Nie polecamy wręcz odradzamy korzystanie z usług tego biura. Są nieodpowiedzialni i nieprofesjonalni. Zależy im tylko na kasie a nie na klientach. Cypr północny jest zamknięty dla turystów a biuro dalej namawia i oferuje wczasy żeby tylko ludzie płacili a później jest problem. Jest to najgorsze biuro z jakim mieliśmy do czynienia. Oszukują ludzi i tyle
Brak
Brak
Witam wszystkich podróżujących do Egiptu we wrześniu z biurem Exim Tours , mam takie pytanie do Państwa , czy ktoś z Państwa był w lipcu lub w sierpniu w Egipcie i jak wyglądała organizacja tej wycieczki , wpłaciłem zaliczkę z rodziną i nie wiem co dalej. Lecimy z Berlina we wrześniu . Pozdrawiam i dziękuje za info.
Brak
Brak
Ja, żona i dziecko wróciliśmy z wakacji z Malty z tym biurem, pozdrawiamy Sylwie Panią rezydentkę :) malta piekna, ciepło, dużo zabytków do zobaczenia, koniecznie trzeba wybrać się na Gozo i oczywiście do stolicy do Valetty. Byliśmy w hotelu SeaBank - gorąco polecam, no po prostu petarda. Piękny, pyszne jedzenie, super obsługa. Na Malcie nie ma dużo osób, bezpiecznie i spokojnie. Wszystko poszło zgodnie z planem, przelot, transfer (super wszystko mieliśmy wytłumaczone, instrukcję dostaliśmy, wszystko opisane. Obsługa Eximu bardzo pomocna, odpowiadali na nasze pytania a nawet dzwoniliśmy na numer alarmowy w środku nocy - odebrali, wytłumaczyli i załatwili szybko sprawę (co prawda to nasze gapiostwo a nie blad biura ale pomogli bez problemu). Ceny maja super i na pewno jeszcze raz skorzystam z tego biura. BRAWO EXIM!
Brak
Brak
Moze mialam szczescie, ale kontakt z biurem bez problemu. Bylam w Bulgarii w hotelu Ivana Palce. Hotel ok, ale na luksusy nie ma co liczyc. Bezpieczmie, dobre jedzenie, bez tlumow, zachowane standardy bezpieczenstwa. Mialam bezplatna zmiane z Cypru Pln.(anulacja lotu). Opieka rezydenta bez zarzutu. Wraz z rodzina wypoczelam i czulam sie bezpiecznie.
Brak
Brak
Właśnie wróciłam z Cypru. Pierwotnie miałam lecieć na Cypr Płn. Mogłam lecieć na własne ryzyko, ale dostałam propozycje bezpłatnej zmiany na hotel zaproponowany przez biuro lub inny za dopłatą. Zamiast hotelu Ada Beach wybrałam za dopłatą hotel Dome Beach. Nie zaprzeczę, stres i nerwy były ogromne, ale wiem jaka jest sytuacja i zaryzykowałam wraz z rodziną. Dopłaciłam 400zł do rezerwacji i wybrałam Dome. Lepiej trafić nie mogłam, warunki świetne, procedury bezpieczeństwa na najwyższym poziomie, a do tego pusto. Opieka rezydenta ok. 4* za stres i dopłatę.
Brak
Brak
Miała być Turcja początkiem sierpnia - niestety odwołana. Szybko i sprawnie otrzymaliśmy voucher, który już wykorzystaliśmy na ofertę w Polsce. Kto pisze te negatywne opinie? chyba konkurencja...
Brak
Brak
udane wakacje w Chorwacji, dojazd własny, niedawno wróciliśmy. Wszystko okej, nie bardzo się jest do czego przyczepić
Brak
Brak
Czy ktoś ma wykupione wczasy w Tunezji organizowane przez Exima. Niby loty mają ruszyć od 13.08.2020, ale na ich stronie jest napisane, że wymagane jest posiadanie zaświadczenie o ujemnym wyniku testu PCR w kierunku zakażenia wirusem COVID ? 19 wykonanym nie później niż 72 h przed przylotem, przetłumaczone na język angielski bądź francuski a przy pobytach dłuższych niż 7 dni ma obowiązek wykonać ponowny test po 6 dniach pobytu. Exim poinformował, że testy mamy robić we własnym zakresie - takiego scenariusza oczywiści nie biorę pod uwagę. Zastanawiam się nad innymi opcjami tzn. wypowiedzeniem umowy jeszcze przed wpłatą reszty kwoty - ryzyko jest takie, że Exim może dochodzić kosztów odstąpienia. Mogę też czekać jeszcze kilka dni i wpłacić resztę pieniędzy (czyli 80%) a następnie w zależności od sytuacji albo polecieć do Tunezji, jeśli te obostrzenia zniosą, albo wypowiedzieć umowę w przewidzianym terminie 7 dni przed wylotem, powołując się na "nadzwyczajne okoliczności" (roz. III p.4 umowy)Ryzyko tu jest takie, że "utopie" 10 tyś na 190 dni (abo i na zawsze, jak Exim padnie). Czy ktoś ma lub miał podobną sytuację?
Brak
Brak
Poza słabymi godzinami przelotów nasze wakacje uznaje za bardzo udane. Mieliśmy lecieć z tym biurem w czerwcu do Turcji - nie udało się, wzięliśmy voucher i wykorzystaliśmy go na Cypr. Wszystko super pogoda piekna hotel bez zarzutów a rezydent bardzo miły. Chętnie tu wrócę. Hotel Papouis Protaras
Brak
Brak
Wszystko super, jesteśmy na Majorce w hotelu Beverly Playa i bardzo jestesmy zadowoleni! Negatywne opinie to piszą jacyś histerycy i hejterzy. Polecam Exim!
Brak
Brak
Jesteśmy teraz na Majorce w hotelu Beverly Playa , wszystko super! Negatywne opinie to piszą chyba jacyś zdesperowani idioci. Polecam Exim!
Brak
Brak
Pozdrawiam z Majorki! wszystko super, pogoda piękna a te wszystkie negatywne opinie to piszą jacyś sfrustrowani wariaci. Polecam EximTours, mnie się bardzo podoba. Hotel Beverly Playa
Brak
Brak
Zwykli oszuści, którzy naciągają ludzi, mieliśmy miec wycieczkę do Chorwacji we wrześniu 2020 r. związkuz epidemia juz od marca2020r. staramy sie zrezygnowac z wycieczki powołujac sie na "nadzwyczajną okoliczność zmienna" i odzyskać wplaconą zaliczkę 1500zl. Biuro broni się,że nie ma oficjalnych przeszkód,żeby wycieczka się nie odbyła i że to lot rejsowy,wiec zaliczki nie możemy odzyskac. Dodatkowo biuro kazało nam DOPŁACIĆ za rezygnacje z wycieczki.. co więcej byliśmy długi czas zbywani, odp na wiadomości dostawalismy tylko telefonicznie .Miała być wycieczka- okazał sie koszmar, mam nadzieję,że te biuro szybko zbankrutuje albo dosiądzie ich kara.
Brak
Brak
Umowa Eximu jest totalnie niesymetryczna. Czytajcie umowę! Wycieczka zakupiona w listopadzie 2019 z realizacją na wrzesień 2020 na Cypr Północny. W tej chwili mam 2 miesiące do rozpoczęcia podróży i chcę zrezygnować, teoretycznie powinienem tracić 10% ale lot jest rejsowy (III pkt.2 OWU) więc już teraz muszę zapłacić UWAGA 50% KWOTY!!!! Wszystko przy sytuacji gdzie muszę wykonać testy na covid 72h przed wylotem dla 5 osób dodatkowo bagatela 2500,-. Nie zaproponowali niczego w zamian, na infolinii powiedzieli nawet , że nie muszą nawet rozliczyć się z rachunków za zakupione bilety na samolot! Odradzam, wybierajcie inne biura.
Brak
Brak
Nie polecam, organizator nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności. Miałam wyjazd na Cypr 11 marca w tygodniu w którym ogłoszono pandemie i zamknięto granice. Zrezygnowałam z wycieczki powołując się na nadzwyczajną sytuację Covid 19 ale biuro odmówiło zwrócenia pieniędzy. Twierdzi, że lot w jedną stronę się odbył to impreza również. Przepadły wszystkie pieniądze. Dodam, że lot powrotny był skasowany, zmienił się dzień powrotu a do tego ci którzy pojechali mieli 14 dniową kwarantannę.
Brak
Brak
Nie polecam EXIM TOURS. W dobie COVID - 19 odmówili nam jakiejkolwiek współpracy. Za rezygnację z wakacji, do Turcji, na które baliśmy się lecieć ze względu na swoje zdrowie musieliśmy zapłacić karę za zerwanie umowy. W dniu rezygnacji loty do Turcji i poza Europę się nie odbywały. Biuro wiedząc, że chcemy zrezygnować nie zaproponowało nic w zamian (jak w przypadku Tui lub Itaki bon lub zwrotu zaliczki), zmuszając nas na zerwanie umowy z naszej winy i poniesienia dodatkowych kosztów. Za wakacje, których nie odbyliśmy zapłaciliśmy 1500 zł.
Brak
Brak
Oszuści - tyle w temacie. Lotu na wycieczkę nie dało się odwołać ze względu na lot czarterowy, pomimo wcześniejszych apeli (nawet dwa miesiące przed lotem (!)). Stan epidemiologiczny w Hiszpanii nie jest argumentem który przeważa za odwołaniem lotu... Organizator fatalny - korzysta z doświadczenia innych biur i często oddaje w ręce Rainbow swoich klientów (np. przy wycieczkach w miejscu docelowym). Serdecznie nie polecam tego biura - uważajcie na nich, wyłudzają pieniądze !
Brak
Brak
Oszuści! Widząc jaka jest sytuacja na świecie nie myślą o ludziach tylko o sobie. Mam nadzieje ze zbankrutujecie!!!
Brak
Brak
Kilka dni temu wróciliśmy z wycieczki na Majorce. Same wakacje super: organizacja, loty, transfery, hotel (zgodnie z opisem, a nawet lepiej). Natomiast najbardziej zawiodłam się na Rezydentce Pani Darii C., która miała nas obsługiwać, a nie wywiązała się dobrze ze swojego obowiązku. Instrukcja z dojściem do transferu była opisana mylnie, przez co straciliśmy na lotnisku ok. 30 min. Na instrukcji była podana informacja o tym, że w tym samym dniu lub na następny odbędzie się spotkanie organizacyjne i że przy recepcji będzie dla nas taka informacja - nic nie było. Dzwoniąc do pani rezydentki poinformowała nas, że wysyłała smsy z brakiem takiego spotkania, ponieważ jesteśmy na drugim końcu wyspy i ze względu na pandemię.... Oczywiście żadnej informacji nie otrzymaliśmy. O wycieczkach fakultatywnych też mogliśmy zapomnieć ?ze względu na pandemię?. Zapytaliśmy dlaczego nie został dla nas zorganizowany żaden posiłek (przyjechaliśmy ok 23:00, to nie są nasze pierwsze wakacje z biurem i w innych przypadkach zawsze o takie szczegóły dbał organizator)? i co z ostatnim posiłkiem (wymeldowanie mieliśmy o 12:00 a transfer o prawie 17:00 i chcieliśmy zjeść obiad przed długą podróżą)? Pani Daria powiedziała, że sami mamy sobie to organizować ponieważ każdy hotel rządzi się swoimi prawami. To ma być pomoc? A co gdybyśmy nie znali języka? Za co tak w ogóle zapłaciliśmy?! Jesteśmy mocno rozczarowani takim podejściem do klientów.
Brak
Brak
Witam, również planuję postępowanie sądowe przeciwko Exim Tours, wykupiłam pobyt na Cyprze Północnym z okreslonymi warunkami np. plaża 50 m od hotelu (z uwagi na znaczącą niepełnosprawność, która uniemożliwia dalsze dojście do plaży). Lot jednak miał się odbyc do Larnaki położonej na Cyprze Południowym. Jednak z komunikatu MSZ wynika, że strefa buforowa pomiędzu Cyprem Południowym i Północnym jest dla ruchu turystycznego zamknieta. Exim napisał, że nie ponosza odpowiedzialności za odmówienie wjazdu na Cypr Pólnocy !!! Po długim oczekiwaniu, które miało głównie na celu zmuszenie mnie do wpłacenia całej kwoty za pobyt, zaproponowano mi hotel alternatywny na Cyprze Południowym, bez podania warunków, opisu hotelu, zakresu świadczeń, Hotelu tego nie ma w ofercie żadengo polskiego biura podróży. Sama dowiedziałam się, że hotel leży co najmniej 500 m od plaży, nie ma też bezpłatnego serwisu plażowego jak w przypadku hotelu przez nas pierwotnie wybranego. Za namową prawnika z UOKiK reszty kwoty nie wpłaciłam i od umowy odsapiłam. Biuro odpisało, że obciązy mnie kosztami. Chętnie przyłączę sie do zbiorowego procesu, tym bardziej że odbieram to jako co najmniej złośliwość wobec osób niepełnosprawnych - wyrażnie konsultantom przedstawiałam swoją sutuację i wynikające z niej wymagania. Zależy mi na eliminacji podmiotów stosujących takie praktyki.
Brak
Brak