6,4 / 10

Opinie o biurze Otium

Otium

Ocena na podstawie 29 opinii

Szczegółowe oceny
  • 6,4
    Ocena
    Organizatora

  • 6,5
    Ocena
    rezydentów

  • 6,6
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,8
    Zgodność oferty
    z opisem

Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

 
  • 9,8 / 10

    Lucy

    Pobyt: Marzec 2019

    Po przeczytaniu opinii w internecie mieliśmy wielkie obawy co do wyjazdu. Byliśmy w marcu na nartach we Włoszech, wszystko zgodne z ofertą, hotel dobry, jedzenie pyszne, obsługa miła. Rezydent bardzo pomocny ( Pan Marian) wszystko załatwiał na czas, organizacja bardzo dobra. Karnet SKI gratis. Pracownicy biura kontaktowali się i informowali o wyjeździe zarówno w kraju jak i za granicą. Wyjazd bardzo dobrze zorganizowany. Bez opóźnień wszystko na czas. Autokar firmy Sindbad czysty komfortowy, kierowcy bardzo mili, grzeczni. Polecamy, nie było żadnych nieprzyjemnych niespodzianek.

    Opinia dodana:
  • 6,5 / 10

    Kinga

    Pobyt: Styczeń 2019

    Organizacja dojazdu to jakiś koszmar, w drodze do Włoch na narty mieliśmy 2 godzinne opóźnienie, a pani rezydent zamiast od razu powiedzieć jaka jest sytuacja leje wodę, wymyśla jakieś głupoty żeby tylko uniknąć odpowiedzi na pytanie. Aktualnie czekamy już 9 godzin w hotelowym holu na transport do autokaru, kontakt z panią rezydent znowu słaby, nie podaje konkretnych informacji. Podsumowując zero zainteresowania ze strony najważniejszej osoby która powinna zadbać o nasz komfort. Zero informacji, zero przeprosin i jak myślę również zero rekompensaty.

    Opinia dodana:
  • 1,5 / 10

    Adam

    Pobyt: Styczeń 2019

    Kierowcy w autobusie na głos skarżący się na przekroczony dozwolony prawem czas pracy, nocleg w apartamencie bez bieżącej wody. Nie poleciłbym nawet najgorszemu wrogowi.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Mario

    Pobyt: Marzec 2017

    Cielo Blu, super cena, bez problemów, wszystko bylo okej. Tak trzymać.

    Opinia dodana:
  • 9,5 / 10

    Piotr Borowiec

    Pobyt: Marzec 2017

    bylem z nimi w marcu na free ski w madonnie/ apartamenty ambiez, super polożenie, dobra cena. polecam

    Opinia dodana:
  • 2,0 / 10

    eu

    Pobyt: Luty 2017

    Właśnie na tydzień przed wyjazdem otrzymałem informacje że nie sprzedali zakładanego minimum i nie podstawią autokaru do warszawy, a za 59 złotych od osoby mam dojechać na własny koszt do Katowic. Może Krakowski Centuś ma taki wehikuł który zużywa za 59 zł paliwa na 600 km albo jakiś na krakowski bert po dziadu na ten zryty skąpy łeb. Ostatni raz z nimi podpisałem umowę

    Opinia dodana:
  • 8,5 / 10

    Mariusz

    Pobyt: Grudzień 2016

    Byłem własnym autem w Bormio w grudniu 2016. Wszystko przebiegło sprawnie i zgodnie z ofertą. Jedyny minus to, że właściciel hotelu nie mówi po angielsku.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Leszek Perczy?ski

    Pobyt: Luty 2016

    Bardzo dobra organizacja wyjazdu, szybki transfer z i na lotnisko, mila obsluga rezydentki (p. Kowalik) - a juz jej pomoc w przenoszeniu walizek czy nart z autokaru do hotelu lub przy powrocie z hotelu do autokaruto to rzecz zupelnie nie spotykana!!! Super pomysl biura to 5% znizki za zakup karnetu - przy "SKIAREA CAMPIGLIO DOLOMITI DI BRENTA" na 6 dni jest to 13 EUR - które mozna zagospodarowac w inny sposob :-) Wyczerpujaca informacja ze strony rezydenta w czasie transferu o wszystkich interesujacych uczestnikow sprawach. Polecam korzystanie z biura OTIUM i jesli bede mial w przyszlosci taka okazje na pewno sam z ich uslug skorzystam.

    Opinia dodana:
  • 6,0 / 10

    paweł

    Pobyt: Grudzień 2015

    Niestety odradzam podróżowanie z firmą Otium z Krakowa. Byłem z nimi 2 razy na nartach we Włoszech. W zeszłym roku juz było słabiutko ale zacisnąłem zęby i wytrzymałem. W tym roku (grudzień) to już cyrk. Najpierw bez podania przyczyny odwołali wyjazd z mojego miasta. W hotelu nie było pokoju jednoosobowego za który zapłaciłem. Po lekkiej awanturze pokój się znalazł. Codziennie rano przez 7 dni psuł się automat o od gorących napoi (kawa, herbata). Codziennie przychodziła włoszka po interwencji mówiła si, si, ostry kop automat działał prze 10 minut i od nowa pani przychodzi...Klucz do narciarni dostałem na zakończenie 5 doby pobytu. Wcześniej był nieosiągalny. Rezydentka pani Karolina po prostu Jezu zmiłuj się totalna dyletantka. Ale rozumiem , że ona dopiero się uczy.Kochani wierzcie mi brak organizacji i informacji. Człowiek traktowany jak niepotrzebny dodatek do bagażu. Nie dajcie sie nabrać i szanujcie swoje pieniądze.Ja już więcej nie dam sie nabrać na Otium z Krakowa.

    Opinia dodana:
  • 3,5 / 10

    Beata

    Pobyt: Styczeń 2015

    2 miesiące przed wyjazdem został zapłacony pobyt we Włoszech, wysłane vouchery; 2 dni przed wyjazdem otrzymaliśmy informację o zmianie noclegu!:((( bez żadnych wyjaśnień, przeprosin, czy rekompensaty!!!

    Opinia dodana:
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią