6,4 / 10

Opinie o biurze Exim Tours

Exim Tours

Ocena na podstawie 1654 opinii

Szczegółowe oceny
  • 6,0
    Ocena
    Organizatora

  • 6,0
    Ocena
    rezydentów

  • 6,7
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,7
    Zgodność oferty
    z opisem

Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

 
  • 2,0 / 10

    Beata

    Pobyt: Sierpień 2020

    Wykupiłyśmy 06.08. 2020 wyjazd na Cypr Południowy. W momencie zaoyan i rezerwacji interesowano się nami. Po wpłacie całej kwoty kontkt się urwał. Nikt nie chciał udzielić wyczerpujących informacji. Nie przesłano nam na czas, i w ogóle!!! dokumentów na wyjazd. Wyjazd przepadł a biuro zabrało nam całą kwotę i do tego straszą, że koszty będą się zwiększać. Uwaga. OSTZEGAMY prze Exim TORS, które stosuje niedozwolone praktyki w firmie finansowej piramidy. Wyjazd rezerwowalysmy przez wakacje.pl., których pracownicy na infolinii wydają się być w zmowie z nieuczciwym biurem. Nie ryzykujcie kłopotów i nieuzasadnionego zainkasowania pieniędzy, które przepadną. Sprawa jest bulwersującą i kryminalna.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Iwona

    Pobyt: Sierpień 2020

    Proszę strzec się tego biura podróży. Podpisałam z nimi umowę przez Travelplanet. Wszystko było w porządku dopóki nie okazało się tydzień przed wylotem, że na Cypr trzeba wykonać test na COVID i tu głucha cisza i gra na czas. W telefonie tylko melodyjka, żadnej informacji i oferty wsparcia klienta. Do tego zwlekanie, aby naciągnąć klienta na jak największe koszty rezygnacji. Oświadczenie wydane podobno przez EximTours 13 sierpnia doszło do nas 16 sierpnia o 21.30. Dodam, że przy dopytywaniu o rezygnację w Travelplanet kazano nam czekać na komunikat EximTours. Żadnej propozycji zamiany rezerwacji, a po naszej prośbie o zmianę rezerwacji na inne miejsce doliczyli jeszcze koszty manipulacyjne. Wszystko było pięknie do czasu wpłaty zaliczki za rezerwację, Z chwilą pojawienia się niewygodnych pytań, szczegółów czy odstąpienia od umowy telefony bez odbioru, tylko melodyjka. Wszyscy konsultanci zajęci i nie odbierają, nie oddzwaniają. Klient zostaje sam, ze swoim "zadowoleniem". Nie wspomnę już o ogromnych kosztach anulacji, braku informacji i zwlekaniu jak najdłużej, aby naciągnąć klienta na koszty.

