczór tego samego dnia. Co do wycieczek z tego biura to zapewniają nam ubezpieczenie, nie wiem jak jest poza biurem, ale ja osobiście nie lubię w tej kwestii ryzykować, Byłam w Jerozolimie - trochę męcząca wycieczka, ale nie żałuję. Nie warto natomiast kupować pamiątek w ekskluzywnym sklepie z dewocjonaliami, później "po drodze" można kupić pamiątki 5razy taniej. Obsługa hotelowa bardzo miła. Pomimo wielu obaw wróciłam bbbb zadowolona z wypoczynku i pomimo dwóch tygodni nie nudziłam się: do południa plażowanie, basen lub morze, wieczorami spacery po Sharm,,,,tańce, spotkania przy muzyce i...nie tylko ;) ze znajomymi. Nie dopadła nas ani "klątwa Faraona", ani niemiłe sytuacje, był czas na relaks, wycieczki, i czytanie książki też. Chętnie ponownie skorzystam z usług biura.
Brak
Brak
Pobyt z grupą znajomych z dziećmi luty 2020 w Egipcjie Wszystko OK. Rezydent Sam mówiący bardzo dobrze po polsku. Bardzo dobry kontakt telefoniczny z biurem i błyskawiczna obsługa przy wylocie dzień po zakupie. Mieliśmy trochę obaw czytając opinie o ETI ale te negatywne wystawiają chyba ci którzy chcieli by aby rezydent mieszkał u nich w szafie i był do dyspozycji z każdą pierdołą.
Brak
Brak
Biuro podróży wypiera sie tego, że z powodu overbookingu we wrześniu kwaterowane były razem w pokojach hotelowych obce sobie osoby. Byłam na wycieczce w lutym 2019 i chciałam powtórzyc wyjazd z ETI w tym roku, ale moja znajoma doznała we wrześniu wcześniej wsponianych przeze mnie przykrości, w związku z tym zadzwoniłam do biura ETI , aby się dowiedzieć czy nie ma juz problemów z overbookingiem. Niestety pan z którym rozmawiałam w dn 03.02.20 ok 9.00, potraktował mnie nieprzyjnemnie i z sarkazmem, Twierdził ,ze moja kolezanka kłamała!!!!!! Zamiast przeprosic i zadbać o to, zeby sie nie powtórzyły problemy....cos takiego. Bardzo nieprzyjemny typek. Kogo oni zatrudniają w tych infoliniach....odstrasza klientów. Trudno, poszukam oferty u konkurencji
Brak
Brak
Wlasnie wrocilam z tygodniowego pobytu z biurem eti w egipcie, w sharm el sheik dokladnie z hotelu siva sharm. Przed wyjazdem poczytalam wszystkie te negatywne opinie i dosc sceptycznie podchodzilam do wykupionego wczesniej pobytu. Bardzo mile zaskoczyla mnie profesjonalna obsluga rezydenta. Na lotnisku pan Bassam zaopiekowal sie nami odpowiadajac wyczerpujaco na wszelkie pytania. W hotelu pani pochadzaca z Belgii ( zapomnialam imienia) codziennie przychodzila pytac o nasza opinie, ewentualne uwagi i zastrzezenia. Pelen profesjonalizm. Polecam
Brak
Brak
Biuro Eti to jedno wielkie nieporozumienie, nikomu nie polecam korzystania z ich usług. Biuro Eti sprzedaje wczasy w hotelach w których nie ma wolnych miejsc, dopiero po przyjeździe na miejsce rozlokowuje gości po innych hotelach w których mają braki w obłożeniu. W naszym przypadku, hotel w którym wykupiliśmy pobyt przez biuro Eti, z racji braku wolnych miejsc zorganizowal nam nocleg z 2 zupełnie obcych ludzi, z którymi spędziliśmy 3 doby. Chciałbym zauważyć że dzień po naszym przyjeździe, turysci z Niemiec nie mieli najmniejszych problemów z zakwaterowaniem w pokojach jakie wykupili, gdzie nam dzień wcześniej powiedziano że hotel jest obłożony w 100%.... Nigdy nie przypuszczałem, że wakacje organizowane przez biuro, które podobno specjalizuje się w wycieczkach do Egiptu Mogą wyglądać w taki sposób, był to pierwszy i zdecydowanie ostatni wyjazd z biurem Eti.
Brak
Brak
Zdecydowanie nie polecam biura Eti i dziwię się, że strona wakacje.pl mimo poglądu na całą sytuację chociażby z opinii klientów dalej oferuje ich wycieczki na stronie. Biuro Eti sprzedaje wczasy w hotelach w których nie ma wolnych miejsc, dopiero po przyjeździe na miejsce rozlokowuje gości po innych hotelach w których mają braki w obłożeniu. Chciałabym przestrzec osoby, które zastanawiają się nad wakacjami z tym biurem, rezerwując konkretną wycieczke nie ma absolutnie żadnej gwarancji, że traficie do wybranego przez siebie hotelu (tak było w moim przypadku). Po przyjeździe rezydent oznajmił nam, że w hotelu w którym wykupiliśmy pobyt nie ma dla nas miejsca i pojedziemy do innego hotelu oddalonego o 40km. Kiedy autokar podjechał pod zastępczy hotel i nikt z uczestników wycieczki nie zgadzał się na opuszczenie autokaru oraz pozostanie w zupełnie innym hotelu, kierowca oraz obsługa hotelu wystawili wszystkie bagaże gości na środku ulicy. Po 2-godzinnej kłótni z rezydentem przed zastępczym hotelem podstawiono drugi autokar i przewieziono nas do właściwego hotelu, gdzie z powodu rzekomego braku miejsc zameldowano nas w pokoju z 2 obcych ludzi z którymi spędziliśmy w pokoju połowę wyjazdu. Zdecydowanie nie polecam biura Eti.
Brak
Brak
Biuro podróży ETI to porażka wyboru wakacji w Egipcie. Od samego początku wszystko na poziomie - DNO ! Na lotnisku rezydentka Monika pełna olewka ! obsługa przylotu, bałagan ze wskazaniem właściwego autokaru i lakoniczna informacja w czasie podróży zamykajaca się w jednym zdaniu ! " jutro macie państwo spotkanie z przedstawicielem biura ETI w hotelu o godzinie .... " Zerowy kontakt i brak informcji wprowadzajacej jak np. co wchodzi w zakres AI wykupionego pakietu, a co nie ! Na drugi dzień spotkanie z przedstawicielem biura który skupił się na wycieczkach opowiadajac lakoniecznie w języku łąmanej polszczyzny . Straszą wszystkich , że wycieczka z ludzmi z poza hoptelu to przeplacenie i nie wiadomo co dostaniecie ! Nie wierzcie ! - to z nimi dostaniecie cienki pakiet - skorzystałem z wycieczki na kładach i wielbłądach . Na kladach kombinują jak zawieźć wszystkich szybki na miejse do prowizorycznej wioski beduinskiej koło bazy wojskowej ... nawet nie umieli opowiedzieć o życiu tych udzi i dlaczego maja takie zwyczaje , .. tragedia . Wielbłąd zroni z wami 40 mb spaceru tyle by zrobić zdjecie i powrót Nie ma mowy o jakimś odcinku blizej nie okreslonym przed zaplatą . Po wszystkim na siłe chcieli wcisnąc zdjecia z kładów za 6 $ od zdjecia . Kiedy grupa nie kupiła - przedstawiciel biura ETI się nie odzywał do nas przez cały powrót - zaladował nas do samochodu i podrzucił pod hotel, a do ostatniego nawet nie pojechał by sprawdzić czy wszystko ok. Masakra . Potem cały pobyt - ZERO OPIEKI . Braki : = zakwaterowano nas w pokoju o wspólnym balkonie z innymi , czego nie było w umowie wycieczki - sąsiedzi byli palący i cały urlop kopcili a wszystko leciało do pokoju , nikt nie reagował ! - hotel już ma swoją młodość za sobą . wszystko wymaga odnowienia , kafelki odpadają w łazience - uszkodzone urządzenia np. suszarka do włosów rozpada się przy dotknięciu - pościel nie wymieniona przez całe 7 dni ! brudna od początku jak by spał w niej ktoś ... aż szara - BRAK CIEPŁEJ WODY posiłki : - ciąłgła walka o naczynia ...brak kubków i talerzy ! tragedia - stoły nakrywane brudnymi obrusami ... szklanki obmywane i nie suszone ! basen : - miał być podgrzewany ... był do temperatury o 5 stopni wyższej niż morze , wchodzili tylko odważni reszta oblegała leżaki POWRÓT : - budzenie ludzi godzinę przed wyjazdem w nocy o 24:00 by ściągnac kasę za zwiezienie bagażu - nie chęć w załadowaniu do autokaru / wszedzie bakszysz ! jako mus ! / - Przedstawiciel nie został nawet na lotnisku do czasu wpuszczenia wycieczki do terminala pojechał zostawiajac nas i okazalo się, że policja lotnoska nie wie nic o odlocie do Warszawy i nie chce nas wpuścić ... każe nam czekać na zewnątrz - pełen bezwład decyzyjny ... NIE WYBIERAJCIE BIURA ETI i ofert od nich lub każcie sobie wszystko dopisać do umowy standardowej bo potem powiedzż, że nie mieli wpływu na to co na miejdcu ! Rezudentaka całkowicie do zmiany ! Porażka . Hotel Grant Resort Hurgada - PORAŻKA
Brak
Brak
Planuję wyjazd do Egiptu, podoba mi się oferta jednego z hoteli w Hurghada, ale tę oferte ma tylko biuro ETI. Czytam opinie , które są tak skrajnie różne ,że nie wiem jaką podjąć decyzję . Nie znam angielskiego i boję się ,że w razie problemów nie dam sobie rady , by wyegzekwować , to co mi się należy i nie zrozumiem o co chodzi... co Państwo radzicie?
Brak
Brak
Biuro ok, fajne ceny wycieczek,ale rezydenci masakra wgl nie dla klienta, mało sympatyczni, wizy u rezydentów droższe niz na lotnisku...Słabo...
Brak
Brak
Rzeczywistość inna niż opis i zdjęcia hotelu. Rozsypujący się hotel ze starości, zaśniedziałe bateria oraz pożółkła ceramika łazienkowa. Meble nie w starym stylu tylko stare. Specyficzny zapach starości i stęchlizny. Brudna pościel oraz pouszkadzane meble. Standard akademicki. Położenie hotelu nad piękną zatoką z rafą koralową i błękitną wodą. Przyjazna i bezpieczna okolica na wieczorne spacery. Blisko stragany i lokalne sklepiki. Jedzenie specyficzne ze względu na kulturę i kontynent. Wykupiony w Polsce pokój DE LUXE taki sam jak inne pokoje, na parterze z widokiem na sąsiednie skrzydło i bar oraz z krzyczącymi turystami poruszającymi się po chodniku tuż pod oknem. Turyści "rzucający" 10$ na recepcji dostawali pokoje na wyższych kondygnacjach z pięknym widokiem na miasto i morze. W ofercie All inclusive 24h na dobę w rzeczywistości do północy a po północy płatny. Informacja jaką uzyskałem w recepcji była taka, że to jest wina biura podróży, ponieważ wprowadzili mnie w błąd podając taką informację. Restauracje ala karte to jedna wielka ściema. Większość potraw dodatkowo płatna, wyjątkiem jest restauracja rybna, w której wszystkie dania są dodatkowo płatne poza jednym tradycyjnym - rybką i frytkami hhihihi. Zdjęcia przedstawiające pięknie nakryte stoły z pełną gamą zastawy stołowej oraz pięknie ułożonymi daniami też jedna wielka ściema. Ogólnie wyjazd udany, ponieważ większość czasu spędzona na plaży i w mieście. Cena NIEADEKWATNA do standardu - ok. 6 331,20 za 2 osoby. Samolot dość stary i beż żadnego loga. Załoga ubrana różnorodnie. Kokpit otwarty większość lotu. Zalety: - położenie - przybrzeżna rafa - błękitna woda - bar na plaży Wady: - brud w hotelu (pokoju, restauracji) - plastikowe kubeczki do drinków !!!! - nocne prace konserwacyjne - ścieki wpływające do zatoki kąpielowej
Brak
Brak
Do kitu !!!!Do kitu !!!!Do kitu !!!!Do kitu !!!!Do kitu !!!!Do kitu !!!!
Brak
Brak
Nigdy więcej z biurem ETI TO JAKIEŚ WIELKIE NIEPOROZUMIENIE. Opisy w ofercie mają się nijak do rzeczywistości np. czas transferu z lotniska do hotelu miał wynosić 0,30 min trwał 3 godziny. Polsko języczny rezydent to jakaś niemiła pani ze Słowacji, która nie potrafiła słowa po polsku i w czasie problemów podczas pobytu miała pretensje co my od niej chcemy.Mamy się cieszyć że w ogóle możemy być gośćmi tego hotelu. KATASTROFA.
Brak
Brak
Najgorsze biuro podróży na świecie. Po przylocie na miejsce na lotnisku okazało się że nie ma miejsc w opłacon hotelu i na 2 noce jedziemy do innego hotelu. Znaleźliśmy się w 3 gwiazdkowym hotelu gdzie rezydent zniknął a obsługa nie miała pojęcia o naszym przyjeździe. Przez 7h czekaliśmy na zastępczy hotel w wykupionym standardzie 5*. Po paru godzinach dostaliśmy pokoje w których był syf, pył po remoncie, smierdzialo farba, przez 4 dni pobytu w zastępczym hotelu trwały prace remontowe, był ciągły syf i hałas. Po dotarciu do naszego opłacone go hotelu 4 dnia o 13, czekaliśmy znów na pokoje do 23 w nocy. W recepcji było pełno osób z różnych krajów, które tak samo jak my zostały zrobione w balona, niektórzy czekali na pokój do rana. Z 7 dni wypoczynku zostało nam 3dni. Żadnej rekompensaty, żadnego zwrotu ani odzewu na reklamację. Jak chcecie miec zniszczone i beznadziejne wakacje to tylko z eti.
Brak
Brak
Eti to najgorsze biuro z jakim w życiu się spotkałam! Niezgodność zamówienia ze stanem faktycznym. Żenująca obsługa. Zakwaterowanie w innym niż wykupiony hotel. Obsługa rezydenta poziom dno i wodorosty.... .skąd ta ocena??? 3 to max na co zasługują i to jak w szkole "na zachętę"! Nasza wycieczka na starcie dostała inny hotel, po długiej walce ten za który zapłaciliśmy, a na miejscu pokoje 4 osobowe z obcymi ludźmi. To biuro podobno "specjalizuje" sie w Egipcie...?! Ciekawe co by nas spotkało w innej części świata :) Biuro totalne dno, reklamację olewaja,kontaktu zero... Omijać szerokim łukiem, nie korzystać z tego, niech jak najszybciej idzie w piach....
Brak
Brak
Wyjazd z biurem Eti to jedna wielka porażka! O minusach można pisać godzinami. Zacznę od początku : wyjazd 8.09-15.09.2019. Po wylądowaniu kierujemy się do wyznaczonego autobusu, a tam pierwsze zaskoczenie : wszyscy, ok 50 osób jedzie do Grand Makadi! Pierwszy raz w życiu widziałem taką akcje, żeby hotel był, aż tak oblegany i cały autokar jechał do jednego hotelu. Za chwilę przemawia rezydent i informuje nas, że nie ma dla nas miejsc w Grand Makadi, więc kulturalnie pytamy dla ilu osób brakuje miejsca? odpowiedź brzmi : dla wszystkich!:) biuro podróży sprzedawało zdublowane wycieczki. Chcieli zapełnić samolot, a na miejscu się ludzi gdzieś upcha. Cały autokar solidarnie nie zgadza się na niższej jakości hotel ( w sumie patrząc na Grand Makadi strach pomyśleć co tam było). Zawieźli nas pod inny hotel, wyjęli nasze walizki i wyprosili z autokaru, strasząc przy okazji policją. Uparcie chcemy jechać do miejsca za które zapłaciliśmy, po 2 g podstawiają autokar. Jedziemy na miejsce i ta sama śpiewka, nie ma pokoi i nic nie poradzą. Zameldowali ludzi po 4 sztuki - 2 obce sobie pary w pokojach z dostawką. Miało to być doraźne działanie na jedną dobę. Okazało się, że w wielu przypadkach trwało to 3 pełnie dni i noce:) Po wielokrotnym upominaniu się o swoje dali wszystkim pokoje 2 osobowe. Eti przez cały czas miało to w poważaniu, rezydent jak mantrę powtarzał, że to nie jego wina i nie jego problem i wyszedł ze spotkania zostawiając ludzi z problemem. Reklamacja złożona do organizatora została uznana, za bezzasadną i zaproponowali parę złotych i voucher na 200 zł do wykorzystania z ich biurem:D Ty polecisz z yEti , Yeti poleci z Tobą ( w kulki) :D szczerze odradzam i omijajcie szerokim łukiem takiego "organizatora wycieczek". P.S. bym zapomniał , w trakcie naszego pobytu przyjechała wycieczka jak się nie mylę z Czech i też spędzili romantyczną noc na recepcji :) Yeti tak trzymać!:)
Brak
Brak
Wycieczka zorganizowana dobrze. Transfery i loty zorganizowane tak, że można wykorzystać tak urlop ile rzeczywiście dni ma w ofercie. Tylko pojedyncze rozbieżności z oferta zamieszczona na stronie. Rezydenci całkiem spoko, najlepsza Pani Ania z Grand Hotel :)
Brak
Brak
Wszystko by bylo ok tylko zamiast morza mala kaluza bez dostepu do morza
Brak
Brak