Biuro samo w sobie nie jest złe, natomiast rezydent, którego mieliśmy w Sharm, to już jakaś farsa. Kpiarz, wyśmiewca i zero zorientowania, no może 2 na 10. Nie potrafił odpowiedzieć na klika podstawowych pytań i określił nas jako osoby ,,problemowe\" (pytaliśmy o kilka spraw organizacyjnych i prosiliśmy o pomoc w wymianie zepsutej lodówki w pokoju) Odhaczyć i niech sobie radzą... co prawda podał do siebie nr telefonu, ale między wierszami można wyczytać: nie dzwonić. Nigdy się z takim podejściem do klienta nie spotkałam
Pobierają 27 dolarów za wizę Egipską zamiast 25, dodatkowo osoba podczas transferu pobierająca opłatę ma problem z wydaniem reszty- wymusza kolejnego dolara.
W tym roku wyjazd do sharm el sheikh sun & fun oferowało 12 dni wakacji po zmianach w lotach zostało 10 dni wylot późnym wieczorem w hotelu byliśmy ok 2 w nocy to był pierwszy dzień a w zasadzie noc mieliśmy być według pierwszej umowy ok 19 wylot miał być o 16 z Egiptu na dokumentach podróżnych a zmienili na 10 rano to był ten 12 dzień na domiar złego z międzylądowaniem gdzie nie było tego w umowie w samolocie spędziliśmy 6,5 godziny o butelce wody bo w samolocie nic do jedzenia kupić nie można było ,na lotnisku w Katowicach byliśmy ok 20 wieczorem , podobno taki proceder biuro już robi od jakiegoś czasu żeby dopełnić samolot czarterowy ale w umowie nie było że będziemy dwa razy startować i lądować jednego dnia wtedy nie zdecydowałabym się na takie wczasy a conajmniej powinny być tańsze niż 3000 od osoby koniec sierpnia dlaczego płaciliśmy z Katowic więcej niż ludzie z Warszawy a nasz lot się przedłużył do 6,5 godziny bez nawet batonika lub możliwości zakupu jedzenia zgroza zgroza organizator poprosi zawiódł moje zaufanie ,nie skorzystam już z tego biura.
Biuro ok. Bułgaria, koniec sierpnia 2021. Wszystko zgodnie z opisem. Podróż i transfer bez niespodzianek. Fajnie bo transfer (w obie strony) nie autobusem a samochodem, więc nie było męczącego zwiedzania wszystkich hoteli w okolicy. Pani rezydent bardzo miła, chociaż prócz lotniska nie mieliśmy okazji się spotkać, co w niczym nie przeszkadzało, bo nie było większych problemów podczas wypoczynku. Wszystkie najważniejsze ustalenia odnośnie trasferu na lotnisko telefonicznie. Polecamy!
NIE POLECAM! Opisy z realiami jakie są w hotelach sprzeczne, biuro nie kontroluje warunków panujących w obiektach, wstawiają oferty jakie dostaną od hotelu i tyle. Stawiają na jednorazowego kl., kto raz skorzysta z ich usług, drugi raz tego nie zrobi , są następni reklamacje nie są uznawane, z błahych powodów
Kolejny wyjazd z tym biurem tym razem Egipt, poprzednio kilka lat temu Majorka, tak jak ostatnio wszystko ok. bez zastrzeżeń, żadnych niespodzianek, wszystko zgodnie z ofertą, dokumenty, przelot, transfer, rezydent wszystko na czas, zgonie z planem. Polecam. Na pewno jeszcze skorzystamy z usług tego biura.
Przede wszystkim chciałam pochwalić rezydenta.Assim o ile dobrze zapamiętałam ,to super facet,na odpowiednim miejscu,zawsze pomocny.W razie problemów był zawsze osiągalny.To pierwszy raz kiedy rezydent na prawdę opiekował się ,bo tak można powiedzieć,ludźmi.Kiedy nie było go na miejscu był dostępny po telefonem.Zawsze uśmiechnięty,bardzo rozmowny.Zawsze znalazł czas aby z każdym porozmawiać.
Witam!!! Właśnie wróciliśmy z wakacji w Bułgarii organizowane przez biuro SUN&FUN. Po rocznych perturbacjach z Covidem-19 i wojną z Wakacjami.pl o zwrot gotówki wyjechaliśmy na upragniony urlop. Po przyjeździe do hotelu( godzina 23) zamiast pokoju czteroosobowego dostaliśmy trzyosobowy. Ale jak to mówią: \\\" nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło\\\", po szybkiej interwencji rezydentki Pani Ewy K. następnego dnia rano w ramach przeprosin otrzymaliśmy apartament dwupokojowy ok 40 m2!!! oraz wino i owoce. Kontakt z rezydentem przez cały okres pobytu wyśmienity, na każde pytanie oraz prośby otrzymywaliśmy natychmiast odpowiedź. Pozdrawiamy PS Mamy nadzieję że w przyszłości znów spotkamy Panią Ewę
Polecam biuro podróży. Poraz drugi i napewno nie ostatni korzystamy z ich usług. Wszystko na najwyższym poziomie.Rezydenci wspaniali i pomocni .
Pierwszy raz byliśmy z tym biurem i było wszystko super. Niezłe pieniądze za wczasy 11 dni dla 4 osób. Od momentu przylotu do Tunezji (Hammamet) pełna opieka i zainteresowanie ze strony rezydentów. Uczynni, pomocni, dyspozycyjni. Animatorzy Weronika, Momo, Rio i inni również super. Tak naprawdę, nigdy wcześniej żadne biuro aż takiego zainteresowania swoimi klientami nie wykazywało. Polecam San Fun. My skorzystamy na pewno.
Właśnie wróciliśmy z wakacji na Djerbie. Hotel Holiday Beach. Co do ludzi w hotelu: animatorów, kelnerów, kucharzy i Pań sprzątających nie mamy żadnych zastrzeżeń! Wręcz przeciwnie ludzie mili, uprzejmi, zawsze służący pomocą! Niestety w przeciwieństwie do rezydenta! Jest to osoba niekompetentna i olewająca wszystko! O wiele bardziej pomocni okazali się mieszkańcy i pracownicy hotelu aniżeli rezydent! Tak nas straszyli, że nie mamy kupować wycieczek od ludzi, tylko jeździć z Sun Funem, a jak się okazało to oni nas oszukali! Wybraliśmy się na wycieczkę dookoła Djerby. Przewodnik wybierał miejsca, gdzie było bardzo drogo! Pytałam czy pojedziemy gdzieś jeszcze by kupić pamiątki, uzyskałam odpowiedź, że nie. W sumie za rzeczy, które warte były 150 dinarów (jak się potem okazało, gdy sprawdziliśmy cenę w sklepie hotelowym) zapłaciliśmy Prawie 4 razy więcej! Zgłosiliśmy sprawę do rezydenta, ale ten jedyne co powiedział to: jestem tu dla Państwa, ale nie mogę nic zrobić! ŻENADA! Byliśmy na dwóch innych wycieczkach zakupionych u lokalnych ludzi i nie dość, że atrakcje te same (rejs statkiem) to zapłaciliśmy o wiele mniej niż chciał od nas rezydent! SZCZERZE ODRADZAM WYCIECZKI Z SUN FUNEM!!! A rezydenta nie polecam! Oprócz tego za pokój w standardzie o jakim była mowa w umowie, musieliśmy dodatkowo zapłacić! To moja pierwsza i z całą pewnością ostatnia styczność z tym "biurem podróży"!!!
Dzień dobry, wróciliśmy z Djerby 25.07.2021 z hotelu Ulysse Thalasso & Spa , hotel godny polecenia, czysty, kuchnia smaczna każdy może wybrać coś dobrego do jedzenia, porcje objadowe podawane przez kucharzy, obsługa miła, niskie obłożenie gości, co stanowiło zaletę w obecnej sytuacji pandemii. Jeśli chodzi o obsługę medyczną i pobyt w szpitalu z którego musieliśmy skorzystać (nie związany z COVID), pełen profesjonalizm, szybka reakcja, lekarza, pielęgniarki, prtywatna klinika jaka znajduje się na Djerbie bardzo nas zaskoczyła i uspokoiła, WARUNKIEM jest wykupienie dodatkowego ubezpieczenia, przestrzegam i podpowiadam ludziom którzy lekceważą własne zdrowie, ubezpieczenie zapewniło nam komfort do tego stopnia, że przy wypisie chory otrzymał leki+ suplementy na 14 dni do ręki. Ogólnie podsumowując, polecam hotel i wycieczkę dwu dniową na Saharę. Pozdrawiam R
Już kolejny raz lecieliśmy z Wami do Marsa Alam, ale tym razem były to nasze Najwspanialsze wakacje.To dzięki rezydentom Fahd i Badr. Naszym opiekunem w hotelu Jaz Maraya był Franek,ciepły,wspaniały,bezinyeresowny człowiek.Franek stawał na głowie aby nas zadowolić, zawsze cierpliwie i z uśmiechem odpowiadał na wszystkie nasze pytania. Wycieczkę Safari zorganizował na najwyższym poziomie, nawet w najśmielszych snach nie myśleliśmy że będzie tak fantastycznie. Franek jest najlepszym rezydentem jakiego spotkaliśmy w Marsa Alam, właściwy człowiek na właściwym miejscu,jest niezastąpiony. Już planujemy kolejny pobyt w Marsa Alam i oczywiście z Waszym biurem. Pozdrawiamy serdecznie Franka i Badrego. Do zobaczenia. Mariola i Mariusz.
Odradzam . oferta sobie hotel sobie. W ofercie all a brakowalo np napoji piwa . Hotel mial miec wi fi darmowe a nie bylo. biuro 15 lipca wszystkich turystow z Polski przenosilo do innego hoteliu dwa pelne autobusy ludzi. Niektorzy tydsien przed koncem wyjazdu inni trzy dni przed koncem. Obsluga hotelu mowila ze to z winy sun fun.
Te biuro to jakaś PORAŻKA! Nic sobie nie robią z klienta ! Wycieczka zakupiona w maju z pełnym wariantem ubezpieczenia tzn od zdarzeń związanych z covidem, od pobytu w szpitalu i zdarzeń losowych czyli np z jakiegoś prywatnego powodu nie możemy lecieć Ale nie jest to szpital. Do podpisania umowy i wpłacenia zaliczki wszystko ladnie , pięknie. Następnie 23 czerwca zmiana przepisów I obowiazkowa 10 dniowa kwarantanna po powrocie z Tunezji . Wedle podpisanej umowy możemy zrezygnować bo mamy ubezpieczenie - A tu niespodzianka ! BIURO ZMIENIŁO WARUNKI UBEZPIECZENIA 24 Czerwca . Zmiana warunków bez informowania klienta . Z ubezpieczenia od wszystkiego nagle zrobiło się ubezpieczenie tylko od zachorowania na covid ! To jakiś żart! Nie mogliśmy zrezygnować pomimo tego że mieliśmy ubezpieczenie ! Panienka na infolinii udzieliła informacji że mają prawo zmieniać warunki umowy ile im się będzie podobało A skoro nie chcemy lecieć to przypadnie nam zaliczka ! ODRADZAM TE BIURO !
Po raz pierwszy korzystałem z tego biura i jestem zadowolony. Na miejscu bardzo dobra opieka rezydenta i dobry /bezpośredni kontakt telefoniczny .
Same plusy, Djerba-organizacja, opieka rezydenta na miejscu na świetnym poziomie. To już mój drugi wyjazd z tym biurem i na pewno będą kolejne.
Od tygodnia próbuję się skontaktować z biurem i nic. Słowo vaucher to chyba odstraszacz dla tego biura. Próbuję zarezerwować hotel za vauchery i nie umiem tego zrobić bo nie ma odpowiedzi na wysłane informacje a na infolini zbywaja mnie , próbują przełączać do kogoś innego i w konsekwencji nie ma nikogo. To jakiś cyrk. Traktują klientów jak zło konieczne. Ja nie zrezygnuję z pieniędzy za vachery a może o to chodzi.
Nie polecam tego biura podroży. Ogromny problem przy zakupie voucherów. Czas oczekiwania na odpowiedz z biura Sun&Fun to czysty ŻART!! Biuro probóje zarobić jak najwięcej pieniędzy, nie idzie na ręke klientowi! Jedno z najgorszych biur podróży jakie można spotkać. Mieliśmy wyjazd zaplanowany na koniec Maja, hotel wybrany, urlop zaplanowany po kilku dniach przychodzi mail z BRKIEM ZGODY na wykorzystanie voucheru przy wycieczce last minute!!! Czego nie wspomnianio wcześniej. Biuro liczy na to, że zakupimy wycieczke za gotówkę przy okazji tracąc voucher! I pomyśleć, że na początku pandemi wybraliśmy voucher tylko po to żeby wspomóc polska turystykę... HAŃBA! Jeżeli taka jest obsluga klienta przez biuro Sun&Fun to nie zamierzam nigdy więcej z niej skorzystać. Wszystkie informacje aktualizuja z tygodniowym opoźnieniem!! Jako ostatnie biuro podali, że wycieczki są odwołane mimo, że zeszłego roku w czerwcu WSZYTSKIE biura odwoływały wycieczki z powodu wstrzymania lotów! Brak profesjonalizmu! Brak chociarzby poprawnej obsługi klienta! Już nie mówiąć o tym, że gdy rozmawia się z konsultantem to od każdego otrzymuję się inna odpowiedź! Jak to jest, że klient ma więcej informacji o aktualnych dokumenatach potrzebnych do przekroczenia granicy niż biuro podróży?! NIE KUPUJCIE VOUCHERÓW TEGO BIURA Powinno upaść jako jedno z pierwszych w tym sezonie!!!!
Witam. Chciałabym podzielić się opinia o rezydencie w Egipcie gdyż po raz pierwszy spotkałam się z tak kompetentna odpowiedzialna i troskliwa osoba. Te słowa kieruje szczególnie do kierownictwa którzy powinni wynagradzać najlepszych gdyz biuro podróży mogłoby szczególnie zyskać. SAMEH IMAM od początku do końca zadbał o to byśmy nie czuli się zagubieni i pozostawieni sami sobie. Gratulacja Samed należy się Tobie szczególnie wyróżnienie zważywszy na to ze pokoje, wyżywienie to jedna wielka porażka. Mimo ze spotkało nas trochę niespodzianek osoba rezydenta przyćmiła to co było źle i wrażenia końcowe pozostaly pozytywne. DZIEKUJEMY SAMEH