6,6 / 10

Opinie o biurze Exim Tours

Exim Tours

Ocena na podstawie 1561 opinii

Szczegółowe oceny
  • 6,1
    Ocena
    Organizatora

  • 6,2
    Ocena
    rezydentów

  • 6,8
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,9
    Zgodność oferty
    z opisem

Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

 
  • 4,5 / 10

    Amadeusz

    Pobyt: Marzec 2020

    Brak słów rezydentów trzeba szukać po lotnisku ze skutkiem negatywnym sam musiałem załatwiać transport do hotelu nie było spotkania w hotelu brak nr. telefonu do rezydentki to samo z powrotem brak rezydenta w hotelu dzwoniłem do Polski o informacje w sprawie transportu na lotnisko totalna porażka nie polecam . Zirytowany .

    Opinia dodana:
  • 5,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Michał Sienkiewicz

    Pobyt: Luty 2020

    Niestety, wrażenia z pobytu popsuła współpraca w biurem Exim Tours. Lokalny rezydent, pan Ahmed, był tylko zainteresowany tym, ile wycieczek sprzeda na pierwszym spotkaniu. Poza tym problemy turystów niewiele go interesowały, tak samo zresztą jak samo biuro podróży. Biuro zaoszczędziło na transferze pomiędzy hotelami, zostawiając rodzinę z dzieckiem samą. Musieliśmy samo organizować transfer. Żadnej pomocy ze strony biura podróży.

    Opinia dodana:
  • 2,8 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Agnieszka skoczek

    Pobyt: Marzec 2020

    Koszmar. Brak wywiazana sie z umowy mam sprawe w Uokik.

    Opinia dodana:
  • 2,3 / 10

    Tomasz

    Pobyt: Listopad 2019

    Sugeruję unikać. Oferta na miejscu okazała się mocno niezgodna ze stanem faktycznym. Brak dostępności większości atrakcji będących w ofercie wcześniejszym atutem wybranego hotelu. Po powrocie unikanie odpowiedzialności i odrzucanie reklamacji. Jeśli ktoś lubi zabawy prawne i rozgrywki sądowe - polecam :-)

    Opinia dodana:
  • 2,8 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Alicja

    Pobyt: Styczeń 2020

    Zdecydowanie ODRADZAM podróże z biurem EXIM TOURS! Na wstępie zaznaczę, że ocenę za rezydenta przyznaje wyłącznie dlatego, że rezydenta z Exim Tours zwyczajnie nie było. Ciężko mi oceniać osobę, która pełniła rolę rezydenta, ale była pracownikiem zupełnie innego biura. Jeszcze przed wyjazdem DWUKROTNIE pisałam maila do Exim Tours z zapytaniem o bezpieczeństwo w związku z nagłym zaognieniem sytuacji na Bliskim Wschodzie (jechaliśmy na wycieczkę do Jordanii w styczniu 2020 roku). Nie dostałam od biura ŻADNEJ ODPOWIEDZI. Po drugie - mieliśmy z mężem opcje All inclusive, 8/7 dni - przyjechaliśmy do hotelu ok godziny 13:00 niestety nie mogliśmy zjeść obiadu, tzn. mogliśmy, ale za opłatą! Opaski All inclusive dostaliśmy dopiero przed 16 czyli po obiedzie (obiad kończył się o 15:30), a na posiłek w ramach "All inclusive" musieliśmy czekać do godz. 19! Czyli po 2 godzinach spędzonych na lotnisku, 4 godzinach lotu, 2 godzinach transferu mieliśmy czekać kolejnych 6 godzin na posiłek! Jeszcze na takim "all inclusive" nigdy nie byliśmy. Wykupiona przez nas opcja miała oznaczenie 8/7 dni, niestety w rzeczywistości obejmowała 6,5 dnia. Zatem przepadły nam co najmniej 2 obiady (1 obiad w restauracji hotelowej kosztował ok 50 zł/osoba, zatem jesteśmy "w plecy" ok 200 zł). Po trzecie - w ofercie hotelu podana była informacja o 5 basenach, z czego 1 miał mieć podgrzewaną wodę. Kolejne oszustwo - główny, największy basen, wizytówka hotelu, który skusił nas zdjęciami, był w REMONCIE, w 3 trzech pozostałych basenach woda była LODOWATA - jednego nie liczę, gdyż był to brodzik dla niemowlaków (kiedy pytaliśmy obsługę o basen z podgrzewaną wodą to patrzyli na nas jak na kosmitów, wypytywali jeden drugiego, w efekcie oznajmili, że podgrzewana woda jest w basenie dziecięcym...). Podobno niektórzy uczestnicy przed wyjazdem dostali wiadomość o remoncie basenu, my takiej informacji nie otrzymaliśmy, nie wiem z resztą co miałoby to zmienić na tydzień przed wyjazdem...o innych niedogodnościach nie będę wspominać. Często jeździmy z mężem na wycieczki, korzystamy z ofert różnych biur podróży, nie mamy szczególnych wymagań, ale zdecydowanie nie lubimy być okłamywani i olewani - "zapłaciliście, to mamy Was gdzieś". Złożyliśmy reklamację, jednak w odpowiedzi dowiedzieliśmy się jedynie tyle, że rzekomy mail dotyczący remontu basenu został do nas wysłany, a te 2 dni co zostały nam "zabrane" to (cyt.) "zwyczajowo przeznaczone są na podróż"......takie zwyczaje to dla nas absolutna nowość.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Ryszard Chiniewicz

    Pobyt: Marzec 2020

    60 dni przed wyjazdem anulowałem wyjazd z ważnych powodów a oni żądają jeszcze dopłaty za anulowanie w kwocie 1600 zł jest to naciąganie klientów nie polecam tych naciągaczy absolutnie przeczytałem teraz opinię o tej firmie i zapamiętam ją jako naciągacze i przestrzegam wszystkich

    Opinia dodana:
  • 4,5 / 10

    Włodzimierz

    Pobyt: Styczeń 2020

    Hotel OK, wyżywienie również. Na tym koniec pozytywów. Opieki przez przedstawiciela biura brak. Na lotnisku w Colombo szukaliśmy przedstawiciela Eximtours przez 40 minut. Przedstawiciele innych biur stali grzecznie w rządku trzymając logo biura lub nazwisko turysty. Tylko dzięki uprzejmości i lokalnym kontaktom przedstawicielki TUI znaleźliśmy "przedstawiciela" Eximtours (wielkie dzięki dla pani). Przedstawiciel tej światłej firmy stał przy jednym z wyjść z lotniska i zabawiał się rozmową ze znajomym właścicielem kantoru. Nie miał przy sobie logo Eximtours ani naszego nazwiska. Kiedy jednak okazało się (tu znów wielkie dzięki dla przedstawicielki TUI), że jednak jego szukamy, zdegustowany odhachył nas na liście i zaczął szukać kierowcy, który miał nas dowieźć do hotelu. Kierowca znalazł się po około 15 minutach. Kierowca okazał się, dla odmiany, bardzo sympatycznym facetem i do hotelu dotarliśmy bez problemu. Eximtours nie był łaskaw podać przed wycieczką kontaktu do przedstawiciela ani telefonu alarmowego na lotnisku. Dane te otrzymaliśmy po interwencji mniej więcej w połowie pobytu. Przesłałem do "przedstawiciela" (niejaki pan Gamini) zapytanie kiedy i przez kogo zostaniemy odebrani z hotelu na lotnisko. Odpowiedź nie przyszła (sądzę, że p. Gamini był bardzo zajęty i nie miał czasu na pierdoły). Otrzymaliśmy za to kartkę z informacją wsuniętą pod drzwiami do pokoju (!). Znaleźliśmy na niej informację o godzinie wyjazdu na lotnisko. Przed wyjazdem zapytałem p. Gamini czy termin naszego wyjazdu nie uległ zmianie. Otrzymałem tym razem (Wow!) jasną odpowiedź "Nie". Jeśli zatem ktoś wybiera się z Eximtours na wakacje to proponuję rozważyć samodzielne zorganizowanie wyjazdu lub skorzystanie z usług bardziej odpowiedzialnych biur podróży. Dodam jeszcze, że próbowałem złożyć reklamację jakościową przez jakosc@eximtours.pl. Brak odpowiedzi od 12.02. Pozwala to domyślać się, że w opinii biura wszystko było OK.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Joanna i Kamil

    Pobyt: Grudzień 2019

    P O R A Ż K A !!! nie polecam! Byliśmy z chłopakiem w grudniu 2019 w Barcelonie z tym pożal się Boże "biurem podróży" ... na lotnisku w Barcelonie nikt na nas nie czekał, kręciliśmy się po terminalu dobre półtorej godziny w poszukiwaniu kogoś z biura. Rezydentka p. Monika cały nasz pobyt miała WYŁĄCZONY TELEFON, nie widzieliśmy jej ani razu ani nawet nie slyszeliśmy przez telefon...konsultanci infolinii "biura" przy każdej rozmowie (jeżeli już do takiej doszło) bardzo lekceważąco nas traktowali... na powrót nawet nie dostarczono nam do hotelu kart pokładowych co mielismy mieć zapewnione. Gdyby nie uprzejmość recepcji, która nam je wydrukowała to pewnie nie wsiedlibyśmy do samolotu, a infolinia ciągle zapewniała że karty już są w recepcji KPINA! Transfer z hotelu do lotniska niby miał być, ale GODZINE przed odlotem samolotu! gdzie sam dojazd do lotniska zajął 20 minut (pojechaliśmy taksówką na własną rękę 2,5 godziny wczesniej - dla własnej pewności i bezpieczeństwa). Na drugi dzień po powrocie będąc już w Polsce z ciekawości ponownie wybrałam numer do Pani Moniki (liczyłam, że wciąz ma wyłącozny telefon) jednak był już włączony a p. Monika powiedziała że dopiero ten telefon dostała... Cały wyjazd zamiast sie relaksować, odpoczywać i cieszyć piękną Hiszpanią - przeżywaliśmy stres i nerwy związane z pobytem tam i problemami z powrotem do kraju. NIE POLECAMY!!!

    Opinia dodana:
  • 4,0 / 10

    Jarosław

    Pobyt: Styczeń 2020

    nie polecam na lotnisku musiałem dopłacać za bagaż mimo że miałem to zagwarantowane w umowie cud że mnie wpuścili do samolotu reklamacji nie uwzględnili nie polecam

    Opinia dodana:
  • 2,8 / 10

    Jarosław Moryc

    Pobyt: Styczeń 2020

    nie polecam, przy powrocie z Malty przekazali mi niewłaściwe karty pokładowe, musiałem na lotnisku dopłacać za bagaż, mimo że miałem to zagwarantowane w umowie, cud że mnie w ogóle wpuścili do samolotu reklamacji nie uwzględnili ,bardzo niebezpieczne dla amatorów gdyż mogą mieć problem z powrotem do kraju, nie polecam

    Opinia dodana:
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią