Pomoc i kontakt
Magazyn Wakacje.pl
Salony sprzedaży
Tym razem Djerba Hotel Thalasso & Spa i kolejny udany wyjazd z Oasis Tours. Dziękujemy za świetną organizację i pomoc w dobraniu oferty zgodnej z naszymi życzeniami i wymaganiami oraz za indywidualny transfer. Na pewno nadal będziemy korzystać z Waszego biura i zdecydowanie polecać. Sam hotel bardzo przyjemny, spokojny, ładne i czyste pokoje, mila obsługa. W hotelu spa i zabiegi wodami, blisko plaża. Bardzo na plus jedzenie, mnogość i różnorodność ryb zachwyciła szczególnie.
To biuro podróży to jeden wielki chaos i dezorganizacja. Z lotniska w Agadirze odebrał nas Pan, który stwierdził, że w zasadzie to on tylko zajmuje się zabraniem nas z lotniska i że nie zamierza jako rezydent przychodzić do naszych hoteli. Zostawił numer, żeby kontaktować się z nim w ekstremalnych przypadkach, a koniec końców nawet w takich nie odbierał. Nie otrzymaliśmy żadnej informacji na temat godziny wylotu ani godziny odbioru z hotelu. Byliśmy zdani sami na siebie przez cały wyjazd.
Oferta nie zgodna z opisem, wczasy 7 dniowe trwały 5 dni bez 15 minut. Hotel późny Gierek. Wyżywienie jak w restauracji GS-u. Jedyny plus to Pani Dorota, Rezydent.
Oferta zakupiona zgodna z opisem fantastyczna organizacja pełen profesjonalizm. Pan Szaig - rezydent w Turcji bardzo pomocny i sympatyczny . W pewnej sytuacji bardzo szybki kontakt i wsparcie.Polecamy 👍🏻
Nie polecam.Zostawieni byliśmy na wyjeździe do Bułgarii beż opieki , bez obiadu w dniu wyjazdu.Trzeba było się kontaktować z osobą w Polsce na własny koszt aby osiągnąć podstawowe informacje o godzinie transferu w dniu wylotu. Obsługa hotelu bardzo nieprofesjonalna. Najgorszy mój wyjazd z tym biurem podróży.
Kompletna porażka. Wyjazd do Turcji rezydentka nie mówiąca po angielsku co dla mnie jest ogromnym minusem, organizacja beznadziejna, cena wycieczek z Oasis na miejscu kilkukrotnie wyższa niż w innych lokalnych biurach. Powrót autobusem na lotnisko to jedna wielka porażka kierowca wysadził nas nie na tym terminalu co potrzeba i musieliśmy dodatkowo płacić za taxi, aby dojechać do docelowego terminalu oddalonego o 2 km. Brak rezydenta na miejscu zjawił się dopiero w połowie pobytu. Beznadzieja.
Nie polecam tego biura. Po przylocie panuje chaos, nie wiadomo który to nasz rezydent, do którego busa masz wsiadać. Problem pojawił się przy wycieczce fakultatywnej do Kairu - program nie został zrealizowany, na pytanie dlaczego odpowiedź brzmiała: nie ma czasu, prezydent jedzie ulicami więc nie można płynąć Nilem. Pieniądze nie zostały zwrócone. Po Kairze oprowadza nas nielicencjonowany przewodnik który mało mówi. Polski słaby. Pobyt w hotelu Albatros Beach Club Abu Soma ocenia bardzo dobrze.
Tak żle jeszcze nie było od przylotu do Egiptu Hurghda o 2 w nocy problemy: 1. Hotel zarezerwowany przez nas niedosptępny informacja po wylądowaniu samolotu (o takich zmianach biuro powinno niezwłocznie poinformować przed wylotem ) 2.Hotel który dostalismy polozony 20km od docelowego hotelu 3. Hotel po reklamacji który dostaliśmy brudny i śmierdzący ale w podobnej lokalizacji co docelowy Nie odbierają telefonów w Warszawie i wogole sie nie interesują telefon interwencyjny 1x odebrany na 3o telefonów więc jeżeli macie wybor to wybierzcie sprawdzone biura podróży a nie OASIS TOURS!! Stanowczo nie polecam
fantastyczna organizacja, cena wycieczki i jakość usług. Pani Justyna - rezydentka w Tunezji bardzo przebojowa, pomocna i sympatyczna. W zasadzie widziałem się z nią tylko na początku i końcu wycieczki, bo nie było potrzeby korzystać z jej wsparcia. Wszystkie niezbedne informacje otrzymałem z góry. Jechałem z Oasis Tours pierwszy raz i co za tym idzie - trochę się obawiałem, ale z chęcią pojadę z nimi ponownie.
Bardzo żałuje ze wybrałam to biuro. Od początku nie zapowiadało się dobrze. Najpierw brak informacji od organizatora dot. wylotu, brak kompetentnych osób pracujących na infolinii, pan miał oddzwonić niestety nie doczekaliśmy się odpowiedzi na zadane pytania. Na miejscu brak opieki rezydenta- nie skorzystaliśmy z żadnej wycieczki fakultatywnej, bo panie rezydent raz się nie stawiły na umówione spotkanie a drugi raz zmieniły miejsce spotkania bez poinformowania kogokolwiek), organizator nie pofatygował się poinformować gdzie jest informacja o wylocie (dodam ze katalog formatu a4 W którym była informacja o powrocie był schowany w rogu recepcji na półce z książkami). Kiedy zadzwoniłam do biura i czekałam na informacje odnośnie imprezy usłyszałam ?ku*wa czy cały dzień będzie tak w Warszawie na*ierdalac deszczem?. Zgodność opisu imprezy co do jej faktycznego stanu to żenada. Podobno hotel był 4* natomiast na miejscu zastaliśmy: klejące stoły od brudu, dziwny zapach na terenie całego hotelu, chamska obsługę (bez tipow nie dostaniesz nawet papieru toaletowego), zapiaszczona windę z dziura w podłodze, grzyb na ścianach w łazience, zakrwawione ręczniki i pościel, dziury w fotelu, przypalone papierosami zasłony, brudne obrusy i serwetki w restauracji, jedzenie z ostrymi kośćmi, niedobre codziennie to samo zeschnięte bułki i wiele innych przykrych niespodzianek.
Buiro jako biuro może jest ok. Acz kolwiek pracownicy nie do końca kompetentni..pani zajmująca się nasza wycieczka nie do informowała nas o pewnych rzeczach. Nie odp na wiadomości na czas...co skutkowało na koniec dodtakowymi kosztami. Niestety koleznka zamiast nie całe 1800zl za wycieczkę zapłaciła prawie 3000tys.Przykre jest to że pracownicy biur są po to by pomagać a okazuje się że czasem robią chyba wszystko aby zaszkodzic lub aby Buiro zarobilo,lub też mają zbyt dużo pracy i nie dają sobie rady.
Brak zastrzeżeń do biura OASIS TOURS. Wakacje udane jak zawsze z tym biurem. Z pewnością skorzystam z ich usług jeszcze nie raz! Jedynie rezydentka okazała się jakąś porażką. Zero pomocy z jej strony. Brak kultury osobistej i odstrasza wyglądem. Ta Pani wyglądała jakby ktoś ją za karę wysłał do Tunezji. Proponuję przeprowadzać jakąś selekcję w wyborze rezydentów. Jeszcze jedno zastrzeżenie: Nie każdy potrafi porozumiewać się w języku angielskim czy innym... Służyłam na wakacjach jako tłumacz dla wielu turystów a wydaje mi się że to rezydent powinien służyć pomocą w recepcji hotelowej czy na lotnisku. Rezydent Powinien także poinformować turystów o panujących zwyczajach w danych krajach tym bardziej w krajach arabskich.
Zero kontaktu. Na lotnisku brak rezydenta, po około 30 minutach szukania znalazł się jakiś pan który powiedział że nas zawiezie do hotelu... W hotelu byliśmy o 10.00, doba hotelowa zaczynała się o 14.00, a pierwszy posiłek z jakiego mogliśmy skorzystać to była kolacja o 19.00 !!!
Oferta nie do końca zgodna z opisem, brakowało przekąsek w opcji all Inc, mimo zapewnień rezydentki, że sie pojawią.
Wszystko w porządku. Szkoda ze hotel był beznadziejny
Rezydentka nie poinformowała o przysługujących w ramach opcji all inclusive uprawnieniach ( butelka wody mineralnej na każdy dzień na pokój, możliwość skorzystania raz na pobyt z restauracji a la carte, popołudniowe przekąski) a skupiła się głównie na oferowaniu wycieczek, które i tak były znacznie droższe niż u innych oferentów. Moja uwaga co do mankamentów w pokoju i tak nie została do końca pobytu załatwiona
Biuro ok, oferta tez zgodna z opisem, ale Pani rezydentka nie spelnia swojej roli, nie jet pomocna, a w dodatku zachowuje sie niekulturalnie do ,,swoich,, klientów, jak i osob obsługujących inne biura.
No opóżniony samolot ok 1.5 h. nie maja wpływu - ale należy zabezpieczyć posiłek. No a zakładki wizowe to proszę wzór po polsku bo ja dałem radę i z doświadczenia wiem że( można wpisać imię kota lub psa z adresem daty rewolucji i będzie ok) ale to duży problem - tak ogólnie. Proszę TEŻ aby szefowie zobaczyli hotel i coś ,,pysznego zjedli,,Chyba jedynie włoska restauracja była inna ale nie dla nas ?! Gorszy sort czy co ? ...teraz taki przykład. ... Jedziemy pociągiem w Tunezji - młody chłopczyk rozdaje cukierki miętowe każdemu w wagonie a w drodze powrotnej zbiera co łaska. Ja też dałem. Proszę przemyśleć ?!
Godne polecenia biuro. Miło ,rzetelnie, pełen profesjonalizm. Pani rezydentka pomogła nam w bardzo trudnej sytuacji :)
Biuro ok ale Pani rezydentka powinna przejsc szkolenie odnosnie dobrych manier oraz koniecznie poprawa uzębienia, bo ma doslownie smietnik