    Opinia dodana:
  • 4,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Judyta

    Pobyt: Sierpień 2020

    Jesteśmy strasznie zawiedzeni wybranym biurem podróży, a konkretnie organizacją naszego pobytu na Costa Brava. Nie wspomnę, że przełożenie wycieczki kosztowało nas dodatkowo 2 tysiące złotych. Nie polecamy dla osób, które liczą, że wybierając wycieczkę z biura podróży mogą liczyć na wsparcie rezydenta, szczególnie jeżeli nie znają języka. Od początku..problem pojawił się już na lotnisku ..po wylądowaniu w Barcelonie. Zgodnie z instrukcją czekaliśmy w wyznaczonym miejscu...Minęło pół godziny..zadzwoniliśmy na podany numer z zapytaniem, gdzie jest osoba odpowiedzialna za nasz odbiór z lotniska i transfer do hotelu, otrzymaliśmy informację, że w związku z pandemią nie została wpuszczona do budynku, okey, tylko, że nikt nas wcześniej o tym nie informował i byśmy stali tam do jutra! Byliśmy pierwszy raz na lotnisku w Barcelonie, pierwszy szok, gdzie teraz iść do kogo...uprzejma Pani telefonicznie nas poinformowała, że mamy wyjść i udać się na przystanek autobusowy, który znajduje się na terenie lotniska, okey idziemy, miał tam na nas czekać ktoś z konkretnym logo na koszulce..czekamy kolejne 20 min. nikogo nie ma, dzwonimy jeszcze 2 razy. Nagle podchodzi do nas jakiś młody człowiek bez logo na koszulce z tabletem i w swoim języku zaczyna do nas coś mówić..poprosiliśmy o język ang. tłumaczył nam, że mamy z nim iść...nigdzie się nie wybieraliśmy, za chwilę podjechał nasz autobus..wysiada Pani- nie mówiąca w języku polskim w ogóle, w e wspomnianej koszulce. Udało się...jedziemy do hotelu z walizami...Kierowca nie wysadził nas przy hotelu, z punktu musieliśmy dotrzeć sami, nie było to daleko ale...jak dobrze, że mieliśmy nawigację. Na miejscu osobiście nie poznaliśmy rezydenta , nic nam również nie było wiadomo o organizacji jakiejkolwiek wycieczki. Byliśmy zostawieni sami sobie, więc teraz już wiemy, że lepiej było na jakimś portalu zarezerwować hotel i przelot i wyszłoby na to samo.Tym sposobem wszystkie wycieczki takie jak np. do Barcelony organizowaliśmy sobie sami, opieki zero. Czuliśmy, że powrót do domu też nie pójdzie gładko...Zadzwoniliśmy w umówionym czasie do tej samej Pani,która rozmawiała z nami w dniu przylotu z prośbą o instrukcję. Otrzymaliśmy informację, że dokumenty będą gotowe o godzinie 16, tak więc o umówionej godzinie udaliśmy się do recepcji, raz, drugi, trzeci...nic nie było, aż w końcu się okazało, że nic w recepcji nie będzie na nas czekało. Dzień wylotu, odbiór nas z umówionego punktu, bez problemu, Jeżeli ktokolwiek był na Lotnisku w Barcelonie to wie jak ono jest potężne i jak rozmieszczone są terminale..do czego zmierzam, a no do tego, że my takiej wiedzy nie posiadaliśmy. Pan wysadził nas przy terminalu 2 i pokazał, że tam mamy iść, tak też zrobiliśmy, jakież było nasze zdziwienie kiedy okazało się, że na tablicy odlotów nie widnieje nasz samolot!!! I tu naprawdę cieszę się, że znamy język angielski, zaczęliśmy chodzić i szukać informacji...zostawieni sami sobie...okazało się, że kierowca wysadził nas przy złym terminalu...i trzeba było dostać się na inny..no tak..ale jak ? jak to taki kawał drogi...trzeba było odszukać przystanek autobusowy i wsiąść do odpowiedniego autobusu, który rozwoził ludzi po terminalach...Wycieczka niczym nie różniła się od tej zorganizowanej indywidualnie tylko tym, że był opłacony hotel i kupiony bilet.

    Opinia dodana:
  • 3,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Daniel

    Pobyt: Sierpień 2020

    Do tej pory wszystko okay, poza jedną sprawą. Wczasy sprzedawane za pośrednictwem wakacje.pl są bez kosztów bagażu. Pierwszy raz się spotykam, kiedy w momencie rezerwacji nie mam informacji że wczasy są bez bagaży, a te dopiero drobnym drukiem są napisane w regulaminie/potwierdzeniu wczasów - po dokonaniu rezerwacji. Bardzo niefajna praktyka, wprowadzająca w błąd i narażąjąca klienta na spore koszty w momencie nie doczytania tego na potwierdzeniu. koszt bagaży wzrósł z 240zł do 380zł za szt.. Duży minus z takie praktyki!

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Marcin

    Pobyt: Sierpień 2020

    Dno!!! Najgorsze biuro podróży!!! Sprzedaż dzwonią. Po zakupie wyjazdu zero kontaktu. Infolinia sprzedażowa - czas oczekiwania kilkanaście sekund w godzinach 8-23:30, ale jak jest kłopot z rezerwacja to można dzwonić tylko 10-18 i czas oczekiwania 1,5 godz. Sprawiedliwie i uczciwie??? Przy zmianie chcą dodatkowo zarobić 1,5 tys. Klasyczna bezczelność i nieuczciwość. Jeśli nie chcecie stresu, problemów i chamskiego traktowania idźcie gdzieś indziej.

    Opinia dodana:
  • 8,8 / 10

    gość

    Pobyt: Sierpień 2020

    Wróciliśmy z Malty. Wszystko świetnie zorganizowane. Od przylotu na Maltę, transfer do hotelu, spotkanie z rezydentem, wylot do kraju. Spotkanie bardzo pozytywne, dużo ciekawych informacji na temat wyspy, profesjonalna rezydentka. Byliśmy na 2 wycieczkach - Perły Malty oraz Gozo. Bardzo dobry przewodnik, wszystko dobrze zorganizowane. Ogólnie pobyt oceniam na 10.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Dominika

    Pobyt: Sierpień 2020

    Czy ktoś próbował się do nich dodzwonić chcąc zrezygnować z umowy ze względu na obecną sytuację na świecie? Mam lecieć do Tunezji ale nie wyobrażam sobie tego na chwilę obecną, skoro na stronie Ministerstwa jest informacja, że osoby chcące samodzielnie wyjść z hotelu po 6 dniach mogą zrobić samodzielnie test na COVID czyli wcześniej jesteś UZIEMIONY w hotelu !!! Próbuję uzyskać jakiekolwiek informacje - na infolinii nikt nie odbiera, pośrednik - wakacje.pl mają się z nimi skontaktować chociaż boję się że nie zgodzą się na voucher ani oddanie pieniędzy ! Chodzi mi o powołanie się na punkt 3 "nadzwyczajne okoliczności". Jeśli ktoś jest w podobnej sytuacji, kontaktował się z prawnikiem albo coś mu się udało załatwić - napiszcie do mnie ! Chętnie się dowiem czegokolwiek.... dominika.szaliga2@op.pl

    Opinia dodana:
  • 3,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Podróżnik wczasowicz

    Pobyt: Sierpień 2020

    Biuro nie zapewniło nam (4 osoby) transferu z lotniska do hotelu jak również z hotelu na lotnisko w obydwie strony kierowca nie miał nas na liście i musieliśmy się dogadywać z nimi na własną rękę (czyli za opłatą) w drodze powrotnej rezydent stwierdził że zaszła pomyłka w biurze ale skoro się dogadaliśmy z kierowcą (20 euro) to biuro nam przeleje te pieniądze na konto. W związku z tym nie polecam szczególnie osobom nie mówiącym biegle po angielsku czy hiszpańsku (wczasy na Teneryfie) poza tym na tak kiepskich wczasach jeszcze nie byłem

    Opinia dodana:
  • 5,8 / 10

    Elżbieta Gocyła

    Pobyt: Sierpień 2020

    całkowity brak opieki rezydenta w hotelu na Rodos grecjan fantazja resort, w dniu wyjazdu brak godziny odjazdu autokaru na lotnisko co wykorzystał wlaściciel hotelu proponując nam przewiezienie na lotnisko za odpowiednią oplatą

    Opinia dodana:
  • 9,8 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Ewa

    Pobyt: Sierpień 2020

    Wróciłam z Bułgarii i jestem bardzo zadowolona. Świetnie zorganizowany wyjazd, miła obsługa - począwszy od cierpliwych i sympatycznych pań z Wakacje. pl - Galeria Północna. Polecam wygodny i ładny hotel - Ivana Palace. Bezstresowo, pięknie, bezpiecznie, naprawdę można wypocząć i pozwiedzać.

    Opinia dodana:
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią