Marek z Wyszogrodu .przebywałem z w/w biurem w dniacz 21.12-28.12.2010r w Tabie w Hotelu Sonesta Beach Resort Taba było bardzo przyjemnie i pięknie .Organizacja wycieczki od wylotu do pobytu i przylotu bardzo dobra .Duża zasługa oraz wszelkie wyrazy wdzięcznośći dla Rezydenta EMADA HAMDY bardzo miły i uprzejmy załatwi wszystko jako rezydent i przewodnik opieka z jego strony super .byłem już 6 raz w Egypcie ale takiego Rezydenta nie spotkałem.
SWIETA BOZEGO NARODZENIA SPEDZILISMY W HOTELU SEA GULL W HURGHADZIE.HOTEL SUPER ALE TO AKURAT NIE JEST ZASLUGA BIURA.OD POCZATKU WSZYSKO PRZEBIEGALO SUPER AZ DO MOMENTU GDY WYJECHALISMY NA WYCIECZKE DO LUXORU.PROBLEMY PRZEROSLY EXIM.NIE MOGLISMY WROCIC WIECZOREM DO HOTELI BO ZALALO DROGE DO HURGHADY-GDY INNE AUTOKARY Z TURYSTAMI ZAWRACALY I SZUKALY NOCLEGU W LUXORZE TO MY STALISMY NA TRASIE I CZEKALISMY NA DECYZJE NASZEGO BIURA CO DALEJ.PRZEWODNICZKA WYCIECZKI p.ANIA JAKO JEDYNY NASZ POSREDNIK Z BIUREM I REZYDENTKA RACZYLA NAS OBCESOWO INFO. ZE JESZCZE NIC NIE POSTANOWIONO W NASZEJ SPRAWIE.A KIEDY ZACZELISMY SIE NIECIERPLIWIC CO DALEJ TO ZACZELI NAS WOZIC A TO DO BEZPLATNEJ TOALETY A TO NA HERBATKE DO JAKIEJS ZAPYZIALEJ NORY I WKONCU NA KOLACJE DO DZIWNEGO MIEJSCA Z JESZCZE DZIWNIEJSZYM MENU.TAM BARDZO WYLUZOWANA PRZEWODNICZKA OZNAJMILA ZE SPEDZIMY NOC NA STATKU ,O 5 RANO SNIADANIE I WRACAMY!SNIADANKO RZECZYWISCIE BYLO-INFO ZNOW BRAK.EWIDENTNIE NIE MIELI NA NAS POMYSLU.NERWOWA ATMOSFERA NARASTALA A PANI ANIA WYLUZOWANA JAK ZWYKLE.TEGO DNIA KILKANASCIE OSOB Z TEJ WYCIECZKI [MY TEZ ] MIELISMY JUZ WRACAC DO POLSKI WIEC BYLO OSTRO-NIE OBYLO SIE BEZ OSTREJ WYMIANY POGLADOW.Z JEDNEJ STRONY ROZUMIELISMY ZE NIEWIELE MOZE ZROBIC ALE Z DRUGIEJ STRONY BYLA JEDYNA POLKA I OPIEKUNKA NASZEJ GRUPY I POSREDNIKIEM W KONTAKTACH A ZACHOWYWALA SIE JAKBY NIC SIE NIE STALO I ZAMIAST SPOKOJNIE WYSLUCHAC WDAWALA SIE W AWANTURY A KIEDY ZABRAKLO JEJ ARGUMENTOW SWIERDZILA ZE NIE BEDZIE Z NAMI ROZMAWIAC I SIE OBRAZILA.WKONCU OSWIADCZYLA ZE WROCIMY PO OBIEDZIE SAMOLOTEM DO HURGHADY A PO OBIEDZIE WYSZLO ZE JEDNAK AUTOKAREM.BYLISMY SZCZESLIWI ZE WRESZCIE WROCIMY DO HOTELI,NIEPOKOILO NAS TYLKO CO Z LOTEM DO POLSKI BO NASZE SAMOLOTY JUZ ODLECIALY.POD KONIEC DROGI PRZEKAZALA NAM INFO. ZE POZNYM WIECZOREM I W NOCY POLECIMY WSZYSCY TYLKO NIKT NIE WYLADUJE NA DOCELOWYM LOTNISKU I W ZWIAZKU Z TYM BEDZIE PODSTAWIONY AUTOKAR Z BIURA KTORY ROZWIEZIE NAS DO MIAST GDZIE POWINNYSMY WYLAOWAC.JA WRAZ Z MEZEM JAKO ZE DOSTALISMY LOT DO WROCLAWIA A DOCELOWO MIAL BYC POZNAN BEDZIEMY DOWIEZIENI AUTEM PRZEZ ICH PRACOWNIKA BO DLA DWOCH OSOB NIE OPLACA SIE WYNAJMOWAC AUTOKARU-TAKIE WIADOMOSCI PRZEKAZALA NAM PRZEWODNICZKA.W HOTELU OD REZYDENTKI DOWIEDZIELISMY SIE ZE WSZYSCY NA LOTNISKACH MUSIMY SOBIE PORADZIC BO NIKT NAS NIE BEDZIE ROZWOZIC!MY DODATKOWO PO PRZYJEZDZIE NA LOTNISKO W HURGHADZIE USLYSZELISMY ZE JEDNAK NIE POLECIMY BO NIE MA DLA NAS BILETOW.WIEC ZNOW TELEFON DO REZYDENTKI I DOPIERO PO GODZINIE PRZEPYCHANEK SLOWNYCH OTRZYMALISMY BILETY I SPOKOJNIE OPUSCILISMY EGIPT.MY NAPRAWDE ROZUMIEMY ZE BYLO TO ZDAZENIE LOSOWE-ALE W TAKICH SYTUACJACH REZYDENT I BIURO POWINNI STANAC NA GLOWIE ZEBY NAM ULATWIC ZYCIE A NIE TRAKTOWAC NAS JAK ZLO KONIECZNE.WSTYDZCIE SIE EXIM.DODAM IZ EGIPT URZEKL NAS TYM CZYMS I W FERIE ZIMOWE JEDZIEMY TAM Z DZIECMI ALE BIURO ZMIENIMY NA INNE -TO KTORE ZAJELO SIE NAMI NAPRAWDE ZYCZLIWIE NA LOTNISKU I Z KTORYM WROCILISMY DO DOMU.
Z Exim Tours byliśmy w październiku w Tunezji, mimo naszych obaw był to czas kryzysu biur turystycznych przeżyliśmy bardzo udany urlop. Wszystko zgodne z opisem i zapowiedziami. Bardzo miła i zaangażowana opieka rezydentki. Hotel Prima Life super. Polecam.
Czemu w ofercie Slonce dla seniorow do Tunezji wyloty sa tylko z Warszawy,czy gdze indziej nie ma emerytow.Na Slasku jest duzo emerytow i napewno z Katowic tez by starsi klienci sie znalezli nie kazdy ma sily na podroz do Warszawy.
Z Eximem byłam w listopadzie w Egipcie, w Sharm El Sheikh. Już na lotnisku bardzo sprawnie przejęła nas przemiła rezydentka, p. Martyna. Nie dało się zgubić, wszelkie formalności zostały załatwione natychmiast, tak żeby jak najsprawniej i najszybciej oddać się odpoczynkowi. Kolejne spotkanie również było bardzo produktywne - konkretne informacje i pomoc w tematach praktycznych + na wszelki wypadek numer komórki czynnej całą dobę. Sam hotel Sultan Gardens przepiękny, świetnie zorganizowany i czysty. Bardzo smaczne jedzenie, przemiła obsługa, bez większej różnicy, czy z napiwkiem, czy bez. Czyste pokoje. Wycieczki dobrze zorganizowane - zwiedziłam Petrę i Kair. W Jordanii polskojęzyczny Arab, w Kairze Polka bardzo ciekawie opowiadali o miejscach, ludziach, zwyczajach. Chętnie odpowiadali na każde pytanie. Polecam :)
Nie polecam biura Exim Tours z poniższych powodów !!! Po pierwsze wystąpiła niezgodnośc oferty z tym co zastaliśmy na miejscu - w Polsce powiedziano nam, że będzie hotel SeaGull (przed rejsem i po rejsie), a na miejscu okazało się, że mamy program Fortuna, czyli taki hotel jaki nam przydzielą. I tak po rejsie nie dostaliśmy hotelu SeaGull, ponieważ okazało się, że podobno Egipcjanie z okazji jakiegoś święta wszystkie zarezerwowane przez nas miejsca wykupili. Po drugie - przewodnik na rejsie po Nilu. Dostaliśmy Egipcjanina, który uczył się wcześniej 9 miesięcy języka polskiego. Skandal ! Często ciężko było go zrozumieć, gdyż niewyraźnie mówił i trzeba było się go domyślać. Mówił poza tym mało ważne rzeczy, moim zdaniem. Co z tego, że był sympatyczny, ponieważ inne cechy u przewodnika są ważniejsze. Po trzecie - brak obiadu podczas jazdy z Luksoru do Hurghady. Od godz. 6:00 rano (śniadanie na statku w Luksorze) do godz. 19:00 (kolacja w Hurghadzie) byliśmy bez żadnego jedzenia. A przewodnik nas zapewniał, że będzie inaczej !!! Po czwarte - kwestie organizacyjne i rezydent - wysłano nas do Le Pachy prosto z autokaru bez żadnego polskiego rezydenta. Gdybym nie mówił po angielsku, to nie wiedziałbym i grupa 7 Polaków nie wiedziałaby co zrobić z bagażami. Poza tym rezydent był niepomocny, przychodził w ogóle do hotelu obok (Minamark) nie racząc pofatygować się do Le Pachy. Niestety powyższe kwestie zepsuły ogólnie dobre wrażenie wakacji w Egipcie. Łukasz
zapraszamy wszystkich oszukanych przez firme exim tours do wpisywania sie na facebook http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100001633344879 moze presja tego portalu zmieni ich podejescie do klientow i kolejne osoby unikna przykrycH niespodzianek
Na początku listopada 2010 pojechałam do Egiptu, Sharm El Sheikh, hotel Sultan Gardens. Od początku wszystko było dobrze zorganizowane, na miejscu przejęła nas bardzo miła i kompetentna rezydentka p. Martyna Bryzek, która bardzo rzeczowo opisała, na co warto zwrócić uwagę. Pomogła również w kilku tematach praktycznych (np. w zakupie lekarstw). Chętnie odpowiadała na wszystkie pytania, podała również telefon w razie jakichkolwiek sytuacji awaryjnych. Sam hotel: absolutne mistrzostwo świata! Świetna organizacja, animacje, sport, czyste i pyszne jedzenie. Polecam wycieczkę do Petry i Kairu (chociaż szkoda, że nie było bazaru kairskiego w planie wycieczki). Jedynym mankamentem były zmiany w lotach czarterowych i m.in. płatna herbata (8zł) na pokładzie czeskich linii... Wiem, że nie jest to zależne od Eximu, ale mógłby ostrożniej dobierać przewoźników, żeby turysta czuł się dogłaskany od początku do samego końca. Generalnie chętnie skorzystam w przyszłości z propozycji tego biura.
Z Eximem udaliśmy się do Egiptu (sharm el sheikh). Po wyśjciu z samolotu byliśmy zaskoczeni dobrą organizacją na lotnisku. Idąc do autobusu nie sposób było się zgubić, gdyż co kilka metrów pracownicy eximu kierowali nas do odpowiedniego autobusu. Rodacy z innych biur błądzili w amoku po lotnisku a my jak po nitce do kłębka dotarliśmy do celu. Hotel zgodny z opisem, wycieczki dobrze zorganizowane, Rezydent od samego początku profesjonalnie się nami zajął. W Egipcie byliśmy po raz 4-ty ale po raz pierwszy uzyskaliśmy aż tyle ciekawych i pomocnych informacji od naszego rezydenta. Zawsze punktualny i pomocny. PS: Panie Adrianie z Oleśna, może to Pan się nie nadaje na turystę!! Miieliśmy tą samą rezysdentkę i wszystkie osoby z mojego hotelu bardzo chwaliły Panią Martę.
Rezydenci porażka. Dokładniej pani Marta Mazurczak bardzo słodziutka, milutka, nie zorganizowana, nie słowna, osoba. Uważam że nie nadaje sie wogóle do tej pracy jestem wręcz oburzony takim zachowaniem. Jednym słowem porażka !!
Wykupiłam wycieczkę do Egiptu od 9.11 do 16.11 (wylot godz.12.10). NA 3 dni przed wylotem zmieniono datę powrotu na 17.11 godz.2,45.a wykwaterowanie z hotelu mieliśmy o godz.12 w południe. Bardzo mnie to zdenerwowało, gdyż jechałam z 2 małymi dziećmi (3 i 5 lat). Po kilku telefonach otrzymałam informacje iż biuro nas tak nie zostawi i będziemy mieli pokój na ostatni dzień pobytu. A prawdopodobnie wylot i tak się zmieni, więc nie mogą mi tego dać na piśmie. Na miejscu okazało się że rezydentka o niczym nie wie i że mamy z dziećmi siedzieć sobie na recepcji ponad 12 godzin bez jedzenia i wody bo doba się nam skończyła!! Po prostu skandal!!Zamierzam złożyć pozew do sądu, bo tak postępować z ludźmi nie można!! Czuję się oszukana i będę dochodzić swoich praw w sądzie, bo pisanie reklamacji i tak nic nie da. Odradzam wszystkim Exim Tour
Żeby nie pyło zbyt wesoło przewodnik miał straszne opóźnienia z wylotem, ale to już nie wina biura, ale kilka godzin stracone niestety:(
nie mam zastrzeżeń, solidna firma, tak jak jest w katalogu to w rzeczywistości się we wszystkim pokrywa, godziny lotu były przesunięte o 2h ale to nie była wina eximu
zgodne z katalogiem, uczciwy operator, nie narzucający się rezydent, wiarygodne biuro
Byliśmy we wrzesniu tego roku w Tunezji: Hotel El Mouradi koło Portu El Kantoui.Wszystko było dobrze zorganizowane od wylotu z Gdańska az do powrotu do Gdańska. Panie rezydentki bardzo sympatyczne i w pełni dyspozycyjne, bardzo dobrze zorientowane w realiach kraju. Wspaniały przewodnik tunezyjczyk o imieniu Ali, wesoły dowcipny i o bogatej wiedzy, którą chętnie się dzieli z turystami. Z satysfakcją wspominamy pobyt na urlopie, polecamy spędzenie urlopu w Tunezji z biurem EXIM TOURS wsród sympatycznych tunezyjczyków i w ciekawym kraju.
Do Egiptu pojechaliśmy z mężem na 15 rocznicę ślubu. Było cudownie organizacja na miejscu super. Hotel piękny rezydentka bardzo kompetentna. Obsługa w hotelu bardzo miła i uczynna. Bardzo mili przewodnicy egipscy na wycieczce do Kairu i Dahab. Wrócimy tam z biurem Exim tours.
Nie mam żadnych zastrzeżeń. Rezydentkę widziałam raz ale nie potrzebuję by mnie ktoś niańczył:)
ogólnie ocena jest dobra, jedno co mnie irytowało to fakt, że pierwszy dzień był doliczony w całości do pobytu mimo,że z W-wy wylot był o 17.10 - w dodatku opóźnił się i wylecieliśmy o 20.50 (a nie o 20.30 - jak było napisane na tablicy !!!) w hotelu byliśmy ok 3.30 20paźdz. a wyżywienie liczyło się od 19paź więc to jest nie w porządku poza tym ok
Opóżnienia samolotów to chyba norma w tym biurze!!!!!W stronę Tunezji 3 godz do Polski 18 to straszliwa porażka tego biura!!!!
Korzystałem pierwszy raz z EXIM TOURS wszystko dopracowane jak najlepiej pan Darek rezydent wszystko załatwił jak trzeba a pani Grazynka nasza przewodniczka wszystko tłumaczyła co i jak , Polecam EXIM TOURS w przyszłym roku tez zkorzystam z tego biura .Oceniajac piekny miałem urlop w egzotycznym Egipcie.